vineri, 1 iulie 2022

Meciurile lunii iulie

 Etapa de vineri 1 iulie 2022


          Cronica lui TAVI

S-a jucat Sile. La inceput 3 (eu, Gabita si Mihai tenismanul) la 4 (Nelu, Mitica, Tolea si Cristi,cel cu mana in ghips) vreo 10min. 0-0. Apoi au venit 3 politisti. S-a jucat 5 la 5. 
E1- Nelu, eu, Gabita, Tolea si 1politist.
E2- do politisti, Mitica, Mihai-T si motanu. Joc frumos, Indians si la propriu si la figurat in sensul ca a fost darz  disputat. Scorul a alternat  deoparte si de alta pentru ca finalul as consemneze  6-6, cred. La repriza a 3a nu am mai fost.  Scopul a fost atins,  miscarea a biruit caldura. Toti baietii au fost la inaltime!
 
Actualizare foto: cu Nelu Bronson la Belina!


(pescuit sportiv, pupat&eliberat)


(asistat de... ”Motanu”) 😄

66 de comentarii:

  1. Asteptam si alte pareri,poate chiar o cronica mai amanuntita.

    RăspundețiȘtergere

  2. Bancul zilei: 11 bărbați la poarta raiului(a mai fost,da imi place)

    La poarta raiului apar 11 bărbați. Sfântul Petru, curios, îi întreabă:

    - Cine sunteți, domnilor?

    - Naționala de fotbal a României!

    - Păi și cum ați nimerit poarta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Văd că ai băgat cu tot cu auto”corect”! S-a jucat Sile - oare ce părere o avea Sile despre asta? :) Sau joc frumos, indians - adică au jucat indienii cu șerifii? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indians=incins. Vina apartine "textelor ajutatoare"in alte limbi pe care le are tastatura telefonului meu si pe care nu le pot anula. 🙂🙂

      Ștergere
  4. Bancul zilei: Cum reușește Ion să fugă la o bere

    - Alo, Ioane, hai la o bere la barul din colț.

    - Păi când te-am sunat eu acum o jumătate de oră, ai zis că ai o durere îngrozitoare de cap!

    - Aveam, dar a plecat la cumpărături.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancul zilei: Pe patul de moarte

    Un preot stătea lângă un om pe patul de moarte:

    – Strigă acum cu putere că te lepezi de Satana, să se ştie că nu ţi-e frică!

    Niciun răspuns.

    – Strigă fiule, cu toată forţa!

    Linişte…

    – De ce nu strigi că te lepezi de Diavol?!

    – Până nu aflu în ce direcţie mă duc, nu vreau să supăr pe nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Marea provocare dintre veteranii de ziua 5 și polițiști, un fel de hoții și vardiștii, se amână din motiv de accidentare în rândul polițiștilor. Om vedea când și dacă se mai ține, ideea e că vineri se joacă normal.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bancul zilei: Apel la biroul de consiliere al alcoolicilor anonimi

    Alo! Biroul de consiliere al alcoolicilor anonimi?

    - Da.

    - Puteți să-mi spuneţi, vă rog, la sarmale de porc cu mămăliguţă, ce vin merge, alb sau roşu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancul zilei: Un bucureștean ajuns pe litoral

    Ce spune un bucureștean ajuns pe litoral?

    - Să mă bată mama, câtă apă caldă!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancul zilei: Discuție între tată și fiu

    - Tati, vreau o înghețată!

    - Și eu, doar că maică-ta ne-a dat bani doar pentru două beri!

    RăspundețiȘtergere
  10. Etapa de vineri 8 iulie 2022

    Din nou egalitate...

    La 14,45 ma suna Tavi,dupa care pot sa-mi potrivesc ceasul,si-mi spune ca vine din delegatie de la Buzau si este pe la Afumati si probabil va intarzia...Temperatura este sub 30 de grade,suntem pe terenul din stg. spate.
    S-a facut deja 15,45 si Tavi inca n-ajunsese,apare un pusti sa ne ceara o minge,l-am rugat sa joace cu noi pana vine Tavi...
    Mihai face alegeri cu Gabita care alege primul...

    E1.Albert-pustiul,Razvan1-M,Mihai,Mitica,Sica,Vasea.
    E2.Nelu-Bronson,Popica,Tolea,Razvan2-dr,Razvan3-cel cu parul alb,Gabita.

