sâmbătă, 5 februarie 2022

Meciurile lunii februarie

 Nici n-a început bine februarie și știm deja jucătorul lunii: Popică de la Gura Văii! 😃


Etapa 2: Doctorul pacient!




33 de comentarii:

  1. Din pacate tot mai putini participanti la fenomen.Vineri,4 febr.2022 am inceput mini-miuta in 7 oameni,pe o vreme frumoasa,pe terenul din dr.spate,la porti mici de-a latul terenului.Gabita 1g. si-a luat 2 colegi de fenomen,Vasea 1g. si Popica 1g contra lui Traian 1g,Andu,Tudor si Razvan-doctoru.Scor 3-1 pt. cei mai putini.
    Apare si Tavi si incepem a doua miuta,4-4,mult mai disputata care se incheie tot in favoarea echipei lui Gabita care a intors scorul de la 1-4 la 7-5.Gabita 4g,Vasea 2g si Popica 1g.
    Bineinteles ca a fost prezent si Motanu care a servit doar lectura si bere dupa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca s-a inteles ca a doua miuta s-a jucat 4 la 4.
    Mai jos reiau 2 comentarii aparute la cronica anterioara,dar referitoare la etapa de vinerea asta.
    Semn de carte5 feb. 2022, 14:12:00
    E clar nene, 4 la 4, cu Găbiță în spate și totuși Vasea n-a dat niciun gol, nasol momentul. Poate scrie un cititor de carte cronica etapei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    vasea5 feb. 2022, 16:34:00
    S-avem pardon ins "semn de carte",Vasea a dat un gol,aproape din poarta-n poarta in victoria cu 3-1 din primul meci cu om in minus in formula 3la 4 si 2 goluri in victoria cu 7-5 din a doua miuta in formula 4 la 4,asa ca sa se stie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dat, ai dat, dar tot Popică rămâne jucătorul lunii!

      Ștergere
    2. Fara discutie,Popica e nr.1!

      Ștergere
  3. Pentru ca baietii de vineri a fost-�� cuminti, o dedicatie de mare frumusete si sensibilitate despre viata in doi si ... amandoi intre prieteni, multi nestiuti;dar ce conteaza asta atunci cand toti inteleg acelasi lucru despre placerea de a trai frumos si esential!

    https://www.youtube.com/watch?v=n2MtEsrcTTs&list=RDMM&index=2

    RăspundețiȘtergere
  4. Vineri am castigat si la bare,Gabita a dat vreo 3-4,eu 2...
    Se pare ca am devenit tinta atacurilor dure,dupa interventia lui Tolea de acum doua vineri,a venit randul lui Tudor sa-mi produca o leziune pe tibia dreapta,jos linga glezna.Cred ca trebuie sa-mi caut aparatorile de "tabla",ca nu se mai poate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adversarii își dau seama că ești principalul pericol și încearcă să te scotă din joc...

      Ștergere
    2. Gabita,cred ca glumesti,asa ca nu ma pot supara pe tine!

      Ștergere



  5. Bancul zilei: Discuție între profesoară și părinți



    - Vă sun de la școală. Să știți că fiul dumneavoastra e foarte obraznic!

    - Și acasă e la fel, dar eu nu vă deranjez cu telefoane!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iata lotul de veterani ai fenomenului fotbaldeziuacincea care din diverse motive nu mai participa la meciuri sau o fac tot mai rar: Nelu-Bronson,Luci,Bebe,Virgil,Gaby,Stelica,Doru-Bete,Paul,Mitica,Bogdan si chiar Mihai-tenismenul.Ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără Tenismanu, că el de 15 ani vine doar în vacanță și de sărbătorile legale! :)
      Dar da, o echipă redutabilă. Ar fi un derby interesant între ăștia și noi, ăștialalți...

