luni, 8 august 2016

SI DACA...

            ramuri bat in geam si se cutremur plopii, noi tot ne prezentam in Agronomie...
            si daca e canicula, noi tot jucam...
            si daca toti cronicarii se dau ascunsi, eu tot mai scriu o cronicuta...
            Asadar si vineri 5 august 2016 ne prezentaram 11 voinici la locul faptei si cu o  oarecare intarziere a lui Mihai ne facuram de 12. Pana la sosirea tenismanului am inceput o miuta pe terenul din spate la portile intermediare, dar totusi mici de-a latul, 6 la 5 cu o dominare a primilor, dar fara gol, care oricum nu conta conform intelegerii.
            Echipa A: Bebe, Motanu, Popica, Virgil, Mihai, Vasea.
            Echipa B: Bete, Paul, Stelica, Gaby, Mitica, Tavi.
          Fata de echipele care au inceput joaca pana la venirea lui Mihai, singura modificare a fost trecerea lui Paul la ceilalti.
          Consider ca au fost doua formatii destul de echilibrate, mai ales prin venirea lui Gaby alaturi de Mitica si ca dovada in acest sens sta si scorul, jucandu-se la 1-0 aproape tot meciul.
          Scorul a fost deschis in urma unui sut al lui Mihai de la distanta la care Vasea, aflat in fata portii, a sarit peste minge, derutandu-l decisiv pe d-l profesor Bete care se afla in poarta. La ultima faza a meciului, portarul Tavi a facut hent la o minge care probabil se ducea in gol la vinclu si Mihai a transformat precis penaltiul, tragand tare, chiar mai de departe decat trebuia.
          Meciul cel mai disputat, cel putin de cand a reaparut Mihai se incheie cu scorul de 2-0!

28 de comentarii:

  1. Agarici-copilul ploii8 aug. 2016, 19:42:00

    Concluzia este simpla:feriti-va de magarus, mai ales cand raspunde la numele Mitica!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Ghici ghicitoarea mea", n-am inchis inca pravalia, dar nici mult nu ma e...
    Unii n-au mai avut succesuri cam de multisor...
    Cu respect, al vostru Vasea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se lipeste nicio medalie de sportivii romani prezenti la Jocurile Olimpice, parca suntem blestemati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietenul lui Mitica9 aug. 2016, 09:23:00

    Mitica, du-te la vrajitoare sa te descante, sa te elibereze de farmece.Nu vad cum mai poti castiga vreun meci daca nu iei legatura cu fetele Omidei.Da nu te duce cu mana goala, cum vine Gheorghita la portita, sau cum vii tu la bere si golesti halbele clientilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vasea, ai o bere(si nu numai) de la mine, cand voi veni("de va veni la tine...").

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te asteptam cu bratele deschise printre noi.
      Hai noroc!

      Ștergere
    2. Poti sa dai cate un rand la toata lumea, ca nu-i nici o rusine. Cine-i baiat destept ia si pentru acasa.

      Ștergere
  6. Sint stelist, deci timpit9 aug. 2016, 20:52:00

    Ma cheama Ducadam si ling si eu ce-mi arunca de la masa stapinul si binefacatorul meu Gigi Becali. Fotbal stiu chiar mai mult decit au uitat altii si va pot spune ca Guardiola nu este in primii 20 de antrenori din lume.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu ce le da nea jiji, dar toti care stau pe langa el ajung de-i seamana.

    RăspundețiȘtergere
  8. Intelega ca Motanu s-a retras cu scrisul si vad cu tristete ca Tavi, cu doar trei cronici in sase luni si Gaby par sa il urmeze. Pacat

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am întors cobză de la mare, fii-miu la fel, deci la teren o să apar doar eu, în orice condiţii. Mi-am aranjat ploile, că tot s-ar putea să plouă vineri.

