vineri, 17 iulie 2015

Mititeii la ei, carnea de tun la noi

tragicomedie în trei acte

Prolog - Ghici cine vine la prânz

 Vineri, ora două trecute fix, apel de la un număr necunoscut. Răspund și presimțirea mi se adeverește: recunosc vocea tânărului Eli, care, de când tăticul și unchiul său nu mai servesc patria vinerea, a reînceput să aibă dialog cu subsemnatul. Se joacă, întreabă el. Bineînțeles, îi răspund. Atunci, poate îl primim la joc și pe tatăl lui Vlad, că e băiat valabil și știe. Evident, dată fiind situația în care ne aflăm, nu pot să zic decât da, oarecum amuzat în sinea mea. Una la mână, pentru că s-au mai văzut cazuri la noi în care tatăl să-ți aducă fiul, nu însă și reciproca, a doua gândindu-mă că tatăl respectiv ar fi putut foarte bine să fie chiar băiatul unora dintre noi. Nu al lui Siliboa, că pe vremea respectivă încă avea buletin de Oltenia și viziona Capitala doar în poze, la căminul cultural. Bebe e recunoscut că face numai fete (să-i trăiască!) iar Marinuș se juca pe atunci, ca și acum de altfel, mai mult cu mânuța.

Actul întâi - Cacealmaua

Trei și jumătate trecute bine, trupele încep să se adune la locul faptei. Comandantul celor ce aveau să piardă scrutează mulțimea și declară ritos că va lua în seamă doar vreo doi-trei noi recruți. I se spune, cât de cât politicos, că va juca toată lumea. Omul începe să adune pe degete, îi iese de vreo paișpe inși, se declară de acord (n-avea de ales, e total unpolite să lași pe cineva pe bară) și se îndreaptă ca mielul la tăiere, adică la alegeri. Eli, băiat simplu dar cu școala vieții la el, face pe candidul, că pe Vlad și pe tatăl lui îi ia el, că-i rușine de om, că n-a mai jucat de mult, și că Mitică să-și ia patru oameni.  Acuma, nici cu Mitică nu mi-e rușine, dacă poate, te face din cuvinte, dar se pare că are o slăbiciune accentuată în fața tânărului șmecher, așa că nu protestează și echipele se împerechează astfel:
Young Boys: Neluțu, Marinuș, Bebe, Vlad, tatăl lui Vlad, Ștefan, Eli
Old Bois: Bețișor, Tavi, Răzvan, Stelică, Mitică, Tudorică, Bogdan.
Ultimul se pare că nu ne era destinat, dar ne-am trezit opt recruți în jumătatea noastră de teren, iar Bebe sesizează conjunctura astrelor și defectează la adversari. Bravo lui, inspirată alegere.

Actul doi - Bătălia de la Podul Jos

Puține de povestit despre meci. Nu apucasem noi bine să numărăm până la trei și scorul era deja 4-0 pentru adversari, iar 4-1 avea să se facă, culmea, după o altă uriașă ocazie a lor, bară în superioritate, mingea ricoșează la Mitică, șut tare în dreapta lui Neluțu. Eli, ca de obicei când n-apucă să se enerveze, s-a jucat cu apărarea noastră, emblematică fiind o fază când pleacă din terenul său, încerc să-l scot în aut, reușește să dribleze pe linie, după care mai înșiră doi băieți și-l execută pe nevinovatul Tavi, din unghi. Tatăl lui Vlad, după cum era de așteptat, cunoaște bine cu mingea și știe să stea în teren, chiar dacă n-are tehnica celui mic. Neluțu, ca de obicei, a prestat  fără greșeală, ba chiar super-inspirat de câteva ori, Bebe și Marinică s-au completat excelent în apărare, anihilându-l pe Tudorică. Mitică s-a zbătut ca peștele (caras să fie oare?) pe uscat, a ratat și un penalti, a suferit de cald (unii spun că și din dragoste), cert este că, aproape fără să știm, ne-a călcat troleibuzul 72, în față la Agronomie.

