sâmbătă, 11 aprilie 2015

Cronica de la nea Nicu

Ca şi cum ar conta, iată echipele:

Nel(uBron)son, Gabi, Stelică, Bogdan, Eugen, Ely

vs.

Beţe, Tavi, Bebe, Motanu, Mitică, Găbiţă, Vasea

Scorul? Neconcludent. Iată declaraţiile la cald, dar şi la (bere) rece, consemnate la faţa locului:

În Vinerea Mare, toţi băieţii au câştigat, dar unii mai mult ca alţii. (Găbiţă)

Eu am stat în poarta celor care au câştigat mai puţin, dar m-am relaxat în a doua parte a meciului, stând la umbră (cu spatele la soare), având posibilitatea să văd meciul şi prietenii, adevăratul scop pentru care vin la fotbalul de ziua 5. (Nelson)

Cea mai spectaculoasă fază a meciului s-a petrecut la poarta lui Nelson, când era cu ochii în soare. Am primit o pasă de la Găbiţă pe care i-am transmis-o lui Mitică, în poziţie clară de gol, iar acesta a lovit mingea greşit, care s-a dus direct în capul meu şi de aici imparabil în poartă, spre amuzamentul general. (Vasea)

Îmi bag p... în meciul ăsta. (Gabi)

Toată săptămâna mă gândesc la meciul de vineri, dar se întâmplă ca nu întotdeauna să joc în câmp. Astăzi am început în poartă. Unul din golurile de pomină pe care l-am luat a fost cel la care mă rugam ca mingea să-mi ocolească piciorul şi bara, dar Dânsa mi-a trecut printre braţe. (Doru Beţe)

Doar eu am băut suc la nea Nicu, aşa că sunt singurul lucid. La meci nu am avut feeling-ul care trebuie cu Ely. (Eugen)

Incetaţi cu violenţa pe terenurile de fotbal. Bucuraţi-vă de fotbal! (Bogdan)

După două luni de absenţă, îmbucurător este că am avut o formă fizică bună, doar cu fotbalul a fost mai greu decât până acum! Aşa că m-am supărat şi am ieşit înainte de sfârşitul meciului, dar mi-a venit mintea la cap şi am dat două rânduri de bere ca să repar situaţia. (Stelică)

Eu n-am jucat nimic, cu toate astea am fost mai bun decât de obicei! (Mitică)

Sunt eroul zilei, am dat cel mai frumos autogol, la concurenţă cu Beţe. (Bebe)

Iau Târgu-Mureş, Astra şi egalul. Aştept amatori. (Motanu)


Bonus din alt sport

Cum l-am aşteptat eu pe Mitică sâmbătă dimineaţa şi el n-a venit!

32 de comentarii:

  1. Poza a doua e cu dedicaţie pentru Gabi, de la un meci în care ne-am băgat împreună, adică la dublu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu te-ai dus Mitica la portbagaj?!?
    Chiar daca stiu ca nu citeste pe blog, tin sa-i multumesc( im) lui Stelica pentru darnicia sa. La mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar am fost nesimtit, vorba lui GABITA, si am dat ceva goluri: unul foarte frumos din combinatie cu GABITA, sut cu stingul din bucata, in vinclu. Gabita, nu am putut veni la terasa deschisa la masina, e o diferenta, nu ca nu am venit, ci nu am putut veni. Oricum, iar am fortat piciorul si urmatoarele doua zile il duc tiris, dar a meritat.

    RăspundețiȘtergere
  4. din păcate,n-am prins mușterii la pariuri, iar ASA devine din ce în ce mai periculoasă. Găbiță,să înțeleg că Mitică o cheamă pe persoana aceea cu care joci ping-pong?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu va mai inghesuiti sa-l laudati pe Mitica, dupa cum vedeti este cel mai infocat
    sustinator al lui. din modestia care ma caracerizeaza, cand nu ma laud, am ui-
    tat sa mentionez ca am aparat un penalty in mod miraculos cum ar zice Mitik
    Mititica. Na ca am inceput sa ma balbai. Daca ati fi pe teren activi ca pe blog
    am fi campioni europeni. Bravo voua!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din folclorul suedez. dacă Iisus era de-al nostru şi acum mai asamblau romanii la crucea aia! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Palcuri, palcuri se indreptau muritorii spre lacasul sfant sa ia lumina; si am luat lumina pe care o darui tuturor.
    Hristos a inviat!
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred că se poate spune că am ieşit la lumină!

    RăspundețiȘtergere
  9. Partial! Eu am scapat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am sa va dau o veste devastatoare, vineri sunt la Herculane drept pentru care
    nu va pot onora cu prezenta mea agreabila.

    RăspundețiȘtergere
  11. Astept regrete sincere, nu facaturi. Pa!

    RăspundețiȘtergere
  12. bebe, suntem alături de tine...

    până atunci, luați o mostră de imbecilitate pură, pentru care un rahat bălțat ia și lovele:

    https://www.youtube.com/watch?v=lpcEaWm6wXA

    RăspundețiȘtergere
  13. Meciul de Vineri s-a disputat afară, la alegere noastră, nu chiar în unanimitate, şi am fost primul pe anul ăsta care a jucat la bustul gol! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-au lesinat spectatoarele cind ti-au vazut fizicul?

