luni, 11 noiembrie 2013

Hai sa ramanem prieteni!


Vineri ne-am strans cu mic, cu mare in agronomie la celebra partida fotbal si bineinteles sa ii serbam pe cei doi Gavrili, restul de Mihaili neonorandu-ne cu prezenta. Gabitza ne-a promis ca ne va face o surpriza si s-a tinut de cuvant, l-a adus la teren sa ne fotografieze si sa ne filmeze pe Nea Emil (sper sa nu gresesc in privinta numelui). Chiar daca partida a inceput cu destul de multe emotii, deoarece jupanul de la teren s-a cam suparat pe noi ca am bagat si scos saptamana trecuta, a fost induplecat de tanarul Gabitza si astfel am dat drumul la jucarie. Dupa ce s-au facut alegeri intre Cata si Cristi gaze, am facut celebra poza de grup si am purces la treaba
Echipa 1: Cata, Ely, Mitica, Stelica, Bogdan, Tudor, Motanu, Bronson (Nelu).
Echipa 2: Cristy, Gabitza, Gabi, Bete, Vasea, Bebe, Popica, Lucica, Eugen.

Chiar daca la prima vedere echipa 1 pare mai inchegata, cei care spag gheata sunt cei din echipa 2, prin tanarul Gabitza, se pare din spusele colegilor ca nu a fost prins in cadru atunci cand a marcat ;)). Jocul se incinge si pe o dominare a echipei 1, cum era si normal, Tudor prinde 2 suturi frumoase si preluam conducerea. Al doilea gol o mica greseala de portar a lui Gaby dar are o scuza, era mascat. Meciul se incinge iar presiunea, miza (;)) cat si presingul facut de Ely si Mitica isi pun amprenta asupra lui Luci care greseste o minge si o cam pune pe tava tanarului Ely, acesta nu iarta si scorul ajunge 3-1. Acum are loc o schimbare in echipa 2, care dupa parerea mea a cam inclinat un pic balanta in favoarea echipei 2; Popica urca in atac. Cu riscul sa fiu certat sau criticat pentru ceea ce am scris mai sus, omul cu pricina chiar isi face treaba si prinde un calcai de zile mari, scorul ajungand 3-2. Atentie mare pana in acest moment pe teren nu s-a injurat ;)), piesa de teatru, s-a urlat un pic, s-au mai cerut cateva faulturi care nu prea au fost (de ambele parti) dar meciul curgea frumos. Tineretea si talentul lui Ely ies la iveala si scorul se face 4-2. De aici isi intra in rol si mai tanarul Cristi Gaze care o sa vedeti si pe filmare, speculeaza orice greseala din apararea adversa si cand o are …. nu iarta. Mai intai transforma un penalti la un hent al lui Stelica, atentie recunoscut de autor, eu chiar intrebandu-l fiind perpendicular pe directia mingii si bineinteles a lui, daca nu a avut mana lipita iar raspunsul a fost negativ(no comment). Pe contraatac, Cata este faultat de Luci (a vrut sa ii rupa piciorul), chiar i-a zis Cristi Gaze: ,, Nea Luci, usor ca ii rupi piciorul’’, Luci ,, Si ce ? Vroiai sa treaca?;))’’, pune mingea jos si executa rapid lovitura libera scorul ajungand 5-3, o mare contributie la acest gol avand-o Luci si Gaze care au uitat sa faca zid. La acest scor Tudorica isi ia jucariile si pleaca, urmand ca talismanul Vasea sa intre la noi pentru a restabilii echilibrul numeric, retineti numeric, valoric am scazut un pic cam mult. Cum spuneam mai sus un pic Gazela (Cristi) se pune pe dat goluri si stabileste scorul final 5-5. La aceste goluri frumoase putem sa mai adaugam si cateva ratari (gen Eugen J) dar si interventii ale portarilor  (gen Bronson si nea Gaby). Cum atmosfera se cam incinsese Motanul, care are o experienta foarte mare si ne cunoaste pe toti cam cum reactionam in diferite situatii, rosteste celebra fraza ,, Hai sa ramanem prieteni’’ cu care pune capat partidei. La sfarsitul acestei cronici vreau sa le multumesc si celorlalti combatanti despre care uneori se scrie prea putin sau mai deloc, ei fiind un fel de albinute ale stupului, negasindu-se la finalizare ci mai mult in faza de aparare, salutari si tot respectul pentru : Nea Bebe, Nea Stelica, Nea Luci, Nea Vasea, Nea Paul, Nea Virgil, Nea Nicu, Nea Mihai, Nea Tavi, Nea Nelu…. si pe toti nenicii care de-a lungul anilor au participat si au contribuit la existenta acestui fenomen de ziuaacincea.  Cu speranta ca tanarul Gabitza ne va posta si filmuletul, imi voi cere de acum scuze pentru fazele importante peste care am sarit. Va doresc o saptamana usoara si spor la munci.


