sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Vasea(1) si Motanu(2) ?

            Patrusprezece fotbaliatori ne-am strans in Agronomie intr'o inca o vinere insorita.
            Cea mai mare surpriza pentru cronicar a fost sosirea la timp a lui Tavi la locul faptei, el zice ca a schimbat traseul, eu spun ca probabil a plecat si mai devreme ca de obicei.
            Mitica a vorbit cu administratorul si ne-a indreptat spre balonul mic, am inceput sa ne echipam pentru fotbal, insa intra tumultos in balon un Motan care tipa din toti bosogii ca sa mergem sa jucam afara, ca e prea frumos, e soare si o temperatura numai buna sa alergi prin iarba verde, dar totusi sintetica. Se vorbeste din nou cu administratia si ne mutam cu tot calabalacul afara pe terenul din mijloc din spate. O idee excelenta a Motanului(voiajor)!
            "Aranjorii" celor doua echipe sunt Mitica si Ely, ca de obicei in ultimul timp. Bebe a refuzat sa joace in echipa lui Ely si ca atare a facut rocada cu Vasea.
            PEL-ping: Popica, Nelu-Bronson, Cristi-biciclistu, Paul, Bogdan, Ely si Vasea.
            PING-pel: Tavi, Bebe, Motanu, Stelica,Gabi, Mitica si Bete.
            Echipele au parut mai echilibrate fata de ultimele meciuri, ceea ce s-a vazut si in teren. PING-pelistii au inceput cu longilinul dom-profesor Bete in atac si era cat pe ce sa deschida scorul cu lovituri de cap la mingi lungi aruncate de Motanu , chiar a lovit o data si bara, dar n-a fost sa fie...De partea cealalta, varf de lance, cam boanta ce e drept, era "tanarul" Vasea si o prima faza care a suscitat ceva discutii a fost faultul comis de portarul Tavi asupra lui Vasea in mijlocul careului, dar nu s-a acordat nimic(nici n-avea cine in lipsa unui arbitru).In cele din urma, Ely prinde un sut frumos si deschide scorul ; 1-0 pentru PEL-pingisti.Dominarea elyana se inteteste si la o minge lunga aruncata in careu, vulpoiul de Vasea o deviaza  din saritura in gol derutandu-l pe Tavi, care in gluma il tot ameninta...  La acest scor de 2-0 ma prinde o faza in aparare si il vad pe Mitica cu basica la picior pe la mijlocul terenului, inaintand vertiginos spre poarta noastra, strig la Bogdan sa-l intampine, dar ghiuleaua plecase din piciorul "maestrului"si deja se odihnea in paianjenul portii, in stanga lui Popica.  Nu trece multa vreme si Vasea il mai incomodeaza o data pe Tavi si uite asa scorul devine 3-1, incat experimentatul Gabi striga la aparatori sa-l tina pe Vasea, pana ce chiar el l-a luat in primire. Vazand ca diferenta de scor creste, Motanu repeta "figura" din alte partide si se duce varf de atac, profitand repede de o balbaiala la mijlocul terenului, recupereaza balonul, dupa care il evita elegant pe Paul si marcheaza in poarta goala. La PEL-pingisti apar nervii, ceilalti profita si baftosul de Motan egaleaza cu un gol superb din unghi stanga cu o executie pe care probabil nici el n-a inteles-o pe deplin. Unde mai pui ca a mai si ratat doua ocazii destul de simple. La ratari pot si eu sa-mi trec in cont doua, la pase primite de la Ely; la prima am reluat direct din bucata, dar din pacate, chiar in bosogii lui Tavi, iar a doua, pe langa buturi. Auzeam tot mai des vocea lui Cristi care ma striga Vase- Vasu treci in aparare, ceea ce am si facut. De partea cealalta, Bete intra in poarta, iar Tavi varf de atac facand tandem cu Motanu.La noi, Popica penduleaza cand in poarta, cand in atac, cand in aparare, cam peste tot, dar pe nicaieri. Cristi cam vrea sa faca de toate si nu prea-i mai iese nimic, Ely se pare ca s-a linistit si in sfarsit prinde un sut de zile mari care musca paianjenul dreapta sus in directia noastra de atac, mingea se duce pe plasa si loveste cealata bara ricosand in teren; Bete, la bere dupa, a spus ca el nici nu si-a dat seama ca a fost gol, dar el totusi ar fi atins mingea. Meciul se indrepta spre victoria elystilor, dar ambitosul de capitan n-a cedat si a prins un sut tare pe care nefericitul de Paul nu-l poate prinde, mingea sarindu-i din piept direct la oportunistul de Motan care egaleaza scorul la 4-4. Se cam inopta, Motanu propune pace la 4-4,ca la teatru, se mai joaca vreo cinci minute in care Vasea pe post de aparator respinge in aut o minge periculoasa si cam la ultima actiune de atac a lui Tavi, cu un mare efort impinge cu varful piciorului drept balonul in corner, chiar din fata lui Tavi care se pregatea s-o vare in poarta.Asa ca meciul se termina, pana la urma, cu un echitabil rezultat de egalitate, chiar daca fiecare parte, mai ales Mitica, spune ca a ratat o multime de ocazii.
            Se trece la cea mai placuta parte a zilei de vineri, unde pe fondul consumului de lichide si mestecarii de diverse produse pentru gura se fac comentarii aprinse pe marginea meciului recent incheiat. Dintre cei 14 au lipsit doar trei:Paul, Bogdan si Ely.Majoritatea celor prezenti a decis ca in prima parte Vasea a fost cel care a iesit in evidenta, pentru ca partea a doua a meciului sa apartina Motanului.
            De aici si titlul cronicii!    

