luni, 20 octombrie 2014

La un varf de bocanc

Vineri am avut parte de o zi superba de fotbal, astfel am trecut la facut echipe si jucat fotbal.
Echipa G : Gabitza, Ely, Stelica, Bebe, Bogdan, Paul si Tavi (1/2)
Echipa C: Cata, Mitica, Motanu, Luci, Bete, Vasea, Claudiu B. si Tavi (1/2)

Tavi si Claudiu B. au intraziat, urmand ca fiecare dintre ei sa intre pe parcurs. Claudiu B. ne-a onorat cu prezenta timp de 10 min., dupa care a iesit fiind accidentat, iar Tavi a jucat o repriza la ei, una la noi.
Cand totul incepe prost se termina ...., astfel echipa C a plecat de la un handicap de 5 goluri, un scurt 6-1 care ne-a lasat fara replica. Pe rand Ely, Gabitza, Stelica si .... si-au facut simtita prezenta in poarta adversa fara sa intampine vreo greutate. Intre timp, trebuie sa amintim ca Gabitza se accidenteaza (o intandere) si intra in poarta, Cata intra si el in poarta, iar jocul incepe sa capete culoare.
Mitica, Motanu si Vasea pun presiune pe adversari si dau 3 bobite. Au loc cateva permutari in ambele echipe : Tavi intra la noi, Paul pleaca, Bete il urmeaza, dar cei care conduc sunt tot echipa G. Cu om in minus, cu Ely intr-o forma mai putin buna (marceaza 2 goluri senzationale, lob din pozitii foarte grele, dar rateaza din situatie de 1-1 de cel putin 2 ori), echipa G baga autobaza si conteaza numai pe contraatac. Jocul incanta prin faze lucrate, goluri de senzatie (Motanu si Ely), ratari incredibile (Motanu, Ely, Cata, Tavi, Mitica) si interventii providentiale (Gabitza, Luci), dar cascada de goluri de la ambele porti si diferenta de cel mult 2-3 goluri fac ca timpul de joc sa nu mai conteze si sa sarim peste cele 90 de minute, cu cel putin 30. La scorul de 14-13 pentru G, Gabita propune sa se mai joace inca 1 gol - ori la bal, ori la spital. Bineinteles varful de bocanc se transforma in labe de scafandru si echipa G pleaca in club Player, dupa ce marcheaza pe contraatac.

Va doresc o saptamana usoara :) !!!

49 de comentarii:

  1. Bravo noua..........zece......!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Cata, in cateva randuri am fost "la un varf de bocanc" sa egalam, dar n-a fost sa fie!
    La inceput, in atac, am fost nul(si nu numai eu), iar mai tarziu retragandu-ma in aparare(plecasera mai toti in atac in frunte cu Motanu) am mai jucat cate ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Popicu, Popicu, unde-i Popicu ? As fi dorit sa aud cum a fost fara el.O zi fara Popicu !!! Visul multora s-a implinit.Ati fost mai fericiti ? Nu lasati sa treaca evenimentul fara sa-l comentati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde-i Popicu?Chiar mai sus este, anonimul e Popicu!
      Nu stiu daca am fost mai fericiti, dar mai linistiti, in mod sigur!

      Ștergere
    2. Se pare c-a a adormit pe closet si au tras baietii apa!

      Ștergere
  4. Ce popic? Noi n-am fost la popice (sau da?).

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt destul de preocupat de accidentarea mea, mai ales că meciul de sâmbătă cu băieţii din IOR este stabilit (ora 14, da?). Sâmbătă abia mergeam, azi sunt mai ok, pot şi alergare uşoară, dar mă cam ţine. Probabil o să fiu mult mai bine până vineri, însă o să stau iar în poartă, să nu risc o recidivă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceva bun-bun:

    http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/VIDEO+Fostii+stelisti+se+mentin+in+forma+la+mini-fotbal+Facem+

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu inteleg care e satisfactia ta ca joaca ei in locul vostru? Oricum nu jucati pe bani, asa ca ce conteaza ca luati bataie dar jucati, fata de acum cand uneori castigati, dar tu si ai tai faceti tusa ? E ca atunci cand te bate unu de varsta ta, il parasti unuia care-l bate si apoi te dai mare ce grozav esti tu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Care ai mei? N-a mai rămas nimeni, că şi-aşa nu se mai strângeau, cât despre bani, nici atât! Alternativa era să desfiinţez echipa, atunci ce satisfacţie aveam?!

    RăspundețiȘtergere
  9. HALEPuta a debutat excelent la Turneul Campioanelor de la Singapore.
    Bravo Simo!