Actul trei - Priveghiul

Cine cunoaște personajul știe că monologul neputinței lui Hamlet este poveste de păcălit preșcolarii, față de tragedia antică pe care o trăiesc pe viu supraviețuitorii unui meci pierdut de Căpitan. Soarta crudă, dușmanii răi, căldura, frigul, tramvaiul 41, ora exactă, cucul de la ceasul de la brâu, configurația astrelor, cvadratura cercului, toate i s-au dovedit potrivnice bravului războinic cu pene (și izmene, ar spune unii...) biruit încă o dată de arhanghelii nemiloși ai întunericului. Culmea, bravul veteran susține că, de-ar fi să fie înc-o dată, i-ar face una cu pământul pe inamici. Noi am zice că mult mai degrabă nu, poate  doar dacă revine magnificul Silică și-l implantăm la adversari, călare pe-o navetă de bere.





67 de comentarii:

  1. Steaua e numai una18 iul. 2015, 11:23:00

    Sa nu mai aud vreun curcan cu patru clase ca Steaua are noroc la tragerile la sorti. Asta s-a intimplat doar cind 17 Nentori i-a biruit pe 11 Trintorii. Si, daca tot sintem la ora de cultura, siti cum se zice "Militieni prosti" in limbajul international? Knatspyrnufellag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca o luarati pe cocoasa am inteles, dar cu cat nu ne spusesi nea motane, ori, de fapt nici nu mai conteaza...
    Motanele, daca te mai legi de talica s-ar putea sa nu mai vin deloc si atunci sa vezi jale mare in Agronomie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă e să interpretăm stilul casei, cred că a fost 7-2...:)

      Ștergere
    2. Bre nea Vasea, sa nu te prinzi matale la poantele lui Motanu?

      Ștergere
  3. Articolul de mai sus ar trebui sa se numeasca "Oda Capitanului" . Sau mai corect spus "O da capitanului".

    RăspundețiȘtergere
  4. Mişto cronică, Motane, mi-a plăcut. Chiar revăzusem joi, la TV1000, filmul Cacealmaua, cu Robert Redford şi Paul Newmann, iar actele aveau nume de genul Povestea, Momeala etc. Dar când văd echipele mă iau cu mâinile de cap... Păi echipa voastră a fost alcătuită complet din Vechea Gardă, niciunul mai tânăr decât mine! Iar ultima dată când am fost eu, m-a luat Mitică la el în echipă, tot împotriva puştilor, şi nici atunci nu le-am făcut faţă. Pentru ca acum să se mai adauge la ei tatăl puştiului mic, probabil şi el mai tânăr decât mine! Făcând o comparaţie pe "neve" între mine şi el, ca joc, e ca şi cum din echipele de acum o lună şi ceva m-aş fi dus şi eu să joc în echipa puştilor! Normal că aţi fost carne de tun...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vasea lumea te asteapta si tu te lasi cur tat ca o fata mare. Pe cand preconi-zezi sa ne omorezi cu augusta ta prezenta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Silică, fratele meu mai slab, știi cât de mult țin la tine și că te consider în Top3 ever la adversari favoriți, de mână cu Ciulică și Marinuș. felicitări pentru Steluța și bagă mare cu recuperarea, că mi-e sete.

    sunt momente când ideea de cronică se leagă repede, așa că încă înainte de a pleca de la pileală știam ce și cum o să scriu. cu echipele însă e mai nașpa, cred că patru oameni nu sunt suficienți pentru Mitică la prima strigare, mai ales dacă nu bagă tineret. la bere băieții ziceu că-i puteau face pe puști, dacă nu era cald, dar cred că în opt meciuri din zece ne mănâncă, sunt mai tineri, mai tehnici și joacă mai ordonat, plus că Eli poate da gol aproape când vrea. partida trecută, de exemplu, cu Vlad la noi, pot să spun că am câștigat-o (și) eu, nu de alta, dar m-am dat la Eli după alegeri și l-am repatriat pe Bețe, la schimb cu Bogdan. și așa, de abia am biruit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Steaua e numai una19 iul. 2015, 12:03:00

    Patru campionate unul dupa altul. Deja simt ca ma plictisesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mitică și chiftelaru, acești mayweather și pacquaio la mâna-șaptea, se tot alintă că joacă tenis cu piciorul, dar să le aranjez eu meciul. încerc să-i pun pe ciumpalaci în legătură, poate ne fac o bucurie vineri, după meci.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mitica, sa-mi spui ce masura porti la pantofi, ca ti-am gasit de ocazie o pereche minunata de slapi roz, culoarea care-ti place tie. Deja ma gandesc ce bine o sa-ti vina pe peron la gara de nord, o sa zica trecatorii ca esti milionar in vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Floyd ieri te-am cinstit azi mi-ai mulțumitTotusi perechea de slapi sa - i oprești pentru ține ca în scurt timp nu o sa-ti mai permiți nici așa ceva .

