marți, 10 martie 2020

Meciurile lunii martie 2020

Din motive de coronavirus la cap, blogul trece azi într-o etapă nouă. Luna și postarea, pseudocronici, impresii și alte alea - în comentarii. Sport la treabă!

70 de comentarii:

  1. Gata, guys, ne-am scăpat de stres.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma mai chinui.
    Ii las pe altii!

    RăspundețiȘtergere
  3. B.

    Directorul unui spital de nebuni a cerut ca gardul sa fie vopsit in rosu ca sa fie mai frumos. A doua zi, nebunii au mancat gardul.

    - Doamne, ce ma fac eu cu nebunii astia?

    Se gandeste directorul sa puna un afis cu o recompensa de 100 de lei pentru cel care reuseste sa-i faca pe nebuni sa nu mai manance gardul.

    A doua zi, un baietel vine si ii spune:

    - Vopseste gardul in verde si vom vedea rezultatele.

    Urmatoarea zi, nebunii stateau in fata gardului si asteptau.

    Directorul: - Cum ai reusit sa-i convingi?

    Baiatul: - Mergi si intreaba-i.

    Directorul: - De ce nu mancati gardul?

    Nebunii: - Tu nu vezi ca nu-i copt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Propun sa-l lasam pe Bogdan sa scrie si cronicile si comentariile,ca asa-i placeeee !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfatul meu este să-ți schimbi sufleurul sau suflanta, dacă-mi plăcea voiam și dacă voiam abuzam de mult. Oricum am uitat să spun că pt. cei care nu au mai făcut... I.T.P.-ul de peste 5 ani nu mai este necesar să se prezinte în service-urile Mercedes pt. posibile avarii deoarece niciun campus nu le mai poate repara sau înlocui airbag-ul sau frâna de mână.
      Pe de altă parte, Vasea, cu gândul la Islanda te-ai grăbit puțin, aia nu era cronică, era doar virală, chiar dacă printre rânduri ți-am sugerat un titlu de cronică. Un basm frumos cu bebiță și pisoiașul său care vor să îndepărteze cât mai repede cu șpițul mingiuțele din pătuțul lor, cu miticuță mereu nemulțumit de cum se joacă ceilalți copii, cu bâguță căruia nu-i place să stea la grămadă cu copiii vecinilor, cu neluță și lucișor care nu lasă să se agațe mingiuțele de plasa pătuțului lor, unul le bate cu pumnii celălalt le prinde în mănuțe iar apoi le aruncă pe fereastră, cu găbițică care se bucură ca pt. vârsta lui de câte ori plasează mingea în pătuțul vecinului, lângă bara din dreapta, cu ardeiaș iuțică care a cam depășit vârsta și viteza admisă în dormitoarele de la grădiniță, cu cel mai alintat găbiță care a început să chiulească cam des, etc., cred că ar fi prins în vremurile astea întortocheate din care nimeni din cei 91% nu înțelege decât nu știu, dar se conformează întocmai.

      Ștergere
  5. Serios întreb, veniți vineri? Nu de alta, dar Căpitanul nici la telefon nu mai vorbește de teamă să nu ia hormonavirus (apud Luci)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ma bag. Sper sa nu venim mai multi de 99, altfel se incalca legea aplicabila momentului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaa, vin cu apa la sticla (hidratare si spalare pe maini) si sapun. Grande Bebe are sigur sapunul la el. Ole!