    La 15,45 incepe meciul cu intelegerea sa jucam pana la 16,45,cu pustiul in poarta care apara f.bine si scorul se duce pana la 6-2 pentru E1.Apare si Tavi care mai sta pe tusa in asteptarea politistilor care nu mai vin...Razvan1-M,in marinimia lui,paraseste terenul in favoarea lui Tavi...
    Scorul trece prin 7-4,apoi se strange pana la 7-7,moment in care Gabita reuseste un eurogol cu o executie de exceptie din lateral dr,aproape de linia de corner,o bolta care cade in poarta pe coltul lung...La 7-6,Popica apara penaltiul executat de Mihai,dar acelasi Mihai,cel mai bun de pe teren,egaleaza la opt,gol cu capul,aproape din plonjon,de pe partea stg.,la centrarea lui Sica,faza la care Vasea l-a cam incurcat pe Popica(porcaru) la coltul scurt langa bara...
    Nelu-Bronson dupa ce a iesit din poarta a jucat excelent ca fundas.Vasea a "promis" ca o sa-i cam "incurce",da nici nu prea a primit pase de gol;oricum este in ton cu vremea,seceta totala,fara gol de cateva etape...
    Asadar,scor final 8-8 si ne-am dus prieteni la hidratare,multumiri "donatorilor"de bere,Stelica si Mihai.
    Golurile E1 au fost marcate de oportunistul Mitica(3g),Sica(2g) si evident,Mihai(3g).De cealalta parte,Razvan1-M a dat un autogol la paianjen,Razvan2-dr,Razvan3(cel cu parul alb) si bineinteles Tolea si Gabita.
    O vinere densa cu hidratare prelungita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt, puștiul ăla a apărut la finalul alegerilor, răsturnând complet raportul de valoare, mai ales că a rămas în teren tot meciul. În condițiile astea, egalul obținut de noi a venit în urma unui șir de întâmplări fericite, cum au fost și cele două devieri ale fundașilor (Motanu - deci nu autogol, căci șutul era pe poartă, apoi Tavi - aceeași situație), culminând cu apărarea penalty-ului de către Popică. Cu toate astea, n-ar fi fost suficient fără cele 3 goluri în serie la final, în care orice am trimis pe poartă, chiar și extravagant, a intrat!
      Mea culpa față de Căpitan, am greșit la alegeri preferându-l pe un nou-venit care la încălzire controla și lovea corect mingea, dar în joc a fost îngrozitor de lent, înota pe teren, Bogdan ar fi părut David Popovici pe lângă el! :)) În schimb, Căpitanul a dat iar vreo 3 goluri, pare mai bun decât înainte! :)

      Ștergere
    2. Da,Mitica-capitanu pare mai bun dupa operatie...

      Ștergere
  11. Vajnicul aparator Razvan1-M a primit o minge puternica in plina fata sutata de Tolea,care l-a zdruncinat serios...

    RăspundețiȘtergere
  12. Bancul zilei: În drum spre morgă

    Omul de pe targă, către infirmieri:

    - Unde mă duceţi?

    - La morgă.

    - Dar încă n-am murit.

    - Păi, încă n-am ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  13. Găbiță, pupă ici, las că revin eu f curând și te prind când ți-e lumea mai dragă în atac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te aștept, mister B, mă fac că mă împiedic! :)))

      Ștergere
    2. Nu-i nevoie să te faci Găbiță, viteza mea debordantă de campion all-time te va împiedica.

      Ștergere
  14. Bancul zilei: Discuție între doctor și pacient

    Doctorul către pacient:

    - Să știți că nu vă pot pune un diagnostic exact pentru boala de care suferiți. Sincer, ar putea fi din cauza băuturii.

    Pacientul:

    - Nu-i nimic, domnule doctor, stați liniștit, o să vin atunci când sunteți treaz.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bancul zilei: Cum decurge examenul unui student

    Mama îi scrie un mesaj fiului:

    – Cum a fost la examen? Anunţă-mă urgent!

