sâmbătă, 7 aprilie 2012

Iar învingătorul este...

Atmosferă de mare meci vineri pe Agronomie! Motivul, pe lângă rivalitatea deja tradiţională dintre campioni şi guguştiucii pelicani, l-a constituit premiul special acordat de ceape Frumuşani celui mai destoinic fotbalist al zilei: un week-end de vis la prăşit buruieni, cu decorul şi ambianţa din partea casei.
Partida a fost, ca de obicei, încinsă, cu nereuşite tehnice de excepţie, răsturnări de scor şi acompaniament sonor pe bază de bip-uri. Maeştrii au condus cu 1-0, s-au văzut egalaţi, au ajuns la 4-1, după care au cedat fizico-psihic încă două goluri, s-au detaşat la 5-3 şi au rezistat cu stoicism ultimele minute la 5-4, rezultat final. Comisia tehnică de evaluare ne-a trimis astăzi, 7 aprilie, observaţiile asupra celor 15 jucători, pe care vi le prezentăm în premieră, urmând ca după deliberarea juriului să fie stabilit şi laureatul. Începem, cum este şi normal, cu campionii:
-Somnorilă: excepţional în poartă, cu cel puţin trei şuturi şi jumătate apărate, până a fi biruit de o execuţie rafinată servită printre crăcane. polivalent şi ca fundaş, poate adormi oricând, i-ar fi util un scăunel la purtător, ca să nu se mai ostenească în picioare
-Bebilă: mama-soacră a echipei, super-încurcăreţ pe partea sa dreaptă, viziune a jocului, plasament de excepţie
-Stelică: travaliu imens, excelent la marcaj şi respingere, cu dese infiltrări în atac, va fi un pericol imens când îşi va perfecţiona şi jocul cu mingea
-Motanu: (pinguin) imperial în apărare, stâlpul (sau jalonul...) axului central, gură mare, deposedări de manual, şut de rugbist, autogolgeter rafinat
-Mitică: foarte util în banda stângă, omul care aleargă cel mai mult la campioni, sarcini duble, gol superb de la mare distanţă, uşor temător însă în duelurile directe
-Găbiţă: raportul său de joc este ilizibil, datorită unei pete imense ce pare a fi de vin, bere şi pelin, rămâne însă sub observaţie, ca şi acasă, de altfel...
-Eli: cea mai nouă achiziţie, travaliu, tehnică, şut, maturitate deosebită pentru vârsta sa
-Bolo Van Sile: ca de obicei, mascota echipei. imprevizibil, implacabil, intangibil, imposibil de înţeles de către adversari şi coechipieri în atac, campion detaşat la jocul fără balon şi la căderi artistice
Iată şi raportul despre pelicani.
-Paulică: în mare progres fizic, plasament excelent, forţă, din ce în ce mai puţine durităţi
-Cătălin: ca de obicei, un excelent jucător şi un mare domn. în scădere spre final, datorită meciului din seara anterioară şi sarcinilor duble provenite de la omul în minus
-vărul Dan: agilitate, viteză, forţă, travaliu. uşor dezordonat şi obosit spre final, oricum, de mare potenţial
-Eugen: calităţi deosebite, în uşoară scădere, acelaşi veşnic îndrăgostit de balon
-Cristi g: tehnic, imprevizibil, ambele picioare, combinativ, de temut când va mai creşte şi din punct de vedere fizic
-Marean: în nota obişnuită de găină a echipei. invizibil în apărare, adormit la mijlocul terenului, mormoloc în atac, are cel mai lent şut de pe teren, cu care păcăleşte portarii. ultima sa victimă, Somnorilă, se pare că va primi ca supliment şi o poezie...
-Tavi: probabil, meciul carierei pentru el. pasă de gol, penalti obţinut (chiar dacă a fost ratat), gol de la Arcul de Triumf, din unghi. coechipieri şi adversari deopotrivă l-au desemnat ca fiind MVP-ul partidei iar cu această ocazie îl rugăm să ne contacteze pentru a intra în posesia premiului promis. Am auzit însă zvonuri cum că ar dori să-l cedeze puradelului Marinică...

