duminică, 14 august 2016

Mitică şi-a recunoscut victoria!

Restul e cancan.

La final, se pare că liderii celor două echipe au fraternizat...:)

Iar acum, Gaby are legătura:

Vreme inchisa si racoroasa, tocmai buna pentru fotbal.
Dupa lungi tratative intre Mitica si Mihai Tenismanul, s-au format urmatoarele echipe:
Echipa lui Mitica: Bete(Gaby) - Gaby(Bete),Tavi, Popica - Gabita, Mitica, Bogdan..
Echipa lui Mihai: Nelu (Virgil) - Bebe, Razvan, Virgil (Nelu) - Mihai, Tudor TVR.
Omul in plus (Popica) a jucat cate o repriza la fiecare echipa.
Inceput vijelios de partida pt. echipa lui Mitica si scorul ajunge repede la 3-0.
Doua greseli copilaresti in aparare ( Tavi si Popica ) speculate de Mihai si scorul se strange 3-2.
In continuare echipa lui Mitica se desprinde, desi Popica trece la echipa lui Mihai pentru a 2-a repriza.
Gabita a fost omul determinant, inscriind cele mai multe goluri si punandu-le pe tava mingi de gol lui Bogdan, Mitica si Tavi.
La cealalta echipa, dupa plecarea lui Tudor (2 goluri), Mihai nu a mai avut cu cine combina si a trebuit sa joace de unul singur pentru a tine jocul cat de cat echilibrat.
Rezultat final 14-8 pentru MITICA!
De la invingatori au inscris: Tavi 3g, Mitica 2-3g, Bogdan 2g, Gaby 1g si Gabita 6-7 g. Bete putea fi si el pe lista marcatorilor, dar a trimis in bara la un penalty.
De la invinsi au inscris: Tudor 2g, Popica 1g si Mihai 5g.
Dupa meci s-a trecut la hidratare, unde au urmat comentarii despre joc si despre ce ar putea fi data viitoare.


38 de comentarii:

  1. Pai bine mai baieti(cei din echipa lui Mihai), nu poate omul sa lipseasca odata si gata luati bataie?!?
    Desigur ca glumesc, dar cu mine cine stie ce-ar fi fost, poate o diferenta mai mare...
    Serios vorbind,citind componenta echipelor, mi s-a parut superioara echipa lui Gabita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabita, am vrut sa scot in evidenta omul nr. 1 al echipei si pe cel caruia i se datoreaza victoria in cea mai mare parte.
    In cronica nu apare, dar am ascultat la Europa Libera ca Tavi a dat un gol din vole cu un sut naprasnic, care daca l-ar fi nimerit pe Bronson l-ar fi bagat cu minge cu tot in poarta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, s-a trezit cu o minge rătăcită după o contră şi a prins-o direct pe şiret, cu un timing perfect, adică a lovit-o exact în centru şi exact la înălţimea potrivită. A rezultat un şut mai tare decât ale lui Mihai sau Tudor!
      Şi a mai dat unul frumos, când şi-a deschis unghiul din stânga şi a şutat la colţul lung, cam ca Stanciu, al treeilea gol cu Viitorul! Pe urmă, a dat şi unul cu poatra goală, ostentativ de lejer, ca şi cum era sub demintatea lui să dea astfel de goluri, dar asta e, se sacrifica pentru echipă...:)

      Ștergere
  3. Oare, ce se intampla daca Mitica nu-si recunostea victoria?!?

    RăspundețiȘtergere
  4. Vad ca am facut deranj, ca am cistigat un meci. Acel cronicar care a scris 2 cuvinte, a inteles ca mai multe erau de prisos.Din prietenie o sa-l transfer pe GABITALA, la MIHAI, SI GATA SE REZOLVA RAMINEM IAR PRIETENI .Poza cu POKEMON e o mare facatura vedeti ce fizic am acolo si se intelege, nu stiu poate e mina lui MOTANU la realizare .Sper ca POKEMON, dupa meciul asta sa taca pe vecie ,s-a vazut valoarea lui nula am luat si un gol din cauza lui . Ce o sa faca cind nu o sa mai vina MIHAI, restul e cancan vorba cuiva.... .

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, baieti, ma numesc Mitica si sint foarte fericit. Am facut curat prin curte, am dat cu matura, am strans frunzele, am plimbat cainele si am batut covoarele. Drept rasplata, seful meu Gabita m-a adus cu masina la fotbal, m-a luat de mila in echipa si mi-a castigat meciul, unde am dat si eu un gol de pe linia portii. La sfarsit tot el m-a omenit cu doua beri la teren si m-a dus acasa cu masina si d-aia eu il iubesc foarte mult. Cine mai vrea sa ma angajeze nu cer preturi mari, chiar acum negociez cu Domnul Nelu, ca ma plateste in tuica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo mai mistocarilor, faceti misto de Mitica, dar voi sunteti zero barat pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cit de retardat, sa fii sa scrii aceleasi glumite rasuflate,repetabile cind oamenii te cunosc deja cine esti,adica un nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani lui Marinica, in fata caruia imi scot palaria.Cand joc impotriva sa grija mea e sa nu iau bataie la mai mult de 5 goluri. Recunosc ca e prea bun pentru mine si-i multumesc ca-mi da voie sa joc si eu fotbal cu el.