    RăspundețiȘtergere
  8. Miine e ziua barbatilor puternici ,ne vedem la ora 15 cine nu poate sa stea in carantina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Având în vedere că meciurile se joacă cu casa închisă, mâine am să mă conformez chiar și eu, nu cred că reușesc să mă întorc până la ora stabilită. Aveți mare grijă să nu apară Ely, Sorin, Stelică sau alții în postură de spectatori că ați ...-o. Numărați fiecare în gând copiii și mămicile din perimetru, când ajungeți la 998 dați-le cu mingea în cap sau repatriați-i de urgență în copaci, mămicile le puteți băga în carantină la voi acasă, nu jucați cu mingii la grămadă ci cu mingi cât mai înalte, să atingă vârfurile copacilor, puneți-vă măștile la gură ca să nu speriați sau chiar infectați copiii prezenți, beți doar palincă, niciun caz apă de la Tavi, conține săpun lichid, portarii să poarte mănuși albe ca la Continental, înfășurați etanș mingea într-un sac de gunoi recuperat de la Romprest, nu respirați pe fund la o distanță mai mică de doi metri de adversar, coechipierii sunt deja obișnuiți.
    Vă țin pumnii, sabia și târnăcopul s-au autoizolat în portbagaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai hormonavirus, sau a cresut iarba?

      Ștergere
    2. Da, dar le tratez, ai grijă, nu mai mânca c-ul.

      Ștergere
    3. Da Dorela meriți, când ne vedem îți mănânc alunele prăjite, tu trebuie doar să deschizi... punga.

      Ștergere
  10. Ce v-am spus.Ne-am scos cu Bogdan.Nu puteti voi citi cat poate el scrie.Merit si eu ceva, ca l-am stârnit.Ca e cam greoi stilul sau e adevarat, dar asta e, nu fiti si voi asa carcotasi.Sa ne purtam frumos, să nu-i treacă cheful.

    RăspundețiȘtergere
  11. Avand in vedere ce se intampla in jurul nostru pana sus, sus de tot si mai ales varsta vulnerabila,azi aplicam IZOLETA, dar nu la restaurantul Isoletta din Herastrau!
    Va urez miscare placuta , dar fara contact!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe 13, cred că a fost meciul cu cea mai scăzută medie de vârstă din istoria fenomenului. Cei din cartier au avut prezență masivă, peste cea a veteranilor, în număr de 7: Bronson, Bebe, Motanu, Tavi, Popică, Mitică, eu. Restul, până la 16, au fost din zonă, inclusiv Ely și Gabi3.
    Deci de coronavirus garda veche ar fi pus de o miuță, ceea ce era firesc. Oricum, ne-am protejat, am dat noroc cu cotul! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Of,m-am speriat ! Bine ca n-ati dat colțul cu noroc.0

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce face băieții? Vă pregătiți de ultima noapte de dragoste, întâia noapte de urgență? :)
    După cum vedeți, blogul a anticipat măsura, funcționează deja pe avarii, dar măcar nu se va închide, așa cum se va întâmpla cu baza. Deci nu vă mai faceți planuri pentru vinerea viitoare. Cel puțin. Hai sănătate și cu mâinile curate!

    RăspundețiȘtergere
  15. B.

    - Iubitule, am o veste buna si una proasta.

    - Care sunt?

    - Sa stii ca vreau sa ne despartim!

    - Ok, si care e vestea proasta?

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi poate spune cineva cum a supraviețuit Mitica gripei aviare ? Dar Luci pestei porcine ? Miracol, nu alta !!! Sa vedeti ca vor scăpa si acum.Astia au șapte vieți.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dacă se închide baza propun să ne adaptăm modei tinerești și să organizăm un campionat on-line cu participarea întregului lot lărgit, inclusiv Virgil, Mihai, Vlăduț, Ștefan, Cătălin, Nicu, etc. Găbiță, Mitică sau alt doritor asigură server-ul. Jucăm cu preliminarii sau fără, direct în grupe. Finalistul și câștigătorul au dreptul să fumeze și să bea în timpul partidelor pe gazon, plus multe alte satisfacții. Aaa... și au dreptul să înjure fără limită.

    RăspundețiȘtergere
  18. Propun ca vineri,înainte de începerea meciului,să ținem un moment de reculegere în memoria celor dispăruți din cauza covit19.Eu am pregatit si un discurs în amintirea lui Mitica, care a reușit să ne distreze atâția ani cu tot ce a facut.Daca vi se va parea ca-l vedeti pe mititel sa stiti ca e doar o iluzie,nu e el,e doar stafia lui.O sa vedeti ca o sa aiba un fes pe chelie,niste pantaloni jerpeliti,o pereche de încălțări rupte,adică va semăna cu cel ce a fost" mitica cel viteaz"dar nu va lăsați păcăliți ca nu-i el.