    RăspundețiȘtergere
  10. îmi pare rău, vineri am reușit să mă enervez și am jucat slab, un gol de artist dat lui Fata în iarbă e prea puțin, față de prostiile pe care le-am comis.
    remarcații mei, Cătălin per ansamblu și Găbiță (cu un plus pentru că a fost domn), Paulică, la cel mai bun meci al lui de mult timp și Siliboa, pentru evoluția din apărare. a, și Marinuș, la el o să revin cu amănunte.

    Halepuța, hai cu ...uța!?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Paulică joacă la fel de bine de mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  12. Şi ceva atât de bun că mi-a fost ruşine să spun...:)

    http://www.gsp.ro/international/stranieri/la-29-de-ani-banel-nicolita-va-juca-la-o-formatie-de-amatori-436876.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Hai sa ma laud la inceput si sa ma flagelez la final, pentru a nu parea lipsit de modestie.
    Am intrat la G-isti cand scorul era 2-0 si i-am parasit la pauza cand diferenta era de 5 bobite. La finalul meciului G-istii au ramas in plus doar cu 2a. In realitate, la 14-13 , inaintea ultimului gol ( cel de 15-13), s-a petrecut faza care a decis invingatorul. Dupa 4 bobite livrate en-detail lui Gabita, una fiind adevarata capodopera de solutie castigatoare (lovitura magica cu dreptul in stangul, executata in plina viteza, dublata de o deviere si un salt fabulos al mingii peste paravanul, altminteri perfect, facut de Gabita-numai asa se putea marca in acea faza), mandel rateaza incredibil un sut de la cca 1m de poarta la o pasa in cros, la firul ierbii, venita de la Motanel. Asa, in loc de egal, cum ar fi fost mai echitabil, C-istii au mai incasat un gol si asa s-a scris istoria. Daca dadeam acest gol si le ratam pe celalalte eram mult mai fericit . Si asta macar pentru efortul lui Cata de a ne trage pe toti dupa el.
    Morala: in viata nu trebuie sa fi genial tot timpul, ci numai cand trebuie!
    Afirmatia cred ca-i apartine lui Marin Preda !

    RăspundețiȘtergere
  14. Alte impresii.... maine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ah, sa nu uit! Feriti-va raceala. Se pare ca Marian a substituit-o de la Vasea si l-a lasat pe bravul nostru compatriot complet sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  16. Luci, nu sari cu scuzele ? Nu-ti spun pt. ce ca stii tu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Răspunsuri
    1. da, da, are dreptate anonimul. Totusi, prudenta, rabdare si . . . un gram de noroc.

      Ștergere
  18. Vasea trebuie sa iti spun, in aparare ai fost de nota 10+. Nu mi-a venit sa cred cand am vazut ca Ely s-a impiedicat de foarte multe ori de tine in situatie de 1-1. De partea cealalta Paul, Bebe, Stelica si Bogdan s-au autodepasit, felicitari!. Razvane, decat o victroie cu injuraturi mai bine o infrangere linistita :). Chiar daca ai avut un procentaj de 50% in fata portii ma bucur pentru atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Aseară, chiar dacă l-am ratat pe Bănel :), am bătut cu 4-2 în campionat, dar rămân cu părerea de rău că n-am putut juca şi eu din cauza accidentării. De data asta era loc, am avut doar doi oameni pe bancă...

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi pare rau ca Dorulet impartaseste dilema lui G.Enescu. Acesta a trait intre elanul creatiei si placerea de a interpreta la viora. Au fost doua stari care l-au chinuit tot timpul. Ele nu au fost complementare ci, culmea, s-au concurat fara mila. Asa si prietenul nostru, cand e la teren se gandeste la cursul pe care trebuie sa-l predea de al ora 16.30, iar cand e la scoala se gandeste la fotbal, caci nu stie rezultatul final al meciului la care tocmai a renuntat. Afurisita situatie!

    RăspundețiȘtergere
  21. Inca mai am pitici pe creier. Vreau sa spun ca vineri Gabita mi-a scos un sut de gol din spagat, executat cu saritura si amplitudine, ciupind mingea cu varful piciorului intr-un mod incredibil. La fel Stelica, s-a interpus eroic la o alta bomba pe care scria gol. Sa nu credeti ca ma oftic pentru ca au castigat G-istii, dar tare as fi dorit sa fie egal, pana la urma si unii si altii mi-au fost pe rand parteneri si adversari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se întâmpla la 14-13, dacă înhăţam golul ăla se termina egal. Pe urmă, ca la handbal, am înscris pe contraatac. Iar în poartă (vezi comentariul de mai jos) n-am stat non-stop, acolo m-ai prins tu când ai ajuns. Am intrat în poartă la 2-0, după ce m-am rupt.

