sâmbătă, 11 iulie 2015

Etapa ratata

     E greu sa-mi explic ce s-a intamplat cu majoritatea celor care ar fi putut sa fie prezenti vineri. O hipnoza de grup, un blocaj mental si o elementare lipsa de comunicare intre noi. O ploaie de vara nu putea sa dureze si nu mi-am inchipuit ca atatia dintre noi, cu pretentii de mari promotori ai fenomenului, pot sa dea un asemenea rateu de imaginatie si anticipatie. Sa rupi lantul continuitatii intr-o asa dupa-amiaza mi se pare cu adevarat stupid. Unde e ”nebunia” cu care ne tot laudam ?   
Nu anii sunt oglinda varstei. Adevarata ”batranete” incepe cand dispare asumarea unui minim risc. Sunt sigur ca Vasea si Bebe ar fi fost pe teren daca ar fi putut. Ca dovada Gaby, decan de varsta in grupul nostru, a fost prezent la datorie si nu cu mana goala ci cu o super minge de CL, pregatit sa o puna la bataie in conditiile zilei de vineri.
Felicitari si lui Popica cel fara de frica, care a riscat o raceala crunta datorita celor 10-20 stropi de ploaie care l-ar fi udat pe crestet. Cu respect pentru fotbal si fenomen, mama natura n-a catadixit nici macar pe astia sa-i lanseze catre sol. Ce folos, vedetele noastre ”dormeau”.  

     Halal voua , neprezentilor !

32 de comentarii:

  1. Inteleg ca n-a fost prezenta nici pustimea.
    Tavi,timpul le rezolva pe toate, nu dispera!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tăvi ai dreptate ,am jucat pe nămeți,noroi zloată etc etc iar acu am renunțat ușor .Nici eu nu știu de ce nu au venit oamenii.Eu am vorbit cu Motani de 2 ori dar nu ieșea nimic.Stii ca am vorbit și cu ține ,și așteptăm telefon să vin deci eu am vrut să vin .Anonimul de dată asta ne -a luat la mișto pe bune parcă știa ce se întîmpla.Trebuie să luăm în calculul ca avem vestiar,iar terenul ține la ploaie.

    RăspundețiȘtergere
  3. domnu inginer tavi, hai să vă fac un desen (a)tehnic:

    a. vremea - la mine în cartier a plouat, nu prea tare, dar neîntrerupt,mai bine de trei ore (vezi observația ta cu ploaia...) până în jur de ora 15, după care a stat. la scurt timp am ieșit din casă, în direcția crângași. în câteva minute a început să picure ușor, iar la 15.30 (ora oficială a partidei) ploua chiar bine de tot

    b. oamenii: din cei 15 prezenți vinerea trecută, era clar că doi nu vin, bebe și bogdan fiind plecați la mare. paulică m-a sunat când a ieșit de la treabă, ploua, iar lui nu-i place apa nici măcar în vin. tudorică și biciclistu apar când vor ei și nu prea au legături cu peisajul, deci, cel mai corect, îi punem la absenți. mai rămăseseră 10 potențiali clienți, și asta punând la socoteală patru(!!!) puști. bețișor era dispus, la fel marinică sau mitică, eli a sunat și el, dar lipseau cel puțin 3-4 inși, iar gabi cu tine și cu stelică n-ați dat nici un semn de viață PÂNĂ LA ORA 16.00, cam târziu pentru ceilalți, chiar dacă între timp afară era superb.

    ps: inițial nu știam cum să interpretez zicerea cu "halal vouă", dar am văzut că la mine în DEX apare la modul apreciativ. nu era neapărat cazul, dar, oricum, mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pastreaza-ti schemele pentru tine Razvane. De cand ai inceput sa faci caz de logica ai pierdut din imaginatie si anticipatie (ce rima misto!). Altadata ti se spunea MM-ul fenomenului, adica MeteoMotanul si nu ratai situatiile cu vremea.
      Halal Motanele!

      Ștergere
  4. Fleru-mi spune ca anonimul care v-a luat la misto( cum zice Copitanu) a fost prezent vineri la teren...

    RăspundețiȘtergere
  5. te doare mintea cât au ajuns să fie salariile fotbaliștilor, dacă o echipă din lumea a doua, adică fenerbahce, își permite să-i dea 240.000 de lire pe săptămână, timp de trei ani, unei petarde răsuflate ca van persie.
    tot așa, nu-l înțeleg pe schweini de ce pleacă de la beyern la munited, exact pe același salariu. era acasă, printre jupânii din echipă, titlul asigurat, respect total și alege să plece. sau și-o fi băgat guardiola coada și nu-i pace la echipă.

    bravos, nole și la mai mare. norocul meu c-am fost refuzat și am făcut economie la patru beri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare toate meciurile primei etape se termina la egalitate?!?

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-i mai înțeleg pe englezi, au stricat piața fotbalistică și bagă la greu în continuare. cum să dai 83 de milioane de euro (o întreagă tranșă FMI pentru Românica) pe raheem sterling, o cioară mică, îngâmfată și puturoasă, cu mers de poponar, ce nu va fi în viața lui mai mult de un jucător oarecare???
    ce să te mai miri, când matematica nu minte (văd că anumiți ingineri nu gustă domeniul, dar deocamdată o lăsăm cum a căzut...) și un calcul simplu spune tot:
    14 echipe în liga întâi, cu un lot în jur de 25 de jucători, cu un salariu lunar mediu în jurul a 3000 de euro, ori 12 luni pe an, face 12.600.000 euro, adică salariul lui ronaldo sau al lui messi e cât cumulul salariilor din ligă!!!
    și atunci, de unde mai avem și pretenții?

