vineri, 31 mai 2019

Am îmbătrânit cu toții. Sau poate încă nu! + echipele si cateva consideratii(Vasea)

comedie în mai multe acte

Preludiu: tristețe la mal

Ieri, pe înserat. maestrul de ceremonii Mitică ia legătura cu poporul. Vineri, cod maro de ploaie și averse, balon ioc, nema și vestiare, speranțe slabe, gheață la mal.

Actul minus doi: și săptămâna viitoare e o zi

Alo, sunt eu, Vasilică și astăzi o să plouă, stăteam la coadă, binențeles, la ouă și mi-aș dori să te cinstesc, dar nu acum. Ok! Ciulică: azi au adus-o pe cea mică și-oricum îmi este un pic frică, că la o adică (al doilea cu nu)... Virgil, mereu (un pic) viril, ar fi cumva la Breaza. Bravos, prietene, ce schimbi tu aerul, aceeași noi vom sta cu fraierul (se va vedea...). Din nou Mitică: azi știi, an peu mi-e frică și, de s-ar putea, acasă aș cam sta, dar mai vorbim...

Actul minus unu: și totuși, există soare pe pământ

V-am povestit despre cei triști, și totuși există optimiști. Ely, Hercule și Popică, ne-ar onora la o adică, ce-i aia o ploicică?
Mă plouă pe mine pe bancă-n parc, trei picături același drac. Și totuși, ceasul bate două, n-avem vreo știre nouă, mai bine stați acasă, că-i vremea păcătoasă și poate vi se trage.

Actul unu: Vasile Vodă cel Cumplit

El pe toți ne-a păcălit și ajuns e la teren, fugit cumva de acasă. Dar nu-i stingher, ci tineri triști (n-aș vrea să spun că autiști...) îi țin de companie. Tăviță, Tudorică, Bogdănel, chiar și Mihai, deci fel de fel. Se sună alarma! Iar vechii mercenari (făr-de Găbiță, un fel de apropo, ar merge-o pizză, cu toții să sărbătorim procente) se-mbarcă spre teren.Nici ploaia nu e vreun refren, o fi și spleen, dar și antren.

Actele de la doi la nouă: și azi e-o zi, chiar de nu plouă

Nu se știe, e ghicitoare grea, cam cu ce acadea a fost momit Elică. Căci singur-singurel și oarecum sigur pe el, și-a construit echipă. Unii ar spune căcam în pripă, căci, vai, el iarăși a pierdut, dar dacă vrei să-ți iei rebut, pe undeva te costă.

Final: apoteotic, în boscheți

Tu, Mihăiță, să mă ierți, de eu cumva m-am îndoit și, păcătos, m-am tot gândit adio să-mi iau de la a tale beri. Căci Hăne e numai unul, iar de te pun pe tine doi, eu beau și tu plătești, ne place la amândoi...

Final doi: ploios

Aici, după posibilități și după umbrela din dotare. N-o ai, te plouă. Iar noi n-aveam vreuna, nici gând de amândouă...

        Completare VASEA
Sefu e cam distrat si n-a spus si componenta echipelor,cu toate ca a dat de inteles,aproape in versuri,cine a fost si cine n-a fost.Asadar,echipele.
E.Mihai: Motanu, Tavi, Mihai, Mitica, Tudor.
E.Ely: Bogdan, Popica, Hercule, Ely, Vasea.
Dezechilibrul e vizibil.
Dupa vreo 50 de min.a urmat o pauza si o rocada intre Tudor si Vasea,dar degeaba,scor 8-3,cu aproximatie.

Autorii golurilor: Mitica 4g, Mihai 2 g,Motanu 1g, Tudor 1g, respectiv Ely, Hercule, Popica, fiecare cate 1 gol.
Vremea a fost excelenta.


22 de comentarii:

  1. Am îmbătrânit cu tonții, sau poate doar tu.
    Vine o vreme cand ne vom aminti ce frumos era odată,când era Mitica fata.
    Se pare ca deja vremea a venit,fenomenul a-ncremenit.Nu-i nicio rusine ca nu-i nimeni lângă tine.Sa-i mulțumim Celui de Sus,a fost frumos dar s-a dus.Se putea ceva mai rau,fereasca-ne D-zeu.Sa speram c-o mai lungim si-o ținem până murim.Pam,pam !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vineri nu numai că voiam să vin la fotbal, dar îl convinsesem și pe fii-miu. Numai că... m-am intersectat cu Papa și am pierdut toată dimineața încercând să ajung în cealaltă parte a orașului (au fost blocate și străzi care nu erau anunțate!), apoi și la întoarcere a fost un trafic îngrozitor care intră în Top3 ever. Stăteam de 15 minute pe pod la Basarab când am realizat că nu mai am timp să ajung acasă și după aia la teren, așa că l-am anunțat pe fii-miu să se echipeze, să-mi ia și mie echipamentul și să fie gata să plece de acasă cu transportul în comun și să ne întâlnim undeva pe linia lui 41. Fix la ora 14 sună Mitică și îmi spune că nu sunt disponibilie nici vestiarele, iar la radio, la știri, aud că se anunță cod portocaliu de furtună în Muntenia de la ora 15...
    În momentul ăla, după o zi în care totul fusese pe dos, am hotărât brusc că așa va fi toată ziua! :) Mă și vedeam aiurea în ploaie după o goană nebună prin oraș. Bașca după aia trebuia să ajung repede acasă, că aveam oarece petrecere! Asta e, am decis brusc că mă recuz. Bineînțeles că mi-a fost ciudă, dar...
    Am recuperat sâmbătă dimineață, când a avut fii-miu fotbal și s-a putut juca, deși prognoza era iarăși nasoală. Deși știam că trebuie să fiu prudent cu entorsa de acum două săptămâni, fiindcă fotbalul nu e ca tenisul :), m-a luat valul și am aplicat schema mea de șut din cădere cu stângul, ceea ce înseamnă dreptul sub mine... N-a fost chiar recidivă, dar tot m-am întors cu vreo 10 zile în urmă. Ca urmare, vreo lună vreau să stau cuminte, ori portar, ori... ”Vasea”! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancul zilei!
    La ora de engleza, profesoara il intreaba pe Bula:

