luni, 29 aprilie 2024

Cu Popică la atac! Verbal. (by Găbiță)

Vineri 26 aprilie a fost una din zilele bune de fotbal. Mai ales ăla de ziua5. Vreme ideală, 12 jucători prezenți. M-am băgat la alegeri cu Țolea, el a ales primul și de data asta nu a greșit nimic, făcându-și echipa așa cum trebuia.

Pianiștii: Adi Colonelu - Tudor, Țolea, Mitică, Doctoru, Vasea.
Hamalii: Nelu Bronson - Motanu, Bebe, Dan Pizzaru, Popică, Găbiță.

Chiar dacă nu aveau om pe fiecare post, Pianiștii s-au adaptat bine, fiecare a avut rolul lui. Colonelu a închis poarta, Țolea a arat terenul, Tudor a acoperit spatele și a contribuit și la construcție, Mitică a rafinat, Doctoru a alergat, iar Vasea, la revenire, s-a lipit de 2 goluri din apropierea porții, la știință! În schimb, Hamalii aveau oameni pe fiecare post, dar cu tracțiune pe spate. Asta nu a ajutat, căci la ziua5 apărarea nu prea câștigă meciul. Bronsonică a făcut tot ce a depins de el, Motanu și Bebe la fel, mai rămânea ca Dan și cu mine să facem diferența de la mijloc în sus. Nu s-a întâmplat. Ne-ar mai fi trebuit un om de la ceilalți, fie la construcție, fie la alergat. Dan știe să țină de minge, nimic de zis, dar e lent, nu prea reușește să scoată om din joc unu la unu. S-ar fi impus atunci să fac eu mai mult, ca acum câteva etape când am fost singurul care putea alerga de la mine din echipă, doar că acum eram și după tenis, și cu urmările acelei contracturi musculare, deci limitat din punct de vedere fizic. Cât despre Popică, a fost peste tot și nicăieri, reușind să enerveze pe toată lumea, coechipieri și adversari. A reproșat apărării noastre că ia prea ușor goluri, că dacă ar sta el singur în apărare nu s-ar mai primi niciun gol, numai că... n-a trecut mult și Mitică l-a tăvălit ca pe plătică în făină și a înscris ca la antrenament. Scor final 7-3. De la Pianiști au înscris Mitică 3, Vasea 2, Țolea și Doctoru (cred), iar de la Hamali - Dan 2, eu 1.

Dar dacă eu am pierdut alegerile la piatră, Mitică a compensat, câștigând... la pietroi! După niște rânduri de bere pe pajiște (La mulți ani, Adi Colonelu!), Căpitanu s-a ales cu un ”trofeu” de 2 kile în geantă, pe care l-ar fi abandonat, cică, după câțiva metri! Se pare însă că pe balconul său a apărut din vreme, ca la omul gospodar, un pietroi numai bun pentru murăturile de la toamnă.

17 comentarii:

  1. Felicitari Gabita! O cronica precisa, la obiect.
    Popica este unic,n-are rival,la 5-0 pentru Pianisti,parca-l aud,"hai ca-i batem"!
    Cat despre pietroi,cred ca este opera Motanului "incaltat".

    RăspundețiȘtergere
  2. Bancul Zilei: De ce o femeie își îndeamnă soțul să cânte

    Soția către soț la petrecere:- Bravo, Mitică, bravo! Mai cântă vreo 3-4 cântece!- De ce să mai cânt, că m-am săturat!?- Cântă, cântă! Când cânți, nu bei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc, Gabita!
    Etapa asta, 𝗠𝗶𝘁𝗶𝗰𝗮 a fost cel mai 𝘃𝘂𝗹𝗴𝗮𝗿 in exprimare și 𝗻𝗲𝗺𝘂𝗹𝘁𝘂𝗺𝗶𝘁 de modul de abordare a relațiilor de joc între coechipieri.
    𝗠𝗶𝘁𝗶𝗰𝗮 zis "𝗻𝗲𝗺𝘂𝗹ț𝘂𝗺𝗶𝘁𝘂'"!
    Și imi mai poartă și 𝗴𝗵𝗶𝗻𝗶𝗼𝗻 la tenis! 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️

    RăspundețiȘtergere
  4. Am prins iar un meci slăbuț, nu numai că mă mișc precum mama-soacră, da n-am simțit deloc mingea, cam prea grea pentru gustul meu.

