sâmbătă, 25 decembrie 2021

Egalul din Ajun (by Găbiță)

 Așa cum e frumos în Ajunul Crăciunului, niște copii, vreo 4, au primit cadou fotbalul de ziua 5 de la veteranii prezenți. Copiii aveau vreo 13-14 ani, făceau fotbal chiar acolo, în bază, iar când am apărut eu și Mihai Tenismanu (după vreo două ore de tenis + una de Nostalgia), îi luaseră la driblinguri și pase, mai mult driblinguri, pe ai noștri. Adică pe Gabi3, Popică, Salah și încă un băiat, Alexandru (?). Mihai a insistat să intre la copii, că doar e profesor, eu am intrat la ai noștri. Destul de repede au apărut Tavi și Motanu, primul la tineri, Motanu la noi.

Vreo jumătate de oră am dat drumul la joc și am întors scorul, apoi doi copii au plecat să-și verifice cadourile de sub brad, moment în care Gabi3 a anunțat că trece dincolo și s-a schimbat trendul. Deși când a zis ”începeți” i-am servit un lob de la mijlocul terenului, combinația de veterani și copii ne-au luat la combinații și ne-au călărit serios. Am ținut o vreme de scor, dar pe final s-au dus la două goluri în față, moment în care Motanu visa la un egal improbabil cu care să plecăm prieteni acasă. Și totuși, Moșu face cumva și ne ajută...

Mai întâi, trimit o tentativă de lob de la distanță, Tavi nu se orientează și pune mâna în afara careului. Greu l-am convins pe Mihai să ia măcar un metru distanță la zid, dar și când l-a luat, am înțepat mingea cu șpițul, bară-gol! Motanu începe să spere la golul egalizator, așa că pune osul și începe să recepționeze o serie de șuturi pe suprafața corpului său sculptural... :) La un moment dat trimite o pasă peste apărare, stopez aerian, Tavi iese, lob cu latul, bară! Îl văd pe Motanu punându-și mâinile în cap, ultima șansă de egal părea irosită, dar știți cum se spune, întortocheate sunt căile Moșului! :) La faza următoare recuperează și avansează pe centru, eu mă duc în dreapta cu Mihai după mine, Gabi3 era poziționat ușor stânga spre Popică, așa că Motanu mai face câțiva pași și aruncă un șpiț de departe, care bate chiar în fața porții... Și, cum Tavi nu e chiar Bronson, să se ducă în alunecare cu piciorul, încearcă să blocheze cu mâna la nivelul gazonului, dar mingea se strecoară chiar pe acolo, printr-un spațiu minuscul!

Asta a fost, două goluri cu șpițul au consfințit Egalul din Ajun și am trecut la partea a doua, bere pe pajiște. După vreo două am vrut să ne mutăm la Nostalgia, la căldurică, dar Stelică ne-a tăiat aripile, anunțându-se că și acolo s-au stins luminile... S-au stins luminile și pentru anul ăsta, căci vinerea viitoare e 31 și participanții la fenomen vor avea trebi specifice. Așadar, Crăciun Fericit și La Mulți Ani 2022!

Later edit, foto document
În 2015, Crăciunul a picat într-o vineri.
Nu numai că s-a jucat, dar s-a lăsat cu masa și dansul!

27 de comentarii:

  1. Asa Gabita,tine steagul sus.Felicitari pt cronica si mai ales pt.miscarea din ziua de ajun.Bag seama ca ati fost 10 de s-a indurat sa joace si Motanu.Egal,egal,dar la cat de egal?Asta asa din curiozitate...
    Si ca sa n-o mai lungim,Craciun Fericit si La Multi Ani 2022!ca sa-l copiez pe cronicar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bancul zilei: Trei pensionari la bârfă

    Trei pensionari stau la o bârfă pe prispa casei.

    Primul zice: Io, după ce mor, vreau să fiu incinerat.

    Al doilea: Eu vreau să fiu îngropat creștinește.

    Al treilea mai dă pe gât o dușcă și zice: – Bă băieți, la cât am băut io la viața mea, vreau să fiu îmbuteliat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Crăciun fericit, sănătate, s-aveți casa plină de belșug și de lumină, zile senine, voie bună și multe bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  4. -Bancul zilei: Femeile și parcările

    Femeile sunt ființe extraordinare, care niciodată nu privesc înapoi. Nici măcar când parchează.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancul zilei: Doi viruși se întâlnesc

    Doi viruși se întâlnesc:

    – Oo, salut! Ce mai faci? Bă, da’ arăți cam rău, ești palid!

    – Da, cred că am ampicilină…


    RăspundețiȘtergere
  6. Gabita,ce-ar fi sa-l introduci pe Doctoru in randul sponsorilor acestui blog? Vad ca e pasionat si poate ne mai ajuta la cronici si la comentarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să se manifeste și ne sponsorizează de nu se vede! :)

      Ștergere
  7. Cu ceva dinti,ceva masele...

