vineri, 18 septembrie 2015

Urmariti de o drona... (Mana 1-a din 3)

          Probabil ca asta era surpriza lui Gabita pe care ne-a anuntat-o de mai mult timp. Cand sa incepem disputa noastra 6 la 6 a sosit si Gabita, dar a zis ca nu joaca si s-a postat undeva in spatele terenului spre sala de sport, nestiind ce face acolo si din cand in cand o rupea la fuga, dar numai spre est si recupera ceva de pe jos. Abia mai tarziu mi-am dat seama ca este vorba de o drona care era dusa de curentii de aer in acea directie, asa cum ne-a explicat Gabita dupa meci la bere. Parerea mea este ca aici si-au bagat coada rusii ca prea tragea saraca drona numai spre est.In sfarsit, vom citi in final explicatiile lui Gabita si, mai ales, vom vedea ce a reusit sa filmeze.
          Un meci fara juniori autentici.
Dupa mult timp n-a fost prezent la meci nici un junior; ma refer la Ely, Stefan si Vladut. intr'un fel a fost mai bine, mai ales ca n-a fost nici Cata si Gabita, chiar daca a fost de fata, n-a jucat, el avand de lucru cu drona cea buclucasa, care se tot prabusea, bine ca n-a cazut pe teren cum s-a intamplat la tenis, asa ca erau premize ca disputa sa fie mai echilibrata. Asadar dupa o pauza de circa o luna, in medie, pentru majoritatea jucatorilor prezenti, ne-am reintalnit din nou cu o oarecare emotie. Spre rusinea mea n-am fost atent la cine a facut alegeri si nici n-am intrebat, dar nici nu are vreo importanta, rezultand componenta celor doua echipe.
          Tinerii: Bogdan, Paul, Motanu, Tavi, Mitica, Popica.
          Batranii: Nelu, Bebe, Stelica, Bete Gabi, Vasea.
La inceput am avut impresia ca sunt doua echipe sensibil echilibrate si asa a si fost o buna perioada, dar o data cu trecerea timpului, prima echipa se impunea. De abia dupa meci, cand incercam sa depistam "juniorii" din fiecare formatie, ne-am dat seama ca cei din prima echipa erau sensibil mai tineri decat ceilalti si de aici si denumirea celor doua teamuri si pana la urma si diferenta de scor.Asa cum spuneam, la inceput disputa a fost echilibrata atat timp cat ne-au tinut balamalele.Sa nu mai punem la socoteala si caldura, chiar canicula din 18 sept. cu 31grade oficial la umbra, dar probabil cu 40 la nivelul terenului.Unde mai pui si loviturile primite de Vasea in barbie de la Motanu, de Gabi si Bete, caruia i s-a facut si rau la un moment dat de a iesit pe tusa. Tavi deschide scorul cu un sut din intoarcere la coltul scurt de pe stanga, surprinzandu-l pe Bronson. Dupa o lunga perioada, Vasea reuseste sa egaleze cu o reluare din prima la o minge venita de la Stelica, nu stiu daca a fost o pasa sau asa a sarit mingea. S-a jucat mult la egal,dar o minge il loveste pe Gabi in apropierea propriei porti si intra in gol, astfel tinerii lund conducerea. Pe fondul caderii noastre fizice, Mitica inscrie si el, iar Bogdan pune cireasa pe tort cu un gol frumos care atinge bara. Epuizati de efort, dar si de caldura punem capat ostilitatilor si ne retagem strategic in "boscheti"cum zice Motanu si savuram cateva beri de cap de vita furajata. Prezenta este aproape de suta la suta, lipsind doar Paul din peisaj, dar care este suplinit de Gabita dronaru.
          Vorbeam mai sus de varsta; "tinerii"-cel mai tinerel e Mitica cu 52 de anisori, apoi Motanu 53, Bogdan 56, Popica si Tavi prin preajma si cel mai puriu Paul spre 60.
          La batrani e jale: Nelu-Bronson peste 70, Gabi 69 spre 70, Vasea 68 spre 69, Bebe spre 68, Bete cam 60 si Stelica ceva mai flacau, dar oricum peste50.Diferenta de varsta e evidenta, chiar mai clara decat scorul.
          Cam asta a fost dragii mei, s-auzim numai de bine.    