    Studentul îi răspunde:

    – Examenul a decurs excelent, profesorul a fost în extaz. M-a rugat să-l repet şi la toamnă.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bancul zilei: Un bărbat îi cere numărul de telefon unei femei

    Un bărbat vede o femeie frumoasă pe stradă și decide să își ia inima în dinți și să o abordeze:

    - Bună, îmi dai numărul tău de telefon?

    - Ești un tip ordonat?

    - Da, sigur.

    - 0123456789, ordonează-le tu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bancul zilei: Regele animalelor

    Puiul de leu către tatăl său:

    - Tată, se spune că ești regele animalelor. Așa este?

    - Când nu e maică-ta în apropiere, da.

    RăspundețiȘtergere
  18. Bancul zilei: Înainte de operație

    Înainte de operație, un chirurg își întreabă pacientul:

    - Câți ani aveți?

    - Peste o lună voi împlini 40 de ani.

    - Îmi place optimismul dumneavoastră.

    RăspundețiȘtergere
  19. Bancul zilei: O blondă se destăinuie unei prietene

    O blondă se destăinuie unei prietene:

    – Fato…

    – Da, fato.

    – Știi că Ionuț al tău o fost aseară pe la mine?!

    – Dar de ce?

    – Păi mi-a zis să ies până afară să-mi zică ceva…

    – Și?!

    – Amm ieșit…

    – Și?!

    – Vezi șura cea de paie?

    – Văd.

    – M-a dus acolo.

    – Și?!

    – Păi uite acolo a făcut dragoste cu mine.

    – Și?!

    – Acum stau eu și mă gândesc… ce-o fi vrut oare Ionuț să-mi zică aseară?

    RăspundețiȘtergere
  20. Și fiindcă ei
    nu ne băteau,
    A mai venit un polițist:
    PATRU!
    Patru polițiști se legănau... :))

    Cam așa a fost vineri 15, pe caniculă, dar nu chiar așa cum se anunța. Veteranii cu 7 în față s-au protejat și n-au venit, dar tot am pus de un 5 la 5, grație polițiștilor (am jucat înainte un dublu cu ei la tenis).

    Deci echipa Vardiștilor a fost cu Adi în poartă, Răzvan, Dan și new-entry John + Popică.
    Echipa Hoților a debutat cu Tavi în poartă, Motanu, Mihai T, Găbiță, Doctorul.

    S-a terminat egal, după destule răsturnări de scor: 1-0 Vardiștii, 4-2 Hoții, 5-4 Vardiștii, 5-5. John s-a dovedit jucător bun, astfel că pe final ne-au cam băgat în corzi, noroc că am egalat la ultima fază, la o pasă cam înaltă a lui Motanu, pe care am vârât-o cu emoții, din săritură.
    Puteam să și batem, Tenismanu a dat nu mai puțin de 4 bare, dar am fost mulțumiți cu egalul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, și Doctorul a dat clasigul gol cu călcâiul, după ce s-a complicat la o fază la care i s-a părut prea ușor să dea cu latul din prima! :))

      Ștergere
    2. Frumos,egalul persista,au jucat 5 la 5,scor 5-5,asadar 5 peste tot!
      De abia acum vazui cronica dupa ce ma intorsei cu masina de la Pitesti.

      Ștergere
    3. Super, nu frumos, 4 de 5 într-o singură zi, asta înseamnă că 40% au promovat, dacă ar fi fost 5 de 4 ar fi fost dezastru, 50%, adică o echipă întreagă, ar fi trebuit să se întoarcă la juniori în primul an de liceu.

      Ștergere
    4. Pari priceput la zaruri. :) A mai fost și un 6-2 la tenis.

      Ștergere
    5. Normal, dacă toată viața am dat cu ele. Despre 6-2 ce pot să zic, e un zar cam nasol dacă cine știe când și cum nu ai o poziție în care ar putea să te ajute, la table, la black-jack nu, ruletă nu, copcică nu, poker nici atât, poate așa jumate în față, jumate în spate ca la Brăila, părerea mea că ar fi bine să mai dați de un set, un 6-4, 6-5 sau chiar 6-6 fără tie-break ar fi mult mai plin de optimism pentru jucători.

      Ștergere

  21. Bancul zilei: Un bărbat își câștigă pâinea din scris

    Conversație între prieteni:

    - Salut prietene, ce mai faci, cum o duci?

    - În sfârșit am ajuns să-mi câștig pâinea din scris.

