sâmbătă, 20 iulie 2013

Intoarcerea lui Catalin...

            ...deocamdata,doar in poarta. Cred ca asta este principala informatie pentru cititorii nostri fideli: revenirea marelui maestru in mijlocul fenomenului deziuacincea,mult asteptata revenire pe gazon,e adevarat,pentru inceput,doar in poarta si aici cu multa precautie!
               A doua stire de senzatie ar fi ca Motanul a reusit cu o executie de exceptie sa marcheze un gol de kinograma,practic din poarta in poarta,cui credeti? Taman praspatului revenit pe gazon Catalin, care a fost surprins putin avansat si mingea lobata de "laba" vicleanului Motan a intrat pe sub bara in poarta.
               Astea fiind scrise, am spus aproape totul despre ziua de vineri,dar hai sa zicem cate ceva si despre meciul in sine,echipe,atmosfera etc.
               Asa cum m-am inteles cu cel numit Catalin,l-am adus la stadion cu masina,pe aleea de intrare in complexul Agronomie l-am recuperat si pe inaltimea sa Stelica si iata ca ne facuram trei combatanti care am si inceput sa batem basica pe terenul mic.Timpul trecea si nu eram suficient de multi sa incepem,Gabita intarzia,Tudor-TV aparea dupa mult timp samd.
               In sfarsit pe la ora 16.00 reusim sa ne-alegem si sa dam drumul la joaca,ca la joc nu bag mana'n foc...Primii sase,Catalin-Virgil-Vasea-Bebe-Claudiu si Elly impotriva celorlalti sase, Lucica-Razvan-Stelica-Mitica-Gabita si Tudor.
               De la inceput mi-am dat seama ca echpele sunt dezechilibrate,a doua fiind mai matura in joc si mai valoroasa.Catalin revenea dupa o lunga absenta fara niciun antrenament si nerefacut,aparatori centrali ioc-cine sa-i opreasca pe maturii Gabita,Tudor si Mitica?comparativ cu vulpoii lor Razvan si Stelica ,Elly are probleme de sanatate si joaca cu retinere etc.
               In aceste circumstante,scorul a luat proportii,ajungand la un moment dat la 5-1 pentru Mitica(l-am luat pe el ca exemplu pentru devotamentul sau fata de fotbal-a venit la meci, bolnav fiind}.Lucica ne paraseste lovindu-se la mana,pleaca si Tudor,trece Vasea(moneda de schimb)la echipa invingatoare(ca de obicei),joaca continua ceilalti s-apropie la un gol,o cauza fiind si cele doua goluri primite de talica de la Elly si Claudiu,acesta sutand de dincolo de centru,ambele cu suturi puternice si cu efect,dar asta nu este o scuza;am,pe undeva,o mica mangaiere ca si Catalin a luat cateva goluri usoare,parabile.
               Timpul trecea,umiditatea din atmosfera ne toropea,oboseala ne cuprindea,Gabita inchidea tabela la 9-7 pentru "el" si astfel am bifat inc-o vinere fotbalistica.    
               Dupa,ne-am retras la umbra,fiecare cu cate o doza de bere in fata,cate a consumat fiecare,numai el stie.
              P.S. Am aflat pe surse ca Gabita a ajuns,totusi,la destinatie in Moldova si echipa in care a jucat el a castigat meciul cu 1-0, golul marcandu-l chiar el! Felicitari!                                                                        
   

42 de comentarii:

  1. Am inteles ca domnul Vasea a jucat titular pe postul de rezerva!?

    RăspundețiȘtergere
  2. ia nu vă mai legați de protejatu meu! numai eu știu cât m-am chinuit cu el (l-am lăsat și să-mi dea craci!) ca să-l conving să se facă portar. așa că dacă avem vreun meci de "negociat"...

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim: Nu confirm ca am jucat titular...
    @motanu: Nu confirm ca m-a lasat sa-i dau craci...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, m-am şi întors între timp, după altă noapte pe tren. Ar fi trebuit să dau mai multe, am driblat de două ori portarul şi o dată am trimis în bară din unghi, iar altă dată a scos un fundaş de pe linie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ati urmarit din categoria "Mai bine ma laud singur".

    RăspundețiȘtergere
  6. E nasol dacă am ajuns să mă laud cu ratările.

    RăspundețiȘtergere
  7. E plin de mari maestri pe aici,Vasea,Tavi,Motanu,Mitica si altii care cad in fund cand dau in minge.Bine,Tavi nici nu o prea nimereste.

