sâmbătă, 26 septembrie 2015

Cavalerul veselei figuri

Plata terenului pentru meciul de vineri: zece lei, berile de după, între zero și douăzeci de lei, funcție de consum și de eventualele "sponsorizări". Momentele când îl prinzi pe un Mitică înfrânt la înghesuiala: de neprețuit...

                                                        *            *            *

Și totuși, n-a fost așa de la început. Hoțomanul a ales echipele cu Bețișor, iar după ce acesta și-a luat prima dată portar, pe bravul NeLuțu, lucrurile păreau să se îndrepte definitiv în favoarea căpitanului, după cum se vede și mai jos:
Real Madrid Gheboaia: Tavi, Biciclistu, Bebică, Stelică, Mitică, Silică, Tudorică
CF Barcelona Ghermănești: NeLuțu, Gabi, Paulică, Bogdan, Răzvan, Bețișor, Marean
Ce să mai zicem? Realul, ca brazii, cu Tavi sigur pe el în poartă, apărare excepțională, doi oameni de combinație, poate singurii prezenți în cele două loturi, atacant percutant și periculos, chiar dacă uneori se mai încalță invers. Dincolo, fundași, mijlocași în retragere și un vârf tocit, așa că mai mult de problema scorului nu părea să se pună. Iar începutul a fost ca la carte, cu atacuri în trombă ale realiștilor, combinații subtile, șuturi la poartă din orice poziții și doar bravura lui Silică, cel ce-a respins de pe linia porții șutul necruțător al lui Mitică, păstrează scorul la 0-0 și îl mai lasă pe capitan fără două din ultimele patru fire de păr. Nu pentru mult timp, căci Tudorică prinde un șut plasat de la distanță și-l păcălește pe bravul NeLuțu, ocupat să-l ușuiască pe Silică, care îl tot întreba cât e ceasul, că-și lăsase sacoșele la coadă la lapte, și nu vroia să piardă rândul. Se joacă la acest scor mai bine de aproape o oră (?), timp în care Barcelona schimbă tactica și liniile: Marean ia poarta în primire și se va dovedi că a fost una dintre zilele lui foarte bune, NeLuțu iese la cosit (în special la Tudorică...), Gabi joacă ceva mai retras și va închide cu brio culoarele inamicilor iar Răzvan își trage o pernă lângă Silică, devenit brusc portar. Prietenia dintre cei doi funcționează de minune, mai ales când primul scapă de cerberii inamici Pepe Biciclistul și Ramos Stelică, trage un șut leșinat în bară, mingea revine în spatele lui Silică, și acesta, cuprins de remușcări de la șutul lui Mitică, își introduce cu grație balonul în propria-i poartă.
Prietenia, ca orice relație adevărată, funcționează și în celălalt sens, pentru că Răzvan tratează cu nonșalanță alte câteva ocazii bune, dându-i portarului advers ocazia să se remarce, iar jocul părea că merge spre un egal nemeritat de vreuna din părți. Nu este însă de acord mijlocașul de creație al Barcelonei, Bogdan. Prima dată, plecat de pe extremă, îl servește cu un șorțuleț de senzație pe biciclist, ca apoi să preia rafinat în bara din dreapta. A fost ultimul avertisment, pentru că la cornerul ce avea să vină Răzvan îl vede demarcat pe același Bogdan, pasă din bucată a acestuia și gol Bețișor. Același Bețișor însă, un suflet prea milos pentru un sport atât de dur, se înduioșează brusc și îi ajută pe inamici să egaleze, moment în care deja Realul simțea victoria. N-a fost să fie însă, căci cel mai bun jucător de pe teren și din afara lui avea să preia pe cont propriu o pasă de la Bogdan iar șutul său necruțător din propriul teren avea să îndoaie mâinile bravului portar Siliboa Pantera Roz, aruncat într-un plonjon disperat, că-i căzuse din buzunar mărunțișul și să penetreze vinclul: 3 la 2 pentru Barcelona, scor menținut de campioni cu destulă lejeritate, ajutați și de torpila lui Bici, care a făcut pierdut balonul în boscheți preț de vreo cinci minute, adică chiar ultimele.
Bucurie mare pentru cei merituoși, întristare printre cei invinși și un mare semn de întrebare pentru El Capitano: să mai vină la teren sau să se retragă cât timp îl mai caută încă gloria și nu-l găsește? Nu ne putem permite să dăm sfaturi unor mari personalități, dar i-am sugera să nu-și facă alt program vinerea, nu de alta, dar e mai plăcut să ai un sparring-partner simțitor decât să bați pe vreunul care nu înțelege ceva...

