duminică, 20 decembrie 2015

Ce sex au mai tras, doar unii, pe terenul din Agronomie

De la Bogdan zicere, by Motanu:

Deşi afară cerul era înnorat, balonul era inundat de razele blânde ale soarelui. Sau erau patru sori, sau totuşi era doar unul autentic şi ceilalţi trei erau doar reflecţia în apele line ale lacului Bolintin. Camerele de luat vederi, deşi invizibile, înţeseau tot balonul, măturând alene fiecare centimetru pătrat. Partida a debutat bine, am făcut poze de grup cu copiii altora şi ne-am îmbrăţişat cu mămicile lor, crezând sincer într-o relaţie serioasă şi de durată, dar... Au jucat echipele 9/8 şi 8. În nici minutul cu care v-aţi obişnuit, Ameţitorul face o cursă caracteristică, îşi parchează urmăritorii unde vor muşchii lui şi deschide scorul. În minutele care urmează Tudor prinde un voleu, Alex cel tânăr scapă mingea în poartă şi după ceva divergenţe, golul este acordat şi egalitatea restabilită. Urmează un moment foarte important al partidei, care avea să încline balanţa când de o parte când de cealaltă. Vasea încearcă la o fază controversată în careul 8, să-şi tragă singur în porţiunea dintre spate şi picioare şi reuşeşte. Entuziasmat ca un copil de senzaţia sublimă ce l-a cuprins instantaneu, convins că băşica gonflabilă nu-i poate oferi nicicum asemenea satisfacţie, se repede la haine, se îmbracă şi părăseşte balonul, nu înainte însă de a le povesti cu lux de amănunte lui Tichi şi lui Rin ce s-a întâmplat. Din acest moment meciul s-a tăiat ca maioneza. Torpilatorul, Tudor şi Fănică au început să-şi verse toată muniţia spre poarta adversă, dar ca în orice război, paşnic şi prietenesc, ţinta nu a fost atinsă, apărând în schimb victimele colaterale cum ar fi pânza balonului, bările, mâinile portarului, capetele şi burţile fundaşilor sau chiar mai jos. În acest răstimp, Ameţitorul, lansat pe traiectorie de Motan sau PalincPol îşi vedea de ale lui, dribla, combina cu Vlăduţ, Tavi, Tichi sau Rin Rin şi băgau mingea în poartă de nici nu-ţi venea să o mai scoţi. Rin Rin jubila fiindcă a băgat-o de două ori, Vlăduţ a înscris şi el, Tavi şi-a zis că nu e momentul să se abţină tocmai acum, Tichi cu aripile în vânt a înscris şi el. Una peste alta s-a făcut 6-1 pt. 9/8, începând parcă să miroasă a 11-1 ars. (Tavi, cifrele 3 şi 4 sunt 3 şi 7, cred că ţi-am dat un 4 şi un 8). Emoţionante momentele în care Tichi, văzând diferenţa de scor, aducându-şi aminte de primele cifre învăţate la grădiniţă, 0, 1, 2, îi oferă lui Bogdan 2 sau chiar 3 pase absolut gratuit, fără nicio condiţie. Minunat gest. Bogdan participă la un contraatac, Torpilatorul îi pasează, dar din trei metri lateral stânga, acesta trage pe lângă poartă, fiind convins că aceasta e moda. Uralele sclipitoare ale homosexualilor i-au invadat deîndată întreg echipamentul. Bucuria se resimte în sânul întregii echipe, care începe să se regăsească, Torpilatorul îşi şterge luneta de praf şi înfige vreo trei bucăţi, Tudor convins că a spart toate camerele de luat vederi, de care vă spuneam la început, şi că nimeni numai are posibilitatea să dea în reluare golul său, înfige una ţeapănă în vinclu, Fănică hop şi el că e pe gratis. Virgil, Neluţu şi Stelică sunt din ce în ce mai greu de trecut. Aducându-şi aminte de ce i-a spus Vasea la plecare, Rin încearcă să prindă o minge puternică între picioare şi s-o ridice tot mai sus, dar nu reuşeşte şi mingea se duce în plasă. Vizibil enervat, urlă la Tichi spunându-i să încerce şi el, că sigur se poate. Tichi nu-l ascultă, cu mingea mă, eşti nebun, bagăţi-o singur, ba tu, ba ţie, e.t.c. În final nu s-a stabilit carecui. Ba la un moment dat, după mai multe driblinguri prelungite, preferate în locul paselor, intră şi mezinul în colimator. Touche pussy cat. Atenţie mare că este minor şi dacă vă aude vreun furţian, scăpaţi cel mai uşor cu o amendă grea. Între timp 9/8 mai înscriau şi ei, sigur că da, au mai fost şi goluri dar şi prea plinuri de ratări. În final a fost 9-8 pt. 9/8, scor rezonabil, deşi mult mai echitabil mi
s-ar fi părut un 8+ - 8-.
La ieşirea din balon, surpriză mare, pe cer apăruseră stelele, un grozav foc de tabără ardea mocnit, mesele erau aranjate în cerc, iar grătarele cu cârnăciori şi fripturele îţi mângâiau năsucul îmbiindu-te să te aşezi şi să savurezi. Relaţia de durată în care am crezut la început s-a dovedit a fi doar un val înspumat spărgându-se la malul mării. Masa era pregătită doar pt. viitoarea generaţie, pe motiv că noi am învăţat s-o frecăm la cald atunci când stăteam în frig, aşa că putem în continuare s-o facem mult şi bine.
Rămânem cu amintirile, mie nu-mi displac, ceea ce vă doresc şi vouă.