    - Și ce scrii?

    - Le scriu părinților să-mi trimită bani ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Meci frumos si pe alocuri palpitant in ultima etapa. Noi am avut ca handicap inca din start lipsa ultimului aparator, fie el si jucator de camp cu posibilitati de a juca bine si in poarta. Ei l-au folosit pe Ady, foarte bun si pe acest post, dar era in asteptare si Popica.
    Mihai, care per total a jucat excelent si-a.logodit sutul cu cadrul portii ( 4 sau 5 torpile au zguduit ...biata logodnica 😉) + penalty ratat. Uite asa de la 4-2 pentru noi s-a ajuns la 5-4 pentru ei. A facut dreptate golul din final al lui Gabita!
    Norocul meu a fost ca a lipsit Capitanul. Sigur eram cu el in echipa si dupa cele intamplate saptamana trecuta, cumulat cu cele de vineri, eram terminat dupa meci. Asa ca pana imi revin: concediu placut in continuare, Capitane!)) 😄😄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Penalty-ul ratat a fost etapa trecută... Căldură mare, monșer! :))

      Ștergere
    2. Dar daca Tavi a anticipat si s-a referit la penaltiul ce va fi ratat in etapa viitoare?:))

      Ștergere
  23. Ca intotdeauna politia e cu noi!! Grupul celor trei amici + al patrulea, posibil viitor politist, vazand apetenta lui pentru primii trei, ne-au ajutat sa sfidam caldura cu un meci f. frumos si sanatos in formula de 5-5.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce start lansat al becalistilor ! Dac-o țin tot așa iau ei ceva până la final : țeapă, plasă, ce atârnă, văd ei. Apropo, m-ai țineți vreunul cu ei, sau v-ați deșteptat în sfârșit ?

    RăspundețiȘtergere

  25. Bancul zilei: Copiii spun lucruri trăznite

    O fetiță își ia bunicul la întrebări

    – Bunicule, pe tine te-a făcut Dumnezeu?

    – Da, draga mea, Dumnezeu m-a făcut, răspunde bunicul.

    Câteva minute mai târziu, fetița își întreabă din nou bunicul:

    – Bunicule, dar pe mine tot Dumnezeu m-a făcut?

    – Da, draga mea, răspunde bunicul.

    Timp de câteva minute, fetița îl studiază pe bunic, iar apoi se uită la reflexia ei în oglindă.

    Bunicul ei se întreba ce-i trecea fetiței prin minte.

    Într-un sfârșit fetița zice:

    – Știi ceva, bunicule? Dumnezeu face o treabă mai bună în ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere
  26. Bancul zilei: O blondă la interviu

    O blondă la interviu:

    - Câți soți ai avut?

    - Doar ai mei sau așa în general?

    RăspundețiȘtergere
  27. Bancul zilei: Bulă la interviul de angajare

    Bulă la interviul pentru angajare:

    – De ce v-aţi pierdut ultimul loc de muncă?

    – Ştiţi, nişte mici neînţelegeri cu şeful şi cu soţia lui…

    – Nu v-aţi înţeles cu soţia lui?!

    – A, ba da, cu ea m-am înţeles perfect!

    RăspundețiȘtergere

  28. Bancul zilei: De ce dorm femeile dezbrăcate

    Femeile nu își cer niciodată scuze.

    În schimb, ele dorm dezbrăcate și te lasă pe tine să decizi dacă mai ești supărat sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  29. Bancul zilei: Soțul invită un prieten la cină

    – Iubito, îi spune soțul soției, am invitat un prieten la cină.

    – Cum? Ai înnebunit? Casa e cu susul în jos, n-am făcut cumpărături, toate vasele sunt murdare și n-am chef să gătesc ceva special!

    – Știu toate astea…

    – Atunci de ce ți-ai invitat prietenul la cină?

    – Pentru că sărmanul are de gând să se însoare și vreau să-i arăt în ce se bagă.