    RăspundețiȘtergere
  19. Baieti ,am vorbit la teren nu ar fi probleme numai sa vorbim, sa venim macar 12 alfel nu merge.Trebuie dat ok
    cine vine.Este incredibil oamenii strazii supravietuiesc la ei efectele se vad un pic mai tirziu.Stiti ca avem printre noi unul si daca vine nu mai jucam.Eldin nastere a fost virusat acum se vede.S au inchis targurile, parcurile nu mai are nici o sansa o sa vedeti ca nu ajunge la teren.Nici coliva nu se poate face

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred că e nevoie de confirmări sau infirmări, să nu fie de pomană drumul cu oameni.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa anunte cineva sa aduca si izoleta,sa nu avem surprize.

    RăspundețiȘtergere
  22. În războaiele psihologice se poartă doar drumurile noastre toate (ca în Pajura). Te pup, ieșiți la joc.

    RăspundețiȘtergere
  23. Dragii mei, eu o sa fac o plimbare prin Agrononie pe la ora 15.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cică ni se pregătea un decret prin care sporturile colective treceau de azi în ilegalitate, dar s-a sifonat și îl amână. Oricum, supces combatanților căliți! Aștept cu interes cronica. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Eroii nostri de azi, vineri 20 martie 2020, au fost Tavi, Mitica si "prietenul" lui Popica, care alaturi de alti 10 participanti din cartier au asigurat desfasurarea etapei din Agronomie.

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu nu sunt prietenul lui mitică, eu sunt ala de-l ajuta sa treacă iarna.Mai o ceapă,mai un cartof,mai o cana de zahăr sau orez si gata iarna.Odata ajuns in martie,când apar "urzicele tinerele" mitică ala mic nu ma mai cunoaște până prin noiembrie când iar se gudura pe lângă mine.De nu mi-ar fi fost milă de puradeii lui îl abandonam demult.Asa ca mai încet cu prietenia mea cu el.

    RăspundețiȘtergere
  27. Etapa viitoare tot cei 3 vor fi eroii, că mai mult de 3 nu se mai poate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sarmalele pe foc22 mar. 2020, 15:49:00

      Ba se poate, ne antrenăm 2 câte 2, sau jucăm un tenis cu piciorul, tarlaua e suficient de mare ca să putem păstra distanța legală impusă de autorități, nu de medici. Totul e să avem și nr. de mingi necesar. Până atunci hai să ne ocupăm de campionatul on-line. Nu a fost caterincă, știam ce urmează. Sănătate.

      Ștergere
  28. B.

    Un tanar mergea linistit pe strada, cand ii atrage atentia o placuta de pe un gard, pe care scria "Papagal rau!".

    Curios, intra in curte sa vada nazdravania si se apropie de o colivie in care era un papagal.

    Cand il vede, papagalul striga:

    - "Rex, sari pe el!"

    RăspundețiȘtergere
  29. sarma fără negociere22 mar. 2020, 15:54:00

    Închiriez camere pt autoizolare în deal, mediu ambiant, peisaj sublim, aprovizionare la domiciliu, mistrețe la discreție. 100eu pe noapte.

