sâmbătă, 12 octombrie 2013

Din nou la ultima faza....

            ...s-a decis invingatoarea meciului, dar sa nu anticipam ci s-o luam metodic, pas cu pas. La fel s-a intamplat si vinera trecuta, cand eu(Vasea) n-am fost,insa din lecturarea cronicii m-am documentat.
            O vinere superba pentru fotbal cu cca 22-23 grade,de am putut juca la bustul gol , unii dintre noi.
            De data asta, Gabita chiar a venit mai devreme la stadion,cand am ajuns eu cu Catalin pe la vreo 15,05-15,10,el era deja acolo impreuna cu inca vreo patru "baieti". Incet,incet ne-am adunat 16 si in asteptarea lui Eugen s-a purces la alegeri intre Catalin si Claudiu,care a ales primul.
            Echipa mea: Gabi,Lucica,Razvan,Vasea, Popica(bolnav),Claudiu,Gabita,Cristi.
            Echipa adversa: Catalin,Bebe,Stelica,Paul,Bogdan,Nicu(revenire dupa mult timp),Mitica,Ely.
            Vazand componenta celor doua echipe se poate spune ca apararea echipei adverse cu Catalin in poarta si cu Bebe,Stelica si Paul pe linia de fund este superioara,privind in oglinda,fata de apararea echipei mele cu Gabi in poarta si cu Luci,Razvan si Vasea pe linia de fund. In teren disputa a fost echilibrata ,cu momente tensionate si final cu suspans. Echipa mea a intrat mai bine in meci conducand cu 2-0 prin golurile lui Cristi si Gabita,au revenit ceilalti prin golul lui Ely si de aici incolo a fost o cursa de urmarire a echipei adverse de a egala;parca am mai condus odata la doua goluri diferenta,dar cum ne egalau ei,noi imediat inscriam si tot asa pana la ultima faza. A venit si intarziatul Eugen(la 2-1pt. noi,cred) si a intrat la ei,urmand sa vina la noi dupa jumatate din timp. Cristi a facut 3-2 cu o executie superba la paianjen din propria jumatate aproape de tusa din stanga in sensul nostru de atac,urmat de Gabita cu un sut frumos pentru 4-3
Apropos de Eugen, acesta a reusit doua goluri, cate unul pentru fiecare echipa;inainte de a trece la noi conform intelegerii,a mai jucat la noi vreo 5 minute cat a fost accidentat Motanu,iar spre final cand deja era "oficial"la noi a trecut la echipa adversa in locul aotoaccidentatului Nicu.
Se joaca strans,scorul devine 4-4,luam din nou conducerea cu 5-4,dar suntem repede egalati la 5-5 si la acest scor se aude vocea antrenorului care deja intrase cu grupa lui de copii in spatele terenului,ca urmeaza ultima faza ;era deja ora cinci si-un pic.Aceasta ultima faza dureaza 2-3 minute cu un mic asediu asupra portii adverse,cu 2-3 auturi in favoarea noastra si in sfarsit cu golul izbavitor a lui Cristi,dupa care se lasa tacerea.Deci, victorie a echipei mele cu 6-5 la ultima faza a meciului!
          Consider ca apararea noastra a jucat foarte atent,componentii ei fiind concentrati pe intreaga durata a meciului si dublandu-se bine de cele mai multe ori, iar Gabi in poarta a facut adevarate minuni; e drept ca nu o data, mai ales spre final,Gabita si Cristi au coborat in sprijinul apararii.
            Claudiu a avut o evolutie destul de stearsa. Popica a fost cam bolnavior,va dati seama ce iesea daca era sanatos?!(nu la cap Motane).Ely din nou cam nervos, cu reprosuri la adresa colegilor; in schimb are un sut naprasnic care a facut doua victime; saracu Motanu s-a ales cu buza sparta dupa o ghiulea receptionata in fata,"norocul" ca a fost oarecum lateral,fiind nevoit sa ia o pauza de vreo cinci minute,pe tusa. La randul meu i-am blocat/parat un sut puternic,de era sa-mi dea degetele de la piciorul drept peste cap, oricum ma doare si-acum...
            Iesirea lui Catalin in camp si-a dovedit repede roadele,crescand presiunea la poarta noastra,el contribuind din plin la egalarea scorului. Pacat ca Motanu a facut un fault urat la Catalin, chiar daca si-a cerut scuze imediat si culmea, in momentul faultarii nici nu si-a dat seama ca este Catalin.
            Cristi si Gabita au avut si cateva suturi ratate cu stangul; Popica a ratat in stilu-i caracteristic cateva situatii clare de gol. Popica mi-a reprosat greseli in aparare la primirea unor goluri; eu imi reprosez faza cand nu l-am marcat pe Eugen si am primit gol, fiind convins ca era coechipierul meu(trecuse la ei dupa iesirea lui
Nicu); m-a certat si Motanu dupa ce i-am dat o pasa inapoi,e drept,cam moale, in schimb, Gabita a zis ca m-am autodepasit in postura de fundas stang; deh,pareri si pareri...
            Important este faptul ca in acest meci n-am fost niciodata condusi,adversarul fiind nevoit sa lupte mereu pentru egalare.
            Vineri pe la 12 am vorbit cu Motanu la telefon si mi-a promis ca ma ia la el in echipa invingatoare,eu acuzandu-l in gluma de blat, ca de unde stie el ce echipa va castiga,dar dupa meci s-au adeverit spusele Motanului si ce este interesant e faptul ca si Gabita este in echipa invingatoare, banuind ca este prima data cand toti "cronicarii" au jucat in aceeasi echipa si au si castigat!

