vineri, 3 februarie 2023

Ultimu om

 


Cred că mi-a venit o idee bună. Dacă mulți dintre noi își doresc ca meciurile să rămână pentru eternitate, fie ea și în varianta mai scurtă, iar cel mai slab om de pe teren ar trebui să-și asume vina și s-o poarte măcar o săptămână, inaugurez io rubrica. 

Deci, abia  ajuns la ora exactă, Tavi și Bogdan nu se pun, ei au propriul lor univers, recunosc fără a fi silit de cineva: v-am oferit cel mai slab meci al meu din ultima vreme. După ce că Găbiță s-a distrat cu mine în repetate rânduri (aș putea chiar să-l trec la rubrica de abuzuri) am mai comis și vreo trei neforțate, soldate cu două boabe pentru adversari, într-un târziu am realizat mutarea dublu-magică. M-am dus în atac, unde nu m-am întâlnit cu mingea, da măcar n-am mai comis prostii în apărare, plus că am fost, din nou, genial, cu plecarea la egal. Bașca excursia de hidratare, sponsorizată de Neluțu, că tot îi place lui mami de el, deși i-am spus că e prea tinerel și are și prietenă!

Așadar, 9-9, aproape toată lumea mulțumită pe pajiște, acu cine-i găinușa care o scrie următoarea cronică. Vasea, ar fi  pe ghicite și pe pipăite, Mitică încă citește la mersul trenurilor și-n paralel la cartea de telefoane, Sică e "ăla care este", Marinuș nu știu dacă are voie de la doamna să ne mai frecventeze, Tavi e în ședință, Țolea e în urmă cu cartea de bucate, Colonelu e în misiune, ăia mici am dubii că știe vreunu tot alfabetu, Nelu e timid, Stelică nu-i valid, Bogdan la fel, Doctoru e cu pacientele, că vrea să se facă genicolog, lu Găbiță i-ar veni rându prea rar.

Așa că hotărâți-vă...

24 de comentarii:

  1. Bravo,Razvane,te-a cuprins din nou febra scrisului,cea ce e de laudat,dar...un mare dar,vechea meteahna o pastrezi,scrii foarte haios,numai ca nu prea spui mare lucru concret,fara componenta echipelor,fara autorii golurilor,fara cam multe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine era cand apelai la secretarul tau,adica la mine pentru cine nu stie,sa completeze cronica ta cu cele doua echipe,autorii golurilor si alte maruntisuri din meci.

      Ștergere
  2. Bancul zilei: Diferența dintre un om și o cămilă Care este diferența dintre un om și o cămilă?O cămilă poate să muncească o săptămână fără să bea, iar un om poate să bea o săptămână fără să muncească.

    RăspundețiȘtergere
  3. Motane, ai uitat că pentru titlu există un câmp special, ca să apară ca link, să ai pe ce da clic, știi ce zic? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu aș zice că aspectul cel mai important din etapa asta a fost că ne-am ținut de plan (aproape toți!) și am început la trei, trei și puțin! Așa că am jucat ca pe vremuri, peste o oră, poate o oră și un sfert. Victime au fost Bogdan și Dan, care nu au mai avut loc, dar dacă Bogda de exemplu, venea la timp, ar fi fost ales și sărea din schemă Tavi, care se anunțase, dar - ce să vezi? - a întârziat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și alt aspect important e că a revenit Gaby, care voia să o ia ușor și să stea în poartă, dar conjunctura a făcut să joace în câmp, și n-a făcut-o rău!

      Ștergere
    2. primul pas realizat: punctualitatea;
      pasul doi in asteptare:scandalul.
      Doru

      Ștergere
  5. Bancul zilei: Doi bărbați la bere, despre soții Doi bărbați ies la o bere:- Dacă ar fi să împărțim aceeași femeie, care ai vrea să fie? Soția mea, sau soția ta?- Eu m-am săturat de amândouă. Hai să încercăm alta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apropo de conținutul cronicii, nu am același simț de observație cu Adi Van Basten, care poate juca și număra cornerele în același timp, fiind și ochii pe suspecți! dar am putea face o chestie împreună, dac-ai vrea să fii secretaru/secretara mea literară. io bag introducerea și tu completezi cu datele tehnico-tactice.

      ps: oare marinuș săracu o fi avut acces la tembelizor? taman ce jucă realu și mă gândesc să-l sun, să-i povestesc măcar rezultatu...