    RăspundețiȘtergere
  11. Vlăduţ, să-l chemi si pe bunicuţul tău la fotbal. Cu aşa adversari face si el faţă.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dupa 2 meciuri bune impotriva lui ELY in care s-a enervat de a plecat acasa ,a venit si al 3lea meci de nerecunoscut .Echipa am avut dar am jucat prost, nu a iesit nimic, nu am combinat nimic cu TUDOR, alt meci am jucat bine cu el . .M-am bazat pe el si mi- am asigurat si o aparare beton pentru ELY, dar n-a fost sa fie. Ely a fost in forma maxima a fost de neoprit de fapt el este problema nr 1. fotbalistica .Deci eu puteam sa mai iau un pusti pe cel mai maricel sau sau pe tatal lui VLADUTcare nu stiam cum joaca. Totusi cind din 6 OAMENI ALEGI 4 SAU DIN 7 ALEGI 5 e destul trebuie sa -i lasi si lui ELY 2 OAMENI alfel nu joaca . Daca ei 2 oameni de la el sa spunem 2 pusti atunci poti sa pierzi din aparare 2 fundasi si ce faci . Oricum cu pustiu cel mic stiti ca meciul trecut a pierdut aproape tot ce i- am dat se apuca sa dribleze pe ELY ,BICICLISTU .Pustii joaca cu ELY .PROBLEMA este sa-l incurci pe el care da gol si singur fara oameni de combinatii . Meciul m-a enervat ca puteam sa facem mai mult ,dar cind in 10 minute iei 3 goluri iar dupa 20 minute ti se ia gazul ,ce sa mai faci . Mereu cind iei 3 sau 4 goluri repede deja e greu sa mai egalezi . Dar asta e cred ca alt meci cu aceiasi echipa sigur e alt meci .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si vineri tot Ely a fost cel care a plecat primul de pe teren, a zis ca trebuie sa se mute.Ne cam tine cu vrajeala si noi ne luam dupa el.

      Ștergere
  13. Un fin observator20 iul. 2015, 20:16:00

    Va spun eu de ce ati pierdut: n-a fost Tavi in forma ca dadea el singur trei bucati si linistea pe toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Observatorul e fin dar cine e nasul?

    RăspundețiȘtergere
  15. Profesorul de fotbal21 iul. 2015, 13:56:00

    Am tot aşteptat să văd cine ştie sa spună care a fost cheia meciului.Pot aştepta mult si bine, că unde nu-i, nici D-zeu nu cere. Nu-i de mirare ca jucaţi aşa prost. Nu ştiţi nici să jucaţi şi nici să analizaţi ce s-a jucat. Cheia meciului am fost eu.Oriunde as fi jucat, câştigam. V-am demonstrat de multe ori, aşa că sper că sunteţi de acord cu mine.Că vă e greu să recunoaşteţi este altceva, vă inţeleg, dar doar atât. Păcat că nu se filmează meciurile. Aţi fi putut vedea jocul meu fără minge, urcările în atac sau replierile în susţinerea apărării, atunci când era necesar. De asemenea aţi putea auzi sfaturile mele, clare, la obiect, care, dacă ar fi urmate întocmai, ar duce la limpezirea jocului. Secretul e simplitatea ! Nimic nu-i mai frumos ca ea, dar nimic nu se obţine mai greu. N-aveţi ochi pentru aşa ceva, de aceea nu puteţi creşte.Simt că e necesar să fac cu voi lecţii de tactică, să vă explic frumuseţea jocului de fotbal.Pare simplu, la îndemana orişicui, dar e atât de complicat. Bucuraţi-vă că ma aveti printre voi, profitati de sfaturile mele, nu sunt mulţi în stare să pătrundă în tainele fotbalului ca mine.Parcă văd comentariile voastre, care vor demonstra că n-aţi înţeles nimic, că sunteţi superficiali, că sunteti băieţi de cartier, miştocari si doar atât. Cine va şti să tacă si să cugete la ce-am zis, ăla va dovedi ca a inteles. Ceilalti.... vor rămâne cu gargara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tavi, tu esti? Dormi?