57 de comentarii:

  1. Un cetatean din Drumul Sarii7 apr. 2012, 16:35:00

    Domnilor, ce inseamna MVP? Intrebam deoarece avem nevoie de o vedeta cu sare si piper la echipa de cartier .

    RăspundețiȘtergere
  2. Am jucat atât de slab, încât aproape că mă mândresc cu asta! :)
    Am deschis scorul după intercepţia aia la Tavi, dar apoi am pierdut uşor mingea la centru şi doi pelicani au scăpat singuri cu Motanu, pe care l-au făcut din pase şi golul a fost o formalitate. M-am băgat şi la penaltiul ăla "obţinut" de Tavi pe care l-am executat cu stângul mult peste bară... Mai bine nu făcea henţ Tavi, că ar fi fost golul anului, degajare Motanu din terenul nostru la vinclu! Pe urmă, am fost superficial când conduceam la 2-3 goluri şi am finalizat de două ori cu călcâiul, iar dacă se termina egal, aşa cum zicea şi Cătălin, era numai vina mea. Dar totul e bine când se termină cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. gabita consoleaza-te cu gandul ca asa data viitoare se va putea spune, sper, ca esti in revenire evidenta de forma. Daca acum jucai f. f. f. bine, ca de obicei, unde sa mai cresti? Bebe

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, o să fiu în certă revenire de formă, dar o să pierdem! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. motanu stilist7 apr. 2012, 21:18:00

    dinamo a furat-o cu trei goluri superbe şi m-am gândit să-mi felicit prietenii microbişti. din păcate, nea Nicu se dă rănit şi-a pus-o pe tanti Miliţica să răspundă...

    băi ăla mic, poate faci şi tu cinste că am pierdut raportul tău de joc. ai idee când joacă Benfica?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bai, Tom Ping Raz Van, ce prieten imi esti cand vorbesti asa "frumos" de mine?!?
    Dinamo,CFR Cluj si Vasluiul o facura de cacao,urmeaza Steaua?!? Sper, ca NU.

    RăspundețiȘtergere
  7. Constat ca sunt unii care-si dau autogoluri fara numar si mai au si tupeul sa vorbeasca de fotbal.Mai bine il luati exemplu pe Tavi,el macar nu are pretentii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ii pot face eu cadou lui Somnorila un scaunel si o umbrela sa doarma linistit pe teren.Daca imi spune marimea il omenesc si cu o pereche de indispensabili de plaja cu manecuta pentru plaja.Culoarea o stiu, este roz!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce-o fi cu Lesinatu?Cred ca sta de vorba cu curcile pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  10. ştiu pe cineva care o să doarmă bine la noapte...

    RăspundețiȘtergere
  11. La al 2-lea gol pe care l-am luat, popicu n-are nici o vină.Văzînd cum se alunecă, am încercat o derapare ( ca la tenis), dar aderența a fost așa de puternică încît am rămas blocat cu picioarele crăcănate ca fata mare și chiar dacă mingea ar fi fost adusă numai de vînt, tot ar fi fost gol. Deci a fost autogol.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă tot a început Luci cu rectificările, să spunem şi că golul lui Mitică, "de la mare distanţă", a fost de fapt din preajma porţii, la o fază adevărată reuşită de Ely, când a driblat doi pelicani pe metru pătrat din poziţie statică! Sau poate Motanu o fi vrut să fie ironic, dar pentru cei care n-au fost la teren e insesizabilă.

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca tot e sa fiu milostiv o sa-i fac cadou lui Somnorila o cutie cu pastile antihpnotice si una cu supozitoare.Ar trebui sa stea cineva langa el cand le ia,ca asta precis le incurca!

    RăspundețiȘtergere
  14. PelicanRaduTanase9 apr. 2012, 14:49:00

    Sefu, sefu, sunteti marele premiant al etapei, iar dvs. in loc sa va ridicati premiul, taceti.

