sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Fotbal cu supliment...

            ...supliment ce s-a dovedit a fi mult mai interesant si mai placut decat fotbalul in sine, dar sa nu anticipam.
               Au fost prezenti 12 amatori de miscare impartiti in doua tabere de catre Ely si Cata, care,  dupa ceva timp, a acceptat din nou sa faca alegeri. Si de data asta ne gaseam in aceeasi dilema cu repartizarea celor trei asi in cele doua teamuri. Ely a fost mai norocos si a reusit sa si-l traga pe Gabita de partea sa si cu asta aproape ca se cam stia si cine va invinge.
                Avand in vedere componenta rezultata din alegeri, cred ca este oportun sa folosesc vechile si consacratele denumiri de echipe, mai ales dupa trecerea lui Tavi dincolo.
               Asadar, la PINGUINI au evoluat Gabi,Bebe,Tavi, Bogdan, Gabita si Ely.
               La echipa PELICANI au combatut Nelu, Popica,Razvan, Bete, Vasea si Catalin.
               Pinguinii au inceput mai bine si au condus cu 2-0 prin golurile lui Ely si Gabita, insa Pelicanii, cravasati de Cata au revenit si au egalat la doi prin Catalin si Bete, dupa care scorul a alternat pana la patru-patru. Pinguinii forteaza si se desprind la 8-4, moment in care incepe duelul verbal cu tipete rasunatoare sub cupola balonului dintre Popica care a inceput in stilu-i caracteristic cu reprosurile si Motanu, riscandu-se intreruperea meciului, dar interventia lui Cata si Gabita are efect prin hotararea de a-i desparti pe cei doi cocosei cu trecerea Popescului la Pinguini si a lui  Tavi la Pelicani. Lucrurile s-au calmat si Pelicanii au inceput sa recupereze din diferenta pana la 7-8, moment in care Gabita isi avertiza coechipierii din postura de portar ca nu mai au decat un gol avans. La acest scor de 7-8 care s-a mentinut destul de mult, ca timp, am ratat sansa de a egala scapand singur cu portarul, dar sutand mai mult decat anemic; imediat in faza urmatoare rateaza egalarea si maestrul Cata caruia nu i-am reprosat nimic spre deosebire de el la ratarea mea. Dupa aceste evenimente se reintra in "normal" si Pi. mai marcheaza din cand in cand, chiar daca n-au mai prea fortat si Gabita a trecut in poarta sa se mai odihneasca.
               Eu, personal, dupa trei saptamani de absenta si cu un echilibru precar, am jucat prost si reprosurile lui Cata au accentuat aceasta stare; chiar si asa in prima parte a meciului i-am dat cateva pase bune lui Popica care a ratat cu nonsalanta, cum de altfel am facut-o si eu la asisturile lui Cata, dupa care mi-am pierdut si bruma de incredere pe care o mai aveam si am trecut in aparare, unde, printre altele, am comis in careu un hent intentionat in speranta ca executantul penaltiului va rata ceea ce Popi a si facut.
              Eu consider ca aceste reprosuri repetate la adresa unora si altora in urma unor nereusite scad si mai mult forta echipei si increderea in fortele proprii. La acest meci am avut totusi o mica multumire ca de aceasta data n-am primit niciun repros de la amicul meu Motan... Spre final Bete a plecat si a intrat la Pe.  Bogdan fapt care n-a mai contat pentru ca meciul se decisese de mult, poate chiar de la stabilirea componentei celor doua echipe prin raportul de 2 la 1 rezultat din alegeri.
               Scorul final a fost de 11-7 in favoarea Pinguinilor, iar cele mai multe goluri, adica aproape toate, apartin golgheterilor de meserie, Ely, Gabita si Cata.
               Si uite asa s-a scris istoria ultimei etape de vineri.
               Dupa meci a urmat un supliment placut. Daca, de obicei, la nea Nicu sau in alta locatie ne adunam cam trei patrimi dintre cei prezenti la fotbal,acum la invitatia lui Nelu-Bronson am participat doar o treime, inclusiv gazda. Asa ca am purces la drum in bolidul lui Gabita spre Cartierul Latin unde Nelu are un splendid apartament. Am oprit in apropiere la Mega Image pentru aprovizionarea cu produse alimentare si la o vinarie pentru lichide si ne-am simtit foarte bine pana aproape de ora 22 cand Gabita ne-a imprastiat pe traseu.