”MANA 2-a”  ( cea a lui Tavi)

Revenire in forta a Fenomenului dupa CO.  Cum era obiceiul, dupa incheierea meciului  principal, prezentat mai sus de maestrul Sile, am purces in grup masiv la repriza cu ”lichide racoritoare” si ”bomboane agricole” ca doar se serveau in Agronomie. Mai dai una, mai dai doua, ca la olteni, lucrurile luara o turnura de-a-ndoaselea, ne-am aprins, in loc s-o stigem si apoi s-o stergem. Si uite asa ne pomeniram cu o dorinta nebuna pentru un alt meci. Zis si facut. Pe acelasi teren eliberat cu vreo ora si juma in urma, la lumina reflectoarelor si la porti mici, se incropira doua echipe de 5, in fiecare dintre acestea jucand si cate un pusti din cei scoliti la baza sportiva a lui Ionut. Pe margine, ramasi pe post de spectatori ( alo, Luci, esti pe faza?) Nelutu si Motanelul. Prezint putine garantii in ceea ce priveste componenta echipelor, asa de aprins ce eram. Asadar :

Echipa-1 (E1),   Tavi, Popicu, Stelica, Mitica ci Copilul-Inalt (14ani),
Echipa-2 (E2),   Bebe, Doru, Gaby, Gabita si Copilul-Scund (12)  

Meci frumos , nimic de zis, cu un scor sever , dar cu o desfasurare echilibrata, diferenta facand-o dupa perceptia mea mahmura din acele momente, cei doi ”tineri de pripas”. Amandoi talentati, dar foarte deosebiti in exprimare in raport cu echipierii. Cel inalt, fentangiu bun, dar individualist , fara urma de pasa sau combinatie cu partenerii, celalalt scund, fentangiu, agil, dar si cu ceva pase, suficient cat sa-i priasca lui Gabita si sa faca jocurile. Scor 4-0 pentru E2.  Imi amintesc ca primul gol a fost dat in urma unei deposedari a lui G la o incercare de dribling a lui mandel, dupa care E1 a dominat in buna parte dar si-a anulat multe faze de poarta si implicit posibilitatile de a marca, in buna parte, datorita celor aratate mai sus.  Oricum, victorie meritata pentru invingatori intr-un meci desfasurat intr-o atmosfera de vis, cu ceva mai multa racoare, sub un cer senin cu semiluna sau, cum imi spune Victor-Matei al meu : ”ce lumina tati! , uite luna, e ca o banana! ”.   Din pacate nu a durat decat vreo 20 de min. placerea deoarece urmau sa intre alti combatanti.

Dupa meci, presat de adversarul timp, am intins-o englezeste, adica repede si discret. Se pare ca unii mai rezistenti au continuat meciul in alte ”prelungiri” dictate de arbitrul veseliei.   

Tineti aproape, urmeaza ”Mana 3-a” ! Acolo....show!!




Mâna 3/3

Înainte de mână, o scurtă introducere. Tehnică. Până m-am dumirit cum să ţin drona în vânt, s-a prăbuşit de vreo trei ori şi am pierdut filmările. Acestea se pierd dacă nu apeşi butonul de oprire a înregistrării înainte de prăbuşire. Îmi pare rău că n-am avut suficientă prezenţă de spirit să-l apăs când s-a prăbuşit pe teren (da, Vasea, s-a întâmplat!). De fapt a fost un fel de aterizare forţată pentru că mi se descărcase primul acumulator: drona a coborât razant pe deasupra capteleor jucătorilor şi s-a oprit sub bara porţii apărate de Bogdan! Gol de kinogramă, aşa cum nu prea le-a ieşit bătrânilor! :)
În rest, din cauza curenţilor de aer, drona se legăna ca o barcă pe valuri, deci la fel şi camera. Iar când o ghidam spre înainte se înălţa ca şalupa, aşa că puteţi vedea şi căminele, şi ce se mai construieşte prin Agronomie! Am reuşit de vreo trei ori să prind drona cu mâna, aceasta fiind considerată cea mai sigură aterizare. În total, am strâns vreo 5 minute de film, concluzia fiind că, de acolo de sus, fotbalul de ziua 5 se vede destul de mic...:)

PS - La una dintre decolări, era să-l surprind pe Bebe într-un moment intim, la care i-ar fi trebuit scoica din cronica anterioară!