    RăspundețiȘtergere
  15. PelicaneRT, ma lasi! Sunt ocupat si apoi... cine stie, mai aflam cate ceva din culisele meciului si poate vom constata ca de fapt premiul il merita altcineva. Iar tu ma stii ca sunt o persoana de onoare. N-as putea sa iau ce nu-mi apartine de fapt si de drept. Ma gandeam la Motanel, vad ca si Luci e in grila. Totusi realizarile lor nu se ridica la nivelul celor ale lui mandel. Mai asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  16. PelicanRaduTanase9 apr. 2012, 15:04:00

    Sefu, eu zic sa va grabiti. Daca da ploaia, o sa aveti parte de o prasilaaa la Frumusani, mama, mama.

    RăspundețiȘtergere
  17. Amicilor, aduceți-mi aminte cînd am pierdut eu ultimul meci ( indiferent la care echipă am jucat). Consultați statistica și o să vedeți acest lucru interesant ( scuzați lipsa de modestie). Concluzia e că eu știu să dorm bine în poartă.
    L.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica dormi cu folos! Noi pelicanii zicem de mult chestia asta. D-aia iti tot facem oferte. Elena inca te asteapta, ca o Penelopa.

      Ștergere
  18. Luci, data viitoare joci tot la noi! Asta dacă vrei să te mai aduc cu maşina...:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Am cam înțepenit în poartă și Motanu are de ce să mă critice cînd ies în teren, așa că...
    L.

    RăspundețiȘtergere
  20. Aoleu,ce lupta mare pentru Premiul special acordat de CAP Frumusani! Laureat, -MVP,ce tentant...,voiam sa ma inscriu si eu,dar se pare ca n-am loc de Tavi,Marean,Somnorila,Motanu si alti pretendenti,asa ca ramane pe data viitoare,oricum,nu ma las pana nu-l obtin.

    RăspundețiȘtergere
  21. motanu pacifist9 apr. 2012, 20:34:00

    bătaie mare la partida de diseară între Silică, Paul (ambii aşteaptă un 2)şi Cătă, care stă în X. ca să nu se supere nici unul, io, aflat incognito pe-acolo, propun să se anuleze meciul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Vasea draga,tu nu trebuie sa te inscrii la concurs pentru ca ai premiul ceape pentru intreaga activitate.Mentiune cu coronita primeste si domnul Bucian, pardon, Mucian,iar am gresit tastele!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ghici ghicitoarea mea10 apr. 2012, 12:03:00

    Vitelus cu parul cret
    Luftangiu din cei de rasa
    Poa' sa stea vineri acasa
    Nu, el vrea sa faca hent

    A visat ca-i driblangiu
    Si-a cazut apoi din pat
    Evident ca a gafat
    Eu v-am spus ca e zurliu

    Esti un tata de albine
    Care jocul il incurca
    Du-te nene si te culca
    Poate asa scapam de tine

    RăspundețiȘtergere
  24. Ghici ghicitoarea mea10 apr. 2012, 12:55:00

    Dintre toate lighioanele
    Aciuite pe la joaca
    Una incepe sa imi placa

    I-un baiat mai voinicos
    Si lipsit de intelect
    Poti sa juri ca e defect

    Eu ma mir cum nu intelege
    Ca-i las mingea si i-o iau
    Ca apoi un gol sa-i dau

    Dintre acelea de artist
    Strecurate printre craci
    Sunt campion,n-ai ce sa faci

    Eventual,sa-ti iei ghiozdanul
    Si la rand cu toti ratatii
    Sa te inscrii la meditatii!

    RăspundețiȘtergere
  25. poţi să faci ceva dacă pe om îl mănâncă la poezie?!? doar să nu citească adresantul, că iar o dăm pe bip-uri.

    RăspundețiȘtergere
  26. Filozoful Şorţuleţ10 apr. 2012, 22:14:00

    Ce ghicitori uşoare!

    "Vitelus cu parul cret
    Luftangiu din cei de rasa
    .....
    Este (trântor) pe teren
    (Iar la joc mereu se-ncurca)"

    ****

    "...(e)lipsit de intelect
    Poti sa juri ca e defect
    .....
    Eventual,sa-(şi)ia ghiozdanul
    Si (în) rand cu toti ratatii
    Sa (bifeze) meditatii!"

    E clar.Ambele ghicitori au acelaşi răspuns: cel vizat este Seneca!