      Ștergere
    2. marinuș, iar ai dat iama în borcanul cu etnobotanice. am văzut multe gogomănii din partea ta, dar asta le pune capac de la distanță. ai și febră?

      Ștergere
  16. nu-mi vine să cred că niște amărâți de moldoveni i-au putut face pe ludogoreț, chit că moți spunea că le-au plecat cel puțin 5 titulari.
    în schimb, bogații cumpără pe capete. mourinho a luat campionatul, dar anul trecut a prăpădit niște zeci de milioane bune pe transferuri și salarii: salah (plecat de prost, de fapt jucător bun), schurrle, drogba, quadrado, fundașul stânga de la atletico, o groază de lovele. iar acum cică ar da 40 de milioane de euro pe un fundaș, evident no name, de la everton. te apucă sila.

    hai steluța cu calificarea și silică cu cinstea. dar fără alibec, e doar un sfert de clasă peste țucudean, puțin mai slab ca marinuș.

    RăspundețiȘtergere
  17. Hey, teacher, leave the old guys alone! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. E tot mai aproape momentul cand voi parasi aceasta barca plina cu chiftelari, care-l au ca mentor pe Motanu.Mi-am stricat stilul jucand cu ei.Am venit dintr-un grup unde conditia de a juca era sa stii sa jonglezi cel putin 500 bucati, sa nimeresti de la 20 m, de 3 ori bara transversala a portii, din 5 incercari, sa alergi 100 m cu mingea la picior in 11 secunde, si am ajuns sa joc cu unii care nu nimeresc mingea de doua ori in timpul unui meci, reusesc sa nu-si dea decat 3 autogoluri pe meci, iar ca viteza, sunt bucurosi daca reusesc sa intreaca o broasca testoasa aflata in perioada de gestatie.Am vazut o reclama in care spunea ca baietii iubesc fotbalul, iar fetele footbalul. Astia cu "fenomenul" iubesc fisbalul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slava Domnului, scapam de inchipuit! Ma duc sa dau acatiste, dar nu te razgindesti!

      Ștergere
  19. Apropo de filmare, vă spuneam acum ceva timp că încerc să aranjez o chestie. Aveţi aici o selecţie cu golurile de la finala mică a cupei la minifotbal:

    https://www.facebook.com/pronostic.sportiv.9/videos/447261148767185/

    (ar trebui să meargă şi fără logare la faceebook)

    Am văzut tot meciul pe tv cu diagonala de un metru şi ceva, se vede impecabil. Tipul care filmează face şi prezentarea echipelor şi ia 100 lei pe meci, care durează 40 de minute. Cum la ziua5 timpul e cam dublu (dacă nu se cară cineva!), teoretic ar însemna 200 de lei. Eu pot să negociez să lase la 150. Dacă reuşesc, suport eu 50 de lei, deci ar mai rămâne încă 100 de lei, adică e ca şi cum aţi mai plăti o dată terenul!
    Dacă vreţi o astfel de amintire, un meci "in integrum" la calitate hd, vorbiţi vineri la teren şi cu cei care nu intră pe blog, poate o rezolvăm.

    RăspundețiȘtergere
  20. Fara Mitica, ca se voaleaza filmul si nu mai vedem nimic.

    RăspundețiȘtergere
  21. Se mai poate discuta mai la toamna cand se mai aduna oamenii (sper) acum de abia ne strangem de un cvorum. Daca vineri e canicula cum se anunta s-ar
    putea sa fie probleme cu prezenta. Propun ca sa ne ofertam ca sa stim pe cine contam. Eu sunt in expectativa in functie de amatori.

    RăspundețiȘtergere
  22. În septembrie mă gândeam şi eu, dar la început, să nu înceapă campionatul şi să se aglomereze omul.

