sâmbătă, 14 februarie 2015

Cronica încrucişată

V-am promis-o, m-am ţinut de cuvânt. Fie el şi încrucişat! :)
Sigur că putea să fie uşor, gen integramă. Sigur că puteam să dau definiţii mură-n gură. Dar am ales să fie greu, cu multe definiţii în doi peri sau cu pistă falsă. Vreţi să aflaţi cine era în ECHIPA ORIZONTALĂ şi cine în ECHIPA VERTICALĂ? Vreţi să ştiţi cât a fost scorul? La muncă, intelectualilor! Hai, deschideţi imaginea şi trageţi-o la imprimantă sau pur şi simplu luaţi o foaie de hârtie şi desenaţi careul.
Atenţie, cei care termină doar să anunţe, să nu le ia plăcerea celorlalţi. Plăcerea de a se chinui, desigur! :)))


58 de comentarii:

  1. Am muncit la careul ăsta vreo opt ore, cât o zi de muncă! Procentul de puncte negre e de 18,5%, acceptabil având în vedere condiţionările obligatorii de nume, unele neapărat pe orizontală, altele neapărat pe verticală.
    Mult supces! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mitica ne-o anunta? Ca doar el termina de unul singur!

    RăspundețiȘtergere
  3. Victorie! Am completat careul destul de usor, am deschis pe la 12.30. Are cateva chichite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vasea, tu şi Bebe sunteţi profesionişti, plus că ştiţi şi echipele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Gabita, pentru un novice in ale rebusului si neparticipant la meci va fi destul de greu sa dezlege careul. Eu, cel putin, am descoperit repede numele a cate patru jucatori din fiecare echipa, insa la celelalte sase nume m-am fortat putin.
      Dezlegatul ca dezlegatul, dar compunerea careului te-a muncit nu gluma. Oricum,felicitari!

      Ștergere
  5. Mie la 1.orizontal mi-a iesit 'are probleme la bila'. Saracu'!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vasea, cred că pe-al tău l-ai descoperit primul! :) Mi-a plăcut definiţia Anonimului de mai sus, dacă nu era poză chiar modificam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu,al doilea! Primul a fost chiar prima definitie pe orizontala, cel cu bila...

      Ștergere
  7. Are probleme CU bila - asta era definiţia perfectă la 1 Orizontal, luaţi-o pe-asta în considerare! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Băbăieţi, părăsiţi puţin careul şi uitaţi-vă la acest sport pe care şi noi îl practicăm, în subsidiar:

    https://www.youtube.com/watch?v=ahOnhEvMgq0

    RăspundețiȘtergere
  9. Bebe magnificul, unul din cei 7 samurai15 feb. 2015, 11:04:00

    Ssunt indignat! Sa ma bagi in grila in rezumat. Mai pus la colt. Ma asteptam la ceva mult mai amplu, mai lung. cu mai multi de B sau de E: BEE-BEEEEE...... Mi se parea mult mai impunator si in concordanta cu personalitatea mea "exhaustiva." Mersi Gabita. Avand in vedere ca Vasea
    ti-a sugerat inspirat modificarea primei definitii eu mi-as permite sa-ti suge-rez modificare ultimei in "Duce dorul tzatzelor... lui Brigitte Bardot. "

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabita am intrat pe link-ul cu ping-pongul, e incredibil! Prima secventa a fost
    un punct intre un nigerian si un sigaporez au tinut-o 1' 16" numai in suteuri
    tari. Dupa aia am pus BEST 10 PING PONG POINTS 2014. Peste 6 minute
    extraordinare.