    RăspundețiȘtergere
  27. ciudăţenii. barca-osasuna, 2-0 la pauză, 4-4 la cornere, 10-4 la cornere în min.65. blackburn-liverpool 0-0 la cornere după prima repriză.

    RăspundețiȘtergere
  28. motanu spectator10 apr. 2012, 23:32:00

    la poezii, nu la primul adresant mă gândeam...

    RăspundețiȘtergere
  29. Vineri e foarte posibil să apară şi Tenismanu. Alt obosit după meciul de joi...:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Din ce s-a scris pana acum pe blog referitor la ultimul meci,se pare ca POPICU a castigat premiul cel mare...cu minus in fata!
    Sarbatori Fericite,dragi colegi!

    RăspundețiȘtergere
  31. popicu are mereu un minus în față, dar atît de vizibil că toți îl cred normal.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  32. Tavi-poreclit şi Magazie11 apr. 2012, 22:13:00

    Imi pare rău pentru frate-meu Prăvălie, dar şi aici l-am întrecut! Ca frate mai mare,i-am luat şi premiul asta. Am şi argumente. O să le expun pe scurt printre cele căteva comentarii, ce e drept cam târzii, despre meciul de vinerea trecută. Ceilalţi contracandidaţi au toate şansele să se afirme în acest clasament, dar în niciun caz folosindu-se de cele întâmplate în urmă cu 6 zile.
    Aşadar.......

    RăspundețiȘtergere
  33. Tavi-poreclit şi Magazie11 apr. 2012, 22:46:00

    Aşadar dragii mei (ce frumos sună acest cuvânt atunci cînd Seneca se adresează cu candidă superioritate părintească lui Vasea!-oau-deci se poate!), vineri s-a întâmplat ca supercampionii pelicani să piardă la limită. A fost un meci în care au jucat cu un om mai puţin şi au înfruntat povara unui handicap psihic îngrozitor din clipa în care, la 0-0, în plină dominare, pelicanul Magazie a gafat impardonabil, permiţând dezorientaţilor pinguini să marcheze.
    Atunci, spre finalul primei jumătăţi de partidă, cânt un nou atac pelican începea să pridă viaţă, premiantul etapei, pe post de apărător, în loc să continuie firesc cu o pasă spre liniile adverse, a vrut să combine cu fratelui său , fundaş şi el, dar postat pe latura opusă a terenului. A lovit mingea slab, iar şmecherul ăla mic, Găbiţă, în revenire de formă, a mirosit situaţia, a interceptat în zonă centrală şi evident a marcat. Adevărată tragedie antică. De la această nesăbuinţă frăţească a început o perioadă ghinionistă pentru autor şi implicit pentru echipă. .......

    RăspundețiȘtergere
  34. Tavi-poreclit şi Magazie11 apr. 2012, 23:03:00

    Aşadar, la scurt timp, pelicanii au egalat prin Eugen, dar la atacul următor, pinguinul minor Ely, avându-l în faţa sa pe Magazie, a prins un şut extraordinar de la vreo 12m, cu suficient efect, astfel încât balonul a trecut tangent pe lângă fundaş şi apoi a intre în colţul porţii. Dezastru total, pentru că acest gol iar năruia într-o clipă întrg efort colectiv al echipei de a reface situatia. Mai mult, el lăsa impresia că tot Magazie era vinovat. A urmat 3-1, după care Balaurul a ieşit din poartă iar păgubosul i-a luat locul. Ce a urmat...

    RăspundețiȘtergere
  35. Tavi-poreclit şi Magazie11 apr. 2012, 23:31:00

    Păi a urmat...că a încasat un gol şi în aceasta postură. Tot de la Ely-minor, şut din unghi la colţul scurt, perfect plasat şi uşor mascat în faza de lansare(Găbiţă a şi recunoscut că a ecranat câmpul vizual al portarului), lucru care a contat şi el destul de mult. Cert e că dacă terenul nu era din beton, Magazie ar fi intrat în pământ de ciudă şi supărare. Deci 4-1. Se auzeau scandări din apărarea turtită a pinguinilor "Tavi e speranţa noastră!-Tavi e cel mai bun!" Obrăznicia asta l-a înfuriat pe frate-meu, care a urcat în atac şi vorba lui Cristi-gaz "s-a cunoscut". Cu tehnica-i "necunoscută" a reuşit un gol care a dat aripi echipei. După 4-2 a urmat fulgerător 4-3, gol Dănuţ din pasa colosală a lui Cătă şi totul părea să intre în normal. Nu a fost să fie aşa, căci ....