Cronica în imagini



1-0, Găbiţă


1-1, Tudor


1-2, Tudor


1-3, Ely - nu-l avem

2-3, Popică


2-4, Ely


3-4, Cristi, din penalty


3-5, Cătălin


4-5, Cristi


5-5, Cristi

45 de comentarii:

  1. Cata, mii de scuze, din nou, dar nici acum nu realizez ce-am facut!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)). Luci nu este nici o problema, de aceea am bagat si acele zambete de la sfarsit :)). Trebuia sa ma arunc in piscina, sa dramatizez un pic dar nu era cazul.

      Ștergere
  2. Am primit filmuleţele, prima impresie ar fi că e cam... înghesuială! :) E şi golul meu, nea Emil a glumit că nu l-a prins, făcând aluzie la filmarea aia de acum câţiva ani, când n-a prins decât mingea în plasă la golurile lui Vasea. În schimb, nu e golul ăla al lui Ely, când i-a pasat Luci. Deci, după ani, când vom vedea filmarea, vom putea spune că am bătut cu 5-4! :)
    O sa încerc în noaptea asta să fac un montaj cu golurile, vizionarea completă probabil că o vom face data viitoare la nea Nicu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Cataline! Vezi ca se poate? Mi-ai facut o surpriza placuta cu scrierea cronicii, chiar daca äm fost bagat la "numeric", nu la "valoric".

    RăspundețiȘtergere
  4. 1, mi se pare normal ca la egal să se spargă gașca, dacă mai sunt doar câteva minute și meciul e încins. o victorie nu aduce mare lucru nimănui, dar să pierzi pe final îți cam strică săptămâna.
    2. Găzel a fost vedeta meciului, cu atât mai mult cu cât l-am și tăvălit de câteva ori
    3. a trebuit să vin io de la țară ca să nu mai piardă Găbiță, exact ce vă spuneam săptămâna trecută
    4. la golul lui Marinuș nu l-am atacat pe fraierete, asta ca să-l încurajez c-a fost cuminte și n-a spus măscări.
    5. cel mai important, pe Siliboa unde-l trecem? la învinși sau la învingători?

    RăspundețiȘtergere
  5. Babaieti,voi stiti ca astazi 11 nov.2013 s-a implinit un an de cand Tavi nu mai serveste in Agronomie? Consultand arhiva cronicilor am ajuns la aceasta concluzie; atunci a jucat la Pelicani si a scris cronica meciului intitulata "Toamna bobocilor"; este adevarat ca a mai avut o prezenta la sfarsitul anului trecut,pe 28 dec.,dupa o absenta de peste o luna jumatate.
    Ultima aparitie a echipelor sub titulatura de Pinguini si Pelicani a fost pe 4 ian.2013!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vasea, ce-am putea face noi în problema asta? Poate să ne strângem un comando de băieţi hotărâţi, eventual după nişte tărie, ca să nu ne tremure mâna, şi să-l operăm pe Tavi! :)

    PS Se lucrează din greu la montaj, am ajuns la Popică.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vineri am auzit una : " ba, daca nu stiu ce, nu stiu unde, nu stiu cat, nu stiu cine .., nu mai veniti ba nene, sa ne stricati joaca" ....!?
    Asta vara au fost zile cand am fost 3-3 sau 4/4.....
    Si chestia asta vine dupa ce, in urma cu vreo 3 saptamani, am mai auzit una : " batrani, da' prosti"....

    RăspundețiȘtergere
  8. În sfârşit, am terminat cu selecţia, a durat cam cât o zi de muncă, dar nu-mi pare rău! La ultimul gol am lăsat mai mult din fază, pentru a se vedea cum alternează posesia şi cum iese golul egalizator dintr-o înlănţuire de lucruri aparent mărunte. Şi câte faze ca asta n-or fi fost, în atâţia ani!

