duminică, 8 noiembrie 2020

Meciurile lunii noiembrie

Hai și noi în valu' doi!

50 de comentarii:

  1. Etapa pe scurt
    In prima vineri din noiembrie(6) s-a jucat acasa pe terenul mic de langa vestiare.Prezenta buna, 8 la 8; vreme buna, putin rece.
    Echipa G: Gaby, Motanu, Popica, Andrei, Mitica, Tudor, Sile
    Gabita.
    Echipa E: Luci, Doru-Bete, Tavi, Bogdan, Ciprian, Hercule,
    Elly,Vasea.
    Tavi si Tudor au sosit ceva mai tarziu, scorul era 1-0 pentru G la intrarea lor in joc. Meciul a fost disputat si destul de strans pana aproape de final. Ech.G a condus in permanenta.Pacat ca Elly si Hercule au jucat aproape numai intre ei, fapt remarcat si de Ciprian dupa meci; cel putin pe mine Elly m-a avertizat inca de la inceput ca nu-mi paseaza.G. conducea si Elly egala pana la 3-3, cand ech.G a marcat de doua ori la rand si scorul s-a facut 5-3, de altfel fiind si rezultatul final, deoarece Elly i-a reprosat ceva lui Luci care s-a suparat instant si a parasit terenul, incheindu-se si meciul cu cateva minute mai devreme, cu toate ca incepuseram, ca de obicei, mai tarziu.Elly a marcat toate cele 3 goluri pentru echipa sa, iar pt. invingatori au marcat Gabita 2g.,Sile 2g.si Tudor 1g. Daca am gresit, corectati.
    Cam asta a fost dragii mei, dupa au urmat comentariile si bericile pe pajiste.

    PS. Un sincer "La multi ani!" pentru Gabriel si Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Echipa zilei:
    - G1, Gabi-mare,
    - G2, Gabita,
    - G3, Gabi-3,
    - Mihai-Tenismanul,
    - Mihai-Sudorul.
    Tuturor:La multi ani cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani Găbeilor și Mihaelelor lor, Mihailor și tuturor celorlalți, sănătate și virtute.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani Cangea ! Multă, multă sănătate, să trăiești să îmbătrânești, să ai parte de bucurii (telefonul nix)!

    RăspundețiȘtergere
  5. B.

    Un tip intra intr-o berarie:
    -Dati-mi o bere, imi astept nevasta aici.
    -Bruna sau blonda?il intreaba chelnerul.
    -Nu stiu, de abia a intrat la coafor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Băi, n-am timp, da' și când o să am...

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si Muhaielelor,Mitica, Motanu,Tavi,Bogdan si care va mai stiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muhaia e nababa-ta măi dragă panaramă mascată, noi suntem finuți (nu chiar toți) ca Mihaelele. Ți-au închis cașcarabeta și te-ai gândit să te reverși și tu un pic peste burtică.

      Ștergere
  8. Cutzu-Cutzu Miau!9 nov. 2020, 21:24:00

    „La club n-avem nici de-o pâine, Pablo ne răspunde: «Mâine!»”

    RăspundețiȘtergere
  9. Despre meciul de vineri, nimic, nimic, nimic!
    Nu mai intereseaza pe nimeni...

    RăspundețiȘtergere
  10. B.

    Preotul suna la usa. Din interior se aude o voce cristalina:
    - Tu esti, ingerasule?
    - Nu, raspunse slujitorul Domnului, dar lucram la aceeasi firma.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce mai stiti de 2B ? A intrat la hibernare ? Îi urez iarnă lungă să aibă timp să se odihnească ca lumea, nu ca pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  12. B.

    Intr-o intersectie opreste un sofer.
    Nestiind cum sa ajunga unde avea nevoie, intreaba un politist, in mai multe limbi, insa fara succes.
    Vazand ca nu scoate nimic de la politist, pleaca mai departe.
    Vine o batrana la politist si ii spune:
    - Uite, maica, omu' ala stia atatea limbi straine!
    La care politistul ii da replica:
    - Si la ce i-a folosit?