PS: Goluri am dat, pase la fel, nenumărate, am fost și în atac și în apărare, am strâns și banii, de mi-au ieșit cu minus, am combinat berica, vinul și palinca și totuși parcă am uitat ceva. A, să-l sun pe Ionuț...

PS2: Pentru cine întreabă de prietenul Popi, acesta le-a lăsat un mesaj.

56 de comentarii:

  1. combinația asta cu hoțu și cu prostu nu merge de prea multe ori, așa că nu vă ascundeți după pixul lui bogdan sau al lui tata-socru atunci când vă vine rândul la prestat.

    RăspundețiȘtergere
  2. jos pălăria pentru fetele de la handbal, nu le-am crezut în stare să se poată mobiliza atât de bine. meciul cu polonia a semănat cu ultimul barca-real, deși mi-a fost o oarecare teamă până s-au strâns de zece bucăți avans.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede treaba ca pentru Bogdan este necesar urgent de un cont si de cateva instructiuni de utilizare pe blog, specifice cronicarilor de etapa. Este evident ca are ceva mostenit de la vecinul sau celebru de la Valenii de Munte. Cand se punea pe scris, marele dascal si istoric Nicolae Iorga, cu greu mai putea fi oprit. Iata ca si Bogdan, cu harul lui atat de pitoresc si neobisnuit noua, ne-a scos si saptamana asta, lund locul lui Vasea care s-a accidentat pe campul de lupta inca din debutul meciului. Plecarea lui neasteptata m-a luat prin surprindere si nu as fi putut sa onorez aceasta sarcina de servici. Merci Bogdane !

    RăspundețiȘtergere
  4. Detalii si comentarii despte cele intamplate vineri ceva mai incolo .

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat sa citesc cronica dar n-am avut rabdare.Poate cineva sa faca un rezumat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sau macar o schitza, asa cum se face pentru strungari?
    Glumesc, apreciez savoarea acestui text.

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricum, pentru asa ceva, trebuie ca cerneala din calimara inspiratiei sa fie de f. buna calitate...

