sâmbătă, 8 iunie 2024

Concentrare sau relaxare?


O întâlnire într-o zi de miercuri, de relaxare și deconectare de la presiunea zilnică, nu strică!

Și totuși…

Într-o după-amiază de vineri (07.06.2024), sub un cer senin și un soare blând, a avut loc adunarea săptămânală a unor jucători de fotbal iubitori ai fenomenului.

Acești jucători, legați prin pasiunea pentru sportul rege și prietenia de ani de zile, s-au întâlnit la locația obișnuită, în vederea disputării unui meci de fotbal.

Pe terenul de fotbal, acoperit de un covor verde bine întreținut, atmosfera era încărcată de așteptare.

Pe margine, mingea de fotbal a stat tăcută, parcă așteptând să fie lovită și să înceapă jocul. Însă, pe măsură ce minutele treceau, devenea evident că ceva nu era în regulă.

Din păcate, din diverse motive - de la obligații familiale, la mici probleme de sănătate sau alte angajamente neașteptate – doar câțiva dintre jucători au reușit să ajungă.

În loc de obișnuitul efectiv de 10-12 persoane, s-au strâns doar câțiva, cum ar fi, Bronson, Mitică, Motanu, Doctoru’, Adi Colonelu’, Gigs și Dan Pizaru’.

Prea puțini pentru a forma două echipe și a avea un meci competitiv.

Deși dezamăgiți că nu vor putea juca, aceștia nu și-au lăsat buna dispoziție să fie umbrită și s-au îndreptat cu toții (mai puțin Doctoru’), către poienița familiară, unde, sub umbra teilor înfloriți și a miresmei dulci și liniștitoare a florilor de tei, au servit bere rece trecând la împletirea unor discuții și a unor mici glume despre faze memorabile din meciurile anterioare, creîndu-se astfel și o atmosferă de camaderie și relaxare.

Fiecare gură de bere a fost acompaniată de mirosul proaspăt al teilor înfloriți, un contrast plăcut cu agitația zilnică.

Astfel, chiar dacă mingea a rămas neatinsă, spiritul echipei a rămas viu.

Și totuși cei trei, respectiv Adi Colonelu’, Gigs și Dan Pizaru’, n-au efectuat deplasarea în Agronomie inutil, întrucât s-au ales cu o mișcare benefică pe terenul de tenis de câmp.

V-am pupat pe portofel!


53 de comentarii:

  1. 𝗡𝗲𝗮' 𝗩𝗮𝘀𝗲𝗮, 𝗻𝘂 𝗮𝗶 𝗽𝗶𝗲𝗿𝗱𝘂𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁𝘂𝗹 𝗰𝗶 𝗱𝗼𝗮𝗿 𝗺𝗶𝗿𝗼𝘀𝘂𝗹 𝗳𝗹𝗼𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗶!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La VIROZA pe care am capatat-o nu mai am nici miros;de luni ma tratez cam degeaba,si azi cand credeam ca va fi mai bine, m-am trezit cu o raguseala de nu-mi mai recunosteam vocea...

      Ștergere
  2. Felicitari cronicarului Adi, dupa Ureche!?!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adi, vezi că intri pe teritoriul lu Marean cu portofelele ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗣𝗼𝗿𝘁𝗼𝗳𝗲𝗹𝗲, 𝗰𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝗹𝗲, 𝗼𝗳.........

      𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝗹𝗲, 𝗻𝘂 𝗳𝗶 rău
      N-am furat din sacu' tău
      Portofele, portofele, of

      Ștergere
    2. Colonele ești pe mana cu Motanu ?

      Ștergere
    3. 𝗠𝗼𝘁𝗮𝗻𝘂', 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗳𝗲𝗹𝗶𝗲 𝗰𝘂 𝗠𝗮𝗿𝗶𝗻𝘂𝘀!

      Ștergere
  4. Bancul zilei: Cum se răzbună un tip pe un preot

    L-am chemat pe Popă la mine acasă spunându-i că vreau să fac o donație...Când a venit am scos un teanc de bani și i-am întins un leu.- Ce e asta? Faci mișto de mine?- Lasă vrajeala părinte că și tu ai făcut mișto de mine, ai scos sticla de vin și mi-ai dat doar o linguriță...

