joi, 28 martie 2024

Cronica meciului din 22 martie,2023 in viziunea Capitanului-MITICA, invingator si goleador

             Dl Vasea te salut,sa stii ca vineri 22 martie ne am strans peste 20 de jucatori,multi rau ii uiti pe drum ,se umple ecranul ,etc,etc😀😀nu conteaza.Am jucat 9 la 8 multi iara.Gabi3 a facut o echipa contra lu Ely,asta  cu acordul lui.Mitica, Gabi3 l au invins pe profesorul de fotbal Ely ,care a facut panarame pe teren si clar merita iara o pauza de citeva luni.Scorul a fost 7 la 4 pentru Gabi3.Mitica nu a fost omul meciului cu cele 3 goluri marcate,ci un baiat adus de gabi3,care a maturat cu ely.Baiatul  aduce cu tenismenul Mihai .Desi am fost multi ,s a jucat ceva ,au fost citeva goluri frumoase,faze frumoase si ratari normal.La noi Baiatul nou,cu ANDREi,Gabi3 portar au fost nr 1 La ei Ely ,Hercule,si inca un baiat nou sa zic asa, nu s au vazut .Aici e vorba de 2 nuclee,ale celor 2 echipe. Cam asta a fost opera de 3 parale,pardon cronica ,scrisa pe fuga pentru prietenul nostru vasea

            Asadar, scor final 7-4 pentru cuplul Gabi3-Mitica.

Mitică,merçi pt.cronică,dar nu e pt.curiozitatea mea,ci pentru supraviețuirea blogului...


PS Etapa din 15 martie nu s-a disputat din lipsa de jucatori...

2 comentarii:

  1. Daca ati dat bir cu fugitii de la scrierea cronicii,macar dati buzna la comentarii...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cine si cate goluri a marcat, stiu doar ca eu am dat 2 goluri si o bara... a se nota ca in poarta era Gabi3.( adica, dupa cum spune el: ala care nu stie sa mearga pe strada i-a dat doua goluri din 4) :)))))))

    RăspundețiȘtergere