    RăspundețiȘtergere
  36. .... nu mai îmi amintesc cum, dar după câteva ocazii bunicele ale vitezistului, precum şi un penalty ratat la un henţ "făcut cu cap" şi nu cu mâna, aşa aiurea, cum au zis unii prin tribună (mingea şutată parşiv de Motănel din faţa porţii lui se ducea taman în vinclul celălaltei porţi, iar Tavi, intr-un fel neatent, dar şi ghinionist, tocmai întorcea capul dinspre un nene aflat undeva in spatele portii şi care îi adresase câteva cuvinte), s-a mai încasat un "gol anonim", căci altfel nu-mi explic de ce nu reţin cum s-a dat. La 5-3 totul părea pierdut şi totuşi, aceşti pelicani fantastici, având un om mai puţin, au avut tăria de a nu ceda şi pe final au reuşit un forcing extraordinar şi un gol cu coautor (şut Cătă şi deviere imparabilă a Motănelului pentru 5-4). Iar dacă timpul de joc nu expira,sau macar se beneficia de 1-2minute de prelungire, Cătă şi ai lui sigur egalau, cum de altfel sunt convins că ar fi fost mai echitabil. În fine, asta e. Suferinţa înobilează, mai ales în această Săptămână.

    RăspundețiȘtergere
  37. Se pare că într-adevăr, am fost suficient de scurt şi concis. Noapte bună.

    RăspundețiȘtergere
  38. Ehei, dacă mai şi citeai înainte de a scrie ţi-ai fi amintit de Mitică, gol din pasa lui Ely care v-a făcut franjuri pe metru pătrat. Iar cadoul de la tine l-am returnat la golul egalizator, că aşa se face când eşti manierat şi în revenire de formă!

    RăspundețiȘtergere
  39. Mitică, i-auzi-o p-asta! În Giuleşti a fost permis doar accesul femeilor şi copiilor. Ce banner credeţi că au arborat distinsele doamne? Mitică să ne pupi la păsărică! :))

    RăspundețiȘtergere
  40. ... si Mitica,manierat,cum il stim,a "prestat" imediat!

    RăspundețiȘtergere
  41. o telespectatoare12 apr. 2012, 22:54:00

    Domnule Mitica, am si eu o savarina.Va intereseaza?

    RăspundețiȘtergere
  42. alta telespectatoare12 apr. 2012, 23:11:00

    Este vorba cumva de domnul Mitica "cu ea mica"? Nu cred ca ma intereseaza!

    RăspundețiȘtergere
  43. Meci de excepţie aseară! Am reuşit să batem una din echipele grele ale campionatului, depăşind-o în acelaşi timp în clasament, unde am ajuns pe 6! Ca să vă faceţi o idee, adversarii noştri fuseseră învinşi foarte greu de lider, cu 2-1, iar noi le-am dat 3-1! Dar în meciul ăla nebun puteam foarte bine să şi pierdem. Fiecare echipă a avut 4-5 bare, în condiţiile în care portarii au apărat oricum senzaţional, iar toţi care am jucat ne-am autodepăşit.
    Trei faze merită să vi le povestesc... Fiţi atenţi la prima: scap spre poartă, reuşesc să împing mingea din cădere, portarul respinge la un coechipier, eu nu apuc să mă ridic decât într-un genunchi, iar ăsta mă ia la ţintă, mingea ricoşează la alt coechipier, mă las de tot la pământ, pe burtă, dar şi ăsta trage tot în mine, mingea sare la alt coechipier, dar adversarii nu mai suportă stresul şi îl faultează în careu. Penalty! Credeţi că s-a terminat? Nu! Marcăm, dar arbitrul dictează repetarea, transversală, contraatac, bară la poarta noastră!!!