44 de comentarii:

  1. Doamne, de cati "monstri sacri" ai Fenomenului de ziua 5-a a avut parte meciul de ieri. Exceptandu-i pe tinerii frati si pe Bogdan (bolnavii se exclud de la sine) restul numai unul si unul din vechea garda (12 bucatele!). Omul uita multe, dar cine a trecut vreodata prin Agronomie sau pe Tineretului, ramane stigmatizat pe vecie in minte si-n inima de "besica de ziua 5-a"! Bravo stimabililor ! La fel si celorlalti 3. Pardon, 4.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, mai am de facut o observatie. Sile, te-ai lasat asteptat cu cronica! Ne obisnuiseram cu vinerea seara sau cel tarziu sambata pana-n pranz. Avand in vedere "intinderea cronicii" s-ar putea s-o fi inceput de vineri si ai terminat-o sambata, pe inserat. Pana la urma e foarte bine si asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, nici chiar asa mister Tavi! Ar fi trebuit s-o scrie colegul tau Catalin,dar se cam codeste ca o domnisoara mare. A promis Gabita ca transmite parola si ce mai trebuie ca sa poata sa scrie cronica,dar vad ca intarzie; ca sa nu intre cititorii fideli(asa ca tine) la banuieli,am hotarat s-o scriu eu,insa data viitoare musiu Catalin nu mai scapa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Batrane Vasea:
    Nu vreau sa ma iau de tine dar nu ma pot abtine. Am primit toate cele de trebuinta de la Gabitza si ce crezi? Ma apuc sa scriu ca bezmeticul, imi fac cont, ma loghez si cand sa postez, penultima fraza din cronicutza ce urma a fi postata ma obliga sa ma documentez din cronicutele anterioare. Supriza, fraza iti era adresata tie. Ma simt nevoit astfel sa fac un comentariu un pic mai lung, cu precizarea ca am scos prezentarea echipelor si a alegerilor titlul cronicii fiind .... o sa iti dai seama ;).