    - Bula, cum ii zici lui Strula, in engleza, "Strula, vino incoace"!
    - Strula, come here!
    - Bravo, Bula! Dar cum ii zici "du-te incolo"?

    Sta Bula, se gandeste un pic, apoi raspunde sigur pe el:
    - Ma duc in partea cealalta si ii zic: "come here"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Incredibil, dar adevarat, vineri s-a jucat fotbal. Dupa niste tergiversari din cauza ploii ne-am intalnit la ora 16. La ora 15 au venit cativa baieti care m-au sunat ca nu se poate sa nu se joace si am fost adus cu arcanu, sa nu cumva sa nu vin. Se putea juca si de la 15, chiar iesise soarele, eu am ajuns la 16 cand MIHAI, facuse deja alegeri cu ELY, echipele se stiu. Referitor la meci, am jucat la dublu cu MIHAITA, eu la fileu și el pe spate, MOTANU a acoperit culoarul de dublu, adica poarta de 1 metru și s-a termenat. Dupa cateva combinatii cu MIHAI, in 10 minute scorul era 3-0 si s-a ajuns la un moment dat la 6-1. Am reusit 4 smashuri castigatoare si meciul era jucat. Desi s-a jucat la porti de 1 metru, s-au dat destule goluri si cateva chiar frumoase. Eu si MOTANU am reusit doua goluri chiar frumoase, al lui chiar din poarta in poarta, pe cand ELY a ratat 11 metri din poarta in poarta. Din nou la jumatea meciului atmosfera a fost stricata, au fost probleme iscate de POPICA, el avand meci mai mult cu ELY si cu HERCULE decat cu noi. Un moment urat a fost cand a iesit Ionut din birouri sa ne atentioneze ca injuram, nu era cazul sa facem asa ceva cand noi trebuia sa ne bucuram ca am putut sa jucam. Nu se poate sa ne sunam, sa ne rugam sa ajungem la teren si dupa aia sa facem panarama pe teren. Trebuie sa mai lasam de la noi indiferent de scor, de ratari, de executii, important este sa jucam. Pentru mine a fost important ca am demonstrat ca lozul il dau la teren, mai nasol e ca din nou am pus de la mine. Nu puteam sa trag teapa dupa care sa vorbesc cu Ionut si cu contabila si sa mai am un cuvant de zis la organizare. Este al doilea meci cand jucam fara GABITA, iar asta s-a vazut clar in dezechilibrul echipelor. Popicule, nu esti tu omul sa-l critici pe ELY la fotbal, sau pe HERCULE si nu numai. Ai vazut cum am reactionat noi referitor la executiile lui TAVI, fara reprosuri si jigniri care sa-l faca sa nu mai joace, e altceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Steaua e numai una4 iun. 2019, 09:45:00

    Bravo Lacatus! Bravo nea Talpane! Luptam si pierdem si la anul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putea să-l ia Becali, era mai bun decât ăsta care debutează în Liga1 la FCSB! :)

      Ștergere
  6. Ely a băut apa după Mitica.In echipă in care joacă,aia pierde.Si cand ma gandesc ca erau unii care il vedeau in nationala mare.Cum au putut spune o asa prostie,intrebati-i pe ei.Atunci am ras ca la Stan si Bran si-mi ziceam:ia uite , cu cine am ajuns să joc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ely a băut apa după Mitica.In echipă in care joacă,aia pierde.Si cand ma gandesc ca erau unii care il vedeau in nationala mare.Cum au putut spune o asa prostie,intrebati-i pe ei.Atunci am ras ca la Stan si Bran si-mi ziceam:ia uite , cu cine am ajuns să joc !

    RăspundețiȘtergere
  8. Bai comunisti vopsiti,iar ati bagat cenzura?