      Ștergere
    2. Greșești dragă Vasea, suntem activi, jucăm mereu dar am trecut la profesionism, așa cum de altfel trebuia să facem de mult. Ne-am transferat in corpore la Dinamo. Tu și cu Popică ați rămas singurii veterani la amatorii agroturismului local.

      Ștergere
  7. Bancul zilei: Bărbații și cadourile

    Un tip intră într-un magazin să cumpere un cadou de Crăciun. Vânzătoarea îl întreabă:

    – E pentru soție sau doriți ceva mai scump?

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancul zilei: O adolescentă vorbește la telefon

    O adolescentă de 16 ani răspunde la telefon, vorbește 30 de minute, după care închide.

    Tatăl ei, foarte surprins, îi spune:

    – Wow, nu îmi vine să cred, de obicei vorbești cu orele!

    – Da, dar acum a greșit numărul

    RăspundețiȘtergere
  9. Meci interesant în etapa 2 a lunii, cu multă lume, inclusiv un băiat nou. Eu am întârziat, de fapt anunțasem că nu mai ajung, așa că atunci când am ajuns m-am așezat pe bancă, fără nicio intenție de a strica echilibrul prin intrarea mea. Se pare totuși că fusesem ales de Ely, a cărui echipă conducea însă cu 1 gol, deși avea om în minus (se juca 7 contra 8)! Am intrat fără tragere de inimă, dar scorul tot a început să ia proporții. La un moment dat s-a accidentat Doctorul, care era la ei, astfel că am propus să treacă Cristi Frizerul la ei și să jucăm cu om în minus. Zis și făcut, am avut meci, scorul s-a strâns până la +2 în favoarea noastră și asta a fost.
    Dintre veterani s-au mai aflat pe teren Bronson, Motanu, Tavi, Popică, Tudor, iar dintre cei mai tineri sau mai noi Andrei, Mihăiță, Dragoș... 15-16 grade pe 11 februarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da despre SICA,nimic?Am auzit ca el a fost unul dintre alegatorii celor doua echipe.
      Nelu-Bronson redivivus?!?

      Ștergere
    2. Coreeect, am uitat de Sică, a jucat la ei! :)

      Ștergere
  10. Bancul zilei: Încurcături de Ziua Îndrăgostiților

    Un barbat nervos: “Nu-mi vine să cred că am încurcat felicitarile de Valentine's Day! Acum amanta o să creadă ca o iubesc și nevasta că vreau să ma culc cu ea!”

    ....

    Ea: Toate fetele de la mine de la muncă au primit flori de Sf. Valentin, sunt absolut superbe!

    El: Mda, probabil de aceea...

    RăspundețiȘtergere
  11. Bancul zilei: Doi lilieci dormeau

    Doi prieteni lilieci dormeau. Se trezește unul dintre ei pe la două dimineața și îi spune celuilalt:

    - Cum a fost aseară pentru tine?

    - Nasol...

    - De ce?

    - Am visat că mă întind, că mi s-au desprins picioarele și am căzut în cap. Dar pentru tine cum a fost?

    - Mai nasol.

    - De ce?

    - Am avut diaree.

    RăspundețiȘtergere

  12. Bancul zilei: Discuție cu soțul infidel

    - Nu te mai suport, ai amante peste tot!

    - Iartă-mă, iubito! Așa sunt eu, împrăștiat...

    RăspundețiȘtergere

  13. Bancul zilei: Soția, îngrijorată de analizele soțului
    Domnule doctor, cum au ieșit analizele soțului meu?

    - Doamnă, îmi pare rău, dar le-am încurcat cu cele ale altui pacient. Nu știu sigur dacă are SIDA sau Alzheimer.

    - Și eu ce fac?

    - Îl duceți în pădure și îl lăsați acolo. Dacă se întoarce singur acasă, nu vă mai culcați cu el.