    Deşi o puteţi vedea, ba tocmai din acest motiv, chiar vreau să descriu faza: înghesuială mare în urma unui corner, Eugen întoarce o minge direct la adversar, Mitică îi pasează repede lui Ely, dar puţin în spate, ceea ce-l face să piardă un tempo, e ajuns de Popică, preferă să-l dribleze deşi Cătălin se demarcase în dreapta, dar e ajuns şi de Luci (era metri buni în spate!), care îl incomodează suficient cât să-şi prelungească mingea, Bebe îi pune capac şi împinge mingea spre Popică, dar care e static şi Bogdan îi ia faţa, însă trimite exact în burta mea (dacă nimerea alte părţi mai contondente poate că mingea nu stătea), îl văd pe Cristi în faţa portarului, boltă cu exteriorul, stop, piruetă, restul e istorie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Lucica ai perfecta dreptate in privinta vorbelor si eu o sa imi cer scuze in numele tineretului, mai gresim si noi :) (stiu ca voi sunteti valabili si ne intelegeti). Trebuie sa te gandesti si la varianta: Mitica se pensioneaza si trebuie sa aibe si el urmasi ;)) (nu uita celebrele replici ,,Nu am cu cine, daca astia tinerii nu pot, am vrut ba dar nu e vina mea, etc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce va tot rugati de molusca Tavi? Nu e suficent ca avem o cireada intreaga de gaini, Motanu,Vasea,Mitica, Bebelus, Luci si altii si nici nu mai sunt muste la teren?

    RăspundețiȘtergere
  11. Blestemul curcilor.
    Babaieti, ceea ce nu trebuia sa se intample, s-a intamplat; vecina mea de apartament ( am o vecina care-mi spala, imi gateste, si-mi mai tine si de urat, cand verisoarele nu sunt diponibile si nici nu gasesc bilete la meci) , vecina deci, a intrat pe blogul asta , pe care-l uitasem deschis, dupa lecturarea unor comentarii.Pana aici mi-a fost!
    Zice: te-ai facut de rasul curcilor.
    Zic: care curci?
    Zice: alea care-si bat joc de tine , un fraier naiv si ne(mai)putincios, vinerea, cand , uneori, eu te astept in ploaie sau canicula, pana –mi vin toate alea…
    Zic: pai aia sunt cocosi, cocosei, pauni.
    As, zice, dupa cum se exprima si-n scris si verbal, sunt niste curci.
    Pai stii, zic, la fotbal nu-I nevoie sa fii inginer, intelectual, etc. Nu trebuie nici macar sa stii carte.
    As!, zice, e vorba de viata, iar in fotbal ca si in viata, trebuie sa fii totusi om. Iar tu ai ajuns de rasul lor. Tu ai vazut in ce situatie te afli?
    Ce vrei sa spui?, o intreb.
    Pai, ce varsta ai tu si ce varsta are cel mai tanar? Ce greutate ai tu si ce greutate are cel mai sprinten dintre voi? Ce viteza ai tu si ce viteza au altii de acolo? Ciolanele nu te mai asculta, reflexele te-au lasat, telecomanda nu mai raspunde la timp. De ce te incapatanezi sa fii carne de tun sau material de experimente, pentru cei care, (poate) nu au gasit altul mai fraier prin alte parti, si abia asteapta vinerea, sa-si bata joc de tine? In afara de asta ,cand au venit la voi, ei au vazut ,probabil, cu cine au de-a face si si-au facut bine socotelile- e prilej de distractie(cu toate ca eu o numesc tot bataie de joc). Eu credeam ca te intreci cu cei de-o varsta cu tine , dar cu cei cu care nu prea ai nici o sansa, de ce te-ncapatanezi sa insisti?
    Pai, zic, stii experienta, etc., etc.
    Da, zice, am vazut ca ai inceput sa le rupi unora si picioarele, ceea ce nu te-am mai vazut sa faci ( a fost o vreme cand buletinul nu era asa uzat si lucrurile se desfasurau intr-un mediu organizat – oficial, ca sa zic asa; pe vremea aia , vecina era unu din fanii mei cei mai infocati si asista des la aceste evenimente. Pe vremea aia nu eram osangiu, nici din ardoare , nici din nevoie.). Si te mai si lauzi cu asta?!!
    N-am vrut si nu stiu cum s-a intamplat asa ceva, zic.
    Ai inceput sa-ti pierzi controlul, nu numai reflexele.Uite la Gica, a fost destept. El nu-si mai arata gaurile din ciorapi in fata altora, si nici nu se faleste cu asta. Pe cand la tine e o ocazie sa te umfli in pene.
    Si ce vrei sa fac, sa stau sa vegetez, sa ma uit cum trece timpul?
    Daca vrei sa faci ceva miscare, du-te sa aduci niste lemne, sa bagi in semineu ca a venit iarna si nu trebuie sa o lasam sa ne intre si-n suflet, de ajuns ca ne-a intrat in oase.
    Ies afara, pe intuneric, dau sa aprind lumina la sopronul cu lemne, si pac! O durere cumplita ma fulgera din picior pana-n inima : un ditamai cuiul ma strapunge in picior pana la os.
    Ma duc la vecina sa ma panseze, si-i zic : m-ai belstemat!
    Nu eu, zice, ci curcile .