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi votam:
    Bancul zilei: Cum ne trag țeapă unii politicieni

    Un politician merge, însoțit de televiziuni, într-un sat îndepărtat.Se adună sătenii și politicianul îi întreabă cu ce poate să îi ajute.Primarul se plânge:- Avem 2 mari probleme aici.- Care?- Prima e că avem dispensar, dar nu avem medic.Politicianul scoate mobilul și vorbește tare la el în fața camerelor tv.După câteva minute, închide și zice:- Rezolvat! Mâine dimineață aveți doctor.Zi a doua problemă!- La noi în sat nu există semnal de mobil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai la vot la vot
      sa o luam cu toți la bot

      Ștergere
  6. Bancul zilei: Cu cine am votat eu

    Acum că s-au terminat alegerile vă pot spune:- Eu unul am decis să votez cu SRI.- Aștia măcar te ascultă și după alegeri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu merită să pierzi două ore, ca să speri că se întâmplă ceva la românia-flihtenștein. da 7 minute merită să sacrifici, așa că l-am văzut pe pușcaș în toată splendoarea lui. vasilină tată, așa răcit cum ești, ai șapte clase peste dobitoc. iar dacă gherțoiu nimerea vinerea cu noi, după două meciuri mitică-i spunea să nu mai vină

      Ștergere
  7. Ceilalti mafioti de ce nu au venit oare....sunt la alegeri ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancul zilei: Promisiune pentru cei din Diaspora

    Primul ministru:- Promit slujbe celor 5 milioane din Dispora!- Veniti acasă!- Slujbele vor fi ținute de Preafericitul Daniel!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai Vasea. Nu mai bagi nici un banc ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa Vasea ramasesei în urma cu bancurile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bancul zilei: Ce facilitate asigură o firmă angajaților săi

    Un tip la un interviu de angajare:- Firma dvs. asigură unele facilităti în caz de deces?- Da, dacă mori nu mai vii la muncă.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bancul zilei: Cui vrea un bărbat să spună un banc

    Un tip își savurează berea într-un bar.Din dorința de a conversa, se apleacă spre femeia solidă de lângă el și îi spune:- Vrei să auzi un banc trăznet cu blonde?Cu o voce răgușită, ea îi răspunde:- Până să te apuci să spui bancul, cred că ar fi bine să clarificăm câteva detalii: eu sunt blondă, am 1.80m, 88kg și sunt campioană la judo. Blonda de lângă mine este ofițer de aviație iar cea care stă lângă ea este halterofilă! Mai vrei să ne spui bancul acela cu blonde?Omul stă puțin și se gândește.- Nu prea, spune el. N-am chef să-l explic de trei ori.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Hai România...
    O mai avea noroc familia Iordănescu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca am început bine. 3-0 cu Ucraina
      Zelenski e terminat

      Ștergere
  15. Colonele, să pui și videoclipuri la cronica. Bune pozele dar pune și video. sa vedem și asa

    RăspundețiȘtergere
  16. La cât de ofticoasa e madam Clotilde are loc asigurat vinerea cu voi.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bancul zilei: Cum se dă Maria de gol

    - Mărie, tu mă înșeli!- Nu-i adevărat Ioane! Mă învinovătești degeaba.- Și e italian...- Vezi că mă învinovătești degeaba? Asta chiar că nu-i adevărat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bancul zilei: Cum și-a rupt un bărbat piciorul
    Iata ce am patit!
    Doi prieteni stau de vorbă:- Cum ţi-ai rupt piciorul, Vasile?- La meciul de fotbal de ieri. Am făcut parte din echipă...- Te-a faultat dur vreun adversar?- Nu, am căzut de pe banca de rezerve!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pușchea pe limbă, vasilică, tu oricum ești titular!
      cloty nu-i de nasu nostru. deși ar fi interesant să-i tragă mihăiță la poartă. sau s-o atace de pe fundu terenului.

      Ștergere
    2. 𝗔𝗹𝗲𝗴𝗲𝗿𝗶 = 𝗗𝗲𝘀𝗲𝗻𝗲 𝗮𝗻𝗶𝗺𝗮𝘁𝗲
      𝗣𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗮𝗷𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝘁 𝗿𝗮𝘀𝘂𝗹.

      Ștergere
  19. Bancul zilei: De ce Bulă stă doar 5 ore la serviciu

    - Bulă, de ce stai la serviciu doar 5 ore?- Dar cât să stau șefu?- 8 ore cât scrie în contract.- Păi alea 8 ore din contract sunt brut. Net stau 5 ore. E aceeași formulă ca la salariu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Un căcat borât de echipă numit italia și o javră de arbitru care ia iertat pe cotonogarii cioflingari de vreo patru galbene, fi-mi-ar scârbă de ei.
    și nu, n-am pariat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. căcatu de echipa Italia s a calificat.
      te oftici motanas ?

      Ștergere
  21. 𝗖𝗮𝗹𝗱𝘂𝗿𝗮 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗺𝗼𝗻-𝗰𝗵𝗲𝗿!
    Ne topim azi la fotbal precum înghețata!
    𝟯𝟴 𝗱𝗲 𝗴𝗿𝗮𝗱𝗲....

    RăspundețiȘtergere
  22. Excelenta cronica "inchipuita"de fiecare "cititor"despre meciul de vinerea trecuta,14 iunie 2024!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cronică mută!
      𝗘𝘀𝘁𝗲 𝘂𝗻 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁.