    RăspundețiȘtergere
  30. Vineri , am invins din nou virusul s -ar parea ca asta este leacul .Am fost 11 oameni , TAVI , a fost impartit ca reprize adica a jucat la ambele echipe .Ca veterani am fost doar 3 MITICA,POPICU ,TAVI .am miscat si noi ceva toti am marcat –Eu am dat2 goluri frumoase unul cu calcaiul ,si unul cu capul, TAVI , a dat golul victoriei si ala a fost frumos , chiar si POPICU , a dat un gol .Am jucat la porti de miuta acele mai maricele le am pus de- a lungul terenului . A fost o schimbare fata de cum jucam noi, pentru ca portarul putea pune mana deci era mai greu sa dai gol la portile astea .Nu prea ai cum sa i dai gol lui GABI 3 la portile astea ,a stat si el in poarta . Alegerile le a facut GABI 3 CU ELY , au rezultata echipele : GABI 3 , CRISTI , CHINEZU , TOLEA ,POPICU ,TAVI –de partea cealalta ELY , ANDREI ,HERCULE ,MITICA , SI INCA UN BAIAT NOU care a stata in poarta nu mai stiu cum il cheama .Am jucat peste o ora a fost chiar frumos s-a incheiat cu scorul de 8 la 7 cam asa pentru ELY . Daca echipa lui GABI3 , a marcat citeva goluri din suturi trase de la distanta , Ely , a preferat sa traga mai putin si a dus mingea pina in poarta adversa prin combinatii frumoase cu ANDREI ,HERCULE.

    RăspundețiȘtergere
  31. Mistrețe avem si acasa.Caprioare n-ai ?

    RăspundețiȘtergere
  32. Pentru vineri nu mai avem voie să ne adunam in grupuri mai mari de 3 daca nu suntem rude.Intrebarea e: cine poate spune că e rudă cu Mitică ? Eu nu pot.

    RăspundețiȘtergere
  33. cerbul de bronz23 mar. 2020, 19:24:00

    Ba da, cu multă plăcere și vă servim dar, e mai puține și e pentru vipuri, deci costă ceva mai mult, nu de speriat, doar pentru cine nu își permite.

    RăspundețiȘtergere
  34. Stăm acasă și învățăm să folosim blogul: dacă vreți să dați o replică, sub fiecare comentariu există butonul Răspundeți, iar replica se va așeza cuminte la locul ei, nu o va lua la vale.

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu mai ziceți nimic.Vă tot spălați pe mâini,bine ar fi si pe picioare si credeti ca ati scapat.Dar de păcatele de până acum, ce ziceți ? Când va cerea cu lacrimi în ochi,e adevarat ca erau lacrimi de crocodil,ala mic si negru nu doar în cerul gurii, unde erați ? Îl lăsați numai pe barosan,adică pe mine,să dea cu banul.Ce credeti voi ca acolo sus nu se vede,nu se aude ? Singura voastră speranța e sa intervin eu pentru voi,să va iau apărarea.Cum sunt milos n-am să vă las,dar nu stiu dacă am sa reușesc.Aveti păcate multe.

    RăspundețiȘtergere
  36. POPICULE , esti in isoleta si te-ai plictisit ramai acolo, ca e mai bine decit in parc pe banca .Vad ca iarasi esti frustrat , obsedat de MITICA , sau altii .Stai linistit ca nu o sa fii ca MITICA, SAU ALTII niciodata, ca ai un mare handicap din nastere,stii bine parerea oamenilor ,stii cum stai . .IMI pare rau ca vineri, am baut o bere alaturi de tine, nu meritai dar a fost GABI3 , alfel erai refuzat ca de obicei . Vorbesti de prietenie ,grup pai cine dracu se baga cu tine stii ca nimeni de zece DIN GRUPULNOSTRU nu are nevoie de prietenia ta , nici nu s-ar deranja . Esti singurul refuzat din toata gasca asta numeroasa a noastra , asta nu iti da de gindit. Da -mi un singur exemplu de om care ar bea o bere cu tine sau te- ar cauta si imi retrag cuvintele sigur nu ai.. Nici intr-un grup de trei nu ai loc nici cu familia ,stii ca nevasta –ta a avut un pic de treaba si te –a dat pe scari in parc ,puradele tale nu te recunosc si bine fac ca nu au de ce .DECI iti inteleg frustrarea legata de prietenii esti exact un ciine maidanez . Tu nu existi nici pentru neamuri ca te-au abandonat la nastere .Ai niste jigodii de ciini in parc ca prieteni asta recunosc . Stai dracu in banca ta si vezi-ti de ale tale ca esti vai mama ta . Ce faci de miine ca nu mai ai voie nici pe strada .S-au INCHIS TARGURILE , MAGAZINELE unde mai vinzi tu chinezariile alea de fug toti de ele .Nu as fi vrut sa – ti pomenesc nici numele, nici sa ti scriu dar asta esti , trezeste- te stii ca am dreptate ,nu mai murdari blogul cu mizerii, fara asta ,nu mai existai chiar de loc pentru noi . Asa trebuie sa te toleram cu handicapul tau .Virusul asta a venit tocmai bine foloseste l ,dar cred ca te ocoleste si el, ca sa te chinui mai departe cu viata asta de ciine . CHIAR nu am nevoie de grija ta ,vezi ce faci tu ca o sa inchida si parcurile pentru deratizare. Sper sa intelegi mesajul ca sa nu iti mai raspund cu alceva …