    RăspundețiȘtergere
  9. Personajul colectiv15 aug. 2016, 09:57:00

    Toti cei mai slabi la fotbal ca Popicu, adica tot grupul Fotbal de ziua 5, ii ureaza sarbatoritului "La Multi Ani !'

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo Mitik si Gabitza, cu oameni ca voi fenomenul rezista.

    RăspundețiȘtergere
  11. profesorul trăsnit15 aug. 2016, 14:42:00

    Pentru toţi cei care nu au program operaţional : La ora 17,30 fac cinste cu o bere rece şi o friptură fierbinte în agronomie. Hai să trăiesc ! Eu deja am plecat într-acolo, să am timp să pregătesc grătarul.

    RăspundețiȘtergere
  12. un om al strazii15 aug. 2016, 17:50:00

    S-apropie ora 18 si nici urma de "profesorul trasnit"in Agronomie si mi-era asa foame si sete..
    Neserios profesor...

    RăspundețiȘtergere
  13. Într-adevăr, la mulţi ani pt sărbătoritul nostru de astăzi! Merită şi o dedicaţie, am transmis-o la taraf, dar ăia n-au auzit bine că e vorba de Popică şi l-au încurcat cu Costică. Deci, la cântarea de mai jos, nu trebuie decât să înlocuiţi Costică cu Popică, restul i se potriveşte mănuşă.

    Totuşi, e ceva ce nu înteleg la strofa a doua: Când e ziua de salariu, 800 de lei TOTALU sau 800 de lei TOT ANU?! :)

    Dedicaţie specială: Popică, la viaţa ta


    RăspundețiȘtergere
  14. De Adormirea Maicii Domnului NU se ureaza La multi ani,dar oamenii o fac din obisnuinta.
    La nasterea MD sarbatorita pe 8 sept.,DA,se ureaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasea, în fiecare an lumea o ia de la capăt cu chestia asta. Dacă ar fi aşa, nici ţie n-ar trebui să ţi se ureze la mulţi ani de sf. Vasile. Şi nici lu Constantin. Elenei, da! :)

      Ștergere
  15. Totusi, Vasea, mai citeste pe retea si vezi...

    RăspundețiȘtergere
  16. Stapanul meu e plecat cateva zile si sint disponibil la batut covoare, cu batatorul clientului. Caini numai plimb, ca m-a muscat de crac unul care tinea cu Dinamo si nu ma pot urca in tranvai decat cu dreptul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Aguero asta e Tavi curat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Stelist adevarat, adica cam prost17 aug. 2016, 11:07:00

    Io zic ca avem sanse la calificare.Cetatenii nu-s marfa. Au dat si ei 5 goluri si acum sa ne speriem de ei ? Stiu ei cine suntem noi, ca am castigat cupa campionilor europeni ? In retur le aratam fotbal. Mai luam doi, trei jucatori din ligile inferioare si pa ei Lica !Nu ne lasa nea Jiji cu ochii-n soare, face el o nasaramba, ii ordona lui Reghe si MM sa castige si gata iar jucam in liga bogatilor.Aseara i-am lasat, sa vedem si noi ce stiu aia cu bani multi, dar la ei acasa le-o tragem. Nu-i asa nea Vasea, nea cotoiu,
    nea Mitica, nea Cristi ga(o)z ? Nu va pierdeti increderea, stai Steaua !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va bucurati neghiobilor, era mai bine sa nu participe?!?

      Ștergere
    2. Pai, dupa parerea mea, 0-3 e mai bun decat 0-5. Sau gresesc ? Ce deranjeaza nu e rezultatul, cat increderea de dinaintea meciului, care denota o crasa naivitate, ca sa fiu baiat subtire.Oare nu e clar ca nu mai poti tine pasul cu echipele mari din Europa ?

      Ștergere
  19. Stelist pana la moarte17 aug. 2016, 12:23:00

    Multumim nea Jiji pentru cat de frumos reprezinti fotbalul romanesc in Europa.Tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred ca problema nu e numai cu meciul de aseara. Asta-i rahatul in care agonizeaza sportu' la noi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Steaua e numai una17 aug. 2016, 20:48:00

    De la atita tras din punga s-au umflat muschii in potaile maidaneze, de au inceput sa comenteze despre un sport in care sint ani-lumina in urma Stelei. Sau poate City o fi mai slaba ca prietenii lor pescari islandezi sau trintorii de la Nentori. Mars, potailor!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cred ca anonimul stelist a si uitat ce au realizat pescarii islandezi la ultimul campionat european. Ce memorie scurta au unii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Steaua e numai una18 aug. 2016, 12:08:00

      Bai p...la -pendula, desigur- mindra, pe vremea cind v-au fript pescarii aia nici n-aveau minge, jucau cu capatini de peste.

      Ștergere
  23. Problema ar fi mai putin dureroasa daca echipele romanesti care nu se califica in Liga Campionilor ar face o figura frumoasa in a doua competitie valorica europeana. Din pacate nici acolo nu facem fata si atunci mai conteaza ce se intampla in campionatul intern ?

    RăspundețiȘtergere
  24. A - ha... Da, pentru fosfor si potasiu. Mai bine-ncearca cu gamalii de chibrituri.

    RăspundețiȘtergere