luni, 6 octombrie 2014

Să nu faceţi alegeri greşite!

E un sfat bun pentru viaţă, dar de data asta se aplică la fotbalul de ziua 5. Au făcut alegeri fraţii Claudiu şi Ely, iar ultimul le-a greşit flagrant din două motive, unul subiectiv, celălalt obiectiv. Subiectiv - pentru că a ţinut el să-şi aleagă portar încă de la al doilea om (!), obiectiv - pentru că Paul nu era pe teren când se făceau alegerile, iar când a apărut era Claudiu la rând. Pam-pam!

Echipa 1: Tavi, Stelică, Paul, Gabi, Claudiu, Mitică, Găbiţă.
Echipa 2: Luci, Bebe, Motanu, Bogdan, Cătălin, Ely, Popică.

Scorul a fost 14-6 pentru prima echipă şi, din firească decenţă, n-o să insist pe realizări. O să spun doar că absolut toată lumea a jucat bine de la învingători, începând cu Tavi, care n-a mai ieşit din poartă de bine ce i-a mers, şi terminând cu Claudiu, pe care nu l-am mai văzut de mult atât de eficient şi dispus la efort. El a şi marcat, de altfel, cele mai multe goluri. Dincolo, un fapt destul de rar, nu s-a lipit la gol Popică, astfel că şi-a încercat norocuil şi pe alte posturi, fără să exceleze. Cătălin şi Ely şi-au împărţit golurile, dar, la ce apărare aveau în faţă, n-au putut ţine pasul.

Compensez cuvintele cu unele imagini care pot arăta ce mult înseamnă coeziunea pentru o echipă.

Cronica vorbită din Cişmigiu, la Bibliotecă (acu' două săptămâni)


Mitică, sefu' la grătar (acu' o săptămână)

34 de comentarii:

  1. In sfarsit s-a spart "embargoul" la cronica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa faca si Mitica? Baiat destept, bea si mananca moca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Popicule, dormi linistit, mi-am platit friptura. Oricum, tu nu puteai participa pt ca trebuia sa schimbi hartia de 5 euro. Nu cred ca trebuie sa-mi tii tu socoteala, dar o sa te cinstesc ca Tavi si poate scap de grija ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Confirm, Mitică a dat grătarul, eu am dat berea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Copitanule, dacă nu te ţii de cuvânt te paşte o poezie şi ştii ce te aşteaptă.

    RăspundețiȘtergere

  6. momental(!) sunt prea obosit pentru chestii serioase, gen meciuri, așa că luați un banc:

    Un poliţist (adică ce-ar fi putut ajunge Marinuș, dacă biruia clasa a patra) găseşte pe malul mării o lampă gen Aladin. O ridică, o deschide şi dinăuntru iese, evident, un duh.

    - Îţi îndeplinesc 3 dorinţe!

    - Vreau mai întâi o halbă de bere care să nu se golească niciodată!

    Zis şi făcut. Apare halba, bea poliţaiul de se satură, halba tot plină. Varsă din ea pe jos, dar halba rămâne plină.

    - Nemaipomenită chestia asta! Poţi să-mi mai dai încă două?

    RăspundețiȘtergere
  7. Descoperirea speciilor6 oct. 2014, 20:15:00

    Numai cine este orb nu vede ca Mitica este catelusul lui Gabita, asa ca propun sa facem un concurs ca sa ii gasim un nume potrivit. Pe premiant o sa-l omenesc chiar eu, din adanca-mi milostivenie. Poate participa oricine, inclusiv lighioane gen Motanu, pensionari ca Bebica sau Vasilica cu talonul, baieti de la tara ca Luci sau antitalente, ca sa-l numim pe Tavi.
    As fi vrut sa-i spunem Zdreanta, dar nu sunteti toti atat de culti, asa ca m-am gandit la Patrocle.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da ba dar decat sa cupere pantofi din targ cu bani mai bine sala si bate 3covoare. Sa vezi cand se muta gabi la vila cate covare are despalat

    RăspundețiȘtergere
  9. Critic literar7 oct. 2014, 10:14:00

    Si eu oscilez intre Mitica si Labush.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sefu, Balarie nu e bun ? Parca se potriveste, nu ti se pare ?

    RăspundețiȘtergere
  11. E unul pe-aici care mestecă acelaşi şi acelaşi rahat, ca pe ciungă. Şi mai face şi baloane! Bă, dacă eram vecin cu Stelică sau Gabi, adică oameni care au ceva timp la dispoziţie, la fel de des ieşeam la bere şi cu ei.

    Altfel, meciul cu grupul lui Bebe a picat pentru moment. Se pare că unii dintre băieţii ăia nu pot veni sâmbăta dimineata. Ar mai rămâne varianta meciurilor în nocturnă, în timpul săptămânii. Poate când s-o pune balonul, rămâne să mai discutăm.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bunicii mei aveau la tara un ciine Vasile. Dar sa stiti ca era foarte inteligent asa ca poate nu este cazul sa-i zicem asa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabitza, eu sunt de aceeasi parere cu tine, in cursul saptamanii ar fi mult mai bine :).