    PS Salutări de la mare din partea lui Răzvan Police! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nea Vasea, eu de câte ori te-am văzut erai echipat sau îmbrăcat decent, dar culmea, toţi ceilalţi care scriu pe aici, jură că te văd mai tot timpul gol. Păi nea, dacă te-a apucat cheful de nudism la vârsta ta, încearcă o vacanţă în Europa la plaja de nudişti, sau la Costineşti, Eforie, Mamaia, dar aici ai grijă să nu iei vreo cobză de police de prin nisip (cea mai rămas din el), sau poţi încerca o sală de polivalent cu saună mono, dar te rog eu lasă campusul universitar al agronomiei să-şi vadă liniştit de studiile sale arheologice. Oricum, un eventual meci festiv de retragere a lui Lucică, eu nu mai pot să-mi-l imaginez fără participarea extraordinară a lui Vasea gol-goluţ.

    RăspundețiȘtergere
  11. Feriti-va, vineri apare Gabita in Agronomie!
    Bg.,o mai dau si eu in gol, dar nu "mai tot timpul gol".

    RăspundețiȘtergere
  12. Feriti-va de Miticaca! Vineri ii aduce pe Ely, Gabita, Catalin si il ia pe Mihai la el. Restul poate sa-si faca echipa: Bebe, Bogdan, Tavi, Motanu, Vasea, Virgil si Lucica la umbra.

    RăspundețiȘtergere
  13. Geniala!!!

    http://adevarul.ro/locale/brasov/godina-replica-acida-gainusa-cazul-femeii-incatusate-daca-l-as-avut-coleg-huidu-nu-mi-as-dat-parerea-era-justitiarul-tine-1_57ac204a5ab6550cb8a82e19/index.html?utm_source=gsp&utm_medium=http://adevarul.ro/locale/brasov/godina-replica-acida-gainusa-cazul-femeii-incatusate-daca-l-as-avut-coleg-huidu-nu-mi-as-dat-parerea-era-justitiarul-tine-1_57ac204a5ab6550cb8a82e19/index.html&utm_campaign=CrossPromo

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce n-am înţeles eu din meciul de vinerea trecută este următorul lucru: dacă tot eraţi 6 la 6, dacă tot aţi jucat de-a lungul, de ce n-aţi făcut-o la porţi mari, ca să vă bucuraţi şi voi de goluri?! Nu era mai ca lumea un 8-4 decât un 2-0?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Gabita, a fost un fotbal cam "inghesuit"...
      S-a jucat de-a latul, dar s-a pus problema sa jucam invers si sa punem portile alea mici-intermediare in portile mari, insa propunerea s-a pierdut pe traseu...

      Ștergere
  15. In sfarsit a venit si prima medalie la J.O.,deocamdata de argint, dar care se poate transforma in aur!
    Ii asteptam pe Tecau si Mergea cu o calificare in finala de tenis.

    RăspundețiȘtergere
  16. . . . . proba de blog. Functioneaza, m-am linistit. Defectiunea s-a remediat. Pe maine.

    RăspundețiȘtergere
  17. Steaua s-a intarit cu Boldrin si Amorim mai ceva ca osul de meduza. La banii astia mai bine ii lua pe Tavi si pe Vasea, la pachet promotional cu Bebe.
    Ceva imi spune ca se va schimba campioana, iar numele ei incepe cu D!

    RăspundețiȘtergere
  18. URA! Fetele de la spada sunt campioane olimpice!
    Ole,Ole, Ole!
    Bravo, bravisimo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi asta doar pentru că în tinereţe Popicu a făcut scrimă! Contribuţia sa la dezvoltarea acestui sport a fost incomensurabilă. Acum antrenează lotul de miuţă, în Agronomie...:)

      Ștergere
  19. Ce sa faca si Caprita? Incearca si el sa traga curaj pe nas, ca iar il vad plangand pe chelia lui Mitica, dupa ce iau bataie de la campioni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi că te aleg primu! Mă bazez pe dom profesor :))

      Ștergere
  20. Scuze, am făcut o confuzie: Popică n-a fost campion la spadă, ci la sfadă! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. E si acum. L. te lasi rugat ca o domnisoara ce te afli. Veniti
    vremea s-a luminat a ploaie.

    RăspundețiȘtergere