    Dupa cum v-ati dat seama Eugen a jucat la ambele echipe datorita conventiei facuta la inceputul meciului, jumate cu jumate. Cum ne precizeaza si titlul cronicii timp de vreo ora si jumatate am alergat ca nebunii sa prindem ,,Ratele’’. Ne-au condus din primul minut dupa un gol superb a lui Cristi (gaze) de la jumatatea terenului, caruia i-au urmat si altele date de Gabitza (3 cu stangul), Eugen, Claudiu , pana la ultima faza, cand tot Cristi a infipt cutitul in rana. Vanatorii au inceput cam nehotarati, astfel dupa vreo 10 minute eram condusi cu 2-0, bineinteles nici nu apucasem sa bagam cartusele pe teava, dar ne revenim rapid prin tanarul Ely 2-1. Meciul curge frumos cu faze la ambele porti dar diferenta de un gol sau doua se pastra si parea ca nu poate fi anulata. Pe la jumatatea meciului la scorul de 3-2 (4-3 ceva de genul) este timpul ca Eugen sa treaca la ,,Rate ,,dar nu apuca sa joace mai mult de cateva minute, deoarece Nicu este nevoit sa paraseasca terenul fiind accidentat, atfel fiul ratacitor se intoarce la vatra. De aici meciul cam curge intr-o singura directie, vb lui MEME s-a inclinat terenul , cu contraatacuri foarte taioase din partea ratelor. Ghinionul nostru, sansa lor, s-a numit Nea Gaby. Chiar daca nu imi face placere sa o spun, omul fiind de sorginte Pinguin, Gaby a aparat de la excelent in sus, am tras din toate pozitiile, am scos pistoale, pusti, bazuci , am schimbat pistolarii, a tras Mitica, Cata, Ely, Eugen , mai trageau si ceilalti dar erau preucupati cu jumulirea celorlalte rate (Gabytza, Claudiu si Cristi), pe mine unul m-a cam …. scos din pepepeni. Dupa o serie foarte lunga de ratari, cu vreo 2 minute inainte de fluierul final reusim sa egalam prin Ely (6-6) dar imediat la faza urmatoare Cristi reuseste sa macheze golul castigator, dupa o balbutza in apararea vanatorilor. Chiar daca partida de vanatoare s-a sfarsit prost pentru noi nereusind sa jumulim toate ratele, dupa cum precizasem si mai sus, Gaby scapand basma curata (cu siguranta purta vesta antiglont) si pe principiul ,,ultimul scapa cardul’’ a trebuit sa ii declaram invingatori. Raman la parerea ca a fost un meci foarte bun, printre cele mai disputate, cu mici clinciuri de ambele parti si atentie mare al 3-lea meci la rand incheiat la ultima faza. O vorba veche din popor spune: ,,Echipa la care Vasea joaca, nu pierde niciodata'', nu vreau sa o cred dar se pare ca iar s-a adeverit. Va doresc o saptamana usoara si sa auzim numai de bine;).

    RăspundețiȘtergere
  5. In privinta scorului 6 sau 7 s-ar putea sa te inseli : 2 Cristii gaze (primul si ultimul), unul Eugen, Gabitza 4 (dintre care 3 cu stangul: primul sut pe langa Bebe, eu fiind mascat, al doilea o basinica de la jumate, m-a prins cu stangul pe pamant, al treilea sut de pe la jumate langa bara stanga jos, abia ce reusisem si noi sa marcam iar ultimul gol o balba la noi dupa o lumanare marca,,Motanu'').

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-mi mai aminteam cum se face adăugarea de autori, credeam că aleg eu, ca administrator, nume de utilizator şi parola, dar de fapt aveam de trimis cu un simplu clic o invitaţie la o adresă de mail. Ceea ce am şi făcut, restul a depins de Cătălin.

    În privinţa meciului, scorul a fost 6-5. Eu am dat doar 3 goluri, cele cu stângul, Cristi 2, Eugen 1 (a ales calea mai complicată, dar i-a ieşit o execuţie de kinogramă, reluare din prima cu latul, din drop, direct la vinclu!). Claudiu n-a dat gol, ci autogol, dar are meritul de a fi purtat contraatacul care a decis meciul. Dar, atenţie, cheia a fost tot la această ultimă fază, dar cu câteva secunde mai devreme: Gabi a blocat de două ori la rând în situaţie de unu la unu!

    Am avut şi juma' de oră de tenis, atât am putut găsi pe hard, dar trebuia profitat de vremea nemaipomenită cu care am fost blagosloviţi (de-aia cred că a venit şi Nicu, n-a putut rezista la aşa ceva :). Am avut timp de un turneu în patru, cu Luci, Popică şi Eugen, pe care l-am câştigat fără game pierdut (!), într-un progres vizibil faţă de acum 3 săptămâni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mature Catalin,
    Scuze pentru incurcatura(nu din vina mea),dar in final a iesit bine cu doua'ntruna(cronici)! Data viitoare(cand o fi ea) o sa fii singur.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sile am glumit, desigur. Ai muncit si a iesit o treaba faina, ca de obicei!
    Bravo Cata! O cronica "comentata", de nota 10 cu felicitari ! Vad ca ai "atitudine"(vorba ta) si talent. Da-i inainte ca e bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asociatia pentru eliberarea lui Tavi13 oct. 2013, 13:36:00

    Adormitule,noi vrem sa te salvam si tu fugi ca soarecele.

