sâmbătă, 17 august 2024

Iar am luat bătaie


 

Ghici ghicitoarea mea! Vasea, nu te băga, că poate știe Colonelu...

Ieri, pe la prânz, primesc un semese de la amicul Silivacă (băiat bun, sufletist, da n-are minute) că sunt doar patru amatori de-o joacă mică, așa că întâlnirea se amână. Sună și Mitică, pe aceeași teamă, dar cum vinerea după-masă e singura mea zi liberă (pe vremea mea servantele aveau învoire joi după-masă) mă hotăresc să fac o plimbare la teren. 

Zis și făcut, iau cartea și merg pâș-pâș spre Agronomie. Când să intru în complex, pac, telefonul, Mitică mă bunghise din tramvai (se îndrepta spre Nostalgia cu prietenul Mihăiță) că hai să facem o partidă. Și am făcut! Mai bine de patru ore, la umbră deasă, cu întăriri pe parcurs. Nu vă spun formula de joc, nici echipele, ci doar scorul final: 10-5 (sau 9-6,nu pot ca să fiu sigur ) pentru Mihai, după ce o perioadă lungă s-a mers aproape cap la cap. Mitică are și el vreo trei bucăți, Pacientu și Veterinaru s-au pierdut în ceață și n-au punctat, restul cine știe ce-or mai fi executat. Tombi s-a dat rănit, Colonelu și-a efectuat ultima etapă de suspendare, Pigsy și Pițaru au servit patria la tenis.

PS: Ideal ar fi ca fiecare să-și recupereze ambalajele goale. Dacă nu, la fel de logic ar fi ca ele să fie ridicate și valorificate prin rotație. Mie nu mi-e greu să debarasez masa, dar nu-i corect față de ceilalți s-o fac mereu. 


31 de comentarii:

  1. 𝗖𝗿𝗼𝗻𝗶𝗰𝗮 a fost făcută după cum joacă 𝗥𝗮𝗽𝗶𝗱 sau 𝗗𝗶𝗺𝗮𝗺𝗼?
    Oricare ar fi răspunsul cronicarului, 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘭𝘶𝘻𝘪𝘢 𝘮𝘦𝘢 este că, este o 𝗰𝗿𝗼𝗻𝗶𝗰𝗮 𝗿𝗲𝘂𝘀𝗶𝘁𝗮.
    Nu poate omu' să 𝗯𝗲𝗮 𝗼 𝗯𝗲𝗿𝗲 în delegație, că vine 𝗱-𝗻𝘂𝗹 𝗠𝗼𝘁𝗮𝗻𝘂 𝗰𝘂 𝗼 𝗴𝗵𝗶𝗰𝗶𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲...
    Ca să pot fi aproape 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗽𝘁, răspunsul meu final este 𝘼𝙣𝙜𝙝𝙚𝙡 𝙄𝙤𝙧𝙙𝙖𝙣𝙚𝙨𝙘𝙪.
    Asa că, 𝗡𝗲𝗮' 𝗩𝗮𝘀𝗲𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗹𝗲𝗺𝗮 𝘀-𝗮 𝗿𝗲𝘇𝗼𝗹𝘃𝗮𝘁.
    Sau poate NU....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezolvat,rezolvat,era vremea cand se purta si mustata PE OALA...
      Bravo Razvane-M,dar asta nu inseamna ca ti-a trecut randul la cronica...

      Ștergere
  2. Teoharie Coca Cozma17 aug. 2024, 18:34:00

    Aha colonelu este plecat.
    Bună cronica dar colonelu este mai de premier league...

    RăspundețiȘtergere
  3. Teoharie Coca Cozma17 aug. 2024, 18:34:00

    Aha colonelu este plecat.
    Bună cronica dar colonelu este mai de premier league...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai cronicare,mai,mai sa nu-l recunosc pe Salah tuns!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancul zilei: De ce un șofer conduce cu peste 100 km pe oră

    – Aveaţi peste o sută la oră. De ce?− Din pricina eredităţii.− Cum?!?− Şi tata, şi bunicul, şi străbunicul au depăşit suta. Suntem o familie de centenari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Care mai țineți cu fecestelemeaua?

    RăspundețiȘtergere
  7. I-auzi,ia: "amicul SiliVACA...,dar n-are minute"... Probabil ca ti-ai dat seama de-a lungul timpului ca nu prea-mi place sa vorbesc la telefon vrute si nevrute,un SMS cu informatia necesara si gata;te-am mai sunat si eu,iar atunci cand ai sunat tu,am inchis si am sunat eu,daca ai inregistrat si chestia asta,tu care tii cont de orice...In concluzie esti un simpatic,dar sarcastic;nu te lasi pana nu actionezi ca M.....cel adevarat, dai cu laba si gata zgarietura,chiar daca este fina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu ce setare am la mesaje, da îmi sună o singură dată și am pierdut o groază. Acu mi-e mai ușor, că mi-am instalat o aplicație cu pași și kilometri pe zi, și stau cu mobilu-n buzunar.
      Dacă-l suni pe țăran, știi sigur că i-ai spus ce trebuia.