49 de comentarii:

  1. Un intrus a umblat la titlu fara acordul autorului.
    Imediat ma duc in Piata Universitatii sa protestez...
    Uite asa se pierd si se castiga alegeri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu va deconspirati identitatea (pe care eu o stiu foarte bine) in fata tuturor cititorilor acestui blog, ba chiar in fata natiunii, o sa va reclam la CNA, poate si la CEDO!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul inginer, revolutionari ca matale s-a mai vazut. Ii spuneti lui doamna ca va duceti la revolutie si dati fuga la piata sa va cinstiti cu Ion la una mica.

      Ștergere
  3. La mulți ani tuturor Mihaelelor, Gabrielelor și Muhaielelor noastre dragi, Mareana și tanti Vasilica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani!(pe bune) Mihai-tenismanul, Mihai-sudoru si tuturor cu aceste nume, cunoscuti si necunoscuti.
      Sa fie si pentru tanti Miau-Miau...

      Ștergere
  4. Am revenit la titlul initial: Vasea(1) si Motanu(2) ?
    Ce-ar fi fost sa dau titlul "Vasea si supusul sau Motanu"?
    Pedeapsa pentru intrus va fi rezonabila:sa dea doua beri.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate ! , Gaby si Gabita .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uitasem de Gabi si Gabita, "La multi ani!" si mult noroc.

      Ștergere
  6. https://www.youtube.com/watch?v=wt5q5ZC95h8

    RăspundețiȘtergere
  7. Steaua e numai una!
    Dinamo- Steaua 60-76, dar la baschet.

    RăspundețiȘtergere
  8. Rau de tot a ajuns ambasadoarea fotbalului romanesc, sa joace meciul de acasa tocmai la Cluj-Napoca, dar a fost cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Motane,ce zici de Real M.?!?

    RăspundețiȘtergere
  10. Hai noroc, mulţam de urări, inclusiv alea telefonice. N-am încă provider de internet, deocamdată captez de la un vecin, aşa că mai răruţ.

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani onomastic(l)izatilor (chiar si post celebratum)!

    RăspundețiȘtergere
  12. Steaua e numai una9 nov. 2015, 11:07:00

    Cu cinci bucati o sa le umplem cotetul si la potaile miloage. Hauuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru cei care, alaturi de altii, dau viata fenomenului din ziua de vineri, Gabi, Gabita, Mihai. La multi ani, cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  14. Referitor la meciul de vineri imi amintesc de o faza in care Stelica si cu mine urmaream o minge aeriana si cu coada ochiului l-am observat pe Stelica in saritura si oarecum am atenuat socul contactului cu el; si-a cerut scuze imediat, pe moment si dupa meci nu m-am resimtit, dar de a doua zi si pana azi inclusiv simt durere in zona cervicala, sper sa nu fie nimic grav...