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar așa, măi Șorțuleț, când ne faci onoarea?

    RăspundețiȘtergere
  11. despre meci, la fel ca săptămâna trecută, egalul era cel mai bun pentru toată lumea.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ati plictisit cu Tavi asta. Vine sau nu vine?

    RăspundețiȘtergere
  13. Vanatorii trebuie sa fie mai atenti cu ratele; acestea stau grupate(precum oile)si pot fi usor impuscate,dar greu sa le marchezi goluri!

    RăspundețiȘtergere
  14. Intrucat exista controverse in privinta scorului final,rog pe fiecare autor de gol(uri) sa scrie pe blog cate goluri a marcat si sa descrie succint si fazele respective.
    Cu multumiri, Catalin si Vasea.

    RăspundețiȘtergere
  15. E mult spus controversă, între 6-5 şi 7-6 e tot aia. Mai nasol dacă era între 6-5 şi 6-6! :) Golurile noastre s-au descris sau măcar enumerat, ceilalţi ar trebui să le treacă în revistă.

    RăspundețiȘtergere
  16. Asociatia pentru eliberarea lui Vasea14 oct. 2013, 20:22:00

    Zar de fuga, fraiere!

    RăspundețiȘtergere
  17. stau și mă întreb dacă Asociațiile astea nu sunt una și aceeași, doar păcălicii fiind alții.

    RăspundețiȘtergere
  18. Va vad entuziasmati de jocul de vineri si tare n-as vrea sa va stric bucuria, insa nu pot sa nu recunosc ca personal am fost dezamagit.Am oscilat intre a veni si a sta acasa, dar dorinta de a-i vedea pe unii dintre cei cu care am jucat fotbal saptamana de saptamana, timp de peste 30 ani, a fost asa de mare, ca pana la urma n-am putut rezista si, desi banuiam ca ma voi accidenta, am venit la teren.As fi dorit sa-i intalnesc, in afara celor prezenti, pe Dan Cocoru, Virgil, Mihai Sudoru, Mihai Tenismenul,Tavi, de care ma simt apropiat.Desi stiam care e atmosfera, speram ca poate, odata cu batranetea, unora le va veni mintea la cap.Din pacate am auzit aceleasi reprosuri, venite de cele mai multe ori de la cei mai putin indreptatiti sa dea sfaturi altora, aceleasi fite din partea unor pusti care isi masoara fortele cu bunicii lor avand impresia ca sunt zmei si pot continua cu observatiile... dar pe cine intereseaza care e parerea mea. Pentru multi, odata meciul terminat,daca au castigat, victoria li s-a datorat in exclusivitate, iar daca au pierdut, asta a fost din cauza celorlalti, ei nereprosindu-si nimic.Si asa ani de zile, fara a se intreba daca ce cred ei despre ei nu e doar o iluzie.
    Revenind la meci,cred ca s-a spus prea putin despre cel care a fost cel mai bun de pe teren, Gabi,fara de care echipa lui Vasea n-ar fi castigat.Gabi a scos mai multe goluri decat au dat toti coechipierii lui in poarta adversa.
    Si as avea o intrebare:cate goluri isi reproseaza Bebe si Stelica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicule,corecte si intelepte spusele tale!
      Te rog sa scrii daca ai dat sau nu gol vineri.
      Pe GABI l-am laudat si eu si Gabita si mai ales Catalin;intradevar a aparat dumnezeieste!

      Ștergere
  19. "fraierul" de mai sus14 oct. 2013, 22:25:00

    Motane,asociatiile astea sunt unul si acelasi FRAIER(de la FC Basel!

    RăspundețiȘtergere
  20. Gabita, este adevarat ca vineri n-ai pierdut nici un ghem ,dar n-ai jucat cu mine, care, in prealabil am fost furat de arbitrajul partinitor, la jocurile cu Eugen si Popicu, carora arbitrul de linie le-a acordat (nemeritat, bineinteles) mingiile subsemnatului, afara. Si am mai observat ca , o parte dintre spectatori , sufla contra mingiilor mele, pentru ca acestea sa se opreasca in fileu... Data viitoare aduc si eu sustinatori.