    RăspundețiȘtergere
  13. B.

    - Am invatat ieri la scoala ca apa nu are nici miros, nici gust, nici culoare, dar nu este adevarat, ii spune Bula mamei sale.
    - De ce spui asta?
    - Pentru ca am pus ieri apa in berea lui tata si a observat imediat...

    RăspundețiȘtergere
  14. Azi jucăm ? Unde si de la ce oră ? Nu uitati ca

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragă Ely...

    Am văzut că mai citești pe aici, eventual te vor înștiința alții, așa că mă aștept să afli în timp util ce scriu aici.

    Deși în alte dăți te-ai scuzat că n-ai început tu, vinerea trecută tu ai fost cel care a stricat meciul. Să-l faci să plece pe Luci de pe teren e ceva ce au reușit puțini spre nimeni la fotbalul de ziua 5. Să-ți vină spumele și când ești condus la un gol și să arunci cu tâmpenii în stânga și-n dreapta nu mai e ceva ce putem tolera doar pe motiv că ești tânăr și te aprinzi repede. Sau că joci bine! Om fi noi mai bătrâni și mai netalentați, dar totul are o limită. Vineri ai greșit inclusiv în disputa cu Motanu, pe care l-ai înjurat aiurea minute întregi pentru un presupus fault despre care Ciprian a recunoscut după meci că n-a fost! Ceva similar s-a petrecut între mine și Hercule, de care m-am împiedicat accidental, iar el voia să-mi dea fault. I-am explicat că n-a fost, de-aia nici n-am cerut.
    Mai mult, după meci ați plecat (a câta oară?) fără a da banii de teren. Se spune că dacă ești bun, ești prost - o expresie cu care eu nu sunt de acord, ca principiu. Dar în cazul nostru, dacă mai continuăm să acceptăm rahaturile astea, chiar suntem proști. Mai multă lumea s-a exprimat pe chestiunea asta, și numai cei vechi, ci și alții precum Gabi3, Sică sau Ciprian. A venit și Stelică după meci, am stat mai mult cu el după ce au plecat ceilalți și mi-a recunoscut că nu mai are plăcere să vină la fotbal și să fie apostrofat sau chiar înjurat dacă face o deposedare!

    În concluzie, trebuie să te gândești bine ce vrei de la fotbalul cu acest grup. Admit că mai sunt și unii dintre noi care nu dau exemplu grozav, nici eu n-am fost ușă de biserică de-a lungul timpului, dar... enough is enough! Ar fi bine ca rezolvarea să vină de la tine, fiindcă de la noi nu poate fi decât una singură.

    RăspundețiȘtergere
  16. Azi jucăm ? Unde și de la ce oră ? Nu uitati că e 13.Să nu ziceti că nu v-am spus.Trebuie să aveti declaratia pe proprie răspundere.Nu spuneti că mergeti la fotbal ca zic politistii că-i luati la misto.Spuneti-le că ati iesit să căutați ziua de ieri.Vor intelege cu cine au de a face si vă vor lăsa in pace.
    Eu le-am spus ca merg la fabrică si mi-au spus:
    Hai,sefu,că stim că mata esti bossss.

    RăspundețiȘtergere
  17. B.

    - Salut, Ioane!
    - Salut!
    - Ia zii ma ai gasit femeia ideala?
    - Da!
    - Si, v-ati casatorit?
    - Nu!
    - De ce?
    - Pentru ca si ea cauta barbatul ideal!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am avut ieri de semnat un contract important cu niste americani si oricum deja voi ma cam plictisiti.Raman insa acelasi domn si mi-am trimis valetul sa va cinsteasca:beti si mancati pe socoteala binefacatorului vostru.Mitica, sa dea mama naibi sa fugi cu restul,ca iar te culc in dormitorul porcului!