Completare foto (by Găbiţă)
La plecarea de la Nelu Bronson (prescurtat Nelson, după cum veţi vedea la comentarii), Vasea şi Bebe au reuşit să agaţe nişte distinse doamne, care iniţial păreau reci ca gheaţa. Dar şi Vasea era la fel de distins (şi chiar destins!), cu sacou şi cravată, iar Bebe a făcut impresie prin geaca lui cu inserţii Star-Trek...

56 de comentarii:

  1. Întrucât Stelică şi Mitică au absentat de la meci, Bogdan a dispărut ca măgarul în ceaţă, iar alţii nu puteau onora invitaţia lui Bronson din diverse motive, propunerea mea a fost s-o amânăm pentru săptămâna viitoare. Dar Bronson era setat ca gazdă, astfel încât a insistat să mergem şi acum, şi vinerea viitoare. Are casă mare, aşa că poate mai mulţi dintre noi vor reuşi să-şi aranjeze ploile până vinerea viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. În privinţa meciului, ce să spun... N-am intrat în poartă să mă odihnesc, că doar nu făcusem mare efort, ci ca să se mai echilibreze jocul în câmp. Mai apoi, i-am zis lui Ely să intre în poartă, ceea ce cred că a consituit o premieră, că el nu mai fusese portar decât la unele penalty-uri. Oricum, n-a rezistat mai mult de 5 minute, timp care i-a fost suficient să ajungă şi prin careul advers!

    Până acum am avertizat de nenumărate ori pe blog că soluţia în astfel de cazuri (majoritare, după cum constatăm cu toţii) este cea pe care am experimentat-o şi care nu înţeleg nici acum de ce nu mai e agreată: unul dintre Cătălin, Ely, Găbiţă trebuie să schimbe echipa la pauză. Aşa au rezultat cele mai spectaculoase meciuri de anul trecut, inclusiv o serie incredibilă de egaluri. Desigur, cei trei vom fi monedă de schimb cu rândul, săptămânal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Gabita, "sa se mai odihneasca" trebuia pus intre ghilimele ca acum.

      Ștergere
  3. Nelson, te astept cu ceva comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana va veni unul dintre marii absenti, alias Cristi "Neamtul" sau Mihai tenismanul sau alti valorosi, soarta unei echipe va depinde de apartenenta a doi "spiridusi" din cei trei, in component ei. Ultimele doua jocuri au fost demonstrative, in acest sens. Sustin propunerea lui Gabitza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sau măcar Claudiu, fra'su lui Ely. Culmea ironiei a fost când au apărut la teren şi Mihai, şi Claudiu! Dar, oricum, una e să joci unu contra doi, alta doi contra trei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Din comentariul lui Vasea se vede că, după o zi de fotbal, în locul plăcerii de a face mişcare, de a se bucura de întâlnirea cu unele persoane pe care le ştie de ani şi ani de zile, el rămâne cu tristeţea atmosferei pe care o fac cei care nu-şi văd neputinţa lor şi au pretenţii nejustificate de la alţii.Sfatul meu e să se retragă, să nu spere că se va putea schimba ceva, să-şi caute un alt loc unde oamenii sunt mai drăguţi, mai puţin încrâncenaţi, mai înţelegători.A aştepta o săptămână ziua "minune" şi a veni acasă supărat de atitudinea unor indivizi care nu înţeleg rostul acestor întâlniri, reprezintă o eroare pe care, la vârsta lui, Vasea nu are voie s-o facă.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dude, psihologii nu dau sfaturi de-astea, gen "renunţă". Altfel, de luat aminte, valabil pentru toţi. Ajută şi faptul că s-a pus problema în cronică.

    RăspundețiȘtergere
  8. cand a batut mortaciunea penalty,nu ia spus nimeni sa isi ia adidasi in picioare,asa este cand bati in papuci,m-ai te ratezi,scuzama m-ai ratezi,bai popica la varsta lui vasea sa-u a lui nea bebe o sa te uiti in oglinda si o sa tipi de unu singur la tine,la multi ani nea bronson tot ce iti doresti dumneata,poate il inveti si popescu din tainele vieti,cum sa fi in putere la varsta asta ,cum sa fi calm si respectos cu colegi la restu colegilor va doresc toate bune si jocuri placute,salutari ne vedem in august

    RăspundețiȘtergere
  9. apropo popica,au astia niste sutiene de inebunesti ,exact cum iti place tie din alea care te pun in evidenta

