vineri, 8 martie 2024

Cronica meciului imaginat:

 


Invizibilii 1 vs Invizibilii 2

Stadionul Agronomie, București

Vineri, 8 martie 2024 - Ziua Internațională a Femeii.

Meciul dintre Invizibilii 1 și Invizibilii 2, a fost unul cu totul special.

Niciuna dintre cele două echipe nu a fost vizibilă pe teren. Spectatorii au venit la stadion curioși să vadă un meci de fotbal inedit, dar au fost dezamăgiți să constate că nu pot vedea nimic.

Dar totuși, suporterii ambelor echipe au scandat și au încurajat jucătorii, deși nu au putut să-i vadă. Atmosfera pe stadion a fost una electrizantă, chiar dacă meciul a fost unul invizibil.

Fără a vedea mingea sau jucătorii, suporterii s-au lăsat purtați de imaginație și de sunetele din jur pentru a reconstitui acțiunea.

S-au auzit pase rapide, mingi lovindu-se de ghete invizibile și huiduieli entuziaste atunci când un atac reușea să se apropie de poartă.

Publicul a devenit astfel, o parte esențială a spectacolului, contribuind la atmosfera unică a acestui meci neconvențional.

De-a lungul partidei, a fost evident faptul că, jucătorii s-au mișcat cu abilitate și ingeniozitate.

Cu toate că acest meci de fotbal invizibil a rămas un mister în ceea ce privește rezultatul final, experiența unică și atmosfera plină de imaginație au făcut din acest eveniment un moment de neuitat în lumea sportului și a divertismentului.

Comentarii:

  • Gabi M: "Sunt dezamăgit de rezultat, deși nu am putut juca.Băieții au luptat cu ardoare, chiar dacă nu au putut fi văzuți."
  • Mitică: "Sunt bucuros de victorie. A fost un meci dificil, s-a băgat mult material, deși a fost destul de rece afară. Mă bucur că, am reușit să obținem cele trei puncte invizibile."
  • Vasea: "A fost un meci cu totul special. A fost dificil să particip la acest meci imaginat chiar de ziua internațională a femeii. Și totuși……. La mulți ani, femeie!👍👩‍❤️‍💋‍👩🥂🍀…..."
  • Țolea: "Comunicarea în teren a fost cea mai importantă."
  • Gabi C: "Sunt dezamăgit că meciul nu s-a putut vedea. Băieții au fost în cantonament, au fost ce să zic…chiar pregătiți pentru acest meci important."
  • Bronson: "Am fost absent. Și știți de ce? M-am bucurat de ziua femeii! La mulți ani pentru ele și pentru noi!"
  • Motanu: "Am dat bir cu fugiții. Dacă jucam îmi ieșeam din pepeni."
  • Sică: "Perde țiganii, perde, îi batem și ne facem campioooni, pe ei, pe mama lorrr! "
  • Suporter: "A fost un meci bizar, dar totuși distractiv. Mă bucur că am venit la stadion și am făcut parte din acest eveniment unic, chiar dacă nu am putut vedea ceva. Ieșirea contează, bro!.

Meciul invizibil dintre Invizibilii 1 vs Invizibilii 2, a rămas un mister.

Nimeni nu știe exact ce s-a întâmplat pe teren, dar un lucru este cert: a fost un meci care nu va fi uitat niciodată.

Deși nimeni nu a putut vedea meciul, suporterii din Agronomie au simțit emoția și entuziasmul evenimentului.

S-au organizat mese festive în toată Poienița, unde s-au adunat fani ai ambelor echipe pentru a celebra meciul invizibil.

Imaginile spun totul…..







24 de comentarii:

  1. Felicitari Colonele! Ai imaginatie bogata,chiar daca este invizibila...Acum m-am prins;ca oameni ai ordinii publice(actuali/fosti),de ziua femeii ati servit patria consumand sprit,acompaniati de Motanu.Imaginile din poenita chiar ar fi spus totul daca apareati in poza...
    Traiasca FEMEIA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bancul Zilei: Discuție între doi canibali

    Doi canibali se ascund în vârful unui copac. În acel moment, trece pe sub ei un cavaler în armură.Unul dintre canibali îi spune celuilalt:- Azi mâncăm conserve!