    RăspundețiȘtergere
  11. La 5 orizontal: intors din atac, sa sprijine poarta!
    La 1 vertical: anagrama privita cu lupa! sau: metamorfoza organului copulativ, mult pe placul lui 1orizontal.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Bebe, mi-am permis pentru că tu de multe ori aşa te semnezi!. Modificarea primei definitii nu mi-a făcut-o Vasea, ci Anonimul, care a mai venit şi cu alte propuneri, mai mult sau mai puţin discutabile. De exemplu, la 5 orizontal, eu aş avea acum alta: "Nu se face în depărtare pentru fericirea ta, iubito!" :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Un fin observator16 feb. 2015, 10:45:00

    Tavi, Mitica, vi s-a terminat pixul?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ca el nu-i nimeni16 feb. 2015, 13:45:00

    Definitii pentru 1 orizontal:
    singur impotriva tuturor ; unde pune el piciorul ... e gol !,
    mai tare ca Mitica; superiorul lul Tavi; intelectual nu gluma; desi nu e marinar e...; când deschide el gura Bebe îşi ia notiţe ; nababul; patron fară frontiere, etc.

    RăspundețiȘtergere
  15. La 6 orizontal(1) ar merge ca definitie si "persoana superficiala si neserioasa"

    RăspundețiȘtergere
  16. Definitii partea 2-a.
    orizontal 8: clovn de ziua 5-a
    vertical 1- stâlpul porţii la biserică de sâmbăta morţilor,
    vertical 12 - - Bau, bau.

    RăspundețiȘtergere
  17. Vertical 11, definitia e aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  18. 1 orizontal: gol cu capul

    RăspundețiȘtergere
  19. Ehe, dar să nu facem uitate unele fapte glorioase pe care un biet careu nu le poate reda... De exemplu, sacrificiul Căpitanului, cum a centrat el din cădere, alunecând pe sinteticul ud până la marginea terenului de iarbă, acolo unde a făcut împachetări cu nămol pe tot treningul ăla de 200 de franci elveţieni... Manifik!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hint: poza nu merge printată direct, se salvează întâi cu clic dreapta, apoi se deschide şi se printează.

    RăspundețiȘtergere
  21. Da gol cu ce vrea el17 feb. 2015, 09:04:00

    Ajutati-l si pe 2B să afle ce e în careu.El face integrame dar nu aşa de grele.Apropo, ai găsit diploma ?

    RăspundețiȘtergere
  22. La 1 orizontal: cotarla de pripas,care trage pe nas.

    RăspundețiȘtergere
  23. Bebe, cu tine fac o excepţie. Dacă aduci diploma de liceu, te consider ce ai fi vrut să fii, adică telectual.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cred că sunt un fel de poolisportiv, după tenis de câmp ieri, azi am băgat de masă! :) Aş băga şi de pat, da' n-am.

    RăspundețiȘtergere
  25. Steaua e numai una17 feb. 2015, 19:49:00

    Smecheri nevoie mare cacatzeii de la dinamo. Nu s-au lasat ei pina n-au luat primii gol pe anul asta. La mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ca să cinstesc debutul Ligii Campionilor în 2015, mi-am luat pentru meci o bere albă (aiurea, e tot blondă!), din Kaufland. E făcută special pentru fanii lui Bayern şi fiecare sticlă are poza unui jucător pe etichetă (l-am ales pe Schweinsteiger). Asta e, beau berea nemţilor şi ţin cu Şahtaru'.

    RăspundețiȘtergere
  27. Tavi, dormi? Să ți-i trimit pe Behehe și Mitică, poate faceți în trei de-o integramă?

    RăspundețiȘtergere
  28. Bank:
    Un oltean se duce-n vizita la un prieten din Moldova. Ies ei la o bere si stand la masa vad doi muncitori: unul sapa un sant, iar, la cativa metri in spatele lui, celalalt il astupa...
    Olteanul nu se poate abtine si-i intreaba pe cei doi care-i treaba.
    Unul dintre ei raspunde:
    - Dom'le, in mod normal echipa noastra e formata din trei oameni: unul sapa groapa, altul pune cablul, iar cel de-al treilea o astupa, numai ca ala de punea cablu' este in concediu...

    RăspundețiȘtergere
  29. Alt bankkk:
    Bula vine acasa de la scoala. Tatal ii ia carnetul si gaseste o nota scrisa de catre invatatoare:
    "Acest copil PUTE. Va rog sa-l mai spalati!"
    Bula senior ii raspunde: "INVATATI-L si nu-l mirositi!"