    RăspundețiȘtergere
  30. TAVI recidiveaza si comenteaza etapa

    Pe scurt, etapa de vineri 22.07.22.
    E1-G3, Mihaita, Razvan-2 si ....Alina, prezenta agreabila si inedita doar ca persoana, in teren un adevarat terminator pentru E2 ( 5 sau 6 goluri, adevarate goluri, nu din categoria celor cosmetizate de colegii de echipa).
    E2- Popicu, Tavi, Cosmin si Cristi, un pusti de vreo 11-12 ani, pe care l-am racolat cu vorba dulce si frumoasa din fata vestiarelor cand impreuna cu R2 aduceam portile mici la terenul din spate, stanga.
    Scor , sa zicem 16-10, pentru E1. In ultima parte Razvan a intrat la E2 si Cristi s-a dus dincolo, diferenta reducandu-s
    e la 6. Au mai marcat Mihaita 4g, R2- 3 sau 4 pentru E1 si E2, Gabi3.
    De la E2, Cosmin 4g, Fernandel 2+1p, Tavi 1g.
    Joc foarte frumos, cu faze spectaculoase, executii si fente de mare efect in Alina a intrecut orice asteptare, cel putin pentru noi cei care nu o stiam de ce e capabila.
    Altfel, politistii nostrii su ramas la vatra, Iar Motanelul dupla ce a bifat prezent ne-a parasit.
    Super etapa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cititi si comentariile de pe WhatsApp...

      Ștergere
    2. Multumim lui Tavi!
      Talentata ALINA,pe care am mai vazut-o in filmulete postate de Gabitrei,o juca in vreo echipa de fete?

      Ștergere
    3. Dupa meci am intrebat-o si mi-a sus ca joaca intr-un cadru organizat, ia parte cu echipa in competitii oficiale, etc. Dupa acest raspuns mi-am mai revenit putin .🙂🙂

      Ștergere
    4. Cristi, pustiul care ne-a ajutat sa fim egali numeric nu a jucat rau deloc, dribla frumos dar nu prea pasa pierzand de cateva ori mingea, faze din care am luat goluri. Nu imi amintesc sa fi dat vreun gol dar sigur a participat decisive la cateva combinatii terminate de noi cu gol.
      La final m-a intrebat cand mai venim. M-am uitat la el, l-am masurat de sus pana jos si i-am raspuns. Parca era Eli, cel de acum 10-12! Cum istoria se mai repeat uneori, poate ca ziua de ieri sa fi consemnat inceputul unei noi cariere de succes in cadrul fenomenului nostru!

      Ștergere

  31. Bancul zilei: Ce își doresc femeile

    Savanții din toată lumea au lucrat sute de ani pentru a descoperi ce își doresc femeile.

    După o muncă asiduă, au aflat în sfârșit.

    Singura problemă este că, între timp, femeile s-au răzgândit.

    RăspundețiȘtergere
  32. Stie cineva,probabil Gabitrei,cati ani are Alina?

    RăspundețiȘtergere

  33. Bancul zilei: Soția sună în timp ce soțul e la băut

    Aseară, în timp ce eram la bar, mă sună nevastă-mea:

    – Cina e gata, ţipă ea. Dacă nu eşti acasă în 20 de minute, să ştii că o arunc la câine!

    – Nu fi penibilă, îi zic. Ce vină are el?

    RăspundețiȘtergere
  34. Dragii mei pinguini, ori nu v ați prins, ori vă place abureala. Alina am fost eu, sub acoperire desigur. Important este să cresc de la joc la joc, precum Coman. Păi ce credeați că voi jucați cu o fată frumoasă iar eu stau și zac în casă?

    RăspundețiȘtergere
  35. Bancul zilei: O blondă la spovedanie

    O blondă merge la spovedanie:

    - Părinte, trebuie să mărturisesc că am preacurvit.

    - De câte ori, fiica mea?

    - Părinte, am venit să mă spovedesc, nu să mă laud!

    RăspundețiȘtergere
  36. Bancul zilei: O blondă la bibliotecă

    O blondă la bibliotecă se îndreaptă val-vârtej către bibliotecară şi zice:

    – Am o nemulţumire!

    Bibliotecara:

    – Spuneţi.

    – Am împrumutat o carte săptămâna trecută şi a fost extraordinar de oribilă!

    – De ce?

    – A avut mult prea multe personaje şi nicio acţiune!

    – Ahhh, dumneavoastră trebuie să fiţi persoana care ne-a luat cartea de telefoane…

    RăspundețiȘtergere
  37. Bancul zilei: Soțul se întoarce mai devreme din delegație

    Soțul vine neanunțat acasă, dintr-o delegație.