      Ștergere
    2. inceput de sfârșit 😂

      Ștergere
  23. Bancul zilei: Ce lucruri își iau unii români când merg în concediu în Grecia

    Ion își vede vecinul care își încărca mașina cu bagaje multe printre care și un televizor.- Unde pleci mă Gheo, de îți iei atâtea bagąje?- În concediu, în Grecia.- Și iei și televizorul, doar ai televizor acolo?- D'apăi, cine știe grecește?

    RăspundețiȘtergere
  24. @doctoru: Sunt întrucâtva de acord cu faptul că trebuie să fii îngăduitor cu adversarii și să mai lași de la tine. am făcut-o de multe ori, dar fără a mi se forța mâna. în schimb, ia-o p-asta:

    https://fotbaldeziuacincea.blogspot.com/2015/10/fila-din-cartea-recordurilor-de-ziua-5-a.html

    meciul s-a jucat PÂNĂ LA FINAL și s-a terminat 12-0. învingătorii (parte dintre ei prezenți și ieri, la fel ca și unii dintre învinși) au jucat ca niște fiare, e suficient să-ți spun că popică n-a ieșit o secundă din poartă. Ia să te văd cum comentezi bunătatea și empatia, în cazul ăsta? aud!?!

    @tudorică: când mă prinzi cu minciuna, mă poți scuipa. până atunci, ciocu mic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doctoru ca doctorul dar prietenul tău Popicu ce trasnaie a mai făcut?

      Ștergere
    2. 𝗜𝗻𝗴𝗲𝗻𝗶𝗼𝗮𝘀𝗮 cronică!
      Dar chiar așa, 𝟭𝟮-𝟬, 𝘀𝗰𝗼𝗿 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹?

      Ștergere
  25. tot pentru doctoru, un comentariu de atunci:

    "motanu13 oct. 2015, 19:49:00
    pentru primul domn de la ora 14: nu s-a înjurat, nu s-a faultat, (probabil și din perplexitate) la bere au rămas nouă inși. paulică e prea serios pentru a consuma la volan, bețișor avea oră la teatru și silică la coafor.
    dacă e strict după mine, când îi văd pe adversari că se chinuie, încerc să-i mai ajut și eu cum pot, să nu plece prea amărâți. dar, fiecare cu propriul simț al umorului, al ridicolului și înaltele aspirații...

    mai încet cu limbajul pe scări, că se trezește administrația și serviți mătura."


    RăspundețiȘtergere
  26. doctor de oase nu stomatolog.
    doctor de date la gioalee.

    RăspundețiȘtergere
  27. Bancul zilei: Cum se răspunde la întrebarea dacă fumezi

    - Bade, fumezi?- Noa, apăi depinde...- Cum adică "depinde"?!- Apăi, depinde dacă vrei să-mi dai sau vrei să-mi ceri...

    RăspundețiȘtergere
  28. Unul din pelicani24 iun. 2024, 16:51:00

    Vasea bancuri cu Itic și Strul nu ai ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝘕𝘦𝘢' 𝘝𝘢𝘴𝘦𝘢, 𝘶𝘯 𝘣𝘢𝘯𝘤 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘨𝘪𝘢𝘯, 𝘶𝘤𝘳𝘢𝘪𝘯𝘦𝘢𝘯, 𝘴𝘭𝘰𝘷𝘢𝘤 𝘴𝘪 𝘳𝘰𝘮𝘢𝘯, 𝘯𝘶 𝘢𝘪?

      Ștergere
    2. O sa vedem dupa meciurile de miercuri seara...
      Cronica e ca cea de saptamana trecuta?!:))

      Ștergere
    3. Bancul zilei: Cu ce relații se laudă o familie aflată în concediu

      Întinşi pe nisip, la plajă, soţia îi zice, mândră de relaţiile sale, soţului:‑ Vezi, MITICA, dacă eu nu-l cunoşteam pe patronul hotelului, acum dormeam pe plajă!‑ Ai dreptate, femeie, zice acesta gânditor. Şi eu am o relaţie folositoare aici!‑ Tu? Ce relaţie?‑ Salvamarul acela bine făcuut.‑ Şi cu ce te poate ajuta el, adormitule?!‑ Cum, cu ce? Dacă vreau eu, te salvează de la înec. Dacă nu…

      Ștergere
    4. Unul din pinguini26 iun. 2024, 11:08:00

      O fi Mitică căpitanul ?

      Ștergere
    5. Asta este Mitica din banc.....

      Un tip intra cu o bunaciune într-o bijuterie, alege bijuterii de 3.000 € si ii întinde vânzătorului un cec pt suma respectiva.
      Vânzătorul avea dubii referitor la valabilitatea cecului, dar domnul ii spune:
      Având în vedere că azi e vineri si băncile sunt închise eu propun sa rețineți dvs cecul si bijuteriile iar luni cand se deschid băncile si încasati cecul va rog sa trimiteți bijuteriile la adresa doamnei.
      Zis si facut. Luni cecul a fost respins de banca, vânzătorul l a sunat pe client, iar acesta i a răspuns:
      - Aruncați cecul linistit, am futut-o !!!!

      Ștergere