joi, 1 septembrie 2016

Cronică de grătar în imagini

O aeriană, cu dronaderu, pe deasupra salciei lui Bogdan

Bicicleta din 1965 a lui Nelu Bronson! 

Vine băieţii!

Mizilicu

Asta nu e salcia lui Bogdan! :)

Virgil, mult mai bun la ping-pong decât la fotbal!

Ce detentă, ce planare! :)

Seniorii

Ţi-am dat-o prin inee-ee-el...

Se încinge treaba

Domprofesori

Mitică cu limba scoasă

Se lucrează la două utilaje

La sfârşit, a mai rămas doar bere 

23 de comentarii:

  1. Cine cu cine s-a mai certatara?

    RăspundețiȘtergere
  2. Virgil cu mine. El zicea că-ţi dă sub 10 la ping-pong, io susţineam că treci de 10. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabita, m-am grabit sa-i raspund lui Lucica in cronica anterioara, asa ca te rog sa muti tu raspunsul meu la cronica in imagini.
    Inca o data multumiri pentru "miercurea" oferita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasea1 sept. 2016, 12:55:00
      Lucica,scorul a fost cam asa:tuica(3 sortimente)+ bere(mai multe marci)+ vin(sec si demisec)= salata bogata+ gustari(sunculita,cascaval,salam etc)+ gratar(fripturi, carnaciori,copane de pui, ciuperci),totul asezonat cu reprize de ping-pong si baschet.
      Multumiri gazdei noastre,maestrul GABITA!

      Ștergere
    2. A, şi mersi pentru flori, Vasea! :)

      Ștergere
  4. Unii mai mult cu pregatitul, altii numai cu mancatul, c-asa e in tenis!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca lumea nene. Bicicleta lui Bronson. Sper că Daum a fost de acord, altfel... cu două zile înainte de meciul cu Bguntenegru, nu prea e în regulă. Să aveţi legitimaţiile la voi, facturile sau măcar berea care a rămas. Vedem noi cu ce şi cum o dregem. În afară de Sanda la coş şi eterna ei febleţe cu limbă nu am văzut nicio studentă, ori nu au fost toate invitate, ori din timiditate s-au ascuns sub masă când şi-au văzut profesorii cu sticla în mână şi cu mâna în buzunar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti absent nemotivat. N-ai răspuns la esemes, pe urmă am aflat că ţi-ai fi schimbat numărul... Păi dacă faci de-astea, îţi aduc salcia înapoi! Direct lângă puţ ţi-o pun (să mă scuze absolvenţii de pension).

      Ștergere
    2. La 3 absenţe baţi careu. Lasă că vă spun eu lui nenea Dum. Cât despre salcie, să văd cum fac să ţi-o aduc pe mă-sa că mi-a băgat Luci un morcov de nu mai pot să dorm la noapte toată iarna.

      Ștergere
    3. Frate, poti sa folosesti si soda caustica, sau ierbicid total(dar fii atent cu ce-i prin jur, sa nu le arzi pe toate).Dupa toata tarasenia, m-am ales si cu o caruta de lemn de salcie,foarte bun la semineu.

      Ștergere
  6. Stie cineva ceva de Motanu? Aseara era matol si a plecat de la Gabita pe jos. Poate o fi ajuns la bulgari!

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost o dupaamiaza foarte reusita.Eu imi propusesem sa stau pana pe la 3-4 si am stat pana la 6 seara.Toata lumea s-a simtit foarte bine.S-a jucat ping-pong, baschet, s-a mancat si s-a baut. A bazait si o drone.Bravo Gabita! Ai fost o gazda perfecta.
    Multumim frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabi, ai avut fler, cam de când ai plecat n-am mai fost gazdă perfectă. M-am retras vreo oră că aveam de scris, iar între timp vecinul a adus un muncitor să sudeze balamaua de la poarta comună. Dacă ar fi fost şi Sudoru printre invitaţi, poate s-ar fi terminat repede treaba! :) Dar n-a fost, aşa că vreo două ore am dat boxa tare să n-auzim aparatul de sudură. Pe urmă i-am dus pe băieţi şi, exact ca în bancul ăla cu deţinutele care au mai stat o oră de vorbă la poarta puşcăriei, Împreună cu Mitică şi Virgil ne-am oprit la o terasă să mai bem o bere! :))) S-a nimerit să fie şi meciul Stelei la tv, aşa că ne-am mai lungit un pic. Când am ajuns acasă, JUR, ăla încă suda la balamaua aia!!!

      Ștergere
  8. Gabitza, ai fost o gazda ca dupa sufletul tau. Daca nu ti-am facut probleme, ai putea sa-i mai dai lui Bogdan o sansa de a-si vedea salcia plangatoare.Iti multumim.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bronson, totuşi am făcut o greşeală: n-am fost pe fază când ai plecat, că nu te lăsam! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cateodata mai esti si pe nul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Azi cred ca stati acasa, sa va refaceti; nu-i bine sa faceti excese.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bai frate, nu stiu cati sunt in stare sa imbine atat de frumos sportul cu relaxarea si buna dispozitie. M-am uitat la poze, toate sunt superbe, ca si decorul petrecerii, ambele marca Gabita, dar sunt constient ca ochii mei se opresc mai mult pe a 3-a si pe ultimele 3 poze. Si acum, la a 4a vizionare, simt cum narile si repiratia nu ma mai asculta, primele se dilata in semn de adulmecare iar inspiratia (ha-ha, cea de la ciclu respirator) e mult mai indelungata si mai fecunda fata de expiratie. Si limba a luat-o razna si tot imi umezeste buzele de jur imprejur. Gata, inchid, nu mai rezist!

    Ah! O clipa! Din pacare in nicio imagine nu apare organizatorul si gazda aceste minunate reuniuni de ziua 3-a. Amintire pentru mai tarziu.

    Gata, ne vedem la teren!

    Luci, la repriza(le) 3-a ai putea sa participi si tu, nu necesita mare efort. Poate stimula nou inceput. Incerci astazi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gulie, tu de ce nu ai venit? Alti fraieri au fost.

      Ștergere
    2. Iata un taran curios. Din pacate nu prea inteligent, adica e o exceptie a tipului de taran roman. Poate o fi un taran bulgar!

      Ștergere