    RăspundețiȘtergere
  21. Gabita, este adevarat ca vineri n-ai pierdut nici un ghem ,dar n-ai jucat cu mine, care, in prealabil am fost furat de arbitrajul partinitor, la jocurile cu Eugen si Popicu, carora arbitrul de linie le-a acordat (nemeritat, bineinteles) mingiile subsemnatului, afara. Si am mai observat ca , o parte dintre spectatori , sufla contra mingiilor mele, pentru ca acestea sa se opreasca in fileu... Data viitoare aduc si eu sustinatori.

    RăspundețiȘtergere
  22. lu Cicoare mica15 oct. 2013, 11:08:00

    Asa sa faci camioane, pardon campioane!

    RăspundețiȘtergere
  23. Golurile echipei : 1 Autogol Claudiu 2 Cap stelica din centrarea lui Ely (corner) 3 Nicu 4 Eugen 5 Cata 6 Ely. Daca voi ati dat decat 6, ar trebui sa corectam cronicutza. Nea Nicu, nu trebuie sa fi dezamagit nici de batrani si nici de tineri, asa e la fotbal;)). Din punctul meu de vedere ai jucat foarte bine, chiar te-am incurajat de cateva ori, poate am mai scos si cate o perla (asa este la fotbal) dar mi-as dori sa ne onorezi cu prezenta si vineri. Daca vei venii mai des si sincer imi doresc, poate reusesti sa schimbi ceva in atitudinea unora precum Ely, Cata, Claudiu cam asta e tineretul....Legat de Nea Gaby : Cronicutza mea ii era dedicata lui. S-a intamplat sa nu castigam si asta datorita mie: primul gol, executie superba a lui Cristi, eu la seminte, al 3-lea gol m-a prins pe piciorul cu pricina (nu rup un picior pt un gol), dar atentie! nu am reprosat nimanui, nici unui coleg ca s-a pierdut din vina lui (nu mai fac de foarte mult timp astfel de gesturi). Iti doresc o saptamana usoara si sa ne vedem sanatosi vineri

    RăspundețiȘtergere
  24. Claudiu scrie daca ai dat gol?

    RăspundețiȘtergere
  25. mă uit și acu și mă minunez cât de datori suntem la Gabi și la Găbiță pentru victoria de vineri, asta în condițiile în care am jucat în echipă cu trei desene animate (fundașii laterali plus interul rătăcit), ca să nu mai spun și de mine?!

    nu găsesc pe cineva să pariez că bat turcii. pun o sută contra alta. Siliboa, scrie dacă pariezi cu mine?

    RăspundețiȘtergere
  26. motanu la pauză15 oct. 2013, 21:56:00

    tot nu-mi place cum stau olandezii în teren.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cum-necum,Piti ne duse la baraj!
    Bravo ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
  28. Motane, am avut mila de tine si n-am pariat,ramanand astfel cu suta in buzunar. Ce ti-am spus eu la telefon?

    RăspundețiȘtergere
  29. Am pariat pe Moldova ca bate la 3 diferentza ;))

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca astepti raspunsul lui Claudiu, te pot ajuta, eu l-am intrebat duminica la fotbal si a zis ca a dat o boaba;).

    RăspundețiȘtergere
  31. Da, am vorbit şi eu cu Motanu, se pare că l-am nedreptăţit pe Claudiu, dar pur şi simplu nu-mi aduc aminte de golul lui.

    RăspundețiȘtergere
  32. Altfel nu sunt de acord cu Motanu, apărarea a jucat bine, Vasea peste orice aşteptări ca fundaş, iar Luci s-a aliat cu zidul şi n-a făcut concesii, Eugen ştie! :) Iar Motanu, dacă nu l-ar lua valu', ar fi mai eficient.
    În compensaţie cu prestaţia lui Gabi a fost ziua suferindului Popică, fără gol marcat, ca şi Mitică, dincolo. La Mitică mi-a plăcut o pasă mişto, filtrantă, prin care l-a lăsat singur cu portarul pe Bogdan. În rest, el şi ceilalţi au cam exagerat cu şuturile de la distanţă, era clar că Gabi greu putea fi învins în felul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  33. Perfecta dreptate Gabi, migea grea iar suturile erau un pic in slow motion dar gasca de mine a incasat basinutza aia de la tine;)). Data viitoare ne luam masuri: pt Luci am ceva de 18 ani care sa ii distraga atentia de la joc, pt Motanu, i-am virat in cont 20 de euroi sa faca pariurile, pt Vasilica stie el ce I-am pregatit G...ici, pt Don' Profesor nu am nimic pregatit, e racit, deci nu e in bulan, pt Nea Gaby am o pereche de rachete Wilson o sa I le dau inainte de meci, pt tine si Claudiu I-am aratat lui Paul si lui Stelica cum se jumuleste bine ratza:)), sa speram ca alegerile vor fi la fel:)).