    RăspundețiȘtergere
  23. Profesorul de fotbal22 iul. 2015, 16:44:00

    La cum jucam, ar trebui ca tipul sa taie toate chiflele, asa ca 5 lei sunt mai mult decat suficienti.
    Inainte de meci ii rog pe unii baieti sa se spele, ca nu vreau sa-mi puta casa cand voi vedea meciul la tv.
    Cei care stiu ca nu le au cu fotbalul, le recomand sa stea acasa, sa nu-i vada rudele ce fac gigeii lor cand se lauda ca se duc la sport.

    RăspundețiȘtergere
  24. Profesoare ai dreptate ,la jocul fără minge ești bun joci și 2zile.Nasol e la jocul cu mingea, aici apare handicapul sever ,dar nu-i vină ta.Pentru ține o filmare beton,ar fi cînd faci o afacere mare ,și reușești să vinzi o pereche de papuci de plastic originali la10lei buc.NU intr- un meci.NU cred ,în ziua cînd o să ne îmbătam ca nu mai apari la teren.NU ești fraier să pierzi o bere.Referitot la vinerea asta sajucam de la 17.30 dacă nu se poate la15.30dar să vorbim .Tavi ia vezi ,să știm pina vineri la prinz dacă venim 10 oameni.

    RăspundețiȘtergere
  25. mitică, las-o în pm cu ora 17.30, că și așa găsim greu oameni, sau te bazezi pe eugen? vezi că te caută chiftelaru, insistă să trageți o lab-tenis și zice că te rupe. cică i-ar fi luat și lui găbiță (prințul cartoanelor, cum îl alintă) un set sub 10!?!

    dacă se televizează meciul, sunați-mă și pe mine din timp, să-mi iau oră la coafor. voi juca în atac, ca un mare meseriaș și voi da fără număr. bineînțeles, după meci îi iau la bere pe silică și marinuș, să-i mai cultiv și pe ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici măcar la ping-pong, unde mai mişca pe vremuri.

      Ștergere
  26. Lasati-ne sa ne pregatim de Liga Campionilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Steaua e numai una23 iul. 2015, 10:45:00

      Fraiere, numai luzarii ca tine mai tin cu dinamo!

      Ștergere
  27. Michiduta, tu vino cand poti.Te intelegem, esti lefegiu si nu faci ce vrei.Daca erai si tu un patronel alta era situatia.E drept ca la sfarsit de saptamana experimentezi viata de sef, te-am vazut vanzand porumb fiert in piata Matache, e drept n-ai reusit sa dai niciunul, dar nu asta conteaza.Cat despre jocul fara minge, sa stii, este mai greu decat cel cu basica.Daca vrei mai multe sfaturi, iesi cu banu, m-am saturat sa dau meditatii gratuite.

    RăspundețiȘtergere
  28. Razvane incearca si tu o sondare a opiniei publice mai ales ca am inteles ca
    ai acces la ELY si Co. Mitica a zis ca fiind f. cald (dar mai racoare ca azi) si eu am zis ca vin doar daca mi se confirma ca nu vin degeaba caci nu prea e timp de excursii cu RATB-ul.
    Trebuie cumpanit bine, data trecuta pana sa ne apucam de meci am zis ca
    temperatura e aceptabila ulterior am constatat ca nu e chiar asa cand joci.
    Oricum ideea e ne strangem sau nu si daca nu macar sa nu ne torturam prin RATB.

    RăspundețiȘtergere
  29. am vorbit cu Tavi, el o să țină legătura cu Stelică, Bețișor și Gabi. pe Silică-l doare în continuare (și în fund!?!) și e cu semnele întrebării, Luci vă transmite complimente. Mitică e dispus și disponibil, Marinuș e indispus și, din păcate, disponibil. Paulică n-a răspuns la telefon, cu Eli vorbesc mâine, de Bogdan n-am cum să dau. vestea bună e că se anunță vânt, așa că s-ar putea să nu fie chiar foarte rău.

    RăspundețiȘtergere
  30. Fraților e simplu cine nu vine să scrie ,sau să sune.VIneri la prinz,să știm dacă suntem 10

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfatul medicului23 iul. 2015, 20:39:00

      Ai dreptate, dar unii au prea putin bun-simt ca sa faca macar atit.

      Ștergere
  31. O veste buna cu vantul. Eu am fost azi la strand unde asfaltul frigea la talpi dar pe iarba unde mai adia vantul era acceptabil.

    RăspundețiȘtergere
  32. Tatal lui Vlad a zis la despartire "ne vedem data viitoare!".