61 de comentarii:

  1. Celui mai bun de pe teren si mai ales din afara terenului...
    Moatane, la primul tau gol mingea revenita din bara m-a lovit in pulpa piciorului(ghici care?) si s-a dus in gol.
    La golul victoriei eu m-asteptam sa puneti mingea in joc dupa egalarea reusita de Stelica, toti ai nostri se uitau la tine si tu deodata sutezi si ma surprinzi nepregatit si oarecum derutat de un usor efect al balonului...
    De cele mai multe ori, Bogdan si Razvan, chiar si Bete erau liberi ca pasarile cerului in preajma careului nostru.
    Consider ca daca ramanea Tavi in poarta, alta era soarta meciului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rau am ajuns daca se da Motanu invingator.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate Messi s-a rupt si va lipsi o perioada...

    Era interesant duelul sau cu Ronaldo.
    Realul s-a incurcat cu Malaga acasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. o superbitate de reclamă, am văzut-o de vreo zece ori și nu mă mai satur. asta deși actorul principal are moacă de țărănete.
    https://www.youtube.com/watch?v=ubftAJI1D1Y

    și încă una dintre multiplele, mai puțin știută la noi
    https://www.youtube.com/watch?v=xJ1Gtlax_Sg

    iar admiratorii de mai sus se pot delecta cu ambalajul. bineînțeles, gol.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tavi, "WeTransfer has detected undeliverable email address"!

    Dar măcar am primit link-ul de unde se pot descărca filmuleţele originale:

    http://we.tl/vXwenFaNRe

    Ar trebui să vă cam grăbiţi, fişierele se păstrează un timp limitat pe server.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motane, te felicit pentru cronica ta, precisa in derularea faptelor si comentata cu umorul ce te caracterizeaza. Am citit-o cu placer si am speranta ca voi mai citii si altele, cel putin cu acelas interes.

      Ștergere
  6. să trăiești, NeLuțu, sper că nu te-am confundat cu Silică și-am scris de bine despre tine. oricum, cu ce personaje apar la teren, nici nu îți trebuie prea mare imaginație ca să scrii ceva.

    să profităm de prilej și s-o felicităm pe domnișoara irina begu pentru turneul câștigat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Meciul de vineri il vad in categoria MARI SURPRIZE! Imediat dupa alegeri, noua Real-istilor, ni se parea o disputa deja clasata. Marimea scorului era singura chestie care trebuia transata pe teren. Astea pentru ca ”la cantar” ambele formatii aratau echilibrate in aparare, in poarta Barca avea un plus (la Nelu), in schimb mijlocul si atacul prezentau un avantaj covarsitor pentru Real. Pana in partea finala a jocului totul parea sa curga nornal, doar scorul timp de o ora a refuzat sa creasca dupa golul foarte frumos dat de Tudor in deschidere. Si uite asa Sile ia un gol ghinionist, dupa care, profitand de deruta creata in tabara favoritilor, Doru marcheaza frumos si rastoarna bursa pronosticurilor. Cu mari eforturi, caci ghermanestenii se aparau cu dintii si luptau eroic pentru gloria ivita pe neasteptate , realul egaleaza si dupa cum stateau lucrurile era o chestiune de 2-3 minute de joc ca sa revina cu gol si sa castige. Numai ca jupanul Motan, a sesizat la adversar euforia de usurare de dupa egalare si imediat dupa repunere, prinde un sut fenomenal din propriul teren (!?), a la Ely dupa ce incaseaza si se enerveza eliberand energia negativa pe primul balon dupa reluare. Gol care a pus capac, mai ales ca si Cristi vrand parca sa-l imite pe Killer-ul din ghermanesti trimite si el o bomba la paianjen, dar la ala din boschetii de langa sala de sport . Eu cred ca au fost peste 10 min. pana s-a gasit besica. Cand sa se reia jocul ”Barcelonezii” au inceput cu fite legale, ca a trecut timpul , ca sunt epuizati , ca ne vor acorda revansa., ca . . . si uite asa realul din gheboaia a ramas cu coada intre picioare si cu degetul in gura. Fara sa diminuez din meritele invingatorilor, pentru efortul depus si spiritul de echipa si de lupta pe care le-au avut, cred ca un egal ar fi fost echitabil, dar asta e fotbalul !

