sâmbătă, 25 septembrie 2021

Goluri multe, diferenta de scor mica

    Pe o temperatura numai buna de jucat fotbal,ne-am strans, pe terenul din dreapta spate,13 combatanti.Gabita si Ely(revenit dupa ceva vreme,mai slab,pe bicicleta) au facut alegerile.

   EG. Luci,Motanu,Popica 1g,Mitica 2-3g, Tolea 2-3g,Gabita vreo 6-7g+Vasea 2g.

   EE. Gaby,Doru-Bete,Tavi 1g,Bogdan 1g,Ely 2-3g, Gica 6-7g,+Vasea 1g.

   Omul in plus,cel de schimb a fost Vasea de data aceasta care a marcat si pentru unii si pentru altii,cum se poate vedea din prezentarea echipelor.

   Fiecare echipa a condus pe rand, pauza, cand s-au schimbat portile si omul in plus(cateodata chiar in minus ca joc),gasind cele doua formatii la egalitate,scor 7-7.

   In partea a doua a meciului,echipa lui Gabita a cam condus tot timpul,ceilalti s-au apropiat la doua goluri, Gica sustinea  chiar la un gol, s-a jucat chiar peste timpul de joc si cum inca nu am fost somati sa parasim terenul, unii dintre noi,in frunte cu Ely, am fi dorit sa mai jucam,dar Motanu a parasit corabia si astfel partida s-a incheiat cu scorul de 14-12(sau 13).

   Pe ansamblu a fost o intalnire placuta.

   Va invit la comentarii, autorii de goluri sa si le descrie,sa se refere si la alte aspecte ale meciului,oricine doreste, sa intervina.

   La hidratarea de pe iarba inca verde(de acasa) am asistat la un mini-recital intre Motanu si Popica in disputa "cine e mai dus cu capu".

   Aceasta mini-cronica se refera la etapa din 24 septembrie 2021.

   

 

15 comentarii:

  1. Greu meci, încheiat pe fond de epuizare. Simțeam că nu mai pot după șarjele ale pe contraatac din repriza a doua, dar m-a ”încurajat” Eli, a zis și el că nu mai poate! :)
    Vineri am jucat cu 10 minute în plus, dar a pleca în momentul în care adversarii se apropie nu e fair play. Pare că pe noi ne încurcă și când ne dau antrenorii afară, și când ne lasă. În situații de-astea, când expiră timpul și putem juca mai mult, ar trebui să stabilim încă un termen. De exemplu, vineri corect era să zicem: băbăieți, am jucat deja 10 minute în plus, mai jucăm 5, de acord? Aveau și ei (care oricând putem fi noi) o șansă, era o ieșire onorabilă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, corect, dar tu nu ești prea corect, ne-ai spus că ai fost la cules de prune, Găbiță ne-a adus probe aer-sol irefutabile că prunele tale sunt încă verzi, deci nu aveai niciun motiv să le culegi cu mâna sau să le bați cu bățul.

      Ștergere
  2. Cine credeti ca a castigat in disputa Motanu-Popica sau sunt la egalitate?!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai un prost poate sa intrebe asa ceva.Nu vezi ca ala e dus cu capul?

      Ștergere
    2. Concluzia e una singura:unicul destept este POPICA-Solomon!

      Ștergere
    3. Vezi ca daca te concentrezi te duce mintea!

      Ștergere
    4. Stii cumva ce a facut Realu?

      Ștergere
  3. B.

    Soacra merge în vizită la nora ei și o găsește goală pe pat.

    - Ce faci, noro?

    - Îl aștept pe soțul meu în costumul Evei, ca să-i fac o surpriză plăcută.

    Se duce soacra acasa și își așteaptă soțul goală, pe pat.

    - Ce faci, fă?

    - Te-aștept în costumul Evei! Nu-ți place?

    - Ba da, dar n-ai putut să-l netezești puțin?


    RăspundețiȘtergere
  4. B.

    - Tu cum îl răsfeți pe soțul tău?

    - Câteodată tac.


    RăspundețiȘtergere
  5. -Am dat 2 goluri pt.EG,unul din pasa lui Gabita si celalalt din lansarea lunga a lui Tolea si reluarea directa,fara preluare in poarta.Am mai dat un gol si pt.EE din pasa lui Ely.
    -Spre final a fost o faza reusita la o minge trimisa din corner pe coltul lung de unde Vasea a recentrat cu capul in mijlocul careului de unde Gica a reluat spectaculos in gol tot cu capul.
    -La hidratare Gica a recunoscut ca a dat un gol cu mana si ca ar fi marcat 8 goluri,dar nu prea iesea la socoteala finala...

    RăspundețiȘtergere
  6. B.
    Ea către soțul amețit:

    - Chiar trebuie să te întorci în fiecare seară de la cârciumă atât de târziu?

    - Nu dragă, o fac de bunăvoie.



    RăspundețiȘtergere
  7. B.

    Un evreu își întreabă fiul:

    - Strulica, nu că aș fi curios, dar cam cât ai cheltuit la ultima ta întâlnire?

    - Păi, cam 10 dolari...

    - Da, un răspuns care mă face mândru de ține!

    - Sincer, tată, aș fi cheltuit mai mult...dar atât a avut la ea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pt. nostalgicii noștri1 oct. 2021, 23:29:00

    Fost și actual stelist - fcsbist renunț la provocarea față de Miti și invit cu tot alaiul și staful echipa actuală (aplombul și corelația lor în echipă) a patronului la o partidă în campus, formația o aleg eu, preparator fizic același fost super Neubert, secondat de Gabi III sau Tolea, nu neapărat în ordinea asta, le dăm doi oameni în plus, Motanu poate citi în iarbă verde sau ieși de pe teren în orice minut, aidoma oricărui altcineva, cotă pariuri 2-1 pt. N Răducanu. La peste trei goluri diferență adversarii pot apela și la rezervele lui Dinamo sau Cluj. Nu pomenesc de CFR că o să creadă unii căpitani că mă iau de ei, fals. Rien ne va plus.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pt. nostalgici învățați să fiți oameni1 oct. 2021, 23:56:00

    Băga... el de site... La plecare l-am văzut pe Ionuț, mi-am cerut scuze, mi-a trecut prin bilibau să-i dau o sută, fiind cu soția și copiii, el nu eu, s-ar fi putut interpreta altfel, oricum, indiferent de ce credeți voi e un super OK OM, CULMEA !

    RăspundețiȘtergere