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/foto-un-microbist-a-pariat-pe-x-in-toate-meciurile-din-prima-etapa-a-ligii-1-cit-va-cistiga-daca-acs-poli-si-pandurii-vor-termina-la-egalitate-453809.html

    moldoveanul ăsta mic (doar e din hârlău) n-are minte, că ar fi jucat selecție, dar are noroc. cel puțin până acum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Păi când sunt situaţii de-astea, cineva trebuie să sune pe toată lumea cu potenţial.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo Tavi, i-ai pus pe toti cu botul pe labe si ar trebui sa se simta atunci cind isi dezamagesc partenerii de vineri. Acum ca Gabita si Catalin au plecat cred ca tu ar trebui sa ajungi printre conducatorii fenomenului si sa fi capitanul uneia din echipe. Esti serios, vii in fiecare saptamina, ii cunosti pe toti foarte bine si cuvintul tau poate fi respectat. Conteaza mai putin ca nu sti cine stie ce fotbal caracterul conteaza mai mult. Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  11. Schweinsteiger a plecat din cauza, si la sugestia Anei, deoarece M.U. e mai putina rigurozitate si el spera sa se intalneasca printre picaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cit ploua acolo, exact printre picaturi o sa se intilneasca!

      Ștergere
  12. Se pare ca Steaua si-a revenit exact cand trebuia!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa nu cumva sa lipsiti iar vineri ! Pentru a va stimula, va promit ca la sfarsitul meciului va invit la nea Nicu si voi suporta tot ce vreti sa mancati si sa beti.Daca nici asa nu va conving sa continuam "fenomenul" nu stiu ce sa mai fac si ma voi retrage in glorie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Popicule tu vino la teren chiar dacă nu se joacă.E păcat ,să pierzi o bere te lipești tu .Îți promit eu o bere dacă papi tot și ești cuminte.Unde mai găsești tu asemenea fenomen.

    RăspundețiȘtergere
  15. să-i felicităm pe steliști și să le urăm o vară cât mai lungă în CL. silică, dacă vii vineri, să-mi amintești de alea două beri. dacă nu vii, oricum se pierd. și așa am mai cotizat patru bucăți la chiftelaru, care o fi el bolovan, da e mult mai curajos ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi cer scuze fata de toti neprezentii de vineri. Vehementa mea a fost rezultatul unei stari de moment. Din varii motive imi doream extraordinar de mult sa ma misc, sa joc fotbal in compania voastra, cu atat mai mult cu cat natura ne crease conditii de ultim moment. Gata, mi-a trecut si astept cu nerabdare ziua de poimaine.
    Motanelului o scuza in plus, deoarece dupa comentariul meu aiuristic el s-a stapanit si nu s-a dat in spectacol. Cam rar intalnesti asa ceva in ziua de azi.

    RăspundețiȘtergere
  17. Motane si Tavi sunt mandru de voi. Ati demonstrat ca blogul poate si trebuie
    folosit in scopuri intelectuale. Bravo voua!

    RăspundețiȘtergere
  18. Motane, cam pari sa fi prostul familiei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare că, în orice caz, n-am onoarea să fiu prostul familiei lui matale.

      Ștergere
  19. Anonimule, sa fii, nu sa fi.Asa ca, tu esti prostul clasei.

    RăspundețiȘtergere
  20. Tavi,nu cumva ai vrut sa scrii hahalere si s-a blocat tastatura pe halal?!?
    Din pacate nu pot sa va onorez cu nepretuita-mi prezenta nici maine, am incercat niste alergari usoare, dar din pacate am inca dureri si nu vreau sa risc.
    Colac peste pupaza, am probleme si cu ochii, ma paste un glaucom, fac tratament si lunar voi merge la control..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nebunatic mic, gurile rele spun că te-ai uitat prea mult pe gaura cheii. sănătate maximă și-mi pare rău c-ai pierdut berile, o să mă ocup eu de ele, biensur, în cinstea ta. mai nasol e că o să-l iau pe tavi între protejații mei și cam trebuie să eliberez un loc în schemă. paulică e cuminte, mitică își dă silința, așa că cam te paște...

      Ștergere
  21. Steaua e numai una16 iul. 2015, 22:10:00

    Grea e viata de suporter la Insolventul. Sa-i vezi pe altii cum cistiga patru campionate la rind, joaca in cupele europene, iau si cupa iar favoritii tai isi mesteca ciunga din par, trist.

    RăspundețiȘtergere
  22. Va fi mai rau ca-n iad ! Cum naiba sa joci in conditiile astea ? S-o lasam pe saptaluna viitoare, suntem batrani si nu putem risca.N-avem banii lui Cotabita.Daca o incurcam, n-avem bani nici de lumanari, asa ca stati acasa.

    RăspundețiȘtergere
  23. Vasea cu toate ca esti indispensabil menajeaza-te ca sa poti juca in ple(n)titu-dinea fortelor. Sper azi sa fim macar de ... cateva beri. Ar trebui sa ne numa-ram sa vedem pe cine contam. Bebe number one.

    RăspundețiȘtergere
  24. Desi nu puteai scrie tu asa ceva, te intreb daca putem veni doar la banchet?

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu am iesit pe afara si nu e chiar asa cald cum vor sa insinuieze unii.

    RăspundețiȘtergere