40 de comentarii:

  1. Am fost batrani dar semeti si am pierdut cu zambetul pe buze...le adversarilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce rapid ai fost Vasea, la ora aia nici nu mă întorsesem de la Bronson, unde am continuat "meciul"! :) O să-mi ia ceva timp să descarc filmuleţele şi să le pun cap la cap. Până atunci, ar fi interesant să facem o cronică la 3 mâini, adică să preia Tavi legătura şi să scrie despre "Răzbunarea bătrânilor", adică meciul de juma de oră la porţi mici care s-a jucat, teoretic, după bere. S-a dovedit apoi că a fost meciul din timpul berii! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragi companioni de fotbaldeziuacincea si de bere sau alte lichide cu grade, chiar dragi prieteni as indrazni, va rog sa ma iertati ca v-am devoalat varsta, sa nu aveti probleme din aceasta cauza, mai ales craiul de Mitica care, probabil, se da mult mai tanar la nenumaratele lui gagici. Daca am gresit pe la vreunul, va rog sa interveniti si sa corectati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inteleg ca unii au continuat meciul berilor si in repriza a treia. Bravo voua, bine va sta.

    RăspundețiȘtergere
  5. alegerile le-a făcut mitică cu gabi, singurul care a părut dispus. i-am zis să-l lase pe gabi primul la luat, poate chiar să ia doi la un moment dat, mai departe nu mai știu. acum, fiecare vede anumite lucruri, pentru mine era clar că oldboișii au un portar adevărat, o apărare mai bună și, în general, jucători mult mai disciplinați tactic. la noi, singurul pe care te poți baza că nu-l ia poezia e paulică, dar el venea după două luni de absență. și așa, a jucat bine.
    meciul a fost în mare parte slab, dar echilibrat, iar diferența a ajuns s-o facă bogdan, pasă de gol și gol. bravo lui, sper c-a dat peste niște pastile bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. 4,75 cotă că egalează astra, ar merita să arunci niște bani.

    RăspundețiȘtergere
  7. tavi, vezi că i-ai botezat invers pe neluțu și bebilă și s-ar putea să ai probleme cu mielul. nu-mi cere să te ajut.

    silică, nu fii rușinos și spune-le la băieți ce șorțuleț frumos ai primit. dacă ești cuminte, te am în vedere și pe viitor, că te-am cam neglijat cu garderoba și oi fi gelos. m-am uitat și eu la prima eliminare de la chelsea-arsenal și rămâne cum am stabilit: diego costa e un gunoi, de aia îl și laudă mourinho, că ar fi omul meciului. riscă însă să-l frigă cu proba video.

    RăspundețiȘtergere
  8. Emotionant, pe bune; ca un film vechi , cu parfumul vremilor trecute. Tineti-o tot asa!
    In alta ordine, cu Doru, n-o lasati asa: duceti-l la analize, poate e gravid. N-are, cumva, o umflatura?

    RăspundețiȘtergere
  9. Steaua e numai una21 sept. 2015, 11:14:00

    Isvan Kovacs te iubim ca ca tine nu gasim! Iar ati umblat cu furaciunea si la Botosani, nu va mai potoliti odata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca dronist esti tanar element de perspectiva.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ba, da' tot frumosi ati ramas!

    RăspundețiȘtergere
  12. Absolut extraordinara ideea cu drona!! Sincer, nu-mi dau seama cum se preia imaginea si mai ales cum orientezi obiectivul de luat vederi catre zona pe care doresti s-o focalizezi. Pentru inceput e excelent. Ma gandesc ca Gabita, tenace si plin de initiativa cum il stim, va inbunatatii sistemul, ducand noua tehnologie la perfectiune. Din pacate s-a mutat de la bloc, unde ar fi putut exersa cu multa tragere de inima fixarea si mentinere pe pozitie a dronei in zona ferestrei de la baia celei mai misto vecine, atunci cand auzea dusul functionand. In mod cert intreg mecanismul ar fi avut de castigat mult mai rapid in calitate, iar noi am fi beneficiat chiar de vineri de inregistrarea unui meci ”da capo al fine”.
    Sunt sigur ca Gabita nu se va opri la ce a posta cu mana 3-a. Ii tinem pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Stelemisti, impuscati-l pe Chipciu, poate asa aveti si voi o sansa la locul trei.

    RăspundețiȘtergere
  14. Atenţie, filmuletele originale sunt de calitate mult mai buna, se pot vedea foarte clar pe tot ecranul. E vorba de peste 500 mb in total, in timp ce filmuletul uploadat are cateva zeci. Cine le vrea să pregătească stick-urile şi să mă convoace cu laptopul. Ce nu fac eu pt 10 beri! :)

    Camera e fixă, deci cum direcţionez drona într-acolo se filmează. E pusă şi sub un anume unghi, deci trebuie apreciată corect şi înălţimea. Chestiuni care vin cu experienţa.