    RăspundețiȘtergere
  33. am aflat că vineri s-a publicat cronica cu numărul 300, un mic jubileu. cu prima ocazie, sper ca tatăl blogului să țină un cenaclu bahic cu scriitorii. e invitat și marinuș, da să-și spele ciorapii.

    cine a fost inspirat, a pus-o aseară, înfrângerea stelei, cotă 6.50, înfrângerea sua în fața jamaicăi!!!, cotă 9. ce să mai spui de new york - chelsea 4-2(0-1). aici chiar miroase...

    RăspundețiȘtergere
  34. Saptamana fierbinte la figurat si la propriu. Ordinea asezarii celor doua situatii mi se potriveste. Prima s-a racit cand m-am apucat sa scriu comentariul. Cealalta va avea varful de sarcina maine la ora meciului, in sensul daca ne vom strange macar 10? Eu sunt sigur ca da, dar chestia asta nu e suficienta, mai e nevoie de decizia si indrazneala fiecaruia. Maine sa dam de veste aici, despre noi sau,din aproape in aproape,ce aflam de la ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  35. Despre jocul de vinerea trecuta, cand vremea a fost cam cum va fi maine, imi mai amintesc franturi de evenumente. Iata cateva:
    - in poarta fiind , am incasat primul gol de la senior Vlad (sut frumos, dar parabil, venit din pacate prea repede, atunci cand reflexele mele inca mai vegetau), apoi de la ratoiul Ely (golul acela fabulos de care se pomenea in cronica) si in fine de la junior Vlad dupa un triunghi de pase rapid intre Ely- senior-junior.
    - Ely a dat 3, si familia Vlad 2x2. Dupa cum se vede diferenta de scor nu s-a datorat numai lui Ely.
    - Ei au avut in Nelutu un portar adevarat, care si-a facut datoria salvand cateva goluri clare. La un asemenea sut mi-amintesc ca a facut spagat si a respins extraordinar. Eu si Dorulet jucam uneori bine si in poarta dar nu avem niciunul fata si consistenta de portar adevarat. Asta s-a cunoscut vinerim.

    RăspundețiȘtergere
  36. - Cred ca bravul Capitan are dreptate sa spere intr-o revansa si un rezultat pe masura, deoarece echipa lui nu a jucat totusi rau. Asta e adevarul! Daca pentru meciul revansa fiecare si-ar elimina unele deficiente victoria e garantata. Primul care trebuie sa dea tonul este chiar el, Capitanul. La executia penalty-urilor sa renunte la sutul ala naucitor de tare si frumos executat dar teleghidat spre bare. Acum doua etape jucate, a tras in laterala stanga (apara Ely), vineri a indoit transversala. In acel moment scorul era 2-5. Daca o baga, atunci poate o scoteam si noi mai bine la final.
    - Vineri a fost a 5a etapa de cand a venit Vladut. Are 5 victorii la activ. Chestia asta nu va spune nimic? A castigat impotriva lui Mitica, Gabita si Ely, iar vineri si impotriva mea! Mi-a stricat sirul victoriilor si implicit crezul ca eu sunt motivul pentru care el a castigat non-stop, pana atnci de fiecare data jucand impreuna. Sunt trist si pus pe ganduri. Oare Vladut nu reperezinta un pericol pentru noi, vedetele fenomenului. Nu riscam ridicolul? Iata o alta intrebare existentiala. Voi ce parere aveti ? Ei, aud?

    RăspundețiȘtergere
  37. Sile, de la noi fesierul pare in regula!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conopida, ai pus zacusca?

      Ștergere
    2. De la conopida si zacusca la bolovan....,pardon bostan, nu e decat o fila in Sanda Marin. Esti ca si ”preparat” astazi daca te prind pe post de portar la echipa adversa.

      Ștergere
  38. Aseară, din cauză de vacanţe/concedii, am rămas nejucat, din păcate nu şi nebăut... În funcţie de cum îmi revin, poate ajung şi eu astăzi. Şanse 50/50.

