sâmbătă, 3 august 2024

DEJA VU!

 


Agronomie, 02 august 2024

Pe terenul din spate stânga al bazei sportive Sport Team, ne-am întâlnit vreo 10 spartani, doritori de mișcare și de adresare de înjurături.

Toate bune și frumoase, până când d-nul Motanu, ne-a anunțat că nu dorește să participe la acest eveniment întrucât suntem prea puțini și că are alte priorități, una dintre ele fiind studierea din poieniță a sexului frumos ce traversează aleea, în vederea acordării de medalii olimpice celor care au posteriorul și bustul mai robust decât media normală.

Și uite cum am rămas doar 9 spartani.

Gabi 3 și Mihai T, au purces la alegerea jucătorilor în varianta 5 contra la 4.


Echipele de start!

FC Gladiatorii Jucăuși – Popică, Bronson, Tavi, Gabi 3, Salah

SC Leii Hoinari – Ciprian, Mihai T, Mitică, Adi Colonelu’


Ca și mențiune…că premii nu am avut,.. Popică a schimbat pe final de meci locul cu Bronson, iar la echipa formată doar din 4 jucători, s-a folosi schema ultimul pe linia porții, adică doar Ciprian și Adi Colonelu’, ultimul fiind sosit de la tenis de câmp, arătând mai mult obosit decât odihnit.,






Meciul - la cele două porți cu dimensiuni mici, a început cu o atmosferă tensionată, echipa SC Leii Hoinari adoptând o strategie defensivă pentru a compensa dezavantajul numeric.

În primele minute, echipa FC Gladiatorii Jucăuși a dominat posesia, încercând să găsească breșe în apărarea adversă.

Rezultatul final de egalitate 2-2, reflectă determinarea echipei SC Leii Hoinari și incapacitatea celeilalte echipe de a profita de avantajul numeric.

A fost un meci plin de suspans, demonstrând că în fotbal, strategia și spiritul de echipă pot compensa diferențele numerice.

În primele minute ale meciului, SC Leii Hoinari, a reușit să deschidă scorul prin Mihai T, care a reușit un un-doi de toată frumusețea cu Adi Colonelu’.

Răspunsul echipei FC Gladiatorii Jucăuși, nu a încetat să apară și Salah a reușit să marcheze la o pasă magistrală dată de către Mitică, care l-a apostrofat ulterior  pe Ciprian, că părăsise poarta, el fiind ocupat în acel moment să joace aripă falsă și nu ultim apărător, posibil că vroia să prindă o cazare la Bran, la răvășitul oilor… din luna septembrie, pe considerentul că, poarta era liberă.

Și cum gafa asta nu era de ajuns echipei SC Leii Hoinari, Mitică nu se dezminte și îi mai pasează încă o dată decisiv lui Salah, pentru înscrierea golului doi a echipei FC Gladiatorii Jucăuși. 

Ce mai putem zice, decât că, cineva a jucat la pariuri....

Și ce să vezi? Ciprian iar nu era în fața porții…își căuta cred chiloții prin spatele porții, că el de fapt acolo era… 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️.

Și uite cum cuplul Mitică – Ciprian, au reușit relansarea meciului… 😭 😭 😭

Și poate când nimeni nu mai spera (nici chiar nea Gigi B.), egalarea la 2, avea să vină prin finalizarea lui Mihai T., ca urmare a unei pase a lui Adi Colonelu’, rezultată dintr-o recuperare spectaculoasă. a celui din urmă.  

Și când astrele păreau a fi așezate, la ultima fază a meciului, Ciprian bucuros că și-a găsit chiloții în spatele porții, le mai acordă încă o șansă echipei FC Gladiatorii Jucăuși, prin facilitarea unui penalti…. 🙆‍♂️ 🙆‍♂️ 🙆‍♂️.

Gabi 3, bucuros de situație (care se vedea deja victorios), execută și zeița Fortuna își arată chipul, moment în care mingea este orbită și ocolește poarta liberă degrevată de orice sarcini, consfințind astfel scorul final.                             

SCOR FINAL

FC Gladiatorii Jucăuși - SC Leii Hoinari  2-2

Autorii golurilor

FC Gladiatorii Jucăuși - Salah-2, assit – Mitică-2

SC Leii Hoinari -  Mihai T-2, assit – Adi Colonelu’-2  


Motanu' devenit URS!...dar nu Meier!