      Ștergere
    2. Secretar de stat cu drepturi depline conform fișei postului!

      Ștergere
  6. Anonimul Venețian6 feb. 2023, 12:10:00

    Unii de pe aici nu s-au săturat încă de propria lor mâna

    RăspundețiȘtergere
  7. Bancul zilei: Un scoțian revine în satul natal după 20 de ani Un scoțian revenit în satul natal după 20 ani este întâmpinat de către cei trei frați ai săi care aveau niște bărbi lungi până la pământ. Omul, extrem de mirat:- V-ați schimbat religia, ce-i cu bărbile astea la voi?- Nu, dar când ai plecat, ai luat și lama de bărbierit cu tine....

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancul zilei: Trei lilieci stau pe o creangă Trei lilieci pe o creangă, doi cu capul în jos, unul cu capul în sus.Unul din cei cu capul în jos zice:- Uite mă, ăsta iar a leșinat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancul zilei: Momentul adevărului Avocatul către clientul său:- Acum că ai fost achitat, îmi spui adevărul? Ai furat mașina?- După ce am ascultat incredibila pledoarie pe care ați făcut-o azi dimineață, încep să cred că nu...

    RăspundețiȘtergere
  10. Bancul zilei: Gândul tuturor oamenilor când spală vasele Nouă descoperire a cercetătorilor britanici:Conform statisticilor, 93% dintre oameni, când spală vasele, se gândesc:- Să-mi bag picioarele, mai e și tigaia!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce aș vrea să vă rog... Dacă vedeți că mi se rup ”adidașii”, să nu-mi mai cumpărații alții, că am! :)))
    N-a observat nimeni etapa trecută, că de ce ar face-o?, dar iar mi-am scos la înaintare pantofii de tenis, care s-au descusut pe ici pe colo și am zis să-i descos și mai tare înainte de a-i arunca. Ai naibii, au rezistat mai bine decât anticipam, așa că o să continui cu ei, mai ales că am simțit excelent mingea în ei. După cum s-a și observat, dar lumea credea că e din talent... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai o pereche în plus,poți să-ți faci pomană cu un om sărac. M1 și M2 de abia așteaptă

      Ștergere
  12. Nelamuriri.Neramuriri.Neramolim.Adica,intrebare:dr. genicolog e dr. de gene?Daca da , care gene,alea de pe fata, sau alea din adn? Ginecologul e ala care se gineste , sa vada dac e ceva pe teava.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bancul zilei: Discuție între psihiatru și pacient



    Medicul psihiatru desenează o linie și apoi îl întreabă pe pacient:-Ce vă sugereaza asta?-Femei goale...Mai desenează un cerc și iar:-Dar asta ce vă sugerează?-Femei goale...Mai desenează un pătrat:-Ce vă sugerează asta?-Femei goale...Psihiatrul lasă jos creionul din mână și zice:-Văd că aveți o idee fixă cu femei goale:-Eu am o idee fixă? Dar cine a desenat aici toate obscenitățile astea?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ciulică, vezi că la doctoru e pă pile chiar de la programare, așa că mai bine te prezinți cu trei baxuri de bere la nenea. Garantez că vei pleca mai frumos ca la 25 de ani, mai potent ca la 15 și mai inteligent ca la 5.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bancul zilei: O blondă uită parola Blonda:- Nu pot să intru pe internet.Suport tehnic:- Ați folosit parola corectă?Blonda:-Da, sigur. Am văzut-o la colega mea...Suport tehnic:- Puteți să-mi spuneți ce parolă era?Blonda:- Cinci stelute...

    RăspundețiȘtergere
  16. Bancul zilei: Întrebare periculoasă în cuplu Un bărbat îi spune prietenei lui:- Iubito, de ce nu îmi spui niciodată cât de mult mă iubești?- Pentru că nu vreau să te supăr.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bancul zilei: De ce doar 10% dintre femei ajung în rai? - De ce doar 10% dintre femei ajung în rai?- Pentru că dacă ar ajunge mai multe, acolo ar fi iadul!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bancul zilei: Bărbat mofturos la mâncare Bărbatul se așează la masă, iar soția îi pune în față un castron cu ciorbă.- Nevastă, ciorba asta nu cumva e tot aia de ieri?- Ba da. Și dacă nu mănânci, va fi si cea de mâine!

    RăspundețiȘtergere