    RăspundețiȘtergere
  8. Motane, vezi ca Realul a inceput sa dea de la opt go;uri in sus!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dupa cum vad, pentru L schita e ceva care seamana cu bastonasele din clasa întâi. Pun pariu ca el nu e in stare sa faca o schita si nici s-o inteleaga daca i-o face altcineva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Baiat ( sper ca nu esti fata, cu toate ca n-ar fi nici o mirare), poti sa-mi spui de ce esti anonim?

      Ștergere
  10. Fotbalişti de ziua cincea,
    Sună pac-am fi sectanţi
    Să ne schimbam denumirea
    Să devenim importanţi

    Unora, cum e Mitică,
    Poate li se potriveşte.
    Dar mie, zău că nu-mi place
    Denumirea mă jigneşte.

    De ce numai vinerea,
    În rest ce cusur avem
    Poa să-mi spună cineva ?
    Cine-am fost, …cine suntem .

    RăspundețiȘtergere
  11. Un fin observator21 dec. 2015, 12:01:00

    Mitica, ce bine te prinde culoarea roz. Sa-mi spui si mie ce masura ai, poate te fac cu un trusou.

    RăspundețiȘtergere
  12. Distributiile stabilite de Gabita (Ametitorul) si Ely (Torpilorul) :
    • Piguinii(9/8)- Alex (16-17ani-debutant), Popicu, Tavi, Razvan, Paul, Bebe (cca-10min. pana la accidentarea lui Vasea), Vladut, Mitica si Gabita,
    • Pelicanii(8)- Virgil, Nelu, Stelica, Vasea (Bebe), Stefan, Bogdan, Tudor si Ely

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce fel de cronica este asta fara sa prezinti echipele.Noroc cu Tavi care a reusit la un moment dat sa ne dea aceste lamuriri.Oricum NU AM INTELES NIMIC DIN ACEASTA ASA ZISA CRONICA.
    P.S.Luci, asta se intampla cand se amesteca intelectualii cu strungarii,matriterii,taranii,....

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca se citesc si celalalte doua cronici ale lui Bogdan lucrurile se leaga, imclusiv poreclele celor ”consemnati” de autor. Textele au o logica clara, doar ca expunerea faptelor este altfel decat eram noi obisnuiti. In plus, vineri, la sfarsitul meciului, Bogdan nu avea cum sa banuiasca ca va fi autorul unei noi croinici, deci nici materialul faptic nu il avea colectat pe memorie. A scris aproape pe neve doar pentru a salva situatia, altfel spus pentru a ma ajuta pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc Tavi, nu rămân dator, dar am o mică rugăminte, dacă se poate, dacă nu, nu. Blogul poate să fie oriunde, dar contul tare mult l-aş dori la J.P. Morgan sau măcar Maryll Lynch, orice sucursală din New York sau Londra. Pe numele lui tanti Mara (fată de încredere, o cunosc eu din plen). Să-l deschidem pe 2 mil., iar într-o lună îl închidem cu 2 bil. profit. (Sst, fifty-fifty, la pauză.)
    Doruleţ, te mai deranjează laba ? Ne-ai lipsit de la întrunire. Noi am terminat cu bine, mai puţin Vasea care a făcut entorsă dublu axel, la falia temporală dintre centura capitalei de nord şi muşchii alergici din sud-estul Dobrogei, acolo unde încă e cald şi bine. Îţi dorim s-o faci cât mai sănătoasă până sâmbătă, când ne întâlnim iar în grup (adică în plen). Căci bine spunea Gheorghe Gheorghiu, atunci când dragoste nu sunt, nici bani nu eeee.
    Capabile, ideea ta e bună, dar trebuie să fim foarte atenţi căci, dacă o să ne numim Vulturii Morţii un i si s-ar putea să se sictirească şi să ne facă ciur mămăliga înainte de sărbători dacă aud că jucăm fotbal şi mai îndrăznim să bem şi bere. Dacă ne-am numi
    „Băieţii voioşi şi duioşi, tineri şi vânjoşi”, ar fi OK, dar fiindcă acum e legal, în cel mult o lună ne-am trezi cu milioane de fani, cu sponsori tari din Belgia, Finlanda sau chiar dintre Bilderbergi, ceea ce de bună seamă ar atrage atenţia unora de mai sus şi nu ştiu dacă suntem pregătiţi. Dat fiind că vin sărbătorile, o denumire culinară ar fi cât se poate de cool, spre exemplu escalop zingara, sau mai simplu, zingarişti de 14 zile, sau .izdulice veselă la tavă (ştiu eu o cramă pe Eminescu care o prepară excelent), sau mai simplu, veselă la tavă toată săptămâna. Ar fi mai uşor să-l rugăm pe nea Luţu să ne ajute, ştie el pe cineva care e forte în sigle şi denumiri.
    Motane, poza e demenţială, dar parcă, parcă îi lipseşte ceva, cred că sex-apeal-ul lui Rin Rin.