Hidratarea obișnuită s-a ținut tot în poieniță, urmată de episodul 2, la Nostalgia!

   "Fotbalul este simplu, dar cel mai greu este să joci simplu."


43 de comentarii:

  1. Având în vedere faptul că, 𝗲𝗿𝗮𝗺 𝗰𝗮𝗺 𝘀𝗶𝗻𝗴𝘂𝗿𝘂𝗹 𝗰𝗿𝗼𝗻𝗶𝗰𝗮𝗿, am trecut la treabă, 𝗰𝗲 𝗲𝗿𝗮 𝘀𝗮 𝗳𝗮𝗰...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am gândit în primul rând la 𝗻𝗲𝗮' 𝗩𝗮𝘀𝗲𝗮 și ]n cel de-al doilea rând la sarașin 𝗚𝗮𝗯𝗶𝘁𝗮!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gabita nu mai raspunde nu i place cand nu joaca

      Ștergere
  3. Mulțumesc f.mult,Adi,egalitate peste tot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Cronica. Se cunoaste mana.
    Dar ce nu am inteles este de capitan. Adica nu a jucat ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Motanul asta incurca lumea frate. Nu joaca dar nici bere nu da.

    RăspundețiȘtergere
  6. Din cronicaa am inteles ca au fost probleme cu Mitica care a jucat la adversarii și Motanu care este incurca lume...Apropo cronica pe masura

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo, Adiță! Primii-n sport, primii la scriitură! Eram (și voi mai fi, cel puțin două-trei luni) mult prea obosit ca să joc în formulă redusă, așa că mă bucur că v-ați descurcat.

    Ne-a Vasilică, mă întreabă un preten dacă Politic are loc la fcsb.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări, Adi! O cronică scurtă, la obiect, îmbibată cu umor fin, neutru, plăcut pentru toți participanții, jucători sau spectatori. Ești un talent polivalent, sportiv, cronicar, etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗠𝘂𝗹𝘁𝘂𝗺𝗲𝘀𝗰!
      Se putea și mai 𝗯𝗶𝗻𝗲
      .🙏 🙏 🙏

      Ștergere
    2. Mi ar fi plăcut sa mai citesc despre un meci jucat pe teren mai mare cum s a mai jucat 9 la 9 sau 10 la 10.
      Acolo e alt joc .

      Ștergere
  9. Bine c ați jucat. Echipa în 4 a fost tradata se pare de un jucator și de un portar. Bine ca și a gasit chiloții oare erau murdari adică maro ? Vremea frumoasa berea rece femeile calde cronicari desăvârșiți.

    RăspundețiȘtergere
  10. În acest meci frumos descris îl întreb pe cronicar cine a fost Mihaela și cine a fost Azorel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗖𝗲𝗹𝗲 𝗱𝗼𝘂𝗮 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗷𝗲 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗶𝗰𝗮𝘁𝘂𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝗱𝗲𝘀𝗲𝗻𝗲 𝗮𝗻𝗶𝗺𝗮𝘁𝗲.
      𝗡𝘂 𝗳𝗮𝗰 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗳𝗲𝗻𝗼𝗺𝗲𝗻.

      Ștergere
    2. cunosc eu vreo 2 azorei la ziua 5.
      poate chiar 3

      Ștergere
  11. Ați văzut ca avem la olimpiada la atletism o negresa din Kenya care reprezinta tara noastra ?
    Tare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗧𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗮𝘀𝘁𝗮! Nu s-a calificat in finala.
      𝙏𝙖𝙧𝙖 𝙣𝙤𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖 𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙧𝙚𝙥𝙧𝙚𝙯𝙚𝙣𝙩𝙖𝙩𝙖 𝙙𝙚 𝙖𝙛𝙧𝙞𝙘𝙖𝙣𝙞𝙞 𝙘𝙚𝙞 𝙢𝙖𝙞 𝙨𝙡𝙖𝙗𝙞.
      𝗔𝗶𝗮 𝗺𝗮𝗶 𝗯𝘂𝗻𝗶 𝗶𝗮𝘂 𝗮𝗹𝘁𝗲 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶.