    RăspundețiȘtergere
  8. Steaua e numai una27 sept. 2015, 22:03:00

    Asa voinicii mei, sa le fie frica la dusmani!

    RăspundețiȘtergere
  9. In timpul meciului s-au impartit cate 4 sau 5 bare in contul realului (Mitica cred ca are 3) si 2 sau 3 la ceilalti. Mai trebuie spus si ca Sile (plin de ghinion) , la inceput, pe cand era in atac, s-a aflat pe traiectoria unei ghiulele de gol expediata de Capitan, dupa care a incasat acea bobita ciudata ca portar, apoi Stelica a mai scos si el involuntar un sut de gol al lui mandel (la 1-2) si, pentru ca ”totul sa fie perfect” a venit bomboana pe coliva a lui Cristi, adica acel ”avion Malaezian” care a condus la risipirea timpului de joc. Toate astea impreuna cu faptele de arme ale ghermanestenilor (nu cred ca a jucat cineva slab de la ei, ma refer si la Popicu care in poarta fiind in a doua juma, a aparat excelent, asta e adevarul) au condus la consemnarea unei mari surprize . Surpriza era si un egal , dar macar ar fi fost mai echitabil . Sunt spusele unui gheboiestean trist.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da Gabita, adresa a fost de vina . Acum incerc sa descarc materialul.

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani Simonei! Maturizarea vine si cu trecerea anilor. Sanatate si succese cat mai importante!

    RăspundețiȘtergere
  12. Gabita,am descarcat cele trei filme! Au impreuna 461MB si operatia dureaza cam 4min, aviz pentru ceilalti amici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Asociatia pentru protectia piticilor28 sept. 2015, 10:52:00

    Motane, ti s-a accidentat marele pitic si iar o sa plingi ca Varzelona trage la retrogradare. V-ar fi fost bun un jucator genial ca Ronaldo, dar isi strica stilul la voi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitări, că aţi scăpat de puşti ! Puteţi juca ca între voi bătrânii, fără oftică, cu mai mult umor, fără să mai simţiţi durerea când făceaţi comparaţia între ce puteau puştii, şi puteaţi şi voi la vârsta lor şi cât mai puteţi acum.Plus că aţi fost scutiţi de umilinţa de a suporta proasta creştere a unor inşi lipsiţi de orice urma de respect.

    RăspundețiȘtergere
  15. M-am lamurit ce jucator este Tade, ca nu este in stare sa faca un stop sau sa dea o pasa ca goluri nu da oricum. Impuscati-l, sa nu se mai chinuie!

    RăspundețiȘtergere
  16. Rusine sa ne fie! L-am uitat cu totii pe mereu tanarul Mihaita suderelu care ne-a onorat vineri dupa meci si a servit cu noi repriza 3. Luci, i-a vezi, poate, poate te revedem si pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  17. Din pacate, nu mi-am facut temele.

    RăspundețiȘtergere
  18. Gabita, Tavi:
    Am descarcat si eu filmuletele.3 bucati, le-am vizionat, dar dupa aia nu am mai
    stiut unde sa le gasesc, pt. o eventuala revizionare. Parca s-au ascuns. Le-am
    cautat in Download, dar nici urma. Pe desktop nu sunt. Help!

    RăspundețiȘtergere
  19. băi nenea ăla de mă întrebă de messi, nu mai țin cu el, mi-am găsit alt pitic: torje, care dă goluri la vinclu. echipa aia a lui, osmanlispor, e ciudată rău: are trei victorii (una la galata, în deplasare), două egaluri (egalată în minutul 92, respectiv în 94!?!) și un 1-2 acasă, după ce a avut 1-0 la pauză iar ăilalți au jucat în 10 juma de oră. moartea pariurilor.

    iar pentru cei ce-l iubesc, ultima declarație a lui mourinho e superbă: "înaintea etapei eram la 8 puncte de lider, acum suntem tot la 8 puncte, deci n-am pierdut nimic"!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pentru toti stelemistii tristi Gnohere va dedica golul cu Chiajna. Vor mai urma si in poarta voastra.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu vi se pare că Tavi seamănă din ce în ce mai mult cu Cristi gaz ?