    Intră în casă, caută în șifonier, sub pat, în baie, nimeni. Se întoarce către soție și zice:

    - Ai îmbătrânit, femeie!

    RăspundețiȘtergere

  38. Bancul zilei: Ce face un soț nervos

    Un soț nervos rupe, sparge, înjură.

    În schimb, o soție nervoasă nu face nimic: nici mic dejun, nici prânz, nici cină.

    RăspundețiȘtergere
  39. În sfârșit (de iulie), meci tare în Agronomie, pe terenul bun-spate, 15 fotbaliști de ziua 5 prezenți.

    Dificil de făcut alegeri, s-au tras 7 bețe, convenția fiind că aceia care vor fi 3 să-și aleagă restul echipei, ceea ce s-a și întâmplat:

    E3: Bronson, Motanu, Mihai-T, Țolea, Tudor, Găbiță, Mitică + Doctorul (după ce a apărut Tavi)
    E4: Gabi, Tavi, Hercule, Gabi3, Ely, Andrei, Alina

    Meciul a fost mult timp pe muchie de cuțit. E3 a început în forță, 2-0, iar Doctorul a apucat să reducă scorul până să treacă la E3, unde a rămas pe sec, daaar... mi-a dat două pase de gol în fața porții. Așa cum eu i-am dat și eu, mai multe, dar lui Mitică! :)

    Ce merită menționat:
    - pe lângă goluri, au fost multe faze de poartă, rezolvate de cei doi portari, uneori neverosimil (de exemplu, Gabi mi-a scos în două faze 1 la 1, iar dincolo Bronson + apărarea au respins o grămadă de șuturi)
    - Alina a dat gol cu călcâiul, cred că putea realiza mai multe dacă făcea parte din schema de joc a trioului Ely-Andrei-Hercule
    - E4 a condus o singură dată, datorită și din cauza nervilor lui Ely, care a șutat imparabil de două ori de la jumatea terenului, ca pe vremuri!
    - Momentul psihologic a fost că exact la repunerea de după preluarea conducerii de către E4, Țolea a dat gol din poartă în poartă, egalând practic imediat!
    - Pe final E3 a înscris exclusiv pe contraatac, de două ori după degajări ale lui Mihai-T: una terestră pe care am ajuns-o în colțul terenului, mi-am deschis puțin unghiul și am șutat sus, la colț; alta înaltă, lumânare, care mi s-a lipit de mierea de pe gheată și a ajuns pe tavă la Mitică, formalitate, scor final 10-7!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat să precizez că până la urmă omul în plus s-a văzut.

      Ștergere
    2. Frumoasa si interesanta descrierea meciului facuta de Gabita.Prezenta mea nu prea avea rost vazand componenta celor doua teamuri,mai mult va incurcam...Constat ca starea mea de sanatate nu prea se imbunatateste,sa vedem cum evolueaza pana vineri.

      Ștergere
    3. Nu te mai alinta, pe alea din fața porții le dădeai și tu. Plus că ne-ai fi dus la paritate.

      Ștergere
    4. Ce bine ar fi sa ai dreptate,Gabita!

      Ștergere
  40. Bancul zilei: Femeile și parcarea

    Femeile sunt niște ființe extrem de pozitive și optimiste, care nu privesc niciodată înapoi.

    Nici măcar atunci când parchează.

    RăspundețiȘtergere

  41. Bancul zilei: Un bărbat acuzat de braconaj ajunge în fața judecătorului

    Acuzatul de braconaj este condamnat la trei luni de închisoare. Fiind întrebat când dorește să fie privat de libertate, el spune:

    - În perioada de împerechere...

    RăspundețiȘtergere
  42. Bancul zilei: O femeie lovește mașina

    - Iubitule, ți-am făcut clătite și am lovit puțin mașina.

    - Ce ai făcut!?

    - Clătite.

    RăspundețiȘtergere
  43. Bancul zilei: Bărbatul studiază certificatul de căsătorie

    - Iubitule, ce tot faci?

    - Nimic...

    - Nimic? De o oră tot studiezi certificatul nostru de căsătorie.

    - Da, căutam data la care expiră.

    RăspundețiȘtergere