      Ștergere
    2. In schimb,fata noastra,Bianca Ghelber,care e si frumoasa pe deasupra,se pricepe la aruncarea CIOCANULUI si s-a calificat in finala probei.

      Ștergere
    3. Bianca cred ca vrea sa-l cunoasca pe fratele Popica Casanova zis futaciosu...

      Ștergere
    4. O sa vedeti vomn iesi dupa locul 20 si nu vom lua mai mult de10 bucati medali

      Ștergere
    5. crucificatorul6 aug. 2024, 21:26:00

      daca luam 11 medalii anonimule dai de baut daca nu da capitanu...

      Ștergere
  12. Sa mai si radem...
    * Un barbat sta de vorba cu prietena lui,incercand sa se cunoasca mai bine:
    -Sunt vegana!
    -Eu sunt vegan second-hand.
    -Cum adica?
    -Adica,vaca mananca iarba,eu mananc carnea de vaca!

    * -Costica,ce s-a intamplat? Nu te mai intalnesti cu femeia aceea superba?
    -Medicul mi-a interzis.
    -Esti cumva bolnav?
    -Nu,dar e nevasta lui!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bancul zilei: Ce face Bulă într-o bibliotecă

    Bulă, pe care raft din bibliotecă ai pus cărţile de matematică?– La raftul de cărţi horror.

    RăspundețiȘtergere
  14. Teoharie Coca Cozma4 aug. 2024, 19:38:00

    Am scris in cealalta cronica fara sa vreau. Ziceam ca este interesant videoclipul difuzat dar am observat unele persoane mai mereu cu sticla in mana, cred ca au sete mare. P S-vorbeam de racolare de tineri ca unii mai imbatranesc

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai duceti va pe la biserica tataaa

    RăspundețiȘtergere
  16. Bancul zilei: Singurul moment când soacra ține cu tine

    Soția:- Mi-a zis mie mama că nu ar fi trebuit să mă căsătoresc cu tine!Soțul:- Ei, a fost singura dată când soacră-mea mi-a dorit binele!

    RăspundețiȘtergere
  17. Banii nepierduți se numește că sunt câștigați. Eram hotărât să iau cefereu aseară, la victorie fără egal și deja mă ofticam la 1-0 pentru ei. Când colo, deschid tembelizoru și se făcuse 3-2 pentru U cluj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E vezi acum CFR ul a bătut aseara în cupele europene . Dacă ii luai acum făceai treaba .

      Ștergere
  18. Bancul zilei: De ce bea un soldat

    - Ascultă la mine, soldat! Dacă n-ai bea atâta, ai fi ajuns sigur caporal, sau chiar sergent.- Nu-mi pasă. Când beau mă simt colonel.

    RăspundețiȘtergere
  19. Bancul zilei: Ce mesaj a primit Ramses

    - Mărite Ramses, a venit poștașul cu un papirus!- Ce scrie-n el?- Ochi, șarpe, valiză, lună, ochi.- Aoleu, zice că vine soacră-mea!

    RăspundețiȘtergere
  20. https://www.gsp.ro/international/conference-league/aek-atena-facut-de-ras-conference-league-gol-portar-752326.html?utm_source=articol&utm_medium=intern&utm_campaign=calup-video

    Și totuși portarul nu mi se pare chiar vinovat, cred că terenul e unul sintetic și mingea sare mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  21. Bancul zilei: De la ce a făcut o femeie bășici la mâini

    Soția:- Am deja bășici pe mâni, de la mătură!Soțul:- Data viitoare, du-te și tu cu mașina!

    RăspundețiȘtergere
  22. Câștigă țiganii și campionatul ăsta

    RăspundețiȘtergere
  23. Bancul zilei: Ce a cumpărat o femeie de mâncare

    - Iubitule, vezi că am fost la supermarket și am luat tofu, rondele de orez, salată, mere și humus!- Bine că mi-ai spus. O să trec și eu, să iau ceva de mâncare!

    RăspundețiȘtergere
  24. Io, dac-aș scrie cronica (ceea ce, evident, nu fac) aș avea un titlu potrivit: Neabătut Tomberon...

    RăspundețiȘtergere
  25. Ciudat meciul de.azi cred. S a jucat cum s a jucat dar s a jucat.

    RăspundețiȘtergere