    RăspundețiȘtergere
  30. Bula si feribotul

    Invatatoarea ii intreaba pe copii:
    - Ia spuneti copii, voi stiti cine v-a adus pe voi pe lume? Ancuta:
    - Pe mine m-a adus barza
    - De unde stii, Ancuta?
    - Pai am picioarele la fel de lungi si sunt mai alba la ten. Gigel:
    - Pe mine m-a adus cioara
    - De unde stii, Gigel?
    - Pai sunt mai inchis la culoare la ten si brunet
    - Bravo, Gigel.
    Bula si el cu mana pe sus.
    - Pe mine m-a adus ferry-boat-ul.
    - Cum asa, Bula?
    - Pai aseara, cand treceam pe langa dormitorul parintilor, l-am auzit pe tata spunandu-i mamei:"Nu mai feri botu', ca iar facem unu' ca Bula."

    RăspundețiȘtergere
  31. Si Popica, tot cu feribotul! Numai ca el nu si-l fereste.

    RăspundețiȘtergere
  32. motanu aristocrat18 feb. 2015, 16:01:00

    uitați aici ciordeală pe față. semi-ofsaid la primul gol, fault în atac la al doilea, simulare la al treilea.
    https://www.youtube.com/watch?v=Sr1dgrkApHk

    derbedeul se pare că și-a cerut scuze portarului.
    https://eurosport.yahoo.com/news/football-stuckmann-rooney-apologised-091520275--sow.html
    ultimul paragraf din link ne confirmă ce spusese la un moment dat Găbiță: atacantul nu trebuie pus în situația de a sări peste obstacole, că poate primi penalti.

    RăspundețiȘtergere
  33. Comentariul de mai sus sa fie testul de PIF (punere in functiune) al calculatorului Motanelului nostru (pe vremuri era o revista de animatie cu numele PIF avand erou principal pe motanul Felix). M-ar bucura, mai ales ca il asteapta si cronicuta. Poate un nou careu? Ole! Glumesc desigur, Revenirea lui ”on line” e cea mai dorita si asteptata. Ne-a lipsit cam mult!

    RăspundețiȘtergere
  34. Despre cronica si meciul de vineri, nu am cum sa spun. Cronica este absolut originala, dar nefiind rebusist si nici posesor de mult timp liber, nu prea am ce sa fac. Sa vorbesc despre joc, nu pot , caci nu sunt la vedere .echipele. Despre scor, despre evolutia lui, sau despre alte aspecte, asijderea, nu am substanta unui text-cronica la vedere. Asa ca ii sugerez lui Gabita, macar vineri in prima parte a zilei sa posteze si rezolvarea ”careului magic”. Asta si pentru mai tarziu, cand un lector al blogului si al cronicii sa afle usor, fara prea multe operatii, cine cu cine a jucat , poate si scorul ( posibil ca Gabita, dibaci cum il stim, sa fi prins si asta in continutul careului). Oricum, este de apreciat imagimatia lui de a concepe o astfel de prezentare a etapei.

    RăspundețiȘtergere
  35. Să înţeleg că sunt singurul care a rezolvat rebusul ? Si când mă gândesc că mi-au trebuit 3 minute...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...3 minute pana ti-ai descoperit pretiosul tau nume, ca oricum era primul in grila; in ce priveste dezlegarea(nu rezolvarea) mai citeste si alte comentarii.

      Ștergere
  36. Tavi, te mai incurc si maine?!?

    RăspundețiȘtergere
  37. Evident Sile. Ramane de aflat doar in ce formula o sa facem deplasarea. 3 sau 4. Cata a fost plecat cateva zile, astazi a revenit, deci maine e prezent. Vedem cu Remus.

    RăspundețiȘtergere
  38. Tot 3 minute i-au trebuit si pentru rezolvarea problemei cu boii si iarba verde, dar nici pana acum nu a dat raspunsul. Poate maine dimineata ne da el ”rezolvarea” doar prin cuvinte, cum am vazut ca se obisnuieste, sa ne arate totusi ca e un baiat destept.