    RăspundețiȘtergere
  34. Cătăline, pe bune dacă ştiu la ce te referi, poate confunzi cu golul lui Claudiu. Eu ţi-am dat ţie două goluri, unul cu efect pe după doi fundaşi, celălalt lângă bara din stânga ta, jos, cu un şut în cross care nu poate fi catalogat norocos. La al treilea era Bebe în poartă.

    RăspundețiȘtergere
  35. Golul 3 la general prietene Gaby, iar sutul ala in cros de la jumatate :)), crede-ma ca a fost o basinica, am vazut-o din avion dar sincer nu am putut sa imi ridic piciorul. Golul 2 la general, 1 la tine, frumos pe langa bebe (nu am vazut nimic).

    RăspundețiȘtergere
  36. Aici eşti subiectiv. La al doilea comentariu al tău ai descris 3 goluri ale mele, chipurile marcate ţie, eu de fapt marcându-ţi doar două. Iar ăla de care zic se potriveşte cu descrierea ta, "al treilea sut de pe la jumate langa bara stanga jos, abia ce reusisem si noi sa marcam". Şi într-adevăr două dintre golurile mele au fost de moral, imediat după ce voi egalaserăţi. Doar că ai exagerat cu jumatea, a fost doar din afara careului.

    RăspundețiȘtergere
  37. Daca va iubiti, de ce nu va luati?

    RăspundețiȘtergere
  38. pentru cine se mai întreba încă, Germania e locul cu cel mai frumos fotbal. au luat trei boabe, toate pe centru, una din ofsaid, una la limită, plus una anulată la limită, dar au dat cinci, în condițiile în care doi băieți care ar avea loc în orice echipă n-au jucat (Reus și Gundogan) și Draxler a fost rezervă. iar valoarea lui Schurle s-a văzut.

    n-am zis că apărarea n-ar fi jucat bine, ci că m-am trezit înconjurat de desene animate...

    RăspundețiȘtergere
  39. Cata, nu m-am referit in niciun caz la tine! Altii ar trebui sa se simta cu musca pe caciula.Referitor la autorii golurilor, eu n-am inscris niciunul.Ely a marcat dintr-o pasa data de mine desi,din pozitia in care ma aflam, as fi putut incerca si eu.N-am facut-o si m-am bucurat pentru reusita lui.Din pacate el a insistat prea mult cu suturile, de multe ori din pozitii total neindicate.

    RăspundețiȘtergere
  40. Fetitele joaca vara si adevaratii barbati iarna ! Sa vedem miine ce hram poarta fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  41. apropo de fundașul nostru stânga, Siliboa Cadennas, i-am găsit un articol foarte interesant cu idolul lui.

    http://www.gsp.ro/gsp-special/superreportaje/memoriile-lui-iosif-vigu-fosta-glorie-a-stelei-cu-lucescu-nici-nu-transpiram-229294.html

    Marinuș o fi fetiță?!?

    și încă ceva. ăia din insulele feroe la under21 i-au condus pe nemți în deplasare cu 2-1 și au furat-o cu 3-2 de abia în ultimele 8 minute

    RăspundețiȘtergere
  42. Joi am avut motiv să beau şi nu l-am ratat. Seara am avut meci în competiţie. Mai erau 5 minute din prima şi aveam 2-0, deci mă gândesc că ar fi momentul prielnic să intru. În 3 minute, la două faze în care am fost implicat, adversarii ne egalează! Marcat de evenimente, mă cer afară. Imediat, Piticu dă gol! :)
    În repriză îmi propun să nu mai intru, că aduc ghinion. Dar scorul evoluează abrupt, ajungem la 7-2 şi mă aventurez iar. De data asta iese aproape bine. Driblez portarul, dar un fundaş scoate cu capul de pe linie. A doua oară cu portarul în faţă nu mă mai încumet să finalizez, dau pasă în lateral şi iese gol.
    Se termină 9-2, dar statistica mă apasă: adversarii au marcat singurele lor goluri în scurta perioadă cât am fost în teren în prima repriză!

    RăspundețiȘtergere