    RăspundețiȘtergere
  16. motanu către fane ronaldo21 dec. 2015, 21:15:00

    aoleu, câte goluri dau barosanii lui matale, deja simt că-mi tremură chiloții pe sârmă! totuși, cristinel cam puține, doar două din zece, mi s-a părut cam supărat.
    oricum, ca să ne împrietenim, îți fac cadou un aforism. se știe bine că toate cuvintele de duh au fost spuse deja, dar pe astea nu le-am întâlnit decât în străfundul minții mele. ți le dăruiesc:
    - cioara e vultur în fața porumbelului și porumbel în fața vulturului
    sau
    - pentru un porumbel speriat, o cioară e ca și-un vultur, pentru un vultur o cioară rămâne tot o cioară.

    acuma, ca să nu mă acuze lumea de rasism, poți înlocui cioară cu păsâtârnac, leuștean sau laba gâștii, iar în loc de vultur scrii messi.

    și încă una, la plecare: antrenorul chinezilor, unu scolari, poate ai auzit de el, spune că echipa lui a fost mai bună ca realul, c-a luat doar trei. știe el ceva...

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine că nu mi-a spus Ameţitul! :) Dar e timp, mai ales cu etapele astea care urmează.

    Vreau să spun şi eu lucruri două:

    Puştiul Alex nu e debutant, a mai jucat cel puţin o dată, iar de venit a venit de mai multe ori la teren, fără să se bage la joc. A dorit de data asta, tocmai când eram mulţi şi în număr impar, aşa că am stabilit cu Ely să nu-l alegem, urmând să intre cu schimbul în locul celorlalţi puşti. După alegeri ne-am răzgândit, fiindcă nu se făcea totuşi să-i spunem să stea pe bară, aşa că a rămas să joace jumate cu jumate, începând în echipa noastră. Imediat s-a accidentat Vasea şi am vrut să-l dau la ei, însă Bebe s-a oferit el să schimbe echipa, motivând că altfel pierdeam sigur, ceea ce era cât se poate de adevărat. Deci Bebe ne-a salvat, punându-şi el pielea la saramură!

    Şi #2: am jucat exagerat de mult, până la ora 17:48! Puteam să gestionăm mai bine timpul şi să nu plecăm subit când am luat golul de 9-8, e cel mai frustrant lucru pentru cei conduşi, am experimentat pe pielea mea. Avem scuza că se scursese demult perioada de 5 minute pe care o stabilisem anterior, dar trebuia să ne ţinem de ea, dacă tot o stabilisem şi să nu ajungem în situaţia aia. Că am jucat exagerat de mult mi s-a confirmat şi următoarele două zile, când m-am mişcat precum C-3PO din Star Wars! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. "Blogurile asigura doar iluzia comunicarii, a impresiei ca suntem laolalta, dar, in realitate, tot mai separati-comunicarea fiind doar virtuala, fara implicare directa.Blogosfera ofera spectacolul unui vacarm in care nimeni nu asculta pe nimeni.Nimeni, in realitate, nu agreeaza dialogul, sunt aglutinate o infinitate de monologuri care ofera doar aparenta comunicarii."