    Din păcate nu cred că o să mă cinstească pretenii mei Adiță și Mihăiță, că nu-i văd pe căcățeluși să scape de retrogradare. Incredibil ce-a făcut Botoșaniul, cu sau fără baftă, s-ar putea să-i ajungă un egal cu Voluntariul.
    Iar cu țigănușii rămâne cum am stabilit, în play-off-ul ăsta o să aibă o singură victorie, în ultima etapă, contra campioanei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗦-𝗮𝗿 𝗽𝘂𝘁𝗲𝗮 𝘀𝗮 𝗮𝗶 𝗱𝗿𝗲𝗽𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗰𝘂 𝗗𝗶𝗻𝗮𝗺𝗼.
      𝗘𝘂 𝘁𝗼𝘁 𝗺-𝗮𝗺 𝘀𝗰𝗼𝘀 𝗰𝘂 𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗰𝗹𝗮 𝗱𝗲 𝗪𝗵𝗶𝘀𝗸𝘆....𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝘁𝗶𝗻𝗲!

      Ștergere
    2. Nu te aud, cred că e ceva pe fir!!!

      Ștergere
  5. Bancul Zilei: Ce vrea să știe o femeie
    La gară.- Nu vă supărați, pot să vă pun o întrebare?- Desigur, doar de aceea suntem birou de informații.- Îmi stă bine blondă?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bancul Zilei: Ce sfat primește o femeie de la un polițist

    La secția de Poliție:- Domnule inspector, soțul meu s-a dus ieri la piață după cartofi, și n-a mai venit acasă nici până azi.Polițistul:- De ce nu gătiți și dumneavoastră altceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bancuri cu mitică nu mai ai ,că astea sunt proaste. Iar vineri cu piatra s- a văzut ca bolovan la bolovan trage.

      Ștergere
  7. Am uitat, vă urez o etapă pascală cât mai plăcută, fără incidente, precum și Sărbători fericite!
    Ne revedem etapa viitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Concert placut,fara ploaie!

      Ștergere
    2. 𝗦𝗮𝗿𝗯𝗮𝘁𝗼𝗿𝗶 𝗰𝘂 𝗯𝗶𝗻𝗲, 𝘃𝗮 𝗱𝗼𝗿𝗲𝘀𝗰 𝗱𝗼𝗺𝗻𝗶𝗹𝗼𝗿!

      Ștergere
  8. Dupa aproape 2 luni de absenta,am revenit,nesperat,cu 2 goluri,am deschis si am inchis tabela,nu-i de colea,la mai multe...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗙𝗲𝗹𝗶𝗰𝗶𝘁𝗮𝗿𝗶 𝗻𝗲𝗮' 𝗩𝗮𝘀𝗲𝗮! 𝗝𝗼𝘀 𝗽𝗮𝗹𝗮𝗿𝗶𝗮!

      Ștergere
  9. Bancul Zilei: Replica soțului bine amețit

    Un bărbat vine acasă rupt de beat.Soția:- N-am cuvinte!Soțul:- Mulțumesc lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bancul Zilei: Ce vrea nora de la soacra ei

    Nora o sună pe soacră:- Poți să-mi spui cine schimbă copilul dacă face pe el?Soacra:- Desigur că totdeauna mamă-sa, draga mea.Nora:- O.K. Poți să vii pe la noi? Fiul tău iarăsi s-a îmbătat si a făcut pe el.

    RăspundețiȘtergere