sâmbătă, 13 februarie 2016

Cronica fara titlu sau cu orice titlu...

            Dupa aproape doua luni de absenta din cauza unei intinderi sacaitoare, iata ca autorul acestei cronici(Vasea) a revenit pe gazon(vorba vine, e plastic curat) printre cei dragi si se pare ca revenirea a fost de bun augur, cu salutari si bucurie de ambele porti si ceea ce e mai important, fara urmari neplacute, fara recidive, ce mai incoa si-ncolo, organismul a raspuns bine la efort.
            Ne-am strans in balonul mic 17 amatori de miscare.Dom'Mitica si junele Ely(hard) ne-a repartizat in cele doua teamuri cam asa:pe unii pe la altii si pe altii pe la unii.
            UNII: Nelu-Bronson, Bebe, Tavi, Popica, Bogdan, Gabi-trois, Ely si Vasea.
            ALTII: Paul, Motanu, Gaby, Bete, Matei, Mitica, Stefan-Messi si Gabita.
          A ramas pe margine Alexandru care venise cu Stefan; au fost niste neintelegeri la inceput, ba vine-nu vine Tavi, Popica a facut pe primadona ca el nu joaca daca nustiu-ce, a intrat Alexandru, s-a rasgandacu Popica etc. ca a fost cat p-aci sa incepem cu o bataie...
            In sfarsit a inceput marele meci cu cateva actiuni la ambele porti, pana ce Stefan paseaza nonsalant lui Vasea la mijlocul terenului, care transmite mai departe balonul lui Gabi-trois si acesta deschide scorul cu un sut sanatos.Culmea este ca in primele faze ale meciului am avut senzatia ca sunt cu Stefan in aceeasi echipa..., probabil ca si el a avut acelasi simtamant. Nu trece mult si profitorul de Mitica egaleaza din apropiere la o pasa primita de la Gabita. Jocul este echilibrat, se confrunta doi atacanti pur-sange, Ely si Gabi-trois cu o aparare beton(Motanu, Gaby, Bete, Paul) pe de o parte, si un atac mai flexibil, Gabita, Mitica si Stefan contra unei aparari mai razlete, pe de alta parte. Ely suteaza naprasnic si "unii" conduc din nou, dar nu pentru mult timp, ca "altii" egaleaza prin Gabita.Pana la patru, "unii" au condus in permanenta, ca dupa aceea rolurile sa se inverseze si sa mai conduca si "altii". La un moment dat, spre final, s-a ajuns la scorul de 7-7 cu marcatorii: Stefan-1gol, Mitica -2g, "longilinul" Gabita-3g dintre care doua cu capul si un gol disputat intre Tavi, dar ca autogol si Motanu care pretinde ca ar fi atins'o pe minge, nu pe altceva...pentru "altii" si de catre Ely-4g, 3- cu torpile de la distanta(a dovedit a nu stiu cata oara ca are hardul tare, doar asa scria pe tricoul sau-hard), iar unul din  penalti si Gabi-trois, chiar 3 goluri din combinatii cu Ely si talica, pentru "unii". Am dat si eu un gol spectaculos, dar din pacate nu s-a pus,eu am crezut ca balonul a intrat direct in poarta, dar Paul mi-a explicat ca intai a lovit bara de unde a ricosat in bratul meu pentru a se intoarce in poarta...Am mai primit o pasa buna de la Ely si am reluat din prima, dar din pacate pe langa poarta, in dreapta mea; mai tarziu ma imita si Gabi-trois care trimite in stanga pe langa. La acest scor de egalitate(7-7) se produce un fault pe la mijlocul terenului asupra lui Gabi-trois care-l revendica, dar faza continua si Stefan inscrie. Spiritele se aprind, discutiile sunt in contradictoriu, Ely pleaca, golul nu se pune si chiar daca majoritatea ar mai fi vrut sa joace, totul se termina, in  deplina armonie, cu un scor egal-amical de 7-7.
            Urmeaza,ca de obicei, partea cea mai frumoasa si cea mai placuta a zilei de vineri fotbalistice si anume tragerea concluziilor la o bere si un stick...
            S-auzim numai de bine si sa ne revedem voiosi si sanatosi vinerea viitoare!
            Sariti pe blog(nu de pe bloc)cu cat mai multe comentarii.    

41 de comentarii:

  1. s-ar mai fi putut juca câteva minute, dar eu unul nu le văd rostul. nu țin neapărat să bat, nu țin pricină când o fur (ca dovadă c-am socializat după 0-12...) mi se pare corect să ne despărțim prieteni, măcar atunci când scorul ne permite.