      Ștergere
  14. Veniti si voi la Herc.....? Mersi Motane.

    RăspundețiȘtergere
  15. cu cât o echipă mi-e mai antipatică, cu atât bagă mai mult arbitrii la ea. hai, totoneriștii sunt obișnuiți cu furăciunile, iar un fault vârât în careu e chiar pomană puțină, să fie primită.
    da realu lu pielea de pe ciocan depășește orice limite de bun simț. hai, varanu îl ține pe manzukic cu două mâini în careu, nu se pune, că se anulează una cu alta. îi dă ramos croatului borșul, simeone cică n-ar fi fost intenție, dar cine-l știe pe derbedeu cunoaște și oricum nu contează. vine și jarteaua aia de fundaș, dă să-l muște (și dup-aia iese pe twitter și se jură pe mă-sa aia strâmbă că nu și nu!) după care-i arde una în ficați, de numai bou de samuilă zicea că a exagerat ăla de căzu. acuma, la toate astea ar însemna să fiu de-a dreptul nesimțit să cer ceva la ultima fază, blocaj cu obstrucție ramos la tores, deși pe maidan meseriașii mă taxează la greu taman pe faze d-astea.

    Nicușoare, dormi? să-ți trăiască realu!
    Bebilă, vacanță plăcută și bagă la rebus, că sunt unele frumoase. te sun pe săptămâna viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pot să spun şi eu ceva? Buie Mayern! Nu de alta, da' aveam X2 şi săltam vreo 6 meleoane... Bine măcar că n-am văzut meciul, că am avut şi eu meci la concurenţă, era să dau şi gol, da' n-am avut nici aici bulan, aşa că m-am îmbătat. Viaţa e greu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Motane, nu dorm. Aşteptam părerea ta, dar speram că va fi una de cunoscător în ale fotbalului, nu una de suporter care nu-i vede nicio calitate adversarului. Accidentarea lui Manzukic a fost involuntară.S-a văzut la reluare şi nu mai avem ce comenta.Reacţia lui a fost însă chiar mai gravă decât aşa zisul fault al lui Ramos.Sunt de acord cu faptul că ar trebui să se intervină, să se pună capăt luptelor din careuri la loviturile libere sau de colţ, însă se pare că,tacit, ele sunt admise.Până când nu vor fi interzise, toate apărările vor apela la aceste stratageme. A apelat şi Atletico din plin şi n-am întâlnit nicio referire de-a ta la lucrul asta.De asemenea n-ai pomenit nimic despre faptul că Realul a fost mai bun şi că Atletico se poate considera norocoasă că a scăpat neînvinsă.Meciul retur va fi pentru Real mult mai greu.Asta o ştiu toţi inclusiv Simeone, care a fost corect în ceea ce a declarat după meci.Nu sper în niciun caz să fii de acord cu mine, indiferent ce argumente ţi-aş aduce.Şi nici nu-mi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu m-am luat cu mâinile de cap când am văzut tragerea la sorţi, nu mai doream să văd meciuri între echipele astea. De două lucruri eram sigur, că vor meciuri nasoale şi că Real nu va mai pierde. Am avut şi aici X2, fără emoţii. La retur cred că nu mă bag, e prea complicat. Poate la goluri puţine, 0-0, 1-0, 1-1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. * că vor fi meciuri nasoale.
      (şi nici meciuri între PSG şi Barcelona nu-mi mai doream)

      Ștergere
  19. să trăiești, Nicușoare.
    sunt de acord cu tine că real a jucat mai bine și merita ceva peste 0-0, iar atletico practică un joc murdar și provocator, după chipul și asemănarea antrenorului, așa că la meciul ăsta spun c-am fost cât de cât obiectiv și cred și acum că lui atletico i se puteau da 3 penaltiuri, exact la fazele incriminate.
    ținere viguroasă cu două mâini , lovitură cu cotul în figură (știind ce fel de băiat e ramos aș băga mâna în foc c-a știut ce face), pumn d-ăla ca lumea, expediat din spatele curții, cam cer așa ceva. că manzukic și-o caută aproape că nu mai contează, faptele rămân.
    interesant că în studio la Dolce se discuta ce ar face atletico în campionatul cică cel mai puternic din lume, anglia. uni spuneau că ar fi sub locul șase, Stelea zicea însă fotbalul mai puțin tacticizat ar fi unt pe pâine pentru urâții ăștia, cu șanse mari la top3. la cât îi iubesc eu, aș vrea să joace în fiecare zi cu chelsea și să li se dea meci pierdut ambelor.

    silică, dormi, tati?

    RăspundețiȘtergere
  20. Şi Gabi pleacă azi la munte, deci nici el nu serveşte.
    Iar cu puţin noroc, jucăm afară şi azi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Vezi, Motane? Silică nu doarme! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Mesaj de test. Motanu nu mai poate să posteze. Eu pot?

    RăspundețiȘtergere
  23. motanu către tavi17 apr. 2015, 11:09:00

    David Luiz, auzi că Kaka e motorizat și nu vă mai întâlniți.
    ps: el doarme oricum...

    RăspundețiȘtergere
  24. Aveti grija sa NU va uitati oul(e) acasa!

    RăspundețiȘtergere