sâmbătă, 27 aprilie 2019

Vinerea Mare, balonul mare, căldura mare, grădina mare Ți-e

Întrucât primul teren s-a dat pentru volei între băieți și fete, iar pe terenul din spate au fost mai iuți de picior Biciclistu și gașca sa, retrogradată de sâmbătă pentru vineri, iată-ne obligați să jucăm înăbușit în balonul mare. Cum eram 15, ne-a salvat paritatea un băiețaș de pe margine, care a intrat în poartă după ce a împrumutat niște încălțări. În fața lui s-au așezat Bebe, Gabi și Popică, fiii rătăcitori Robert și Cornel, Mitică și Găbiță. Dincolo, poarta de 5 metri a căzut în sarcina lui Bronson, prea grea sarcină, cu Motanu, Tavi, Hercule, Andrei, Tudor, Bogdan și Vasea în formula de start. Meciul a fost inițial echilibrat, unii șutau, alții șuteau, a urmat o redistribuire de forțe, după care meciul s-a rupt în favoarea primei echipe. Bogdan, autorul unui hat-trick etapa trecută, a fost intimidat de dimensiunile porții și n-a mai reușit niciunul, spre deosebire de omologul Mitică alias ”Yo no soy Marinică, soy Capitan”, care a reușit tot atâtea, unul mai frumos ca altul.
Acestea fiind consemnate, să ne concentrăm pe Înviere, că tare am avea și noi nevoie.

26 de comentarii:

  1. In sauna din balon am fost nul si neavenit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristos a înviat ! Paşte fericit, lumină în suflet, sănătate şi bucurii vouă şi celor dragi !
    De minte am uitat să spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai si cu un BANC!

    Discutie intre doi politisti inainte de mini-vacanta de Paste:

    - Ma, se apropie Pastele asa ca ti-am cumparat un ou Kinder.

    Dupa vacanta, cei doi se intalnesc din nou:

    - Ce zici, ti-a placut oul?

    - Ciocolata a fost excelenta, dar capsula am inghitit-o cam greu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Steaua e numai una28 apr. 2019, 22:35:00

    https://www.gsp.ro/international/campionate/leeds-aston-villa-1-1-video-foto-scene-uluitoare-in-anglia-n-am-mai-vazut-niciodata-asa-ceva-marcelo-bielsa-le-a-ordonat-jucatorilor-sa-i-lase-pe-adversari-sa-inscrie-565881.html
    Poate invata ceva la batranete si nea Lucescu!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevărat a înviat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stelemeaua campioana ! Uraaaa,uraaa si m-am trezit.Visasem urat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lamuriti-ma,voi dati doar comentariile proștilor ? Să stiu,sa nu mai incerc, ca eu sunt din alta categorie.Sper ca aici nu aveti dubii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, doar în cazul tău mai facem câte o excepție.

      Ștergere
  8. Pe Gabita n-ai cum sa te superi, ca-i mic si nu stie ce zice.

    RăspundețiȘtergere
  9. Banc!

    Un barbat se intoarce acasa rosu la fata si transpirat.

    - Ai baut!, zice sotia.

    - Nicio picatura!

    - Dar abia te tii pe picioare! Spune sincer cat ai baut?

    - Nu am baut.

    - Atunci zi dupa mine: un vultur sta pe pisc cu-n pix in plisc.


    - Am baut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe unde o umbla Mitica?Sa-i spuneti ca am niste adidasi de firma pentru el, ii fac cadou.

    RăspundețiȘtergere
  11. De la tine n8ci gratis ,nu port sunt made in China,eu ce am vinzi taraba sa i.cumperi

    RăspundețiȘtergere
  12. Luci, am trecut ieri prin Tărtășești și m-am uitat după tine, da' nu te-am reperat. Totuși, ce drum lung bați pentru fotbal și mai ales pentru tenis! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Tăcerea mieii lor2 mai 2019, 15:43:00

    Măi dragă Colectiv, de câte ori să vă explic că eu nu mă intimidez, nu mă timorez, nu mă enervez, nu mă supăr la fotbal doar că, Noi poporul, Noi guvernul performăm în anveloparea salariilor, pensiilor şi baloanelor gonflabile doar în anumite condiţii ale atmosferei boreale pt a cărei optimizare am stabilit în timpul meciului cu Bebe un plan secret de redresare economico financiară armonioasă pt. întreaga durată a partidei. Oricum spre finalul meciului am primit de vreo 4-5 ori mingea în preajma careului dar, ba i-am pasat lui Vasea, ba mi-a furat-o Gaby, ba am luftat zdravăn iar mingea anemică a fost prinsă uşor cu mâinile grăsuţe de băieţaşul durduliu ce păzea poarta de ţânţari şi lăcuste înnăbuşite. Admirabil gestul lui M1 în ceea ce priveşte propaganda hattrickului, nu a negat nimic, a mers limpede ca un condor în saună pe principiul trainic, sănătos, neaoş, "dacă poporul îşi doreşte, vrea sau doar acceptă, de ce să îi stric tocmai eu plăcerea".

    RăspundețiȘtergere
  14. Bancul zilei: Un client care știe ce vrea

    Un tip la restaurant:



    - Dați-mi mâncarea cea mai bună care o aveți pe meniu astăzi, vă rog!


    - Limbă de vită cu măsline e bine?


    - Vai ce scârbos, să mănânci ceva care a fost în gură la altcineva! Mai bine dați-mi un ou fiert!

    RăspundețiȘtergere
  15. dacă se face bine și-și revine după excursia cu echipa de tenis în franța, s-ar putea să onoreze cu prezența mihăiță hănescu. ca impresii,i-a plăcut foarte mult, simona i-a câștigat respectul iar segărceanu e un d...c.

    RăspundețiȘtergere
  16. Din pacate, despre meciul in sine de vinerea trecuta mai nimic, nici scor, nici autorii golurilor, nici alte elemente adiacente partidei etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea greu de reținut scorul la porțile mari, după cum s-a văzut. Cât despre autorii golurilor, se reține că tu, Bogdan și Mitică ați fi putut juca la Liverpool! :)

      Ștergere
    2. - Cum te cheamã?
      - Popopopa Mamamarin.
      - Esti bâlbâit?
      - Nu, tata era bâlbâit, iar cel care mi-a completat certificatul, un cretin.

      Ștergere
  17. Asa Gabita, dar eu vroiam la Barca!

    RăspundețiȘtergere