    RăspundețiȘtergere
  2. A doua parte din titlu, de dupa puncte,puncte, NU-MI APARTINE.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doctorul Popescu - nume predestinat - s-a culcat cu una dintre pacientele lui si se simtea vinovat de multa vreme. Oricat de mult a incercat sa uite aceasta intamplare, nu reusea. Era mereu coplesit de sentimentul de vina si de tradare a juramantului profesional. Din cand in cand auzea acea voce calma, din interiorul lui, care-i spunea:
    – Nu te mai stresa; nu esti primul medic care s-a culcat cu o pacienta si nu vei fi nici ultimul. Si esti burlac. Asa ca asta e …
    Dar, invariabil, o alta voce il readucea la realitate:
    – Popescule, nu uita ca esti medic veterinar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Autorul cronicii a scos acea adaugire "marsava" din titlu.

    RăspundețiȘtergere
  5. două dintre ghiulelele lui eli le vizualizez și acum, cel puțin ultima și-a schimbat traiectoria în ultima clipă și a luat vinclul. dacă silică își amintește de trei, atâtea or fi fost. e și un pic de baftă, în privința locului unde șutul prinde poarta, dar talentul e cu totul deosebit.
    ps: păcălete, decât să-i treci lui tavi un autogol rușinos, mai bine mă pui pe mine cu un gol frumos, de la distanță.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper că aţi cinstit cum se cuvine Ballantine's Day!

    Despre meciul nostru pot spune că în mod normal trebuia să-l câştigăm. Situaţia poate fi comparată cu ceea ce se întâmpla nu demult, unul dintre mine, Cătălin şi Ely îşi făcea echipa şi ceilalţi doi jucau împreună. Şi aici se vede diferenţa, tipul cel nou e bun, dar aduce cu un Cătălin mai spre 40 de ani. Oricum, dacă vineri nu veneam eu, ar fi trebuit ca Ely şi el să facă alegeri om cu om.

    RăspundețiȘtergere
  7. Revenind, de ce zic că trebuia să câştigăm? Păi în primul rând a fost o zi din aia în care orice se întâmpla, mingea ateriza la noi în plasă! Practic, un singur gol din 7 l-am luat din fază normală, adică dintr-o combinaţie. Ely a fost în zi de şut şi a înfipt nu mai puţin de 3 bucăţi de la mijlocul terenului (în alte meciuri nu-i intră niciunul!), iar restul de 3... judecaţi-le:
    - abia începuse meciul şi Ştefan pasează lejer în spate lui Vasea, nu din greşeală, ci crezând că sunt coechipieri!
    - o minge care se ducea aiurea îl loveşte pe Beţe în umăr şi se cere penalty cam din senin, că nu fusese nici intenţie, nici poziţie nefirească a mâinii, nici situaţie de gol.
    - şi un carambol de zile mari: Paul respinge în bară, mingea îl loveşte pe Gabi în ochi (i-l şi învineţeşte puţin!), se duce din nou în bară şi apoi în gol!

    Dincolo, bara n-a fost cu acelaşi bulan, refuzând un gol din foarfecă, iar Bronson nu ne-a dat nimic gratis. Practic, "Unii" pot invoca ghinionul doar la autogolul lui Tavi, dar şi aici doar parţial, că am sărit 3 inşi la cap, iar mingea lui Motanu era oricum pe poartă, putea intra şi fără s-o atingă nimeni.

    Una peste alta, farmecul e altul la un meci echilibrat, toată lumea simte că are de ce să joace.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aoleu, am uitat de Matei! :) Cred că a fost o surpriză pentru toţi faptul că n-a fost deloc umplutură! N-a ieşit de pe felia lui de fundaş stânga, dar a ajuns totuşi la 1,65 m, nu mai treci de el ca de un copil, plus că are energie să alerge şi să se ţină după adversar. Bine că nu l-am dat la ei! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabita, partial ai dreptate, dar la hentul clar al domnului profesor Doru- Bete gresesti flagrant, eram chiar in spatele lui si am vazut f. bine hentul, pe care de altfel l-a recunoscut si el fara sa comenteze.
    Cat despe junele Matei am vrut si eu sa scriu ceva in cronica, dar am uitat(deh, varsta...). S-a inaltat si promite, sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beţe a recunoscut că l-a şters pe mână, mai exact pe biceps, de aici până la henţ e drum lung având în vedere şi celelalte aspecte. Nu-l judec prin perspectiva "orice mână e henţ", iar din moment ce eu nu l-aş fi cerut, îmi permit să să-l consider unul uşor "acordat".