    RăspundețiȘtergere
  14. înainte de toate, felicitări lui Șorțuleț, care a prins vineri o zi de Top5 prestații portari, iar valoarea și-a arătat-o inclusiv din colaborarea cu barele. despre alegeri era clar că le-a făcut unu cu ciungă-n păr, din moment ce dintre patru jucători de luat (Stelică, Paulică, Gabi, Mitică) n-a prins nici unul!!!, iar fra-su i-a extras, unul câte unul...

    acu câțiva ani, Paul avea la țară cel mai meseriaș motan pe care l-am văzut ever, Vasile, așa că numele lui Siliboa acoperă tot regnul. io însă, dacă aș avea un cățel, aș încerca să-l botez Marinică, bine, dacă nu dă semne prea mari de deșteptăciune.

    incredibil, a furat-o CFR-ul și Steaua respiră un pic. ce jucător e nebunu de NDoye!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pe scurtatura (shortcut) despre evolutia scorului si autorii golurilor (din amintirile mele):
    5-1, 9-2, 14-6 ,
    E1 - Gabita-5g (4 din primele 5), Claudiu-6g , Capitanu-3g,
    E2 - Elly-1g (primul, printre grisinele lui mandel), Cata-5g (unul din penalty, restul ghiulele).

    RăspundețiȘtergere
  16. Meseriase poze, falnici voinicii ! Ah, parca simt mirosul de frigarui. Mamaaaa...

    RăspundețiȘtergere
  17. Oricum, la noi , juma' de echipa n-a jucat de la-nceput, iar cealalta jumatate , de la jumatea intalnirii...

    RăspundețiȘtergere
  18. M-au tras în poză ăştia de la Caţavencii! :))

    http://www.catavencii.ro/wp-content/uploads/2014/10/Catavencii-169-40_08-octombrie-2014-mic_6_pagenumber.001-1024x734.jpg

    RăspundețiȘtergere
  19. Găbiţă, schimbă-ţi echipa si ia-i pe actualii jucători ai Stelei, poate vei avea mai mult succes.Oricum e cam naşpa să fii o viaţă întreagă fotbalist şi să te bată unii de care n-a auzit nimeni.Vârsta nu-i o scuză în cazul lor.Am intuit că aşa se va întâmpla, ti-am şi spus-o.

    RăspundețiȘtergere
  20. Eşti Robert cumva?! :) Că am uitat să vă spun, iar am luat bătaie la minifotbal! Dar, pe bune, portarul advers a fost cam cât 10 Beţe în ziua aia a lui. A scos peste 20 de şuturi, dintre vreo 10 din apropiere, în situaţii de unu la unu!

    RăspundețiȘtergere
  21. - Grozav portar! Totusi, la suturile lui Mitica sunt sigur ca n-ar fi facut fata. L-ar fi fript Capitanul de vreo doua-trei ori ca pe carnaciorii din poza.

    - Vasea, cum te simti? Esti mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  22. Multam de intrebare! A trecut fix o saptamana de cand am luat-o pe dansa viroza- raceala si-nca mai trag ponoasele; mai am varianta dupa sapte zile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate! Aproape ca imi pare rau ca maine e joi, iar poimaine e meci, perioada prea scurta pentru tine.

      Ștergere
  23. Stiti care este formatia favorita a lui Mitica? Bere Gratis!

    RăspundețiȘtergere
  24. Băbăieţi, hai să facem pasul! Adică să trecem şi la actrivităţi culturale...:)
    Care te bagi la un concert Alexandru Andrieş, pe 13 octombrie (luni), la Sala Radio?

    RăspundețiȘtergere
  25. Bebe(Ivanovici)9 oct. 2014, 12:25:00

    Pentru Copitanu:
    Am vrut să fiu fotbalist
    Şi-am ajuns doar fripturist.
    Si mă-ntrebi de ce sunt trist.

    RăspundețiȘtergere
  26. Am ajuns personalitate daca au ajuns unii sa se ascunda sub numele meu.
    Ma simt flatat.

    RăspundețiȘtergere
  27. poanta cu bere gratis ar fi bună, dacă n-ar fi nesimțită. luați un banc:

    ===
    Un mafiot-sef afla ca contabilul sau l-a usurat de 10 milione de dolari. Contabilul e surdo-mut ca sa nu poata depune marturie la o adica. Nasul il cheama pe un avocat care stie limbajul surdo-mut.
    - Intreaba-l, unde sunt banii.
    Contabilul : - Nu stiu despre ce este vorba.
    Scoate pistolul, i-l pune la tampla si spune: - Spune-i ca-l impusc daca nu zice.
    - OK, sunt intr-o geanta maro, ingropata sub cusca de caine la varul meu Bruno.
    Avocatul: - Zice ca n-ai curajul sa-l impusti!

    RăspundețiȘtergere
  28. Azi se anunta cod albastru de ploaie si canicula, asa ca stati acasa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Gabita, f. interesant proiectul tau cultural, eram gata sa te sun, dar s-a pus de alta cultura: de porumb..., pe care trebuie sa-l culeg, asa ca pe alta data.

    RăspundețiȘtergere
  30. Cat despre problema retragerii, m-as retrage in Nicagaura, asa ca daca te intereseaza...

    RăspundețiȘtergere
  31. Bebe, se zice flatulat.

    RăspundețiȘtergere
  32. Luci, nu vrei si coceanul meu?

    RăspundețiȘtergere
  33. Sile, ne vedem la ora H+45min la locul faptei, dar saptamana viitoare (banuiesc).

    RăspundețiȘtergere