    RăspundețiȘtergere
  8. ce meci va fi miercuri, barcelona (fără antrenor la ora asta!) cu bayern. poate se uită și criticu, ca să ne împărtășească din erudiția lui domnia-sa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Luci, care-i diagnosticul? Să nu zici că te adaugi şi tu pe lista accidentaţilor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vasea iti multumesc pentru introducere;)). Popescule pe unde iti umbla piciorusul? daca veneai vineri puteai sa ma injuri non stop cum iti place tie ;)), ai ratat aceasta ocazie. Sa cititi articolul din gazeta (ultima pagina), e valabil pt tine Razvane, sa vezi cum se joaca la pariuri:)).

    RăspundețiȘtergere
  11. Cate oua vechi si cate noua?
    Cate noua,cate voua?
    Vechi sunt noua, noua doua;
    Doua noua,voua noua;
    Noua doua oua noua
    Voua noua oua vechi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru Tavi si Motanu:

    Sa se dubleze volumul cubului, cand se cunoaste latura initiala.

    Pentru Caprita e prea simpla, o face intre doua semafoare, unul la Bucuresti si altul la New York.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dom'Profesor,m-am strambat de ras cu amplasarea celor doua semafoare...

    RăspundețiȘtergere
  14. Vasea, eu m-am strambat de ras cand am citit problema profesorului. Singura problema a motanelului, a mea si nu numai, este ca nu reusim sa-l convingem pe profesor ca are capul patrat, sau mai potrivit...cub, ceva superior patratului, e normal.
    Il intererseaza solutia pentru dublarea volumului unui cub?
    Fereasca-ne! Fraier e ala care o sa-i spuna! Asta ne mai trebuie!
    Ii dam si o solutie. Profesore, du-te la secretara

    Vad Acum vrea sa-si dubleze volumul si ne intraba care e solutia. Fereasca sfantul Fraier e ala care o sa-i spuna !

    RăspundețiȘtergere
  15. Asociatia pentru eliberarea lui Tavi22 iul. 2013, 19:48:00

    Zacusca,mai bine te ocupi de ouale lui Cristi,asa rascoapte cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
  16. văd că Vasea trimite poze cu Sofia Loren. una care să nu fie de vârsta lui matale n-ai găsit?

    cu problema, mai încolo, să trec de semafor...

    RăspundețiȘtergere
  17. Motane,mai ai mult pana la semafor?!?

    RăspundețiȘtergere
  18. Asociatia pentru eliberarea lui Vasea23 iul. 2013, 18:26:00

    Avem informatii ca domnul de mai sus zice ca se duce la piata si fuge la fotbal.Iar altii fac zacusca!

    RăspundețiȘtergere
  19. o fi meme mare jartea, dar și ăia de la protv sunt niște jegoși, cu mironică și terzian în frunte. faza cu telefonul confiscat am mai văzut-o, iar cel ce a făcut-o e bine-merci și acum.

    steaua, cotă 1,45 la victorie. iar mă cinstește păcăliciu...

    RăspundețiȘtergere

  20. Gabi, minim 3 saptamani cu mana de gat.

    RăspundețiȘtergere
  21. In sfarsit, Federico Piovaccari-Piovra a bagat'o in ate!
    Cam are dreptate Motanul cu cele scrise mai sus,dar MM si toti cei implicati la Steaua trebuie sa aiba mare grija cum se comporta pentru ca Steaua este sub observatia UEFA pe o perioada de 5 ani,iar reclamatiile din tara de la "binevoitori"curg garla...

    RăspundețiȘtergere
  22. De saptamana asta schimb macazul:spun acasa ca ma duc la fotbal,dar de fapt ma duc la piata.

    RăspundețiȘtergere
  23. Luci mai bine cu mana de gat decat cu mana-n gat. Dupa aia o sa ai o mana odihnita si
    una nu. Cata important e ca ai spart gheata, doar nu erai sa evoluezi mirobolant chiar
    din prima. eu te-am apreciat ca ai putut sa te abtii. eu de cate ori am incercat sa-mi
    dozez efortul, in situatii mai putin grave, nu am putut. Inteleg ca Gabita nu a rupt inima targului la Susava (al doilea e s de la sobolan), dar are atatea circumstante in favoarea
    lui, incat si daca se ducea si dormea pe teren tot se putea spune ca a jucat f. bine.
    Tavi ne-am saturat de tine ca promiti ca te operezi si nu o faci. Gabita cand pleci in
    concediu? Chiar acum au anuntat la Magic FM canicula pana la sfarsitul saptamanii.

    RăspundețiȘtergere
  24. Lasati-l pe Caprita ca o arde la semafor!

    RăspundețiȘtergere
  25. Iar Tavi pune muraturi cu Mitica.