    RăspundețiȘtergere
  10. Klar, Cristi ist Charlie! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Îi prezint lui Găbiţă lista celor care au rărit-o, sau au renunţat total să mai vină la Agronomie şi-l rog să-mi spună de ce au făcut-o.Iată lista, aşa cum mi-o amintesc: Virgil, Mihai Tenismenul,Cristi Biciclistul, Dan Cocoru, Nicu, Gelu, Gică, Vasile, Cristi Radio, Bazil, Mihai Guvern, Dan Berbecaru. Cu siguranţă mai sunt şi alţii şi-mi cer scuze că i-am uitat. Să nu mi se spună că au renunţat pentru că n-ar mai fi putut juca.Aştept explicaţiile "expertului" Găbiţă, cel care e principalul vinovat de atmosfera de azi de la fotbal şi ştiu toţi de ce spun asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Domnu' expert, las la o parte ultima frază, la care nu meriţi să-ţi răspund, asta din pricina laşităţii tale. Te faci singur de râs pentru că habar n-ai de majoritatea dintre cei pe care i-ai enumerat. Apropo, l-ai uitat pe Nelu contabilul (aka "Păr-pe-piept"), el de ce n-o mai veni oare? Iarăşi apropo: cine e Vasile? cine e Bazil? Nu-i cunosc şi aş vrea să ştiu cum i-am influenţat...

    RăspundețiȘtergere
  13. Catre psiholog 1) Virgil nu mai vine la fotbal din cauza programului, nu toti cei care vin la fotbal si isi schimba locul de munca,mai pot continua.
    2) Cristi Biciclistul ne-a onorat cu prezenta de cate ori a poftit si si-a dorit, iar legat de limbaj si comportament il clasez in primii 3 fara probleme,deci nu cred ca el este deranjat de comportamentul altora.
    3) Cu domnul Vasile Caploiu m-am intalnit de foarte multe ori la metrou iar raspunsul dansului la intrebarea ,,Cand mai veniti la fotbal?'' a fost urmatorul ,,Cata muncesc si termin la 17 ''.
    Din cate stiu eu singurul care nu mai vine la fotbal,din cauza atmosferei este Nicu. El este singurul care si-a spus pasul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Vasea, acel dezechilibru de care povesteai s-a creeat la scorul de 4-4, noi am condus cu 4-2 si am fost egalati la 4. Popescu a reprosat apararii ca nu isi face treaba, iar Razvan a reactionat. Ca sa stingem conflictul am stabilit ca Popescu sa treaca la ei si Tavi sa vina la noi. Este adevarat ca uneori, nu mereu, am pretentii la cei de langa mine iar aceste pretentii uneori sunt exagerate. Eu nu am intentia sa demoralizez pe nimeni sau cu atat mai putin sa fac pe cineva sa se simta prost, dar uneori este bine sa ciulesti urechile si sa auzi si sfaturile mele, gen : Nu mai face preluare cu spatele la poarta cand nu te ataca nimeni, nu mai face din atac aparare, finalizeaza cand ai ocazia si nu mai da pase la adversar cand nu ai ce face cu mingea. Eu nu cer nimanui sa devina fotbalist peste noapte sau sa se miste ca mine, sunt constient de varsta coechipierilor mei si incerc sa ii inteleg, dar niste simple stopuri sau pase la adversar, repetate de foarte multe ori duc la o oarecare agitatie :).

    RăspundețiȘtergere
  15. Vasea, te felicit pentra cronica ta echilibrata, obiectiva, neagresiva si totodata catifelat critica, cu iz de tatic. Ai prezentat corect fezele meciului, cu o mica exceptie, corectata de Catalin, dar n-ai comentat nimic despre aventura pe care o consider, din experienta, instinctual petrecuta si nevinovata, de la incheierea "suplimentului". Observ, in poza, doi barbati bine, langa doua doamne, unul spilcuit, altul pe faza de intalnire. Spune-ne sincer, daca a fost premeditare sau intamplare! Oricum ar fi fost, un lucru este sigur, vazand-ul cu ochii mei. Si tu si Bebe ati facut impresie buna. Doamnele se topesc dupa voi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristi, multumesc pentru urare si considerare. Iti doresc, sa nu pui la suflet relele din singuratatea inconjuratoare, sa te intorci acasa, la prietenii tai, bogat, intarit de sanatate si experiente. Si noi suntem prietenii tai si te asteptam.

    RăspundețiȘtergere
  17. Gabiţă, nu m-am adresat ţie, aşa că remarca ta "dude" m-a deranjat. I-am dat un sfat prietenesc lui Vasea, pe care poate să-l urmeze sau nu. Sper că pot să mă adresez oricui doresc, fără să-ţi cer ţie permisiunea.
    Cătă, să nu ne ascundem după cireş.Ce spui e parţial adevărat şi crede-mă că ştiu ce spun.Nu cred că pe tine e supărat Vasea, dar cu siguranţă are motivele lui să nu-i mai placă atmosfera.