    RăspundețiȘtergere
  15. poate cel mai frumos meci din ultima vreme, iar rezultatul e unul bun pentru ambele părți. nu-mi place să pierd, dar nu suntem la competiție, așa că două egaluri fac mai mult decât o victorie și o înfrângere, mai alse că nimeni, cu excepția lui mitică și eli (de ce oare?) n-a plecat supărat.
    prima parte a fost cam bramburită, am avut noi mai multe ocazii, dar întâmplătoare, după care ne-am cam lăsat dominați. tavi nu-i bun să îl țină pe vase, probabil că-l respectă prea mult sau/și ține la el, că-l lasă liber. ia să vezi paulică sau marinuș ce ciomage i-ar fi servit, așa însă a trebuit să schimbăm liniile la 1-3. bețișor a fost super în poartă, stelică a urcat și la susținere, tavi a dovedit că poate juca disciplinat, eu am ratat, dar tot i-am băgat două bucăți pe cinste lui marinuș, de la ultima îi mai fâlfăie și acum urechile. supergoluri pentru mitică și eli, nelu tzu era să ne frigă la ultima fază, dar e băiat prea fin.

    am vorbit cu sudoru și tenismanu, cu ocazia de ziua lor, nu cred că-i mai vedem pe la teren, așa c-ar fi bine să ne iubim în grup, ăștia de-am mai rămas.

    RăspundețiȘtergere
  16. Motane, tu cind te retragi?

    RăspundețiȘtergere
  17. Apropo, stie cineva dintre noi numele tuturor celor odata frecventau, alaturi de noi, terenurile de fotbal, fie vara sau iarna si care acum au pus bocancii-n cui ? Mi-ar placea o intalnire cu totii, fie si in afara terenului, daca pe teren nu mai e posibil.Credeti ca ar fi posibila o astfel de intalnire ? Si-ar lua cineva sarcina sa organizeze o astfel de agapa ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. presupun că majoritatea dintre cei activi mai știu câte ceva despre cei care s-au lăsat. eu vorbesc cu dan cocoru și cu chiftelaru o dată la câteva zile și cred c-ar veni la un șpriț. alții, gen cei doi traian sau dan bădescu, sunt firi mai retrase, la fel precum colegul lui tavi, claudiu, așa că mai slabe speranțe.

      Ștergere
  18. Aloo, am înțeles că una dintre echipe (mi-e peste poate să folosesc terminologia lui Vasea) a dat gol valabil, iar cealaltă i l-a refuzat pe motiv că era ocupată cu altceva!!! Păi e frumos așa?! De ce nu se pomenește nimic în cronică, e autocenzură ca pe vremuri la fotbal minut cu minut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabita, nu stiu la ce te referi...
      Ti s-o fi plans Miticuta de cate goluri putea sa dea el ,dar n-a avut noroc...
      Rog si pe ceilalti participanti la meci sa intervina, eu chiar nu stiu despre ce e vorba.

      Ștergere
    2. Nu e vorba de Mitică, ci de echipa ta, Vasea! Ia mai gândeşte-te! :)

      Ștergere
  19. Nu v-ati gindit ca pe cei care s-au retras ii doare la basca de voi?

    RăspundețiȘtergere
  20. Si pe noi de ei...(daca e p-asa).

    RăspundețiȘtergere
  21. Dau filmul timpului inapoi si iata ce imi amintesc de vineri.

    Meciul a avut in principal trei maniere de joc. In prima parte pana la 3-1 pentru echipa lui Ely, Mitica si ai lui au dominat si au ratat vartos. Cu mandel in poarta, dupa vreo 6-7 (!) ocazii mari de tot apartinand tuturor celor care au fost in fata (Doru, Razvan si Mitica – cred ca si Gaby a ratat una), s-au primit doua goluri viclene, primul la un corner, dupa o respingere a mea in fata (?), Ely nemarcat a punctat cu un sut la seminaltime (cred ca parabil), dar eu, mascat fiind, am vazut mingea prea tarziu, iar al doilea se datoreaza omului care m-a chinuit din primul pana in ultimul minut, adica Sile, PEL-pingul Universal. Spun asta pentru ca dupa ce Mitica ne-a readus in joc rapid (!!!), punctand pentru 2-1 imediat dupa 2-0, domul Sile s-a tot insinuat pe langa mine si-mi distragea atentia in toate felurile pana cand la un sut (oare degajare?) venit de departe, cu bolta, s-a pus in fata mea si apoi s-a dat in laturi pacalindu-ma, mingea trecandu-mi printre maini si grisine, poposind apoi agale in plasa pentru un ingrat 3-1. Sa mori nu alta! De nervi si de teama sa nu-l strang de gat pe monsieur Sile am parasit poarta. Dorulet s-a sacrificat si mi-a luat locul.

