luni, 8 noiembrie 2021

Tot de la Vasea citire...

    ...Incerc sa creionez cateva fraze despre etapa de vineri,5 nov.2021. Dupa o absenta de o luna si 5 zile,iata-ma din nou pe teren, in iarba artificiala din Agro.

      Ca de obicei, la H15 fara un sfert eram pe terenul din dr. spate,de altfel singurul liber si era doar un tip de varsta mijlocie(mai tarziu am aflat ca era doctorul-Petcu) care m-a intrebat,"la fotbal?",zic "da", dar nu prea sunt amatori...Am inceput cu telefoanele si pana la urma ne-am adunat 12-13.Cand eram doar noi doi,a venit un antrenor si ne-a atentionat ca la h16 si 20 trebuie sa parasim terenul.Am inceput pe la 15,20-15,25.

     E1: Gabita,Motanu,Tavi,Tudor,Popica,Gabitrei.

     E2: Gaby,Police1,P2-inlocuit cu Mihaita-adolescentul,Cristi-frizerul,dr.Petcu,Vasea.

     In prima parte cand Gabita a stat in poarta,E2 s-a miscat mai bine si a deschis scorul prin Cristi si chiar a condus relativ mult timp cu 2-1 prin acelasi Cristi, cand in poarta era Gabitrei,autorul golului pentru E1,insa cu cei doiG(Gabita si Gabitrei) in camp, au inceput sa curga golurile in poarta lui Gaby,scorul devenind 4-2 pt. E1.Dupa cei 2 golgeteri G.au mai stat in poarta la E1,Tavi si Popica in ultimele 5 min.,de care s-au rugat aproape tot meciul.Echilibrul s-a cam rupt si combinatiile intre cei 2G au facut ravagii in apararea rasfirata a E2,golurile s-au tot adunat ajungand ,cred, la 8-2 pentru E1.Daca in prima parte mingea nu prea vrea sa intre in poarta lui Gaby,in partea a doua fenomenul s-a repetat la cealalta poarta.La E2 s-a jucat preactic numai intre Police1,Mihaita si Cristi.Gabitrei a facut cateva parade spectaculoase si eficiente cat a stat in poarta.

     Pe ansamblu a fost o miscare reusita.Cat despre mine, am trecut cu bine peste pauza facuta,n-am avut bucuria golului,dar nici nu prea am fost jucat, poate data viitoare.

     Vremea a fost superba pentru fotbal,cu peste 20 de grade la inceput de noiembrie.Hidratarea a fost mai scurta si din cauza ca s-a cam intunecat dupa trecerea la ora de iarna.



12 comentarii:

  1. B.

    -Iubito,ce vrei anul acesta de Craciun?,brad sau molid?
    -Pinul si cardul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca un B.
    - De ce o soacra seamănă cu un condiment?

    - Pentru că se amestecă în toate.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! celor implicati in fenomenul fotbaldeziuacincea numiti Gabriel sau Mihai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne trăiești, Vasea! Să nu lipsești vineri de la picnic!

      Ștergere
  4. La mulți ani Tenisului românesc, la mulți ani Găbeilor și lui Mihăiță, sănătate, noroc, multe bucurii, zile senine, voie bună și cât mai puține înjurături !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de urări, tot pe ron suntem și noi! :))

      Ștergere
  5. B.

    O blondă merge cu peştişorul la veterinar.

    – Eu cred că este epileptic, îi spune ea veterinarului.

    Veterinarul aruncă o privire şi răspunde:

    – Mie mi se pare că e destul de liniştit.

    – Staţi, că încă nu l-am scos din apă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te rog sa-ti mai ascuti creionul. Am mari asteptari de la tine. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sile, mi se pare firesc sa nu fi castigat E2. Cand nu esti jucat in faza decisiva, golurile vin greu. Stiu si eu postura de a nu fi luat in seama din etapa de acum doua vineri.
    Apropo, dupa lovitura primita in aparatul inimii, cum te simti?

    RăspundețiȘtergere
  8. B.

    O familie de berze se întâlnește seara la cină, după o zi întreagă de muncă, și încep să își facă socotelile.

    Bărzoiul:

    – Dragii mei, azi am produs binișor! Am dus un băiețel unui avocat. A ieșit ceva șpagă! Tu?

    Barza:

    – Eh, am fost la un amărât. Bucuros nevoie mare, s-a împrumutat și a dat și el ceva acolo. Tu?

    Puiul de barză:
    – Eu am fost la un cămin studențesc! Mamă, ce spaimă am băgat în ei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo, bravo, realmente o echipă de specialiști profesioniști valutiști de certă valoare europeană natorală, la anul sunt convins că vor fi campioni mondiali. La familia de berze mă refer.

    RăspundețiȘtergere