    RăspundețiȘtergere
  18. Crede-mă, aş vrea să-ţi spun pe nume, dar nu e vina mea că porţi cagulă.
    Tu te-ai adresat lui Vasea, eu m-am adresat ţie, e acelaşi lucru.

    RăspundețiȘtergere
  19. Babaieti, am creat ceva agitatie in grupul nostru de ziuacincea, nu asta mi-a fost intentia, dar imi place disputa de idei, deci va rog sa continuati.

    RăspundețiȘtergere
  20. Pai, sa continuam.
    Sile, tu impreuna cu duduia din dreapta parca ati fi nasi de cununie pentru perechea de miri din mijloc care are coronite stralucitoare deasupra capului. Numai ca mirele Bebitu, inima zburdalnica, e cu dansa in doua luntre. Stanga-dreapta, se vede din radiografia pieptului. Parca s-ar inclina (da) putin si la nasica. Ah, nebunaticule!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place NELSON, i se potriveste ca o manusa lui Nelutu. Asa sa-i ramana pre-numele pentru fenomenul nostru! Traiasca nasu de botez!

    RăspundețiȘtergere
  22. Nasu este, Gabita. Nu il perii pe nas , dar cu siguranta psihologul face o mare greseala cand il acuza pe Gabita. E o prostie sa afirmi asa ceva. Nu vreau sa spun mai mult legat de chestia asta. Situatiile mai putin agreabile care apar uneori intre noi, sunt aspecte care se spala de regula in familie si nu neaparat pe blog. Psihologule, in cronica Vasea spune de reprosuri, poate cam in excces debitate, ce e drept, dar nu de insulte sau jigniri. E o diferenta. fata de alte situatii din trecut, pe care probabil le stii si care poate au facut pe unii sa renunte. Ce stiu eu sigur este motivul abandonului lui Cristi Radio. Restul .... Viata se inaspreste peste tot, dar lucrurile trebuie sa mearga mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  23. Nuuu, eu doar am ţinut să explic (în avans) cine va semna aşa. Când am fost la el, am făcut câteva încercări la cronica anterioară şi aşa se semna el.

    RăspundețiȘtergere
  24. Îl rog pe Tavi să recitească ce am scris şi să-mi spună unde am zis că Vasea se plânge ca a fost insultat sau jignit.Chiar dacă aşa ar fi fost, Vasea e prea domn să reproşeze cuiva aşa ceva, deşi a te purta cu mănuşi cu cine nu merită e interpretată ca slăbiciune.

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu faceam diferenta intre cum s-a reprosat acum fata de limbajul folosit in aceleasi situatii alta data. Nu faceam aluzie ca ai fi spus tu ceva in sensul asta.
    In rest, e posibil sa ai si dreptate, desi nu cred sa fie asa, ramane de vazut . Oricum, trebuie sa acceptam cu totii ca intr-un meci, oricat de amical ar fi, pot sa apara si reprosuri, si cate o injuratura, ca d-aia venim, sa facem miscare , sa consumam adrenalina (cine o mai are), sa debusam psihic (prin vorbe mai deochiate-e o modalitate) . Desigur toate aste cu masura si respect intre noi. Suna frumos ce spun, nu? Orice ar spune unul, altul, fenomenul nostru este unic, fara echivalent. Cine ne accepta , ASTIA SUNTEM ! Cine NU... A zis-o! Hai pa !

    RăspundețiȘtergere
  26. Evident, eu ”am zis-o”. E clar?

    RăspundețiȘtergere
  27. Amirale Nelson, cred ca cele doua doamne s-au topit deja dupa mine, dar mai ales dupa Bebe cel reflectorizant!

    RăspundețiȘtergere
  28. Si sint unii care inca il mai baga in seama pe Popicu!

    RăspundețiȘtergere
  29. Bebe traumatizatul14 ian. 2015, 20:40:00

    Salut derbutul lui Nelson care denota stilul lui echilibrat de zi cu zi. In ceea ce-l
    priveste pe evaluatorul sef sa-=si vada intai de neputinta lui si apoi de a altora.
    Ii spun toti ca e impotent fotbalistic dar el nu vede decat paiul din ochiul altora.
    Puse una peste alta afost misto. In alta ordine de idei am avut o comotie cerebrala duminica, m-a ciocnit un coechipier am cazut cu capul de sintetic
    dupa care cand m-am trezit era langa mine salvarea. M-i s-a spus ca am
    "dormit" vreo 6 minute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traumatizatule ai grija, nu e de joaca, ai o varsta, sincer imi pare rau.