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate cineva sa-mi traducă ce a vrut sa spună parpanghel ? Asta se laudă că a fost la școală.Saracul de el !

      Ștergere
  37. În Italia, o doamnă bine de 95 de ani a fost declarată vindecată de coronavrus și a fost externată! Practic, e eligibilă pentru fenomenul de ziua 5, un adevărat model de urmat pentru tinereii noștri mai tineri cu 20-25 de ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Venirea la teren a semanat cu starea unui conducator auto care atunci cad masina franeaza brusc el isi urmeza miscarea naturala spre inainte. Cei mai multi "conducatori auto" si-au pus centura de siguranta, doar cativa nu au respectat regula si au mers pana la capat impinsi de inertia pasiunii. Se pare ca s-a terminat cu bine aventura pentru ei, dar ar trebui sa fie si ultima de acest fel.

    RăspundețiȘtergere
  39. Vineri a fost remarcabila atmosfera si comportamnetul tuturor baietilor. Au fost si nemultumiri si replici intre combatanti, dar totul incadrat intre niste limite, e putin spus decente. Deci se poate. Nu stiu daca se felicita o atare situatie, ea ar trebui sa fie ceva normala, dar eu o fac pentru ca pur si simplu e existat si nu mai eram obisnuit cu asa ceva de foarte mult timp. Sa fie de vina apasarea generala data de prezenta inamicului nevazut numit Coronavirus?

    RăspundețiȘtergere
  40. Bancul zilei: Pandemie

    Sotul citeste ziarul.
    – Nevasta, se pare ca mama ta a ajuns la Istanbul.
    – Cum, scrie asta in ziar?
    – Da. Uite aici: „In Istanbul a intrat ciuma…”

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce n-a reușit timpul, a reușit asta mic.Nu, n Mitică, nu la el ma refeream, desi si el tot un virus este, ci la covid.Mic,mic dar rău.Aici iar seamana cu ala al nostru, nu i-as mai pronunța numele.
    Ce e de făcut ? Răbdare și iar răbdare.In ambele cazuri, o sa vedeți, doar asa vom reuși.Sa auzim numai de mine ! Am vrut sa spun, de bine.De fapt n-am gresit,daca auziți de mine e de bine.Nu e valabil si la Parpanghel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Popicule, lasa-ne de fotbal și apuca-te de scris.

      Ștergere
  42. Atentie: primul semn de hormonavirus e ca te mananca in cur sa iesi din casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, nu-i problemă, înseamnă că aveți hemoroizi, luați o aspirină și trece.

      Ștergere
  43. Cea mai buna gluma , in ziua de azi: "hai ca trec azi pe la tine".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai, te aștept cu cea mai mare plăcere, am pus o navetă la rece și niște frigărui meseriașe pe grătar.

      Ștergere
  44. Ce vremuri traim; am ajuns sa ne fie frica si de o clanta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Românul ospitalier27 mar. 2020, 15:26:00

      Adică să nu mai dăm din ea. Nu trebuie să ne temem decât de Dumnezeu și de propriile noastre fapte, ateii nici măcar.