    RăspundețiȘtergere
  26. 102-57 e un scor de baschet destul de dur. mai ales când cei cu 57 de puncte sunt juniorii ruși, la campionatul european under 18!

    m-am uitat pe net, nu se întrevăd mai mult de 32 de grade vineri după-masă. oricum, va crește consumul de lichide, adică bere la greu. dacă bate Barcelona, îl cinstesc pe Silică.

    RăspundețiȘtergere
  27. Seful lui Motanu25 iul. 2013, 09:14:00

    Sa mai zici ca nu castigi la pariuri,cotoiule! L-ai facut iar pe Vasea.

    RăspundețiȘtergere
  28. Luci, cred că eu sunt de vină, când am încercat să-ţi pun mâna la loc! :)
    Am uitat să-i mulţumesc lui Virgil, care m-a dus vinerea trecută până la tren, într-o atmosferă plină de an-tren.
    Cât despre "domn profesor", azi are ore la talcioc, acolo culege probleme din folclor şi ne loveşte cu ele pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  29. Medicii recomanda batranilor sa nu iasa din casa,asa ca eu nu ies!

    RăspundețiȘtergere
  30. Lasandu-l la parte pe Messi(care probabil facea parte din intelegere),Barcelona s-a prezentat cu echipa a doua in prima repriza in meciul amical cu Bayern si cu echipa a treia in a doua repriza!?!

    RăspundețiȘtergere
  31. Motanu pariaza cu mine fara ca eu sa stiu!?! Cand pariam pe bune,de regula,eu castigam;faptul ca eu mai fac cinste este alta gasca'n alta traista,o fac din amicitie.

    RăspundețiȘtergere
  32. Pedagog la derbedei25 iul. 2013, 11:34:00

    Avem probleme foarte mari la scoala ajutatoare. Mitica i-a soptit lui Motanu la ora de matematica si amandoi au luat nota 3. Caprita a copiat de la Cristi-gaze lucrarea la limba romana, Ciulian a fost prins sforaind,ca atata poate in dormitor la fete iar Vasea si Tavi fumeaza in weceu.
    Cred ca toti vor repeta din nou clasa.

    RăspundețiȘtergere
  33. un pedagog de scoala noua25 iul. 2013, 12:27:00

    Pedagog,profesor,asociati cu derbedei,nu prea rimeaza...

    RăspundețiȘtergere
  34. Luci,de fapt,care-i diagnosticul la mana? O luxatie,scrantitura? Bine ca nu te-ai scrantit la cap! Lasand gluma la o parte,insanatosire grabnica si fuguta pe Agronomie.

    RăspundețiȘtergere
  35. motanu către păcălici25 iul. 2013, 19:11:00

    unii cam au probleme cu limbile. am zis că-l cinstesc pe Băsilică dacă bate Barcelona, la fel cum spun că-l cinstesc dacă mâine plouă. omu n-are nici un risc, ci numai de câștigat.
    ceea ce n-a fost cazul meu. m-am băgat ca bleaga că primul lucru din repriza întâi va fi out, în ideea că vor fi puține faulturi, când colo a fost aut de poartă la acțiunea lui Messi, în rest invizibil. evident, a doua repriză a început cu un out (în min. 47.20!), cum la fel de evident că mai întâi s-a dat gol și după aia cartonașe, pariuri pe care le-aș fi luat.

    RăspundețiȘtergere
  36. mamă, ce colegi de clasă am. dacă nu sunt atent, mă prinde din urmă și Marinuș!

    RăspundețiȘtergere
  37. hai să pariez și io la pauză, la omonia-astra. aveam de ales între două variante. fie următorul gol îl dă Omonia, cotă 1,95, fie că Astra dă un singur gol, cotă 1,6. ghiciți ce am ales...

    RăspundețiȘtergere
  38. Deci n-ai jubilat la golul lui Budescu? Lasă că mâine are cine să te cinstească, cineva şi-a tras telefon nou, iar juniorul lu' altcineva a luat licenţa cu 9 jumate.

    RăspundețiȘtergere
  39. Daca da Mitica de baut eu nu vin!

    RăspundețiȘtergere
  40. 4 din 4 in turul urmator e chiar foarte bine; daca trec in corpore inca un tur va fi excelent;Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  41. Motane,dupa ce am vorbit cu tine, m-am dus acasa si am incercat un test, pe care l-am trecut cu bine: am reusit sa tin paharul cu mana vatamata; mai mult, am reusit sa si beau, asa ca exista toate premizele ca, de revelion, sa beau un pahar in cinstea voastra.

    RăspundețiȘtergere
  42. "Dintosul" Ronaldinho este unicul detinator al celor mai prestigioase 6(sase)trofee din lumea fotbalului!

    RăspundețiȘtergere