    RăspundețiȘtergere
  39. Pe mine nu ma intereseaza sa fim 10, ci de 10.Azi nu pot veni teren, am un vapor in portul Constanta cu marfa din America si vreau sa fiu acolo sa nu ma faca.Va invit insa sambata la Hilton,sa sarbatorim 20 ani de cand m-am lansat in afaceri.Puteti sa va luati si sotiile sau prietenele.Nu va costa nimic, nu va faceti griji,nu-i ca la nunta sa lasati darul la plecare.

    RăspundețiȘtergere
  40. Motane, nu fi modest, inteleg ca motivul scrierii unei cronici atat de interesante este jubileul 300. Felicitari! Pana sa faca cinste administratorul blogului( Gabita), poti s-o faci mataluta.
    Tavi, ce zici de un schimb de fesier?!?

    RăspundețiȘtergere
  41. Dragii mei, eu vin, de restul va ocupati si voi. Am speranta ! Doru mi-a confimat prezenta. S-ar putea sa vina si cu Virgil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai compot de dude, asa iti organizezi tu oamenii? Te bazezi pe fraieri alde Mitica sau Motanu sa iti convoace tie echipa? Unde este stofa ta de conducator? Aveam un post liber la mine in firma si ma gandeam sa te iau pe langa mine, sa te scot in lumea civilizata, dar tu tot ciunga-n par ai ramas.

      Ștergere
  42. Astazi renunt la preincalzire, nu vreau sa contribui la supraincalzirea mecanismelor fenomenului nostru. Hai pa!

    RăspundețiȘtergere
  43. Silică, bandit ce ești, sunt de acord ca de fiecare dată când lipsești să te trec la datorie cu câte două beri. am deja șase, minus alea două pe care ar fi trebuit să ți le dau se fac patru. nu mă rog de tine să vii, că-mi convine să se strângă berile, dar poți să apari să mi le dai.

    RăspundețiȘtergere
  44. Steaua e numai una25 iul. 2015, 22:10:00

    Nici n-a inceput bine campionatul si insolventii de la dinamo ii dau inainte cu furaciunile. Doua penaltiuri, o eliminare, un gol din ofsaid ia-ta pomana primita de milogi. Rusine, impostorilor!

    RăspundețiȘtergere
  45. Fotbal bataie de joc ,din partea lui ELY,asa ar fi titlul etapei ..M-a enervat rau prin atitudine avuta , cred ca o iau pe urma lui GABITA de nu mai vin ...El face echipa, si tot el este nemultumit ar vrea sa alergam noi mai mult decit el ,dar uita ca el alearga cind are mingea .E clar, ca joaca. cind vrea el si mai mult pentru el .Sa jucam de la 2 -3 zero pentru el din start si sigur joaca alceva.Nu contest victoria, dar sa intri in poarta TU. care niciodata nu ai facut -o ,sa tragi mingi anumit afara e prea mult Cred ca EU am pus mai multe probleme lui POPICU prin citeva suturi pe poarta Nu zic am avut si ratari dar si ELY a avut. ,Este fotbalist adevarat, nu vorbesc de asta ci de atitudine .Prima repriza a avut citeva curse dar fara gol.a pasat mult mai putin . De citeva ori am fost in fata porti dar nu a pasat . Repriza a 2 a am mai jucat ceva, dar era diferenta prea mare si ma certasem si cu el sa faca ceva. Nu ma scot pe mine, dar nu l -am vazut sa lupte sa alerge mai mult asta e. Incredibil data trecuta cu o aparare beton fata de ce am avut acu, si pe niste spatii mai mici a dat 2 -3 goluri singur si acu ma lasa sa joc cu tavi si bronson in atac si el intra in poarta la misto . Am scris critic la adresa lui ELY, pentru ca putea sa faca mult mai mult .Nu se poate plinge, ca nu a primit pase toti am jucat pe el .era si normal .Cred ca impotriva mea juca , mai bine stiti ca de citeva ori ma faultat fugea dupa mine .Daca stiam ca va juca asa mai bine juca cu GABITA si tot scoru asta era.

    RăspundețiȘtergere
  46. supărat fleașcă mitică, sper că nu-i dă prin cap să se retragă. tavi, găbiță zice că el este doar guest starr, așa că ai ocazia să te afirmi cu cronica.
    până atunci, un mare fotbalist la treabă. poate scapă și el de ghinioane...

    http://www.dolce-sport.ro/fotbal/fotbal-international/gol-fabulos-marcat-de-reus-dupa-o-cursa-de-80-de-metri-video-52582/

    RăspundețiȘtergere
  47. Lasati-l pe Tavi in pace! Golgeterul a facut un meci fenomenal si acum se ascunde ca il cauta Barcelona si Realul. Ti-a iesit buna zacusca, bolovane?