    RăspundețiȘtergere
  22. Blat facut de VASEA
    Ghinion, vorba lui IOHANNIS, a fost cu meciul asta .Motane, victoria e victorie, nu contest, a fost ziua ta ,dar este de comentat totusi pentru repriza a 3a. Sa conduci si la scor si ca joc aproape tot meciul, sa dai 4 bare la care POPICU era spectator , eu 2 biciclistul 2 ,nu stiu parca si TUDOR si sa nu intre nimic, nici macar una, si totusi din 2 sau 3 faze sa iei bataie.
    Un gol de cascadorii rasului, VASEA cauata mingea prelinsa din bara, iar alt gol dat din PIATA MATACHE, motanu suteaza o minge iar noi ne-am uitat la ia cum intra in poarta ca un OZN si incredibil, dupa golul 3 in loc sa cautam egalarea care cred ca venea, cautam mingea 10 minute, 3 sau 4 oameni in balarii, cind s-a mai intimplat asa ceva. Cind am avut iarasi mingea s-a terminat jocul, gata nu s-a mai jucat. Motane, MA ASTEPTAM printre glumele facute, totusi sa scrii ce super bulan ai avut, vorba lui GABITA, bafta, noroc altii pupa iconite in teren sa intre asemenea goluri, dar cind ai noroc asta, se intimpla, si la case mai mari, echipe mari, ti- am spus a fost ziua ta, trebuia dupa meci sa joci la loto. Oricum fa mare cinste lui VASEA ca merita. Daca TAVI NU IESEA DIN POARTA nu cred ca pierdeam asa.
    Am gresit ca nu l-am bagat in poarta 10 minute pe BICICLIST, ca sigur inchidea poarta.
    Avem totusi mari probleme la portari, cind era si LUCI era bine, aveam macar 2 portari sigur asa e problema dar asta e, mergem inainte din greseli invatam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un fin observator29 sept. 2015, 19:16:00

      Sa sti ca ai dreptate Mitica. Dupa meci i-am vazut pe Vasea si Motanu cum beau impreuna dar am impresia ca Vasea e ala care a facut cinste asa ca e greu sa mai intelegi ceva.

      Ștergere
  23. mitică, mai mult decât să zic că mi-am luat o pernă să dorm lângă silică ce să spun? am avut și noi trei bare, plus de trei ori singuri cu portarul. iar dacă îți amintești, la sfârșitul meciului mingea era la mine, să bat aut, au fost alții care au ieșit. sper că nu te apucă și pe tine să nu mai vii!

    silică nu m-a cinstit, urmează să o facă, prea a bătut steaua, da acum văd că doarme, se pregătește de champions league. interesant, favorită mare porto cu chelsea. mira-m-aș.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul Vasea nu isi strica biografia cu tot felul de motani.

      Ștergere
    2. din contră, aburică, e onorat, da-i prea timid să recunoască.

      Ștergere
  24. Atentie la Leverkusen cu Varzelona!

    RăspundețiȘtergere
  25. Motănel tu ai câștigat meciul,nu am ce reproșa la adresa ta .EU am comentat niște faze .niște goluri atit ,mai departe e vină noastră.

    RăspundețiȘtergere
  26. Băbăieţi, am vorbit cu un martor ocular. Într-adevăr, la cum au arătat echipele, se pare că e una dintre cele mai mari surprize din istoria fenomenului de ziua 5. Ceva în genul lui Real cu Malaga, la care evenimentul gol marcat de Real era cotat cu... 1,00! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Domnisoara Halep a facut o surpriza si mai mare pierzind de la 5-1 in setul trei. Sper sa nu se fi uitat Bebe la meci ca iar e nervos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Io sunt nervos şi fără să mă fi uitat!

      Ștergere
  28. nu pot să-mi imaginez ce cotă o fi avut konta la victorie la 5-1 pentru simona în setul trei, că mă ia cu dureri de cap. silică, după ce te trezești, zi-mi și mie cine transmite champions league diseară. n-ai minute, dă-mi bip.

    RăspundețiȘtergere
  29. bebe ...enismenul30 sept. 2015, 20:33:00

    Culmea e ca meciul cu Pavlicenko l-am pierdut zic treaca de la mine.onta Ca sa imi faca Pleasca alt pocinog. De capul ei sa fie. Cu Conta am vazut-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, Simona n-a mai KONTat!
      Sa stiti, astia mai tineri, ca si marele Ilie Nastase "reusea performante" de acest gen: conducea cu 5-1, 5-2 si pierdea setul...
      Acest meci al Simonei poate fi atat inubliabil cat si futil, depinde din ce unghi privesti lucrurile, ca si "prestatia" mea de vinerea trecuta, de altfel...