    Din acest moment incepe partitura a doua.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cheia schimbarii nu a fost iesirea mea din poarta ci intrarea lui Doru ca ultim aparator. El a inchis buturile extraordinar de bine, echipa nemaincasand decat un gol pana la final (mai bine de jumatate de meci). Desigur, la 3-1 pentru adversar nu era suficient sa iei doar un gol pentru a nu pierde partida. Deci a mai fost ceva, la fel de important! Motanelul si-a luat rolul in serios acolo sus si a marcat goluri pe cat de spectaculoase, pe atat de importante! Mai ales cand pe tapet era un meci in care se marca greu, adica putine goluri. Datorita lui s-a ajuns la 3-3. Mitica juca bine, dar rata, ghiulele lui ducandu-se matematic pe langa poarta. Parca in aceasta perioada am dat si eu de la distanta o ghiulea in bara si am irosit inca vreo 2 oportunitati, dar era ziua in care atacantilor de la PING-pel (Sile, are dreptate Gabita) nu le mergea, . . . cu exceptia motanelului (il alinta tata pentru ca ne-a salvat!). Deci el era veriga tare, postata unde trebuie, adica in varful lancei, cum bine zice cronicarul.

    De la 3-3 incepe al 3-lea act. Acela al jocului pe contre.

    RăspundețiȘtergere
  23. Aceasta perioada de joc a fost una extraordinar de frumoasa, rarisima as putea ca sa zic. De ambele parti s-a tras la maxim pentru castig, pentru ca numai asa se explica alternanta atacurilor, fara menajamente (nu exagerez de loc), la disperare cum ar veni. Noi eram concentrati sa-i baram pe Ely si Cristi, dar nu de putine ori ne-am pomenit cu Bogdan si Nelutu in fata portii lucru care ne-a creat probleme de marcaj la primii doi. Cu multa premonitie Sile a jucat mai retras si a facut-o cu folos, veti vedea. La atacurile lor noi raspundeam taios pe contraatac. Dar finalizarea ne lipsea. Mi-amintesc ca la un moment dat am scapat 3 (eu, Mitica si motanelul) contra unui fundas si cu Paul in poarta. Culmea, s-a ratat, iar Ely, putin mai incalo, a marcat pentru 4-3 cu un sut magnific la vinclu, cred ca fara replica pentru oricare portar ar fi fost la primire. Pana la urma, pe un alt contraatac, Capitanul arunca o torpila pe poarta, Paulica se interpune eroic, dar besica sare in zona motanelului care nu iarta si egaleaza la 4. Evrica!! Meritat spun eu pentru ca noi am avut majoritatea ocaziilor. Acum este faza care l-a facut pe Sile erou si pe mandel sa sufere de oftica. Pe finalul prelungirilor, fiind la 1m de poarta goala, ma trezesc cu mingea in fata, la cca. 30cm de gheata mea de aur (ole!) si tocmai cand ma pregateam sa dau zvastul de gratie domnul Sile face un spagat cum cred ca n-a mai exersat de la varsta de 20ani si inteapa besica cu degetul mare de la picior ( de la ala micu era sa spun) trimitand-o in corner. Sa crap de necaz nu alta. Alo, razi Sine, nu? Te prind eu vineri, sa vezi atunci ghionturi, nu ca ala de la inceputul meciului de vineri.
    Asa ca a ramas 4-4. Poate ca e mai bine asa pentru ca si ceilalti au luptat frumos si intr-un fel era pacat sa piarda.

    RăspundețiȘtergere
  24. Om care n-are timp de pierdut12 nov. 2015, 08:47:00

    A avut cineva rabdare sa citeasca ce baliverne indruga tavita? daca da, il rog sa faca un rezumat ca n-am timp de pierdut.daca nu-i nimic interesant, sa n-o faca.multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce sa scrie tavi...se baga-n seama singur.cine crezi ca pune botu la ce zice el ? lasati-l sa se bucure, nu-l contraziceti ca nu mai scapati de el.