    RăspundețiȘtergere

  8. Bancul zilei: Testul fidelității

    Ea cumpără pentru el o duzină de chiloți de aceeași culoare.

    El: De ce de-aceeași culoare? Ca să spună lumea că nu-mi schimb niciodată chiloții?

    Ea: Care lume?

    Tăcere…



    RăspundețiȘtergere
  9. Un An Nou BUN, cu noroc și sănătate, cu goluri multe (niciun caz în buzunare), ratări tipice și plonjoane spectaculoase ! La mulți ani cu bucurie, la mulți ani de două ori lui Vasilică gură de aur care acum înțeleg că vrea să-și pună dinți de Au24K !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Bogdane de urare,sa fim noi sanatosi, ca le-om duce toate...

      Ștergere
  10. Sfântu Vasea, ne mai ții mult cu cronica? Bănuiesc că n-ai lipsit de la etapă în ajun de ziua ta... :)) La mulți ani și pe partea asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gabita!
      Mai bine baga tu niste poze pe post de cronica din 31 dec.

      Ștergere
  11. Bancul zilei: Bulă la școală

    Intr-o zi, profesoara spune:

    - Jos în bănci! Cine se crede prost să se ridice în picioare.

    Clasa stă un timp, dar dintr-o dată se scoală Bulă:

    - Ce e Bulă, de ce te crezi prost? Spune profesoara.

    - Nu mă cred doamna, dar nu vreau să stați singură în picioare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mijlocaș mijlocitor5 ian. 2022, 20:25:00

    Părerea mea este că vă trebuie un mijlocaș la închidere pt. limitarea scorurilor. Dacă nu reușiți să-l deturnați pe Tănase de la arabi căutați în ograda proprie.
    Politica de cadre U21 se pare că nu a dat rezultatele scontate. Înțeleg că în etapa din Ajunul Crăciunului au apărut noi oportunități. Nu le ratați căci nu sunt simple goluri.
    Dacă vineri vă adunați, jucați și rămâneți la comentarii dați un semn de nostalgia (care-i asta ?). Cred că vin și eu, mai la închidere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bancul zilei: Cum ceri o cremă depilatoare

    - Bună ziua, aș dori o cremă depilatoare.

    - Pentru ce zonă?

    - Craiova...

    RăspundețiȘtergere
  14. Asteptam cu interes prima cronica pe 2022.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost un meci pe cinste, dar cronica va veni doar cu poze de la Nostalgia, știți ce zic.

      Ștergere
  15. Bancul zilei: Chuck Norris la magazin


    Chuck Norris la magazin.

    Vânzătoarea îl întreabă:

    - Cu ce ne puteți ajuta

    RăspundețiȘtergere
  16. Bancul zilei: Discuție periculoasă în cuplu

    Discuție în cuplu:

    - Iubito, recunosc, la început nu te iubeam deloc.

    - Și acum?

    - Acum te iubesc ca la început.

    RăspundețiȘtergere

  17. Bancul zilei: Un polițist citește ziarul

    Șeful de post al poliției îl trimite pe subalternul lui zi de zi să-i cumpere ziarul.

    Acesta se gândește să cumpere 7 ziare și să-i dea unul zilnic.

    După o săptămâna, șeful spune:

    - Bă Gigele, bă da prost e ăsta. E a șaptea oară când face accident și tot pe acolo trece...

    RăspundețiȘtergere

  18. Bancul zilei: Un cuplu la psiholog

    Un cuplu la psiholog. Psihologa către el:

    - Te simți dominat de soția ta?

    Soția intervine:

    - Nu, nu se simte.

    RăspundețiȘtergere
  19. Doctore,am inteles ca ai castigat meciul prin golurile marcate,de ce nu incerci sa faci o mica/mare cronica pe blog?
    Felicitari pentru evolutia ta!

    RăspundețiȘtergere
  20. Fiindcă ăsta este site de bancuri (bune).

    RăspundețiȘtergere
  21. Daca cronica nu e,macar banc sa fie!

    Bancul zilei: Doi bărbați la porțile raiului

    La porțile raiului se întâlnesc 2 bărbați:

    - De ce ai murit?

    - Am murit de frig, dar tu?

    - Am murit de bucurie.

    - Adică?

    - M-a sunat cineva spunând că la mine acasă era un bărbat în pat cu soția mea. Am ajuns acasă, l-am căutat și nu l-am găsit nici în dulap, nici în grădina, nu l-am găsit și am murit de bucurie!

    - Băi, de ce nu te ai uitat în frigider?

    RăspundețiȘtergere