      Ștergere
  10. Modalitatea de executare a penaltiului de catre Messi a fost un omagiu adus lui Cruyff care in 1982 a facut ceva asemanator;totul a fost pregatit pt. Neymar,dar vulpoiul de Suarez a fost mai rapid...

    RăspundețiȘtergere
  11. Luci te vrem nu doar caco mentator de la distanta ci in teren
    sa ne mai deslusesti jocul. Pe cand?

    RăspundețiȘtergere
  12. Luci, chiar asa, eu mai "mos" decat tine am revenit pe gazon, tu ce mai astepti?!?

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand voi avea voie sa fac genuflexiune cu stangul. Si eu abia astept.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca nu intr'un singur picior o sa faci genuflexiuni precum barza...
      Oricum, te asteptam cu drag!

      Ștergere
  14. Capitanu Fasole15 feb. 2016, 15:07:00

    Nici nu va inchipuiti cat de greu este pentru mine sa joc in fiecare saptamana impotriva celor mai buni fotbalisti de la noi. Messi, Neymar, Suarez de abia daca le ajung la buric lui Bebe, Bogdan si domnul Vasea, iar daca il punem la socoteala si pe Tavi, pardon, Ronaldo vedeti cat de greu ma chinui. Dar sint si bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nea Pastaie, cat esti de bun (la fiert), ne-am dat seama din prima, mult mai tarziu am observat ca tu te si chinui intens atunci cand fierbi inutil la foc mare.

    RăspundețiȘtergere
  16. @silică: pe mine nu-i nevoie să mă aștepți cu drag. sunt suficiente și niște beri reci.
    @luci: da flotări în stângul n-ar merge? când se rezolvă treaba, caută-mă să te omenesc cu numărul lu soacră-mea, da să nu afle craiul de mai sus.
    @toată lumea: mitică e protejatul meu și nu oricine poate să facă mișto de el. așa că mai finuț cu poantele, că altfel băgăm guma.

    RăspundețiȘtergere
  17. Un sofer ajunge cu masina pe malul unui riu si-l intreaba pe un politist care pescuia, daca-i adinca apa fiindca vrea sa-si spele masina. Acesta-i raspunde ca nu este.
    Soferul intra cu masina-n rau, se scufunda, abandoneaza automobilul, iese cu chiu cu vai din apa si-ncepe sa tipe la politai:
    - Ai zis ca apa-i mica si uite ca era sa ma inec!!!
    - Pe onoarea mea, acum 10 minute, era mica, au trecut niste rate si le ajungea abia pina la piept!

    RăspundețiȘtergere
  18. Steaua e numai una16 feb. 2016, 12:13:00

    Gasit pechinez orb, chior si schiop, latra cind aude numele Dinamo. Astept provincia pentru recompensa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca glumă o fi bună, dar mie de dinamo îmi e cel mai frică în play-off. dar poate primește rednic vreo ofertă din belgia și pleacă.

      Ștergere
  19. https://www.youtube.com/watch?v=pqwi7sp9AGk

    RăspundețiȘtergere
  20. Tema de gandire

    La sfarsitul fiecarui an fiscal fiecare salariat are dreptul sa directioneze 2% din totalul impozitului achitat in anul precedent unde doreste.
    Daca directionam fiecare acest 2% catre clubul din Agronomie s-ar putea sa nu mai platim terenul pana la sfarsitul anului.
    Discutam cu Ionut si facem calcule
    Eu il voi aborda pe Ionut, daca voi nu acceptati ideea, din calculele mele 2% al meu acopera plata terenului pentru un an.
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  21. Nevasta unui detinut in audienta la directorul penitenciarului:
    - Domnule director, am venit aici sa va rog sa-i dati barbatului meu o munca mai usoara.
    - Dar, doamna, barbatul dv. lipeste etichete pe sticle, deci nu vad in asta un lucru greu.
    - Nenorocitul, mie mi-a zis ca sapa un tunel...

    RăspundețiȘtergere
  22. Doruleţ, sunt primul care accept ideia, dar nu mai bine îcercăm, repet, încercăm, să direcţionăm acel 2% spre studentele frumoase dar nevoiaşe, chiar nu trebuie,măcar să ne gândim, să plantăm şi să stropim ceva la rădăcină, care să crească şi să ne, posibil, teoretic, înfrumusezeţe viaţa noastră de ... minunată!?