      Ștergere
  45. Las de la mine si scriu eu cronica meciului de azi.De fapt am si început s-o scriu.Ia ascultati:În minutul 5 al partidei,Croncanilă,stiti de cine e vorba,isi ia zborul cu mingea-n cioc si intra in bara transversala a porții adverse,ratând o ocazie uriașă de a deschide scorul.
    Desi meciul nu a început, eu intuiesc deja cum se va desfasura el,asa ca nu va mirati ca stiu si rezultatul final:nula la nula.
    P.S.Dacă voi vreti cu p, asa sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  46. Avocatul apărării27 mar. 2020, 15:49:00

    Măi dragă Vasea, îți arde de bancuri, de câte ori v-am rugat să nu mai trageți tunuri la înalta poartă, să nu mai dați goluri în (v)isterie, să nu mai furați băăă (arbitrul), să nu mai violați (regulamentele), să nu mai pedofilați, păi voi știți câte uși a trebuit eu să deschid acum, la câte relații să apelez, câte șp am dat masă casă vă obțin executarea pedepsei la domiciliu, plus două ore de plimbat prin curte, toți ceilalți au dreptul la doar o oră pe zi, o să vă arăt devizul când o trece beleaua, faceți economie globală la sânge, să nu-mi spuneți că n-aveți bani că mă supăr rău de tot. Până atunci, dacă chiar nu vreți să prestați munci agricole, atrageți atenția știriștilor, jonglați, boxați, pasați mingii, suluri de hârtie, pufuleți, covrigei, sticle de vin (atenție să nu loviți copiii), de whiski și orice aveți la îndemână, numai așa cred că-l pot convinge pe patronul milostiv să nu vă suspende sau chiar rezilieze contractele precare. Nu de alta dar, măsurile luate și unele echipamente îmi aduc aminte de Cernobâl.
    Bebe, Luci, Gaby și toți ceilalți, cred că am fost cât se poate de clar.

    RăspundețiȘtergere
  47. Băbăieți, să nu ziceți că nu există anumite fluxuri de energii în lumea asta! :)
    Ia fiți atenți aici: pe la 5, când trebuia să fim în plină acțiune la Agronomie, butonam telecomanda și dau Marathon Cinema, canal de filme românești, când... văd ceva ce mi se pare cunoscut: era Agronomia pe vremea când nici Căpitanul nu văzuse lumina zilei! :)) Pe bune, filmul se chema Anotimpuri, regia Savel Știopul, din 1963, și cel puțin ultima sa parte a fost cu un profesor bătrân la facultatea de Agronomie. Cred că Bronson l-a prins, era student pe vremea aia! :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Golanski de la Steaua27 mar. 2020, 19:17:00

    Simpaticule hamletian, eu nu am spus niciodată asta, de cel puțin două 10, exact contrariul, a se vedea Oameni în negru, Peste limită, Lucy (e peste toate), etc. În altă ordine, de fapt în aceeași ordine de idei, ieși .racului la joc în curte sau pe uliță cu Matei și cu soția, cu cine s-o mai găsi, lasă telefonul și televizorul căci tocmai ăsta e unul din scopurile algoritmului (vezi istoricul ultimilor ani), să nu te pună racul să te îngrași că-ți reziliez contractul, nu înainte de a-ți da mingea de 100 de ori printre raci, tocmai acum când ai șansa să bați la poarta Barcei, șan(k)tiorului sau măcar a Voluntariului, Pandele a obosit iar Găbița speră la noi fonduri și relații. Remember 89, mineriade, 10 august, etc, ieși la joc, sănătate și virtute (fără urmări).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dificultati de respiratie?