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce cronica, ca spus Mitica tot ce trebuia.Ca a luat bataie jucand in echipa cu Ely, ca el, Mitica, a jucat bine dar n-a avut cu cine, ca Popicu a castigat jucand in echipa cu Gabita, Tavi si mai ales ca Vasea a lipsit.Restul nu mai intereseaza pe nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  49. Scrie cineva cronica pina la urma ? As vrea sa o citesc diseara, sa adorm mai usor.

    RăspundețiȘtergere
  50. Vad ca lumea doarme pe ea, asa ca va propun un concurs. Castigatorul va primi greutatea sa in bere, ca sa nu mai spuna ca ii este sete si o pereche de ochelari de firma, rasplata pentru cat de bine a vazut adevaratele valori din fotbal. Deci: cine este cel mai prost pseudo-jucator asa-zis de fotbal care ne-a plictisit de-a lungul timpului in Agronomie? Va si ajut cu variante de raspuns, dar accept si alti concurenti.
    1. Mitica. Poate fi caracterizat ca o gaina de Crevedia plangacioasa si slaba psihic. Daca te dai un pic la el ridica doua degete si se duce emotionat sa faca pipi. Nici cu fotbalul nu mai poate, decat daca joaca cu unii cu 40 de ani mai mari ca el.
    2. Favoritul publicului, Motanu. Scoala putina, minte la fel, fugit de la stana, sta aiurea in teren si da cu ghioaga peste gard. E greu sa ii explici ceva, ca nu te poate intelege, poate doar prin semne.
    3. Bebe. El e unicul carcotas care vede toate paiele din ochii coechipierilor, desi are si el doua barne infipte intre felinare. Tipa, se agita, cade-n fund, uita sa se mai ridice, dar bodogane tot timpul.
    4. Luci. El e monumentul de insolenta, regele incoronat al somnului, la um\bra, la soare, pe teren, la closet, la coada la carne sau la femei, te poti baza ca adoarme pana numara la cinci. Mai are inca un defect, ca sforaie si o calitate: n-a spart nici o minge pana acum, pentru ca nu s-a intalnit cu vreuna pe teren.
    5. Tavi. Favoritul clar al publicului, bolovanul perfect, arivistul plecat de la tara sa se faca smecher de Bucuresti. Nu stiu cum si-o conduce el firma, daca la fotbal, un lucru mult mai simplu, e zero taiat in sapte: ratari, lufturi, degete in nas, aere fasaite de vedeta. Pentru mine ramane adversarul favorit, dar nu vreau sa va influentez.

    Asadar, va dau termen pana vineri. Castigatorul va fi anuntat, ca sa fie cantarit si spuna care este berea lui favorita.

    RăspundețiȘtergere
  51. nepoate, am oscilat dacă să te rașchetez sau nu, dar să zicem că mă gândesc la cât efort ai depus și ar fi păcat. dar, oricum, te apropii de ultimul avertisment și de gumă, la fel ca prietenul cu steluța-i numai una. norocul lui c-am văzut și eu fazele de la viitorul-dinamo, cu două penaltiuri nesimțite, mai clare ca apa de izvor nedate gazdelor.

    RăspundețiȘtergere
  52. Clasamentul meu este
    1.Motanu
    2.Tavi
    3.Tavi
    4.Tavi
    5.Bebe

    RăspundețiȘtergere
  53. Ce ne facem cu Steluta asta a noastra ? Stie cineva, mai sunt ciucaleti pe la alte echipe din tara, pe care nu-i intreaba nimeni din Europa de sanatate, sa-i spunem lui Becali sa-i aduca la el la stana ? Au ras aia de la CFR cand au scapat de Tade, de s-au strambat. Daca si-au dat seama si comentatorii de la PRO TV ca taciunele nu le are cu mingea iar Radoi nu, atunci nu ma mai mir de nimic.Desi nu credeam ca poate fi cineva mai rudimentar ca Banel, iata ca Tade a reusit performanta.

    RăspundețiȘtergere