      Ștergere
  30. Încă cititor1 oct. 2015, 10:36:00

    Nu mai faceţi fraze kilometrice, fără punct, fără virgulă că sunteţi greu de citit şi înţeles.Şi nu dovediţi c-aţi fi mai deştepţi.V-aţi luat după analfabeţii care au umplut netul ? Aveam pretenţii de la voi.

    RăspundețiȘtergere
  31. Astăzi cică e ziua europeană a anti-depresiei! Mă întâlnesc cu Mitică să-mi dea o bere, e ocazia ideală de a scăpa de depresie după înfrângerea de vineri...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic sa fii pregatit cu banul la tine, ca Mitica doar comanda, de platit mai rar. Motane, Ronaldo te saluta din zbor si-ti trimite doua goluri la pachet. Sa i le arati si lui piticul tau de gradina.

      Ștergere
  32. Între 18 şi 25 de ani, femeia e precum continentul african: jumătate a fost deja descoperită, cealaltă jumătate ascunde frumuseţi încă sălbatice şi delte fertile.
    - Între 26 şi 35 de ani, femeia e precum America de Nord: modernă, dezvoltată, civilizată şi deschisă negocierilor în schimbul banilor.

    - Între 36 şi 40 e precum India : fierbinte, relaxată şi conştientă de propria frumuseţe.

    - Între 41 şi 50, femeia e precum Franţa: uşor îmbătrânita, dar încă atrăgătoare şi interesantă.

    - Între 51 şi 60, e precum Iugoslavia: a pierdut războiul, e tulburată de fantasmele trecutului , dar se lucrează la reconstrucţie.

    - Între 61 şi 70, ea e precum Rusia: spaţioasă, cu frontiere fără patrula. Stratul de zăpadă ascunde mari bogaţii.

    - Între 71 şi 80, femeia e precum Mongolia : cu un trecut glorios de victorii, dar cu puţine speranţe de viitor.

    - După 81 de ani, ea e precum Afganistan: aproape toată lumea ştie unde se află, dar nimeni nu vrea să meargă până acolo.

    RăspundețiȘtergere
  33. Un fin observator1 oct. 2015, 12:30:00

    Ultimele doua sint gagicile lui Bebe si Vasea, la rusoaica se baga Mitica si Motanu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-as trata si eu, preventiv. Unde va intalniti, Gabitza si Mitica? Mai sunteti si alti amatori?

      Ștergere
  34. Are dreptate anonimul:nu mai faceţi fraze kilometrice, fără punct, fără virgulă că sunteţi greu de citit şi înţeles.Şi nu dovediţi c-aţi fi mai deştepţi.V-aţi luat după analfabeţii care au umplut netul ? Aveam pretenţii de la voi.
    Si sa puneti si iambii mai intr-o parte ca nu se zareste scrisul si nu se intelege care si despre cine a scris!

    RăspundețiȘtergere
  35. Un fin observator1 oct. 2015, 16:31:00

    Nelu, lasa-i pe betivi si pe eunuci, pentru tine am pregatit o frantuzoaica.

    RăspundețiȘtergere
  36. Prea târziu, l-am pescuit şi pe Bronson, iar depresia s-a dres cel mai bine cu o ciorbă şi nişte mici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un fin observator1 oct. 2015, 19:58:00

      Mic al tau si al lui Mitica, Nelu am inteles ca il are mare.

      Ștergere
  37. știe cineva ceva de bebe? am două bip-uri ratate de la el cam pe la prânz și de atunci nu răspunde.

    RăspundețiȘtergere
  38. mă tot f...e unu la cap cu ronaldo al lui, cât de mare și frumos e. ia-l, nene, acasă și spală-te cu el pe cap, eu oricum borăsc când îl văd cum se bucură la ciordeli sau la penaltiuri de 4-1. bâșt de aci cu gelatu cocalar!
    și să nu uit: silică e prietenul meu și s-ar putea să fiu subiectiv, dar și mitică, așa supărat cum e și cu părul pe moațe, dădea alea două gouri de aseară. bașca ceva în plus cu malaga.