    RăspundețiȘtergere
  19. Dorulet, ce ai facut cu laba?

    RăspundețiȘtergere
  20. Bogadane, esti geniu neinteles pentru noi ,sau scrii prea subtil problema e ca ne depasesti, nu intelegem mai nimic . Cred ca esti peste CIORAN,ELIADE ,ETC ,ETC .Am vorbit cu PLESU ,PATAPIEVICI ,sa ne ajute la SF- URILE scrise de tine e bine sa scrii pentru tine si doar in timpul liber .Nu vreau sa te supar, cu scuzele de rigoare dar cronica de fotbal las-o in grija altora acreditati ca e mai bine. MOTANE pentru tine am o vorba cind ne vedem.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mitica, jos palaria ! Ti-ai recunoscut limitele in ale literaturii si sper ca vei face acelasi lucru si in ce priveste fotbalul.Tavi, Motanele, urmati voi.

    RăspundețiȘtergere
  22. Vasea-suferindul23 dec. 2015, 09:52:00

    Dragii mosului! Din pacate, pentru mine sezonul s-a incheiat.
    Va urez Sarbatori fericite si un sincer "La multi ani!"
    Ne revedem in 2016 daca ma mai refac.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cu sanatatea relativ bine ...ei, cu laba este mai delicat chiar complicat:
    Un cuplu in varsta a decis sa faca sex:
    - Ioane puneti prezervativul!
    - De ce, ti-e frica sa nu ramai insarcinata?
    - Nu mi-e teama sa nu iau salmonela, eu am auzit ce se dezvolta in ouale vechi.
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  24. Se poate juca de la ora 13.LA ora12.45 să fiți la teren.Anuntati pe blog participarea sau neparticiparea la meci .Trebuie să fim minim 10.P0picule vino te rog după meci ca te lipești de o bere,nu vreau să ne strici ziua.

    RăspundețiȘtergere
  25. Steaua e numai una23 dec. 2015, 13:00:00

    Cainele, pardon javra de Rednic n-a votat niciun stelist la fotbalistul anului. De aia luam noi trei titluri si ofticosii osul in gura!

    RăspundețiȘtergere
  26. Pai, pe cine putea vota de la FCSB ? Mitica, nu vin.Sa nu zici ca nu ti-am spus.

    RăspundețiȘtergere
  27. Motane, dacă mai ai fotografii superbe, lasă-mă să te înscriu la cercul foto de la Palatul Pionierilor. Acum se plăteşte bine orice fotografie.
    Dorule, nu o lua în serios că nu dăunează, dar nici bine nu face. Am vrut doar să priceapă unii (nu Tichi) pe care i-am amestecat că şi intelectualii dau în minge tot cu laba. Stângă sau dreaptă, depinde de preferinţe. Şi nu mai fi trist că şi Vasea e.
    Vasea, eu am glumit şi tu o iei în serios. Vino la teren că te masez eu.
    Tichi, evident că nu mă supăr, dar cu o condiţie, să nu te mai iei de iubiţii mei din tinereţe. Îi pui la e.t.c., întocmai ca un judecăcător, pe Eugen Ionescu, Petre Ţuţea, G. Liiceanu (sst, ăsta-i duşmanul poporu-
    lui), sau mai nou pe un Dan Puric. Dar atenţie, sunt doar iubiţii mei, nu mă pot compara cu ei, în ciuda dragostei care mi-o porţi. Cu acreditările sunt de acord, dar aştept să le postaţi pe blog înaintea lui Răţoi. După Crăciun, am să-ţi fac o cronică meseriaşă, aşa cum îşi doreşte şi anonimul. Şi am să-ţi spun şi ce a spus Aristotel în Platon (!) despre oamenii care nu vor să râdă. În rest, rămâne cum a spus W.S. :" Soarta unei glume depinde de urechea care o ascultă, nu de gura care o spune".
    Primo Maximo, ai dreptate, dar lasă-i pe Tavi şi Motanu, căci sunt pe felie cu ei. (Rămâne ceva şi pe lângă, sigur, sigur.)
    Încercaţi şi apoi comentaţi. Sâmbătă, fiecare jucă-
    tor să dea intenţionat o pasă unui adversar, astfel încât coechipierii să nu perceapă intenţia. De Crăciun fi mai bun, fii adevărat ! Banii îi strâng după Sf. Ion.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bogdanele, De Craciun, fi cel mai bun, asa cum ai demonstrat-o de curand ! Pe sambata !