    RăspundețiȘtergere
  23. Dacă, te-ai fi gândit să-i redirecţionezi spre mine, chiar ar trebui să fi super convins, că l-aş fi găsit pe Marta de 3 ani. Prejudiciul îl recuperau alţii ...???!!! Care? Cine? Când ? Unde ? Câteodată trebuie să crezi în cine nu te aştepţi şi nu în cel
    la care te gândeşti. Cu terenul, o ... ?! rezolvăm, dacă ăsta este gândul tău cel mai ardent. (Exagerez, nu te supăra pe mine).

    RăspundețiȘtergere
  24. motanu către fane ronaldo17 feb. 2016, 21:47:00

    nasol, nepoate, am auzit că pe al lu matale l-a apucat burta într-o conferință de presă și s-a tirat urgent, de l-a lăsat pe zidane cu ochi-n soare. de fapt, îl întrebase un reporter de ce nu mai înscrie în deplasare de vreo patru meciuri și cocalaru s-a bășicat.
    și cică lui, bărbat adevărat și sobru, nu-i place ce fac ăia de la barcelona, cu pupături, îmbrățișări și alte giumbușlucuri în meci și după meci.

    ți-am dat un sfat, ți-l mai dau o dată, gratis: uite-te la ochii lui idolu tău la scenele de grup după ce dau ai lui gol și spune-mi și mie ce vezi.

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca nu inventau astia toate anisoarele, serenele, mariutele, etc., era si Monica noastra nomber one...

    RăspundețiȘtergere
  26. Vasea pt. Motanu18 feb. 2016, 11:58:00

    Ce sa vad?!? Ronaldo se uita asa mai piezis( asa o fi privirea lui naturela, dar parca nu prea seamana cu cea din reclame...)si intr'un tarziu se apropie si el a lehamite de grupul coechipierilor care-l felicita pe autorul golului, evident altul decat el, marele Cristianooo...

    RăspundețiȘtergere
  27. Paulică şi Gabi, aveţi ceva de luat de la Stelică.

    RăspundețiȘtergere
  28. Mi s-a parut ca privirea Simonei (inainte de ultimul meci), seamana cu privirea lui Ronaldo.

    RăspundețiȘtergere
  29. motanu către Tolo MacVasile18 feb. 2016, 20:30:00

    ce meciuri frumoase sunt în cupele europene, păcat că nu poți să le vezi. dacă mă suni, ți le pot povesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasea catre Tan TalauRazvan19 feb. 2016, 10:45:00

      Multumesc,am vazut pe Livescore!

      Ștergere
  30. Doru, vand teren(fara misto) 1400 mp, 60 x 23 ml, zona tartasesti, gazonabil, zgurabil, parchetabil, etc; electica si gazele la poarta(una din porti); gazele pot fi si la purtator.
    Pret: 2% din castigurile tale de pana acum, dar nu mai putin de 20000 euro.
    Te (va ) astept sa-mi fii (fiti) vecin(i).

    RăspundețiȘtergere
  31. TAVI,ce este cu tacerea asta prelungita, s-a intamplat ceva(esti cumva cu masina la spalatorie)?!?

    RăspundețiȘtergere
  32. Sile nu te-am uitat, sunt doar extrem de ocupat. Ca dovada astazi nu voi servi.
    Pentru tine si prietenii nostri continuam regalul cu Deep Purple. Mai jos cel mai bun produs al lor, care merge, alerga, fuge-fuge, e in frunteee . . . . .LP-ul este singurul care a facut fata cu brio zeppelin-urilor 1,2,3 si 4.
    Melodia 5-a este socotita capodopera lor absoluta, peste ”child in time”. A 6-a e pe 3. Hai , la auditie !
    Salut Sile, salut baieti ! Distractie placuta!

    https://vimeo.com/45764622 (pe imaginea cu albumul apasati pe - citeste mai mult).

    RăspundețiȘtergere
  33. Noutate absoluta. Catalin s-a casatorit de curand si, vitezist cum il stim, va fi tatic de baietel peste vreo 5-6 luni.
    Sa-i fie cu noroc!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Catalin, casa de piatra! Sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Bravo Cata! 1-0 pentru tine. Sa maresti scorul.
    Sa-ti traiasca , sanatos si destept, cu mult noroc la purtator!

    RăspundețiȘtergere