    RăspundețiȘtergere
  9. Vineri se anunță furtuni,ploi torențiale.Stati acasa,sa nu vina nimeni,sa nu se intample cine stie ce.Scriu eu cronica,bine ? Dacă vreți să apareti "pe plus" ,cotizați la mandea.Pentru fiecare gol dati o bere.Daca vreti un gol din foarfeca,ala e mai scump,băgați si o gustare.Pana vineri ganditi-va cum vreti sa apareti in cronica,sa va lăudati la soacre,faceti-va monetaru,scadeti banii de intretinere si vedeti cu ce rămâneți.Daca nu aveti anuntati-ma,lucrez si pe datorie sau faceti un împrumut la CAR pentru pensionari ca luati banii mai repede.La Mitica nu e nicio problemă,el face doua ture cu tramvaiul 41 si face rost de bani.Hai pa,ne vedem saptaluna viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bancul zilei: Lecția ursului bătrân pentru urșii tineri

    Un urs bătrân îi zice colegului mai tânăr:

    - Mă, ești imberb, ascultă la mine! Când vrei să mănânci oameni, nu te duci pur și simplu la cort, iei omul și îl mănânci! Nu se face așa...


    - Dar cum să fac, șefu?

    - Măi puștane, ascultă la mine. Întâi și întâi, te ivești pe după copac, apoi te ascunzi, te itesti din nou... Ei o să fugă, tu după ei, îi alergi un pic prin poiană...

    - De ce, șefu? Sunt mai gustoși așa?

    - Cum ar veni! Așa o să îi mănânci fără rahat în ei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Alt banc.

    Un tanar fotbalist, foarte talentat, il intreaba pe patronul clubului:

    - Cat de mare va fi salariul meu?

    - La inceput 10.000 de euro pe luna, iar mai tarziu mai mare.

    - Bine, atunci vin mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  12. Am început să scriu cronica meciului care nu se va disputa niciodată.Atentie Miticuta,am interpretat tăcerea ta ca un accept, asa ca m-am apucat de lucru.Iata cateva fragmente din cronica:
    "Suntem in minutul 4,ca nota lui Mitica de la scoala.Capitanu ia o minge de la propria poarta,dribleaza cativa adversari,se întoarce spre propria poarta,încearcă să tragă în minge,dar observa ca i-a căzut talpa adidasilor pe care i-a luat săptămâna trecută de la Popicu si pe care nu i-a platit nici acum.Mingea a ajuns, nici el nu știe cum, la Motanu care,cu un șut cu ciocul asa cum doar el stie s-o faca,trimite mingea in poarta.Bucurie imensa pentru motanu care e trezit la realitate de coechipierii supărați de autogolul pe care acesta tocmai l-a realizat."
    Voi reveni cu noi amanunte din cronica pa care vineri sigur o voi termina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Steaua e numai una6 iun. 2019, 10:44:00

    Catelusii nu mai vor antrenor, au spus ca pot termina pe locul noua si fara el iar cu banii econimisiti isi iau seminte.

    RăspundețiȘtergere
  14. Baieti, miine ne vedem la ora 15, ca nu se stie cum va mai fi vremea .Daca nu ploua, sa avem teren liber, pina vin copiii . Motane, ai dreptate cind joaca HALEP , e bine sa citesti doar scorul. LUCI,cred ca lua un set pustoaicei .

    RăspundețiȘtergere
  15. HalepPa! A batut-o o nepotica.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am reeditat pentru o zi dubla tenis+fotbal, cum făceam anul trecut, în zilele de miercuri. M-am legat la gleznă, după sfatul lui Stelică, și a ținut la tăvăleală. E drept, la fotbal am stat în poartă. :) Am ieșit în câmp doar ultimul meci, bilanț încurajator, gol și pasă de gol. Deci și azi aș putea să joc ceva mai ferit, dar cum în weekend am meci festiv cu liceenii, n-aș vrea să risc, așa că o să stau în poartă. Vești bune pentru Nelu! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Bancul zilei!

    Doi soti discuta la ceas de seara, in fata semineului:

    - Gandeste-te, draga, zece ani si nicio cearta!

    - Stiu, fricos fara pereche ce esti!

    RăspundețiȘtergere
  18. Inca un meci jucat de nationala de fotbal la victorie, pe care l-am terminat la egalitate cu mult noroc si inca mai avem sanse sa ne calificam la europeanul din 2020!

    RăspundețiȘtergere
  19. La fiecare început al campaniei de calificare sunt sanse.Problema e ca ele,sansele,se micșorează de la meci la meci.Asa se va intampla si la aceasta campanie de calificare.Nu-i nimic anormal,e firesc având în vedere nivelul la care a ajuns fotbalul nostru. Nu va faceti iluzii,fiti realiști.Nici in sportul.asta nu mai contăm de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  20. Steaua e numai una9 iun. 2019, 11:35:00

    Minunat interviu, Prodanca il scolarizeaza pe bubos.
    https://www.gsp.ro/fotbal/nationala/anamaria-prodan-i-a-dat-replica-cornel-dinu-provoaca-lacrimi-de-ras-569159.html

    RăspundețiȘtergere