      Ștergere
  28. La fel ca vineri, acum doua saptamani a fost un meci la fel de aprig si pe muchie de cutit avandu-i lideri tot pe Ametitor si Torpilor.Scor 6-5. Atunci s-a mers aproape cap la cap, fiecare echipa conducand pe rand. Vineri echipa (9/8) (scorul a fost, coincidenta, tot 9-8) a condus in permanenta, avand la un moment dat 6-1. Dupa care, firesc, scorul a fost de 3-7 pentru echipa (8). O posibila explicatie: noi (9/8) nu am avut portari consacrati, Nelu si Virgil jucand dincolo. Pana pe la jumatatea meciului Alex a stat in poarta si s-a achitat f. bine de sarcini. In plus, apararea in frunte cu motanelul, apoi Paul si Popicu a functionat foarte bine fiind ajutati si de mandel care practica la inchidere, in fata lor, marcaj strans in primul rand la Tudor si uneori la Ely (Ely fiind de regula clientul lui Paul).Restul jocului a revenit lui Mitica, Vladut si Ametitorului. Tripleta asta in care a excelat evident ultimul, s-a impus categorc, ajungandu-se la scorul de 6-1 (pe la inceput a marcat si Popicu). Abia cand a iesit Alex din poarta au inceput sa apara problemele de care aminteam. Popicu a incasat 2 sau 3 (nu-i reprosez nimic) iar mandel 4 (unul f. frumos de la Tudor care in felul asta s-a razbunat pe toate hartuielile la care l-am supus, precum si 3 torpile trase la indigo de la ...). Intrarea in poarta a lui Popicu a slabit linia apararii, apoi a mea a avut ca efect disparitia functiei de inchizator. Alex a facut de toate in teren, dar foarte putine in folosul echipei, desi cei care l-au vazut jucand in Agronomie spun ca are un sut teribil. Ce folos! Ely si Tudor parca se trezisera din pumni, iar la noi isi facea simtita o stare de oboseala a celor trei din fata, mai ales la Vladut care nu prea mai avea suflu si rata de multe ori driblingurile si pasele.
    In fine, in opinia mea, victoria, hai sa le zic, Pinguinilor este meritata, mai ales ca s-a jucat mult peste timpul obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
  29. Primul gol incasat de Alex a fost perfect valabil. Cand am trecut in poarta am constatat ca linia alba era la cca 15cm in spatele cadrului portii. Fiind la inceputul meciului el nu a sesizat chestia asta si a prins mingea pe linia alba. Deci . . .

    Vasea multumesc pentru urari, dar finalul textului tau este ingrijorator. De fapt ce s-a intamplat? Sanatate multa si Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  30. Asadar, sambata servesc la orice ora rezonabila, inclusiv la 13. Ave Capitanul!