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesant, merci Gabita Se pot trimite filmuletele prin ”transfer” ? Daca da , iti trimit adresa mea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cel mai mult imi place de Moatanu, cum si-a dat el freza pe la spate. Inteleg ca a fost cu Doru la coafor, numai ca Dorulet a baut banii de frizer , si-a vomitat ca un purcel, pe teren. Eh, metehne vechi!
    Pe de alta parte, ma gandesc ca, daca fac si eu rost de o drona (sau ar fi mai bun un dron?), as pune-o in poarta, sa mai inviorez atmosfera.
    De altfel, dupa cum vad eu ca stau lucrurile-n Agronomie, cred ca asta este viitorul fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  17. Drept sa va spun, eu n-am priceput mare lucru din filmulet; asta e.
    Motanu zice ca o faza reusita de el merita sa fie consemnata: mi-a dat mingea printre picioare. Felicitari! Cand a mai incercat si n-a reusit nu se pune...

    RăspundețiȘtergere
  18. Gabita, macar golul lui Mitica trebuia prins in imagine. Cine sa-l mai creada ca a dat gol si a fost cel mai bun de pe teren?!?

    RăspundețiȘtergere
  19. ciulică, nu-i frumos să fii pizmos pe silică crăcănel : fă-te tu bine și îți dă tati câte șorțulețe poți să duci. din câte-mi amintesc, culoare ta favorită e maroul, cam nașpa că e înghesuială mare pe nuanța asta, da-ți păstrez și ție.

    RăspundețiȘtergere
  20. Vasea, păi am înţeles că Bogdan a fost omul meciului, cu un gol şi o pasă de gol! Deşi pe filmare i-am prins o execuţie care cu multă îngăduinţă poate fi numită şut...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...da, da, parca am remarcat si eu, e vorba de "sutul" lui Bogdan...
      Ba baieti ce ziceti de Lewandovski?!?

      Ștergere
    2. mare meseriaș! da știu și eu pe unul Sile Vandovski, n-o da el cinci goluri, da cinci beri tot marchează la șeful lui.
      fii amabil, nea silică, m-a scris un băiat mai jos și nu mai am pastă-n pix și pentru el. spune-i mata, când vă treziți amândoi, că ar fi avut parte de un trusou mult mai bogat, dacă nu-i era lene să desfacă piciorușele ca să-i iau măsura.

      Ștergere
  21. Motane, daca vrei sa-mi dai inapoi sortuletele pe care ti le-am dat, macar ai grija sa fie curate, asa cum au fost.

    RăspundețiȘtergere
  22. Bă, da prost mai e Ferguson ! Să-l numească pe Ronaldo-gelatul un "jucător de geniu".Spune-i tu, Motane, luminează-l şi pe el, scoate-l din neştiinţă şi explică-i cum stă treaba cu fotbalul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. băi nene, bag seama că vorbesc cu unu care nici nu prea știe cum
      îl cheamă, da hai să te luminez.

      niciodată n-am susținut că gelatu n-ar ști fotbal. până acu câțiva ani, mi-era indiferent, după care m-au deranjat egoismul, modul deșănțat în care se bucură și la o bășină de gol de 4-1, dat dintr-un penalti dubios în minutul 120 (singura lui contribuție la trofeu...), mai ales, ciordelile lui de găinar mărunt și cerșeala după penaltiuri, doar-doar o ajunge și el cu fruntea-n buricul lui messi. părerea mea e că l-a stricat și zdreanța de mourinho, cu ambițiile lui, dar a găsit și teren fertil. așa că pentru cocalar am de toate plus zero respect. asta deși marketingul lui real îl tot promoveaqză că ce suflet bun e și cât a dat la săraci.
      iar mourinho sper să și-o fure cât de curând. practic a dat-o afară pe doctoriță de la echipă pe tâmpenia lui, iar acum i l-au suspendat pe goriloiu de diego costa, chit c-au rămas ei cu punctele și arsenal cu fața-n soare.

      nu cumva să crezi totuși că văd bube numai la neprieteni. țin cu barcelona, cu tot pedigreeul ei de la cruyff încoace, dar asta nu mă împiedică să văd și javrele de la ei. neymar și jordi alba ar fi doar doi.