      Ștergere
    2. Aspirina săracului din Fierbinți30 mar. 2020, 17:40:00

      Hello ! Evident, dar numai la țeava de eșapament, carburatorul deocamdată funcționează bine. Ai lucrat la mf, urmărește circuitul trilioanelor, cotația burselor, o criză economică se prefigura de anul trecut, acum iată și motivul. Câți infectați din mass-media și din alte Servicii sunt pe mapamond ? Primii protejați au fost studentele, barmanii, artiștii, sportivii, deh, am făcut și eu ce am putut pt. favoriții mei. Nu le mai faceți rating știriștilor decât pt. informațiile strict necesare. Când o să auziți știrea " Cercetătorii medicali din toată lumea caută antidotul (nu vaccinul)" să mă anunțați și pe mine urgent. Nu uitați ultimii mulți ani, cartele, carduri, internet, facturi și plăți on-line, nu plecați NICĂIERI, rămâneți alături de noi, Mamaia (aproape), Predeal, București, restaurante închise la ora 10, străzi aproape pustii. Priviți parcul dar și metroul londonez, cazul senator-premier, Prințul Charles și soția, aeroportul Otopeni și părculețul din laterala blocului.
      O franțuzoaică a întrebat la telefonul de urgență dacă soțul poate merge la amantă în weekend, invidia a cuprins masele (care realmente habar nu au dacă soția nu dorea să i se întocmească dosar penal soțului cu această ocazie), să sperăm din toată inima că nu vor fi multe cazuri de victime colaterale. Planeta se aerisește. Ne vedem în ilegalitate CNM.
      Iar tu ieși la iaz, ia și mingile, antrenează-te și depune-ți icrele că acum începe sezonul.
      Te pup, să ne vedem sănătoși.

      Ștergere
  49. B. Sa ne mai destindem putin ...

    Azi fiica mea implineste 18 ani si sunt incantat ca este ultima pensie alimentara, asa ca am chemat-o si i-am zis:

    "Fetita mea, vreau sa te duci la maica-ta acasa cu cecul asta si sa-i spui ca asta este ultimul cec pe care-l mai primeste in viata ei. Si sa vii sa-mi spui ce mutra face".

    Astepta nerabdator si cand intra fiica lui a intrebat-o:

    - Ce ti-a zis vrajitoarea de maica-ta si ce fata a facut?

    - Mi-a zis ca de 18 ani astepta ziua asta ca sa-ti spuna ca nu esti tu tatal meu!

    RăspundețiȘtergere
  50. Patron si-n vreme de criză30 mar. 2020, 19:11:00

    Parcă a fost mai bine fără miuta de vineri.Nu tu motan, nu tu ...Nu vreau sa-i mai pomenesc numele,că nu-mi merge bine și ies pe minus in afaceri.Ma simt mai fresh,sunt mai bine dispus,am avut timp să ies cu tovarășa mea la o masă in oraș ca boierii, nu pe iarbă ca...stiti voi cine.A doua zi am facut antrenamentul in sala mea de sport,echipată cu tot ce mi-a dorit sufletul meu, ce mai, a fost o.k.
    Voi,ceva noutăți ? Ala,stiti voi cine,săracul,n-are voie nici pe străzi ! Vă dați seama ce supărat e ? L-au lasat fără posibilitatea de a-și asigura venitul de subzistență.Sa-i traducă cineva si lui ce înseamnă, să nu zică că l-am înjurat.Hai, pa !

    RăspundețiȘtergere
  51. B. Hai sa mai si zambim!

    Un preot zbura cu avionul si la un moment dat cheama stewardesa.

    - Un whisky sec, te rog!

    Dupa un moment de gandire, adauga:

    - La ce inaltime zburam acum?

    - La 11.000 de metri altitudine.

    - Hmmm, prea aproape de sefu'! Adu-mi mai bine un ceai.

    RăspundețiȘtergere
  52. Bancul zilei: Când pacientul 0 își revine din comă

    Pacientul zero își revine după câteva săptămâni de comă. În timp ce este consultat de medic, întreabă:

    - Domnule doctor, ce am avut?

    - Ehe... Ce-ai avut, ai avut... Stai să vezi ce-ai făcut...

    RăspundețiȘtergere