    RăspundețiȘtergere
  26. Ba fratilor, despre ce gol neacordat este vorba?!?
    Vad ca Gabita stie mai bine ca noi care am jucat, el nefiind prezent.
    Oare, a filmat meciul fara sa stim noi?

    RăspundețiȘtergere
  27. Ca tot pomenea Gabita de Fotbal minut cu minut, cine vi se pare ca seamana mai mult cu Ilie Dobre? Vasea sau Tavi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca dumneata semeni cel mai mult cu I.Dobre, curiosule!

      Ștergere
  28. Doctorul lui Mitica12 nov. 2015, 12:57:00

    Vasea, te-ai ramolit ! Cum de ce gol vorbea Gabita ? Ai uitat ? De golul din capul lui Mitica. Acum ti-ai adus aminte ?

    RăspundețiȘtergere
  29. Văd că am creat confuzie, ceea ce nu mi-am propus, dar mă amuză! :)
    Vasea, un coechipier de-al tău (de-ai tăi, după normele actuale, dar care nu-mi sună bine), deci nicidecum Mitică, mi-a spus că echipa voastră a înscris un gol care nu s-a pus, pentru că echipa ailaltă a dat mai mult din gură decât din picioare. Remember?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabita, am crezut ca e vorba de ceva serios si nu de ce scrie si Motanu mai jos, de-aia nici n-am luat in calcul asa - zisul gol...

      Ștergere
    2. Apropos de normele actuale:suna ca dracu!

      Ștergere
  30. bagabonțeală tipică pentru biciclistu: ceartă cvasi-generală, adică restul lumii, în afară de paulică, bogdan și cu mine (care dormeam în atac și n-am văzut motivul ) și poate încă unu-doi. mingea e trimisă în aut, biciclistu tace pentru o secundă, se gândește că e șmecher și repune rapid, strigând spre vasea, să bage mingea în poartă. își servește apoi porția de clanță, alta decât cea de la ușă și se linștește.

    oricum, e de preferat CA PERSOANELE CARE AU VREO PROBLEMĂ REFERITOARE LA MECI SĂ-ȘI SPUNĂ PĂSUL ÎN MOD DIRECT, asta dacă nu le e foarte greu.

    AR FI ȘI UN SEMN DE RESPECT PENTRU tâmpiții care scriu cronica săptămânal, ceilalți fiind foarte ocupați, dacă nu cumva le pute că pe blog nu-i suficientă calitate ca să se implice și domniile lor.

    RăspundețiȘtergere
  31. Are mare dreptate motanelul. Sunt unii anonimi de tip perete, care daca nu binevoiesc sa se identifice ar trebui macar sa aiba o mimima decenta pe blog. Le spui asta, dar degeaba. Cat priveste pe cei care ar putea sa mai comenteze si sa-si exprime ceva pareri sau idei si nu o fac, zic doar atat: ”nu-i nicio paguba, dragoste cu forta . . !”.


    Ma uit pe fereastra si simt cum ma inunda fericirea . . . .. Ahhh!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred ca azi nu faceti imprudenta de vineri si va repeziti pe Agronomie. Mai stati si acasa!

    RăspundețiȘtergere
  33. Voi continua descrierea fazei relatata de Motanel, cu precizarea ca Vasea chiar a luat in serios indemnul biciclistului si a marcat un gol frumos, gol nerecunoscut de catre adversari in mod atat de categoric, incat pana si Cristi a amutit (cat este el de biciclist).Si uite asa s-a anulat un gol, pe motiv ca inca nu se terminase de analizat o faza anterioara. Dragi confrati nu uitati! Fata la joc si jucati cu foc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Sile agresoriul si teroristul meu (crede ca l-am uitat, ha!), el a dat golul cand toti eram cuplati la discutia cu explicatiile de rigoare. Ce, nu v-ati obisnuit cu stilul prompt al analizelor si comentariilor ad-hoc? Eiiii . . .

      Ștergere
  34. Ma tem ca astazi sarim peste preincalzire . . . Inca e tristete .

    RăspundețiȘtergere
  35. IMPORTANT - Jocul trebuie SA INCEAPA LA 15-30 !!! Ziua e scurta!
    E strict necesar sa faceti ce va spun, nu sa va luati dupa obiceiul casei. E clar ?

    RăspundețiȘtergere
  36. Si de ce a inceput la 16,00?!?

    RăspundețiȘtergere