    RăspundețiȘtergere
  12. P.S. Cand a sunat ceasul m-am trezit si mi-am dat seama ca :
    - vecina era nevasta-mea,
    - eu nu am computer acasa, asa ca nu are cum sa intre pe blogul asta,
    - totul a fost un vis dureros generat de faptul ca m-am intepat rau la picior...
    Totusi, ma intreb daca problema se schimba, in esenta ei.

    RăspundețiȘtergere
  13. ...utu-i mamarea mamei ei...

    mai e un pic și coboară iarna, n-am ce face și citesc ce scrie Luci (sper c-ai fost la doctor!!!), constat că m-am îngrășat, aflu că a murit mizer Geo Costiniu, poate cel mai frumos bărbat pe care mi-a fost dat să-l văd și, pe deasupra, mai sunt și dator la Găbiță, după ce Djokovici l-a făcut pe Nadal.

    dacă cumva se mai califică și România, mă voi bucura desigur, dar va trebui să fac un ceareu...

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca urmariti atent fazele golurilor Mitica nu participa la nici una,nici cand se ia,nici cand se da.
    Melancolia e semn de batranate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu participă la golurile luate înseamnă cu nu greşeşte, iar la golul egalizator dă dovadă de altruism, pasându-i lui Cătălin, aflat într-o poziţie mult mai mai grea! :)

      Ștergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. Regret ca acum nu am stare sa scriu mai mult, sunt atatea de spus. Poate maine. Totusi, un bravo lui Cata pentru cronica de debut. Ce a fost mai greu ai si facut prietene! Da-i inainte, ca e foarte bine.
    Un bravo si lui Gabita pentru imagini si montaj.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu pot sa ma retrag fara sa pun o intrebare de istorie contemporana . Stie vreun fost pinguin ce eveniment memorabil s-a petrecut pe 19. Nov.2010 in Agronomie? Adica acum aproape 3 ani?

    RăspundețiȘtergere
  18. Na, ca de bun ce sunt, am pus doua intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce s-a întâmplat a fost o întâmplare! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Motane,ai dreptate in legatura cu regretatul actor Geo Costiniu; a fost un boem; intr'un interviu din 2011 declara ca ultima lui dorinta de la viata este "inca un sprit"...

    RăspundețiȘtergere
  21. TAVI, ai grija , "comando-ul" format din baieti vanjosi este pregatit sa te opereze! Nu mai pune intrebari indiscrete,chiar dureroase pentru unii; stii cum este'n viata "nu este pt. cine se pregateste,ci pt.cine se nimereste"...

    RăspundețiȘtergere
  22. Lucica, ai spus lucruri de bun simt.Avand in vedere atmosfera care nu mai este ce era odata, e normal sa te gandesti la o retragere onorabila. Nu esti singurul care gandeste asa.Cei care nu mai frecventeaza ''Agronomia'', au ajuns deja la concluzia asta si culmea se simt mai bine.Poti continua sa faci sport, dar in conditii civilizate.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cică important nu e să citeşti, ci să reciteşti, aşa că l-am recitit pe Luci... Le zice aşa bine, că m-am gândit să-l debutăm şi pe el la cronică, nu sunteţi de aceeaşi părere? Acum, sper să vrea şi el, deşi poate să bage scuza literară cu "rana din pulpă nu mă lasă"...