    RăspundețiȘtergere
  19. B.

    Acuzatul de braconaj este condamnat la trei luni de inchisoare. Fiind intrebat cand doreste sa fie privat de libertate, el spune:
    - In perioada de imperechere..

    RăspundețiȘtergere
  20. Propunere indecentă14 nov. 2020, 21:15:00

    Cu Demy Moore în rol de arbitru. Dacă tot se supără prea mulți când pierd sau chiar când sunt conduși, hai să nu mai jucăm pe goluri, să jucăm pe cornere, sau pe hențuri, pe offside-uri, sau și mai tare, pe înjurături, cine înjură cel mai mult câștigă, dacă cu 2-3 minute înainte de final Demy constată egalitate perfectă ne pregătim de lovituri de departajare, respectiv de o cafteală în toată regula, 2 reprize a 5 minute, Învingătorii nu plătesc terenul și primesc un butoi de vin de la Luci (eu sunt în echipă cu Herc și Mihai tenis) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cine zici tu că ești în echipă? Popică îi face cu o mână pe amândoi.

      Ștergere
  21. B.

    Aveam tot ce si-ar putea dori un barbat: un apartament superb, o masina sport, motocicleta, o femeie care ma iubea cu toata fiinta ei...acum, s-au dus toate.
    A aflat nevasta-mea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Vineri-13, a fost scor egal. Motivul?, a lipsit grande Sile, vedeta care face intotdeauna diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce-or mai fi facand ceilalti granzi ai fenomenului?, Bebe, Paul, Nelutu, Virgil! Pe Stelica nu-l mentionez, el vine deseori la repriza 3a. Fac ei bine? Sunt ei "forever green", cum se autointitula pana nu de mult cel mai mare BeBe din Agronomie?

    RăspundețiȘtergere
  24. B.

    Doi angajati discuta la masa de pranz:
    - Auzi, cum de ti-a marit seful salariul cu 1000 de lei?
    - Simplu, i-am zis ca daca nu mi-l mareste cu 1000 lei, o sa spun tuturor ca mi l-a marit cu 2500 lei.

    RăspundețiȘtergere
  25. B.

    Un betiv se suie intr-un taxi si spune:
    -Sofer,la gara.
    -Dar suntem la gara.
    Betivul spune suparat:
    -Uite 50 dar data viitoare sa nu mai mergi asa tare ca am rau de viteza!

    RăspundețiȘtergere
  26. Chiar nu se sinchiseste niciun participant sa scrie 2-3 randuri despre meciul de vineri, 13 nov 2020? Mare pacat!

    RăspundețiȘtergere
  27. Intreaba Tavi,sa nu-l ia si pe el somnul.Va raspunde El Grande.
    Bebe e GaGa,Bogdan e TraLaLa,Lucica doarme, nu se pune.Motanu e BlaBla,Mitica e PaPa, Monseniorul vostru e HaHa.Restul mai incolo,ca pierd avionul.

    RăspundețiȘtergere
  28. In sfarsit, iata si "O cronica mica".
    Multumiri lui Doru-Bete!
    O intrebare,

    In sfanta noastra traditie si vineri am depasit sfertul academic, asa ca ora 3 a trecut pe la Agronomie ca rapidul. Am reusit sa constituim doua echipe:
    Echipa Gabita: Gabita, Razvan, Tavi, Mitica, Andrei, Hercule.
    Echipa Ely: Luci, Doru, Tudor Tolea,Ely, Bogdan.

    Meci frumos, cu putin scandal, util pentru eliminarea toxinelor.
    Absenti: Gabi, Gabitrei cu probleme de sanatate-a fost prezent ca spectator, Sile.
    In asteptare noastra: Nelu, Paul, Stelica, Vigil.
    Golul meciului: Tudor.
    Luci si Doru au bagat-o in ate, unul cu capul si celalat cu calcaiul.
    Intrebare: (Auto) golurile astea doua de ce s-au contorizat la EG ca autori lor a facut parte din EE?