    RăspundețiȘtergere
  31. Bogdane,Bogdanele, de unde ai tras tu concluzia ca eu am luat in serios spusele tale?!? Ba chiar m-au amuzat.
    Tavi, s-a intamplat ca mi-a recidivat intinderea care pleaca din centrul fesei drepte, de fapt nu-mi trecuse si eu am tot fortat; merg greu cu pasi marunti,putin schiopatat, am dureri, mai ales cand stau pe ceva tare, oricum nu e bine si am rezerve ca ma mai repar 100%; nu uita ca si varsta conteaza in asemenea imprejurari...Asta e, noi sa fim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  32. bravo, mitică, te-ai descurcat excelent.

    mai mult ca sigur că nu va fi deschis ceva prin zonă (poate megaimage), așa că amatorii de-o pileală scurtă mai bine și-ar aduce ceva lichid la purtător. păcat că nu ne onorează sileb ulan, vroiam să-l cinstesc.

    RăspundețiȘtergere
  33. Pentru cei care nu vin,SARBATORI FERICITE SI LA MULTI ANI!Eu vin si va intreb daca preferati tuica cruda, sau coapta? Vasea si Doru,prezenta voastra este placuta chiar daca nu jucati. Va asteptam sa combatem in repriza finala.

    RăspundețiȘtergere
  34. Sper să ne facă o surpriză şi cei care apar de obicei la zile mari. Eu s-ar putea să vin cu încă un om, vecinul care mi-a lucrat la casă (se pricepe, i-a lucrat şi lui Bronson, deci aviz amatorilor).

    RăspundețiȘtergere
  35. A, şi ar fi bine, pe lângă udătură, să aducem care o sarma, care un cârnat, care o boeuf etc. La muzică mă bag eu, că am primit cadou o boxă portabilă. Să fie bine, să nu fie rău! :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Craciun fericit, sanatate si bucurii! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  37. Mitica, aduc eu sarea, vino tu cu scobitorile.

    RăspundețiȘtergere
  38. Popicule stiam ca asa ceva poti aduce .

    RăspundețiȘtergere
  39. Pur filozofic
    Un ascultător întreabă : De ce dacă avem o viaţă şi două buci, într-o viaţă putem juca fotbal dar într-o bucă nu ?
    Radio Erevan răspunde : Pentru că un gol minunat...

    Crăciun fericit, sănătate şi bucurii la toţi jucătorii (instinctual am vrut să înşir toate numele, dar m-am gândit că anonimul o să înţeleagă că am dat acatiste la biserică,iar Mitică nu), spectatorii, blogiştii şi oricare ar mai fi ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorule, stiu ca ai un vin de buturuga fain care, in asemenea situatie, bate gustul oricarui vin din vie nobila. Astept cu nerabdare sa ne torni in pocale.

      Ștergere
  40. dintre necititorii de blog apar paulică, virgil și eli, mâine îmi spune cu câți puradei după el.

    am un tirbușon nou și m-aș fi băgat și eu la vin, dar am constatat că nu știu să beau. rămân pe bere.

    la mulți ani vă urează tati și la cât mai multe goluri!

    RăspundețiȘtergere
  41. Steaua e numai una25 dec. 2015, 15:00:00

    La multi ani ca ultimii trei tuturor dinamoistilor!

    RăspundețiȘtergere
  42. Crăciun fericit Popică, n-are legătură cu stilul meu,
    e sincer, tot ce-ţi doreşti, să fii iubit, totul depinde de Markabach.

    RăspundețiȘtergere
  43. La multi ani la baieti si la fetite(popica spor la papucarie)

    RăspundețiȘtergere
  44. Hai La Mulţi Ani! Poate măcar azi reuşim să nu ne reproşăm.

    RăspundețiȘtergere
  45. Astazi chiar mi-a placut si mi-as dori sa fie cit mai multe "etape" la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exista un material documentar exceptional pentru aceasta "etapa"!!!

      Ștergere
  46. Ba, baieti,propun sa nu divulgati nimic din ce a fost sambata.Asa ii facem curiosi pe cei absenti si data viitoare vor veni sa vada ce si cum.

    RăspundețiȘtergere
  47. Chiar ca!
    Nu te doare capul?

    RăspundețiȘtergere
  48. Iar s-a matolit Mitica?

    RăspundețiȘtergere