      Ștergere
  22. Degeaba spune Motanelul ca a jucat slab.Dupa parerea mea el este polivalent, cu executii de ”mare exceptie” si in aparare si in atac. Nu stiu in poarta cum s-ar comporta, dar nu e timpul pierdut sa aflam. Prin poarta au trecut mai toate vedetele. Numai vineri au fost, Gabita non-stop, Cata, apoi Bogdan data trecuta cand a si facut minuni, la fel Betisor, chiar si Mitica mai daunezi .

    RăspundețiȘtergere
  23. Element nou pe blog, dovediţi că nu sunteţi un robot! :)))
    După ce scrieţi comentariul, apare o imagine şi trebuie să introduceţi numărul din imaginea respectivă.

    RăspundețiȘtergere
  24. Fantastic, Halep a obtinut prima victorie in fata Serenei W.
    Felicitari SIMONA!

    RăspundețiȘtergere
  25. Felicitari Lucica !! Apreciez oamenii care isi recunosc fara probleme eroarea.Sunt sincer convins ca ai preferat sa-ti ceri scuze decat sa ia bataie Halep.

    RăspundețiȘtergere
  26. Lucimpilica, ia zi, tati, cum e cu tenisul?

    RăspundețiȘtergere
  27. Gabita, nu-i nicio paguba ca l-ai ratat pe Banel.Că doar n-o fi echipa ta cimitirul elefanţilor.M-ai ia şi un junior, sa-l rodezi.Vasea, nu te tentează ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu știu de ce bag în seamă maimuțoi anonimi, dar mi-a zis Vasea că poți să i-o ro(de)zi chiar matele și m-am gândit că poate ești interesat.

      Ștergere
  28. Bănel are 29-30 de ani, era forţă!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ma bucur ca Simonei i-a revenit sangele-n instalatie, ccea ce , in cazul altora(anusonimul), nu s-a intamplat( din pacate pentru el).

    RăspundețiȘtergere
  30. Lucica, ai dat cu aia-n fasole.Eu te laud si tu...

    RăspundețiȘtergere
  31. îi port ghinion lui fraiera aia mică. m-a anunțat Dan Cocoru că a luat primul set la zero și când am ajuns acasă și-am deschis tembelizoru taman ce-a comis o dublă greșeală. m-am tirat și cănd am revenit după două gheme face Serena 40-15, moment în care m-am decis să văd meciul în reluare.

    RăspundețiȘtergere
  32. Mda, deşi mă simţeam apt, n-am jucat aseară într-un meci cu o echipă căreia îi port pică... Am bătut cu 6-2, tot cu doar 2 oameni pe bancă, deci erau premise bune. Şi toate astea ca să mă prezint în condiţii bune nu vineri, ci sâmbătă! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Scorul n-a fost 6-2, a fost doar 4-2, dar ce mai contează. La câte minciuni spune Găbiţă...

    RăspundețiȘtergere
  34. Am spus ASEARĂ! Deci alt meci. Dacă tot postezi incognito măcar informează-te!

    RăspundețiȘtergere
  35. Pentru informare:

    Aseara vântul batea,
    Badea-n brate ma strângea,
    De-ar fi batut vântul mult,
    M-ar fi strâns de m-ar fi rupt..
    Dar noroc ca vântu-a stat,
    Si badita m-a lasat.

    Concluzie : bai Badea, nu mai strange asa!

    RăspundețiȘtergere
  36. În sfârşit, am mai câştigat şi eu la pariuri! Sâmbătă reinvestesc profitul. Mă gândesc să pun de un blat şi să pariez pe băieţii din IOR...:)

    RăspundețiȘtergere
  37. Ca sa ai nevasta frumoasa, desteapta si cinstita trebuie sa te insori de trei ori!

    RăspundețiȘtergere
  38. Tavi, daca mai vii tarziu o sa stai pe margine !

    RăspundețiȘtergere
  39. Protozori si protozoare,
    Azi sa dam, cu mic cu mare,
    Mai repede din picioare,
    Ca , la ora 'H', se stie,
    Sa fim in Agrono....
    -mie (n-am gasit alta rima- ma scuzati).

    Si ajunsi o dat-acolo,
    Noi cu totii, chiar si solo,
    Sa ne facem partitura,
    Unii -n joc,
    Altii cu gura.

    Si la final, obositi,
    Obositi, dar fericiti,
    Mergem iar sa bem o bere.

    S-o savuram cu placere, !

    Si acum, ca Haleputa
    I-a tras-o lu' Serenuta,
    Iar duduca Sharaputa,
    A furat-o si-ea draguta,
    O s-avem ce discuta,
    Discuta si comenta.

    Sa fim vere sanatosi,
    Si, poate, chiar voiosi!
    Hai noroc si la multi ani,
    Va ureaza L(ucian).

    RăspundețiȘtergere
  40. Ciuli saracul, tot cu rosul! Vezi sa nu te ia somnul si sa uiti sa apari la teren.

    RăspundețiȘtergere