    RăspundețiȘtergere
  39. Bebe nu si-o fi revenit dupa surpriza Simonei. Trebuie sa se obisnuiasca cu stilul marii noastre campioane! Simo ia bataie si-si consolideaza pozitia 2-a, distanta dintre ea si urmaritoare crescand dupa ultimile doua turnee, in plus devine principala favorita la Turneul Campioanelor. Ei? Nu e halucinant? Unde pui ca le incurajeaza si pe fetele mai slabut cotate, pentru stimularea ambitiei si a promova tenisul pana catre pozitia 100WTA. D-aia trebuie sa tinem cu ea, e mai buna si mai desteapta decat noi toti !!

    RăspundețiȘtergere
  40. O sa para ciudat dar abia acum am vizionat materialul lui Gabita descarcat de pe transfer. Trecand peste problemele tehnice inerente unei actiuni de pionierat in materie de inregistrare video, vreau sa spun ca m-au surprins calitatea impecabila a imaginii si unghiurile extraordinar de bune (la inaltime, vorba aia) pentru a capta si reda evenimentele de pe teren. Daca se pune putin la punct si tehnica mentinerii pe pozitie a dronei, vreau sa spun ca va fi o realizare extraordinara !
    Oare nu putem fixa camera undeva la inaltime, de cornisa casei sau la capatul unui stalp al imprejmuirii, la un unghi care sa prinda toata suprafata de joc si ...gata? Desigur toate astea si cu acordul lui Ionut. Astfel ar putea si Gabita sa se bucure de joc si am avea cu totii material concret pentru analiza etapei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum imi dau seama! Cu camera sus si cu ”ochii pe noi”, se va dovedi clar ca sunt mai mereu cel mai bun de pe teren, ca am fotbalul in sange, doar Capitanul sa ma mai intreaca pe ici pe colo . Ole, ole, ce mi-ar place!!!!

      Ștergere
  41. Razvane nu numai ca traiesc dar sunt si in viata. Cred ca telefonul meu a prins
    drag de tine si te suna fara stirea mea.

    RăspundețiȘtergere
  42. Azi nu vin, ca-i prea cald.

    RăspundețiȘtergere
  43. Cel mai frumos buletin meteo (auzit astazi la radioul bolidului in drum spre birou- face furori cuvantul asta): ”. . . vremea se incalzeste pe intreg teritoriul tarii, iar norii, prezenti doar in zona de sud-est , se vor risipi pana spre pranz”! Yeh , yeh, yeh . . . .

    Pregatiti-va pentru audio-vizionare, foarte curand urmeaza . . . locul 2 la Woodstock 69-70 !!!

    Sile?

    RăspundețiȘtergere
  44. Ştie cineva cine-i cel mai bun marcator din Liga Campionilor ? Dacă da, să-i comunice şi lui Felix al nostru.
    Şi mai am o întrebare:Ce se poate spune despre un om care, din dorinţa de a fi original, are o părere proastă despre o persoană respectată pentru valoarea sa, de cei care se pricep cu adevărat în domeniul respectiv ?

    RăspundețiȘtergere
  45. Locul 2 este ocupat de o melodie fara vocalist, alcatuita din pasaje colective ale grupului intercalate cu cele ale fiecarui instrumentist in parte. Calitate exceptionala! Compozitia este celebra si apartine tanarului chitarist de geniu Carlos Santana (ce tanar era!). El a confirmat gloria obtinuta atunci in fata a peste 250.000 de tineri prezenti la eveniment si a ramas un reper imens pentru muzica rock cu inflexiunile sale inconfundabile ale cantului sud- american.

    www.youtube.com/watch?v=AqZceAQSJvc

    Saptamana viitoare . . . numbar one !

    RăspundețiȘtergere
  46. Tavi, azi decolez din vest, asa ca ne vedem pe stadio agronomie!

    RăspundețiȘtergere
  47. poșta emisiunii, pe scurt:
    - silică, vino pregătit cu două beri, încerc să te bag titular
    - tavi, băieții sunt mai mult pe manele, strici orzul
    - eusebio, idolul tău a vorbit ieri, după vreo șase luni de pauză și a zis că întrebările care i se pun sunt proaste și d-aia tace. l-o fi întrebat careva cum e când plonjează la miloagă, după cerșit penaltiuri
    - nenea care i-e cald. am costumul de baie din două piese al lui soacră-mea, îl faci jumi-juma cu silică, el cred că vrea tot partea de sus, da vă înțelegeți voi
    - mitică, azi batem și noi?

    RăspundețiȘtergere
  48. Sunt în trative negocieri dure, de a- l cumpăra pe Gabita ca portar Prețul e cam mare dar merită.Ca atacant nu e cazul ca am prea mulți .

    RăspundețiȘtergere