    A doua: fault clar asupra unui coechipier exact în faţa arbitrului, care vrea să ducă repede fluierul la gură, dar îl scapă pe jos, la câţiva metri! :)) Până să-l ia şi să fluiere, faza continuă şi adversarii trimit mingea în bară, după care arbitrul, dacă tot a ieşit bine, nu mai fluieră! :)

    Şi ultima, pe final: pe o degajare a lui Mihai, reuşesc un cap din plonjon, cu răsucire în aer, pentru că eram cu spatele la poartă! Din păcate, mingea s-a dus la o palmă de bară, în colţul lung, ar fi fost golul serii.

    În concluzie, astăzi pelicanii pot profita! ;)

    RăspundețiȘtergere
  44. Asa e Gabita,poate ca ai dreptate,oricum,Felicitari pentru victoria de aseara!
    Nedrept este fotbalul cateodata,uite Dinamo este in finala Cupei oarecum nemeritat,dupa o victorie chinuita si cam intamplatoare in primul meci si o infrangere aseara,meci in care Mediasul(echipa) a fost superioara si daca conducea cu 3-0 la pauza nu s-ar fi mirat nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  45. o alta telespectatoare13 apr. 2012, 11:12:00

    Creda ca mai degraba as dori sa il cunosc pe domnul Tavi, povesteste asa de frumos ca nu mai ai nevoie de somnifere.

    RăspundețiȘtergere
  46. I-l recomandam telespectatoarei pe Motanu care-i liber de ambele maini.

    RăspundețiȘtergere
  47. Sunt atatea lucruri noi petrecute in ultimele 40 de ore.
    Pe rand ... si pe scurt:
    - Mitica e unic, am spus-o şi o repet, de aceea i s-a dus faima ca are şuturi, pe care nu le vezi şi driblinguri de-ţi ascunde mingea cât ai zice "peşte" -probabil aşa s-a întâmplat şi la golul lui de vineri;
    - Felicitări pentru aseară, succes pelicanilor pentru astăzi!
    - PAŞTE FERICIT ! pentru toţi pinguinii şi pelicanii care vor venii astăzi, cât şi celor care din diverse motive doar vor citi cronica şi comentariile ce vor urma ;
    - Fericit, va anunt ca astazi nu voi fi prezent la marea confruntare din Agronomie . De ce? - Foarte simplu - De ieri, începând cu ora 12-20 am si eu un Şef.

    RăspundețiȘtergere
  48. Interesanta si bine imbracata oferta, de-acum citeva zile, a lui Tavi. Totusi nu-mi suride ideea de a-i da satisfactia mocofraierului de a castiga cu mine-n echipa. Asa ca voi invinge with penguins team dream.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  49. Sa-ti traiasca seful! Si la mai multi!.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  50. Tavi, daca nu vii, ia-l si pe mocofraier cu tine. Da-i cainele, c-am inteles de la baieti ca se pricepe al naibii. Totusi te sfatuiesc sa-ti iei adio de la bietul animal.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  51. Mi s-a indeplinit si mie o data dorinta!Daca n-ar veni si "doarme-n ghete" as putea fi chiar fericit.Tavi poate insa sa scrie cronica de mana cu Gulian.

    Aoleu iar am apasat gresit o tasta!

    RăspundețiȘtergere
  52. TAVI,cu toate ca nu esti suficient de clar,totusi,inteleg ca esti TATIC si va felicit pe toti trei pentru asta. Sa va traiasca! Sarbatori luminate!

    RăspundețiȘtergere
  53. Tavi, ştii ce ar spune Motanu la faza asta? Te lăsăm să ne cinsteşti! :)

    Luci, m-ai sunat de pe număr ascuns, nu te pot suna înapoi. Pe la 2 şi ceva voi fi în zonă, sună-mă dacă poţi să scapi mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  54. stăpânu motanu13 apr. 2012, 13:47:00

    acu ajunsei în localitate. Tavi, felicitări, pelicanii îţi vor dedica înfrângrea, deşi fără tine le va fi mai greu!?!

    ăla mic, până să fie rândul lui Tavi, cred că aveai să mă cinsteşti cam de vreo cinşpe ori!

    Socrate, te anunţ că am şi şpiţul drept liber. aşa, dacă te interesează...

    RăspundețiȘtergere