    RăspundețiȘtergere
  39. Iar evident, ma refer la Popicu nostru care se lasa foarte greu doborat de bilele noastre.

    RăspundețiȘtergere
  40. Bine că n-am apucat să zic că Vasea e un bătrânel destupat la minte. Cum poţi, tataie, să vii cu astfel de observaţii ?
    Studiază şi ai să vezi că-s sinonime în cazul de faţă.
    Cât priveşte problema cu boii, dragul meu Tăviţă, ţi-am dat de mult răspunsul. N-aţi nimerit-o niciunul.Dacă mă rugaţi, vă pot da soluţia dar mă tem că n-o să înţelegeţi.Al vostru, Pope .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Pope, nu de dezlegare=rezolvare era vorba!
      Cat despre apelativul tataie, apreciez respectul pe care -l ai pentru un om mai in varsta. S-auzim numai de bine!

      Ștergere
  41. Vacuta silitoare19 feb. 2015, 15:13:00

    Nene Pope, nu te mai fofila. N-ai dat nimic atunci, doar din gura DA, adica bla, bla, bla. Dar nu-i timpul pierdut. Abia astept. Poate la careul dlui Gabita sa faci un gest de curaj si sa dovedesti ca te pricepi la chestii d-astea, dand ”dezlegarea patratului”. Dar ma indoiesc de asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  42. bre văcuțo, nu-ți mai pierde timpul cu toți boii.

    RăspundețiȘtergere
  43. Eu am rezolvat rebusul in 3 secunde. Vi se pare gogonata?

    RăspundețiȘtergere
  44. Behehe, la tine nu.Ai spus altele mai gogonate.
    Văcuţo, silitoare sau leneşă, ce definiţie din careu te interesează ? Spune-mi şi-ţi voi da răspunsul imediat.Că doar n-am să-mi pierd timpul spunându-ţi tot careul !

    RăspundețiȘtergere
  45. Astazi mai vin cu un prieten la fotbal. Ca sa nu induc pe nimeni in eroare (teroare), nu stiu cum joaca fotbal, nu am mai jucat niciodata cu el. Dupa parerea mea cred ca este de calibrul ...... lui Popescu, adica foarte slab. Isi doreste un pic de miscare, si daca oboseste a zis ca ia drumul portii :)).

    RăspundețiȘtergere
  46. Dacă-i prietenul tău, normal că-i foarte slab la fotbal.Vorba aia "spune-mi cu cine umbli ca să-ţi spun cine eşti ".

    RăspundețiȘtergere
  47. De doua etape joc cu ghete noi si inca nu am dat gol. Azi rup . . . . plasa portii, evident.
    Sile, la ora cunoscuta. Bolidul e ca o statuie, pe soclul obisnuit, adica pe trotuar, langa trecerea de pietoni de la Parcul Icoanei. Daca vrei sa asculti muzica pana vin la intalnire iti trimit cheile, nu si talonul, care reprezinta minima siguranta ca nu pleci singur. Ha , haa! Hai pa!

    RăspundețiȘtergere
  48. Nu timpul iti lipseste Pupincule.

    RăspundețiȘtergere
  49. Pentru preincalzire, o melodie aparent zanganitoare, in realitate o capodopera, cu iz magic, aproape ireal. Dupa doua-trei auditii atente veti constata ca mult mai tarziu va veti trezii ca o fredonati. Desigur, artistii sunt principalii vinovati. A! De observat ca sunt 4 chitaristi .

    www.youtube.com/watch?v=lP94PlEtsEQ

    RăspundețiȘtergere
  50. Cine i-a dat bani lui Motanu să-şi plătească netul ? Iar ne umple capul cu prostiile lui.Nu-mi ajungeau Behehe, Tăviţă, etc. acum alt neavenit.

    RăspundețiȘtergere
  51. Luci, mai fa-i o poezie lui Popica!

    RăspundețiȘtergere
  52. El este un mare bard, croit dintr-o scandura de gard.

    RăspundețiȘtergere