      Ștergere
  23. Bă nene, iar m-a incurcat Barcelona aseară.Am pariat ca ia bataie cu 4-0 de la Celta Vigo şi a luat-o doar cu 4-1.Mi-a plăcut însă Messi, s-a miscat frumos în teren, n-a înscris că doar nu-i Ronaldo să dea 5 goluri într-un meci, dar şi-a etalat tatuajele de care este foarte mândru.

    RăspundețiȘtergere
  24. Lasa ca-l invatam noi minte pe LevanGOLski, doar e in grupa cu Romania pt. calificarea la CM din 2018 si cu apararea noastra beton nu va misca pan-ul polonez...

    RăspundețiȘtergere
  25. bebe ...enismenul24 sept. 2015, 15:51:00

    Sunt sub impresia lasata de cele doua "jucatoare" de tenis. acum ca Monica
    joaca asa cum joaca e explicabil, dar o jucatoare de locul 2 WTA sa faca ace-
    leasi greseli: serva 1 la pamant, greseli nefortate cu duiumul, greseli tactice
    cat cuprinde, parca le dadeau mingile sa poata trage mai bine, imprecizia
    loviturilor. La Simona in plus am sesizat o comportare certa de infatuare.
    Dupa ce a fost eliminata Monica am zis ca lasa ca-mi clatesc ochii cu Simo-na si mi i-am clatit de ma ustura. E cert ca Simona se concentreza prost cu
    jucatoarele mai slabe sau batrane: vezi Baroni si altele. Rusine sa le fie, te
    uiti cu speranta ca-si vor respecta blazonul locului pe care il ocupa, si cand
    colo la S,H. vezi aere cat cuprinde si tenis pe sponci. Bine a zis ca nu merita
    sa te uiti, dar de fiecare data sper sa nu o (le) bata toate panarameleeeee...
    Sa speram ca maine va fi vreme de fotbal ca azi ne dadu un avertisment.
    N-am mai scris asa mult, dar sunt sub impresia momentului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cateva privinte iti dau dreptate Bebe. Cred ca si noi purtam o vina, prea dorim sa o vedem invincibila, fara rateuri, ca o masina de jucat tenis. Proba ei va vi la turneul de la Beijing, care urmeaza. Oricum, ea e marea noastra campioana, doar pe ea o avem si cu ea ne mandrim. Ha, am zis-o.

      Ștergere
  26. Steaua e numai una24 sept. 2015, 18:43:00

    Ia uite cite goluri a dat GunoierE! Il face Rednic sef de tomberon dupa care il da afara in suturi.

    RăspundețiȘtergere
  27. Tavi, ţi-am trimis filmuleţele prin transfer. Poţi să pui link-ul aici, să le poată descărca toţi.

    RăspundețiȘtergere
  28. M-am uitat, inca n-a intrat.In rest OK. Oricum, merci Gabita! Ne vedem la meci, adica. . . pe teren. Apoi bericile.

    RăspundețiȘtergere
  29. Tavi, sunt pe felie, astept un semnal pozitiv la 14.3o.

    RăspundețiȘtergere
  30. Hai la o preincalzire. Woodstock! Editiile emblematice, adica istorice, cea din 1969 si apoi, cea din 1970. Au mai fost reluari ale acestui gen de manifestari de masa, in mijlocul naturii, fara a se mai atinga acele ”culmi” de arta libera si trairi asa cum le-au avut tineriidin primele doua editii, neconformisti, promotori ai pacii si armoniei generale .
    Pentru aceste doua editii exista un clasament neoficial (cu siguranta discuptabi si relativ) al succesului obtinut aici.
    Locul 3 - Free , cu ”All Right Now”. Sunt mai putin cei care stiu ca initial aceasta extraordinara melodie insotea; intr-o forma neprelucrata, reclama pentru o pasta de dinti. A lustruit-o solistul Paul Rodgers si a iesit nestemata. Succesul de la W. a fost piatra de moara de gatul formatiei. Desi s-au chinuit, baietii nu s-au mai ridicat niciodata la gloria de aici. Chitaristul Paul Fossoff, inclus in primii 30 best din toate timpurile, avea sa moara cativa ani mai incolo chinuit de neimplinirile de dupa W. Inregistrarea este extaordinara si reprezinta imaginea EVEREST pentru Free. Deci

    www.youtube.com/watch?v=ydItRbb0b1E

    Saptamana viitoare - Locul 2 !

    RăspundețiȘtergere
  31. Consumatorii de berici au incheiat festinul din Agronomie?!?

    RăspundețiȘtergere