    RăspundețiȘtergere
  24. Nicule, eşti ca o babă negativistă. Nu ne mai impune alegerea ta. Vorba lui Dănciulescu, există viaţă şi după fotbal. Dar sigur nu e mai bună!

    RăspundețiȘtergere
  25. A, nu prieteni, nu va las! Imediat ce-mi trece buba (de fapt durerea, ca de bube nu-mi pasa), vin sa tin aproape de tanara haita.
    Mesajul meu era ca:
    - timpul nu iarta pe nimeni,
    - o crestere de randament si performanta e greu de banuit in continuare (pentru unii dintre noi),
    - cei care azi fac tot felul de afirmatii urmeaza si ei larnd , maine, poimaine
    -s-ar putea ca maine, poimaine sa aiba si ei acelasi randament.

    Pentru noi cei mai ' experimentati", o solutie (in teorie) ar fi echipa, sincronizarea, dar pentru asta trebuie jucat in aceiasi formula (cum faceam inainte), ceea ce, in conditiile fluctuatiilor de personal din prezent, e greu de realizat.
    Nicule, (vorba cantecului) ' sunt genetic structurat' sa nu pot renunta (de aceea se cheama microb).

    RăspundețiȘtergere
  26. Propunerea voastra ma onoreaza, dar:
    - acasa nu am computer (mi-e frica sa nu ma curentez cum a patit Popica),
    - la servici, azi sunt aici, maine nu stiu unde voi fi, deci ar insemna sa va incurc.
    Marine, felicitari pentru 'calcaiul' inspirat, dar vezi ca data viitoare Motanu nu te mai iarta; ori imprumuta tenisii lui Doru- Bete cu blacheuri, ori baga ceva sisuri in incaltari ,asa ca tine-te.

    RăspundețiȘtergere
  27. In ceea ce spui tu Nicule, ai oarece dreptate, dar exista riscul sa stau cu ochii pe jumatatea goala a paharului si sa nu mai apuc sa o beau nici macar pe cea plina.
    Desi am inaintat in varsta, eu stau si acum si ma intreb ce-i mai bine : sa mor in pat sau sa mor alergand dupa Ely sau alti subponderali?
    Daca ai raspuns la asta, il astept.

    RăspundețiȘtergere
  28. Fobal contra cost13 nov. 2013, 16:43:00

    Din pacate Nicu si-a rarit prezentele la meciuri pe masura ce a inceput sa se plateasca terenul si nu e singurul.

    RăspundețiȘtergere
  29. proza lui Luci bate la spate poetica lui Marinuș, și totuși m-aș fi așteptat ca găina să-și cânte mărețele realizări.

    RăspundețiȘtergere
  30. Un admirator al lui L.13 nov. 2013, 20:29:00

    Gainusa talentata s-o fi intepat si ea in cuiul maret al lui L si a lesinat. Placere/durere, nu poti sa stii ce a simtit.

    RăspundețiȘtergere
  31. Lucica, nu cred c-am fost inteles. Nu ti--am sugerat sa nu mai faci sport, ci sa renunti la ceea ce nu-ti mai place. Cat despre plata terenului...daca atat a inteles 'Fobal contra cost" ce pot sa zic?

    RăspundețiȘtergere
  32. Ok, Nicule, dar tocmai asta e, ca-mi place al dracului!

    RăspundețiȘtergere
  33. Am scapat de Mitica Dragomir am ramas cu Mitica Cueamica.Contribui si eu la meciul lui de retragere.

    RăspundețiȘtergere
  34. Salut, cu aceasta ocazie, revenirea lui Tavi (cand va fi ea).

    RăspundețiȘtergere
  35. Azi se anunta ploi in averse. Mai bine stam acasa, sa nu ne ude. Sau jucam in sala.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ciuli, ți-am zis să nu mai confunzi mașina de spălat cu tembelizorul, că vezi apă peste tot!

    Siliboa, caut șofer pentru la prânz. plătesc bine, în natură.

    RăspundețiȘtergere
  37. Băbăieţi, făceţi-vă timp pentru nea Nicu, azi vin cu laptopul să facem vizualizare integrală, la bere.

    RăspundețiȘtergere
  38. Asociatia pentru eliberarea lui Tavi15 nov. 2013, 13:16:00

    Zi daca vrei sa-ti stringem bani pentru muraturi

    RăspundețiȘtergere