    RăspundețiȘtergere
  3. 𝗦𝗶𝗰𝗮, a ghicit perfect deznodământul meciului 𝗥𝗔𝗣𝗜𝗗 - 𝗙𝗖𝗦𝗕, 𝗶𝗻𝗰𝗵𝗲𝗶𝗮𝘁 𝟰-𝟬, pentru țigani!
    A perdut țiganii..capriorii pe felie! 😜

    RăspundețiȘtergere
  4. Din păcate, eu m-am reaccidentat la primul meci din competiția de minifotbal. Am fost prins într-un clinci cu doi adversari, că nu numai că am simțit gheara aia în locul știut, dar am avut și o contuzie la dreptul! Și totuși... recunosc că n-a fost fault, înainte de accidentare duceam de-astea fără probleme, acum m-am ridicat din adrenalină să bat corner, dar imediat mi-am dat seama că e groasă.
    Deci o perioadă iarăși portar, și nici măcar asta la parametri obișnuiți.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗖𝗼𝗻𝗰𝘂𝗿𝗲𝗻𝘁𝗮 𝗽𝘂𝘁𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝗰𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗼𝘀𝘁𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗿.

      Ștergere
    2. Gabita,refacere cat mai rapida,dar respecta perioada de recuperare!

      Ștergere
    3. Păi nu prea mai am ce face, Vasea. Competiția abia a început, trebuie s-o onorez, câteva minute pe meci tot o să intru. Încerc să mă feresc, doar să n-am ghinion, ca acum.

      Ștergere
  5. Cu DOAR trei etape înainte de finalul sezonului regulat petrolul avea CINȘPE!!! puncte mai mult decât căcățelușii. Acu rămăseră șase, adică trei și o victorie în meciul direct îi duce la numitor comun, cu avantaj pentru haită.
    Hai Dinamo cu scăpatu de la retrogradare!!! Echipa cu cei mai galantoni suporteri, Mihăiță și Colonelu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗛𝗮𝗶, 𝗵𝗮𝗶! 𝗖𝗶𝗻𝗲 𝗯𝗲𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗲, 𝘀𝗲 ș𝘁𝗶𝗲!

      Ștergere
  6. https://www.gsp.ro/international/campionate/jurgen-klopp-liverpool-pep-guardiola-manchester-city-gary-neville-734044.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Dedicație pentru fanii Ronaldo:

    2022/23
    Lost Riyadh Season Cup❌ [to PSG]
    Lost Saudi League❌ [to Al Ittihad]
    Lost King's Cup❌ [to Al Wehda]
    Lost Saudi Super Cup❌ [Al Ittihad]
    2023/24
    Won King Salman Cup✅ [from Al Hilal]
    Lost Saudi League❌ [to Al Hilal]
    Lost Riyadh Season Cup❌ [to Al Hilal ]
    Lost AFC champions league ❌ [to Al Ain]
    Streets will never forget that Ronaldo got to Saudi Arabia before Messi
    Yet FIFA rigged Messi to score⚽ before Ronaldo...And to lift trophy🏆 before him
    Ever since he joined in 2023,
    Ronaldo has helped Al Nassr to lose 7 trophies in just 1 year...How does he do it?

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancul Zilei: Masă în familie

    La masă, tatăl povestește istoria familiei sale:- Străbunicul meu a luptat împotriva francezilor, bunicul meu în războiul împotriva republicanilor, tatăl meu în cel de-Al Doilea Război Mondial împotriva nemţilor.La care fiul:- Dar familia asta chiar nu se poate înțelege cu nimeni?!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce 𝗺𝗲𝗰𝗶 𝗱𝗿𝗮𝗺𝗮𝘁𝗶𝗰 între 𝗕𝗼𝘂𝗿𝗻𝗲𝗺𝗼𝘂𝘁𝗵-𝗟𝘂𝘁𝗼𝗻...

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. 𝗗𝗶𝗻 𝗽𝗮𝗰𝗮𝘁𝗲 și 𝗺𝗲𝗰𝗶𝘂𝗹 𝗱𝗶𝗻 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝟭𝟱.𝟬𝟯.𝟮𝟬𝟮𝟰, a fost tot unul 𝘪𝘯𝘷𝘪𝘻𝘪𝘣𝘪𝘭!
    Cronica meciului rămâne aceeași!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă-mi permiteți exprimarea, e pentru prima oară când nu ne strângem de două ori la rând! :) Devine problematic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗣𝗿𝗼𝗯𝗹𝗲𝗺𝗮𝘁𝗶𝗰 și 𝗽𝗲𝗿𝗶𝗰𝘂𝗹𝗼𝘀.
      𝗖𝗲 𝗳𝗮𝗰𝗲𝗺 cu exercițiile de întreținere a condiției fizice?

      Ștergere
  13. Bancul Zilei: Bulă smulge toate florile din grădină înainte să plece în armată

    – Bulă, de ce ai smuls toate florile din grădină?– Pentru că plec în armată, Ștrulă.– Și ce legătură are?– Păi nu vreau să facă Bubulina copii din flori cât lipsesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. Si cronica nu mai vine...,dar totusi s-o indura cineva s-o scrie...

      Ștergere