      Ștergere
    2. De cand nu mai aud prea bine,chiar ca am oroare sa mai vorbesc la telefon!

      Ștergere
  8. Bancul zilei: De ce un polițist oprește o mașină

    Un polițist oprește o mașină.Șoferul uimit întreabă:- De ce m-ați oprit? Nu mergeam decât cu 20 km/oră.- Și de ce te furișai așa!?

    RăspundețiȘtergere
  9. Colonelul e de Premier League motanu de liga întâi și mitică de liga satelor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e lene acum, da o să caut o postare de liga campionilor, protagoniști marean, lucică, mitică și berbantu vasilică.

      Ștergere
  10. Bancul zilei: Democrația pe înțelesul tuturor

    Interviu luat unui câine:- Ce ți-a adus „democrația” din România?- Mi-a lungit lanțul cu 2 metri, iar strachina a dus-o la 3 metri... dar pot lătra cât vreau!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bancul zilei: Ce vrea un enoriaș de la preot

    Un enoriaș îl abordează pe preot, la ieșirea din biserică:– Părinte, e adevărat că e păcat să profiți de pe urma greșelii unui om?– Mare păcat, fiule.– Întotdeauna?– Da, fiule, absolut…– Păi, dacă-i așa, părinte, acum, că tocmai am divorțat, nu crezi că ar trebui să-mi dai înapoi taxa de nuntă de anul trecut?

    RăspundețiȘtergere
  12. "De ce ai da afară un antrenor care are o singură înfrângere în șase partide? Nu are sens!"
    Gogoașa de mai sus catindează la declarația anului!!! E dată de impresaru lu antrenoru de la rapid, care uită că cocalarii n-au nici o victorie în cele șase partide.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. STOP!!! Se zice ca a venit randul lui SUMUDICA!

      Ștergere
    2. De ce n-ai dat afară un antrenor care n-a câștigat niciun trofeu ani de zile și a fost mai aproape de retrogradare decât de locurile fruntașe? De United e vorba, dacă nu vă e clar...

      Ștergere
    3. Din păcate ciumeții lu vasea și pigsy s-au strecurat la trofee. au europa league cu mourinhno, pe care l-au dat afară și două trofeee cu prostu actual. cupa ligii în 2023 și fa cup anu ăsta, în finală cu city!!!
      d-aia nu l-au zburat. bașCA CĂ n-a vrut mai nimeni să vină la ei.

      Ștergere
  13. Bancul zilei: De ce se consideră o mamă foarte norocoasă

    - Sunt o mamă foarte norocoasă. Am un fiu perfect!- Fumează?-Nu! -Ajunge târziu acasă?- Nu!- Bea?- Nu!- Chiar aveți un fiu perfect. Câți ani are?- Face șase luni miercurea viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am intrat în perioada de ambrozie, deja e nevoie să ies cu mască în curte, deci un timp s-ar putea să joc fotbal ca după tenis, dar fără tenis...

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa mai si radem...
    * Popa vine cu botezul:
    - Ce-mi bagasi,fiule in buzunar?
    Enoriasul:
    -O bancnota de 50 de lei.
    -Apai,de ce crezi ca-i zice sutana?

    RăspundețiȘtergere
  16. Gigs și colonelul umblă împreună că unul știe să citească și celalalt să scrie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝙈𝙖𝙣𝙖𝙙𝙤𝙣𝙖, a𝗶 𝗴𝗿𝗶𝗷𝗮 cu bancurile astea, nu se știe niciodată când 𝘂𝗻𝘂𝗹 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗲𝗶 ar putea să fie în 𝘀𝗽𝗮𝘁𝗲𝗹𝗲 tău... ! 😉

      Ștergere
  17. Colonele vezi daca te ti de prostiii...le-o dai printre picioare si s au suparat...te scutura...

    RăspundețiȘtergere
  18. Colonele oricând jucăm unu la unu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești un tip 𝘀𝗶𝗺𝗽𝗮𝘁𝗶𝗰.
      𝗗𝗮-𝘁𝗶 𝗺𝗮𝘀𝗰𝗮 𝗷𝗼𝘀 și te aștept la teren, oricând.
      Dacă nu dorești 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗮𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁, discuția asta este în 𝘇𝗮𝗱𝗮𝗿.
      Și ca să fie 𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗮𝗰𝘂𝗹𝗼𝘀, chemam și 𝗱𝗼𝗶 𝘃𝗲𝘁𝗲𝗿𝗮𝗻𝗶 din grup, la acest eveniment să ne urmărească.
      𝗥𝗲𝘀𝘁𝘂𝗹 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗖𝗮𝗻𝗰𝗮𝗻!

      Ștergere
    2. Nu scriu io cronica, da am titlul potrivit: Conopidă redivivus!

      Ștergere
  19. Bancul zilei: Ce face un soldat când nu poate bea apă

    Comandantul îl întreabă pe un soldat:- Soldat, dacă ajungem într-o localitate unde fântânile sunt infectate, ce facem?- Bem bere, să trăiți!

    RăspundețiȘtergere