    RăspundețiȘtergere
  14. Din "Stiripesurse"aflam ca azi pe o vreme de primavara au fost prezenti la datorie doar 8 combatanti la o miuta,impartiti in doua:de o parte,Tolea,Cristiano,Alex si Tavi,iar de partea cealalta,Tudor,Sica,Ronaldo +un baiat;Primii au invins la 3-4 goluri diferenta.Au mai fost prezenti Razvan-doctoru cu cele doua fetite si Razvan-Motanu cu nelipsita-i carticica.(sursa-Tavi).

    RăspundețiȘtergere
  15. Bancul zilei: Discuție riscantă în cuplu

    – Iubire, îți aduci aminte ce bine era acum 10 ani?

    – Dragule, dar noi nici nu ne cunoșteam pe vremea aceea!

    – Exact!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bancul zilei: Cum încearcă un stomatolog să-i dea curaj pacientului

    Pentru a-i dat curaj unui pacient, stomatologul apelează la un truc:

    Îi oferă înainte de a-i scoate măseaua câteva pahare de pălincă, după care îl întreabă:

    – Ei, cum stăm acum? Avem curaj?

    – Ohoooo! Numai să îndrăznească careva să se apropie de măseaua mea…

    RăspundețiȘtergere
  17. Bancul zilei: Cum arată cura de slăbire pentru o femeie proaspăt căsătorită
    O tânără proaspăt căsătorită se plânge mamei sale la telefon:

    – Nu-l mai suport deloc … E tot timpul aşa de prost dispus încât am devenit şi eu teribil de nervoasă. Am şi slăbit foarte tare din cauza asta.

    – De ce nu-l părăseşti atunci? întrebă mama.

    – Aşa voi face, dar mai întâi aştept să ajung la 50 de kile.


    RăspundețiȘtergere
  18. Bancul zilei: Un bărbat dezvăluie de ce l-a bătut nevasta

    Ion se duce la muncă cu ochiul vânăt. Colegii, îngrijorați, îl întreabă ce a pățit:

    - M-a bătut nevasta.

    - Ei, cum așa? De ce?

    - I-am vorbit cu ”tu”.

    - Cum? Din atâta lucru?

    - Da. Mi-a zis aseară: ”măi bărbate, când mai facem și noi sex, că n-am mai făcut de o lună”. Și atunci i-am zis: ”Poate tu!”.

    RăspundețiȘtergere
  19. Bancul zilei: Bulă și dilema despre barză

    Bulă trebuie să facă o compunere despre familie. Se duce la maică-sa:

    – Mama, eu cum m-am născut?

    – Te-a adus barza.

    – Şi tata?

    – Şi pe el l-a adus barza.

    – Şi bunicul?

    – Tot barza l-a adus şi pe el.

    Bulă se duce şi scrie: “De trei generaţii în familia mea nu a avut loc nici o naştere normală.”

    RăspundețiȘtergere
  20. Bancul zilei: O tânără geloasă își testează iubitul pentru a vedea dacă o înșeală

    O tânăra geloasă vrea să își testeze soțul pentru a vedea dacă acesta o înșeală.

    Așa că i-a scris o scrisoare în care i-a spus că s-a săturat de el și că l-a părăsit, a lăsat-o la vedere, apoi s-a ascuns sub patul din dormitor.

    Bărbatul a ajuns acasă, a citit scrisoarea, a scris ceva, apoi a început să cânte și să danseze. Și-a luat telefonul și a sunat pe cineva.

    - Bună iubito, tocmai îmi schimb hainele și vin la tine. Cât despre proasta cealaltă, s-a prins în sfârșit că îmi băteam joc de ea și a plecat. Am făcut o greșeala imensă când m-am însurat cu ea. Îmi doresc să te fi întâlnit mai devreme. Ne vedem în curând, iubito!”, a spus soțul femeii, apoi a părăsit camera.

    Plângând, femeia a ieșit din ascunzătoare și a citit ce i-a scris soțul ei:

    “Ți se vedeau picioarele. Mă duc după pâine”…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ora aia trebuia să fii pe teren, nu să postezi bancuri!

      Ștergere