    Scorul se zice ca a fost egal.
    Asa pleaca unii neinvinsi si multumiti acasa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Corect: 'In asteptarea..."
    Absenti: Vasea.
    Cronica i se datoreaza dlui.Vasea.
    Asa se intampla cand faci pe scriitorul in in pat.
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  30. B.

    Rasela pe patul de moarte.
    - Itic, trebuie sa-ti destainuiesc ceva: Strulica asta mic, copilul nostru, nu e al tau.
    - Cu cine l-ai facut?
    - Cu studentul care a fost in gazda la noi.
    - Cum ai procedat?
    - I-am dat bani.
    - De unde ai avut banii?
    - Din buzunar, de la tine.
    - Atunci de ce zici ca nu e al meu??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o nedumerire: Rasela a conceput/facut/procreat un copil pe patul de moarte? Alt pat nu a avut?

      Ștergere
  31. De 800 de ani
    Pe o placa de ceramică, care datează de acum 800 de ani şi care a fost descoperită în Toledo, societatea era descrisă astfel :
     Săracul munceşte.
     Bogatul îl exploatează.
     Militarul îi apără pe cei doi.
     Contribuabilul plăteşte pentru toţi trei.
     Leneşul se odihneşte pentru toţi patru.
     Beţivul bea pentru toţi cinci.
     Bancherul îi lasă fără bani pe toţi şase.
     Avocatul îi minte pe toţi şapte.
     Medicul îi omoară pe toţi opt.
     Groparul îi îngroapă pe toţi nouă.
     Politicianul trăiește pe spinarea celor zece.
    Să îmi spună şi mie cineva dacă lucrurile s-au schimbat cu ceva în ultimii 800 de ani!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In esenta, nu prea s-au schimbat!

      Ștergere
    2. Un Curios Inteligent19 nov. 2020, 17:51:00

      Bancuri cu Mitica nu aveti?

      Ștergere
    3. Perfect adevărat, nu s-a și nu o să se schimbe.

      Ștergere
  32. B.

    E o diferenta

    -Care este diferenta dintre plata unei amenzi si plata impozitului?
    -Plata amenzii este urmarea unei abateri de la lege, iar plata impozitului este un mare ajutor pentru stat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumina pe strazi, transport gratuit pentru pensionari, scoala pe gratis, dai tu banii?

      Ștergere
  33. Mai țineți minte cum făceau pisicile aristocrate când se enervau ? E, cam așa a făcut și pisica anticristi vineri, câteva picături au fost suficiente ca sâmbătă să fiu ceva mai pozitiv, m-i s-a interzis deplasarea, echipa de fotbal a câștigat cu 3-0 pe deplin meritat, glorie lor, glorie lui, glorie aristocratului, Mâine va trebui să-l izolați un pic, să păstrați distanțarea reglementată de autorități, mai ales tu Andrei care te bagi în sufletul omului și-i furi mingea, ești inconștient zău așa, zădărnicești...

    RăspundețiȘtergere
  34. Bai saracilor, nici doctorul nu vi-l mai platiti?

    RăspundețiȘtergere
  35. B.

    - Ioane, ai auzit ca pe Vasile l-a parasit nevasta si l-a lasat fara niciun leu?
    - Apai, mai Gheo, sa zica multam lui Dumenzeu, ca si a mea m-a lasat fara niciun leu, dar ii aici cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ai auzit, Popicule ? Tu ai avut noroc.

    RăspundețiȘtergere
  37. B.

    Un batran la medic:
    - Ma doare piciorul stang.
    Doctorul:
    - E de la varsta.
    Batranul:
    - Pai si dreptul are tot aceeasi varsta si el nu ma doare.

    RăspundețiȘtergere