      Ștergere
  30. Anunt important:
    Vineri, 16 ianuarie, este o zi mai speciala pentru mine si, ca urmare, seara sunt dorit in familie, in bd. Ion Mihalache. Cu parere de rau, va rog sa va lasati papucii acasa de aceasta data, urmand sa ne vedem la mine, oricand doriti, ca bine veniti.

    RăspundețiȘtergere
  31. Bebe, multă sănătate. Poate ai exagerat cu implicarea, am văzut că duminică ai făcut parte din echipa câştigătoare!

    Bronson, no problem, dar la fotbal vii?

    Luci, ştiu că tu scrii de la birou, n-ai început încă munca sau care-i treaba?

    RăspundețiȘtergere
  32. 2B, s-au speriat aia dupa un somn de doar 6 minute ? Noi ne-am obisnuit cu tine sa dormi tot meciul.

    RăspundețiȘtergere
  33. Tavi apelez inca o data la tine pt. transport; se aproba?!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricand, cu placere, Senior Sile. Ca si randul trecut ne va insoti Cata. Ora de plecare o stabilim maine pe la pranz.

      Ștergere
  34. Bebe, cum te simti? Au dreptate baietii, fi mai prudent. Sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce-o mai fi facand Capitanul ? Ne e dor de el. Macar sa-l simtim aproape, acolo, pe tusa si tot e ceva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vorbit ieri la telefon cu Razvan- Motanu care la randul sau a vorbit cu Mitica -Capitanu care i s-a plans ca are probleme cu genunchiul si urma sa se duca la medic...

      Ștergere
  36. In schimb, Motanu are probleme cu nenorocitu de calculator care este defect si Razvan nu poate comenta pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  37. Steaua e numai una15 ian. 2015, 22:19:00

    Mi-e mila de Dinamo asa ca daca deschideti contul pacii dau si eu doi lei.

    RăspundețiȘtergere
  38. Asa cum banuiam dupa meciul tur, Gelatu(cum ii zice Motanu) impreuna cu Grande Real au parasit Cupa Regelui!

    RăspundețiȘtergere
  39. Am veşti mai noi decât Motanu şi Vasea: Mitică va continua să joace, dar îşi va schimba stilul de joc. Va sta la pomană, deci îi va face concurenţă unui consacrat al genului! :)
    Am intrat şi în posesia radiografiei cu problema la genunchi, va fi publicată la următoarea cronică. Şoc!

    RăspundețiȘtergere
  40. am intrat si eu in posesia radiografiei lui popescu,la cap soc ,groaza si rasete,daca pt ebola,sida si alte boli,o sa se gaseasca remediu pt ce are asta la cap nu exista sperante pt remediu,asa ca la joc cand vedeti ca ma-i tipa ca o femeie luatil cu binisoru intrebatil de papuci si o sa-i treaca . distractie placuta astazi la baieti

    RăspundețiȘtergere
  41. Ajutaţi-l pe Cristi !16 ian. 2015, 09:41:00

    Cristi, schimbă-ţi colţul străzii ! Încearcă la o intersecţie mai mare, dă ceva barosanului care vă repartizează"locurile de muncă" şi succes la încasări.Bagă şi o lozincă nouă, ceva mai lacrimogen. Dai ceva şi ti-o compun eu, fără greşeli, să le arăţi că eşti băiat deştept, chiar dacă nu-i adevărat, dar n-ai avut noroc.

    RăspundețiȘtergere
  42. Pazea, ca vine Capitanu! Si vine din cantonament!

    RăspundețiȘtergere
  43. N-am inteles, Copizdanu va juca sau va sta ? Căpriţă, mai clar te rog !

    RăspundețiȘtergere
  44. De unde zicea acarul Mitică că vine ? De la canton ?

    RăspundețiȘtergere
  45. Daca nu intervine nimic rau, azi voi face si eu un ultim test al genunchilor; sper sa termin in teren, daca nu... o iau pe urmele Capitanului (la doctor, nu in alta parte).

    RăspundețiȘtergere
  46. Mitică, fie-ţi milă de Tavi şi trimite-i şosetele tale, să te simtă aproape.
    Vase, ce spuneai de Mortanu, i s-a stricat abacul ?

    RăspundețiȘtergere
  47. Căpitanul va juca şi va sta.

    RăspundețiȘtergere
  48. Genunchii ca genunchii, da la cap, la cap nu se caută nimeni ?

    RăspundețiȘtergere
  49. Ne vedem la fotbal si putin la nea Nicu.

    RăspundețiȘtergere