luni, 13 ianuarie 2014

Revenirea in balon!

  Iata ca dupa doua meciuri jucate afara pe sinteticul moale si cu multe granule , am revenit,ne-am reintors in balon sub cupola mica.
Drept sa spun, dupa vizionarea in direct pe Eurosport a Galei decernarii Balonului de Aur FIFA, de la Zurich,Elvetia, pe 2013, parca nu mai am niciun chef de cronica. Intre altele fie spus, m-au impresionat marele Pele si Cristiano Ronaldo. Spuneam de lipsa de chef pe fundalul tragerii de "clapa" oferita de coechipierul Catalin care a promis ca scrie cronica si n-a mai facut-o cu toate ca era randul lui; azi, luni pe la ora 11.00 imi da telefon si ma roaga sa scriu eu, deoarece domnia sa este plecata "din tara" si iata cum el a ramas cu promisiunea, iar eu cu scrierea cronicii. Cum sunt baiat simtit incerc sa ma achit de sarcina,chiar daca cu intarziere,pentru care imi cer scuze cititorilor acestui blog care si-au pierdut rabdarea si au continuat sa posteze comentarii(circa 20)la cronica anterioara, dezbatand cu ardoare problema cu boii,vacuta si alte alea,numai despre meciul de vinerea trecuta necomentand...
Dar sa revenim la ziua de vineri,10 ian.2014. s-au prezentat 16 musterii impartiti in doua echipe dupa alegeri.
Echipa AB: Nelu-Bronson, Bebe,Motanu-Razvan, Virgil, Bogdan, Mitica, Elly si Gabita.
Echipa BA: Popica, Vasea, Stelica, Paul, Bete, Catalin, Robert si Cristi.
Salutam revenirea lui Virgil dupa o perioada de absenta.
Componenta celor doua echipe parea una echilibrata, ba chiar cu un plus pentru BA in aparare cu trei fundasi de valoare in comparatie cu omologii lor de la AB, insa tocmai apararea a cedat. Pe scurt,echipa AB s-a impus cu peste zece goluri in fata echipei BA care a inscris peste cinci goluri. Cine stie scorul exact il rog sa intervina... Marcatorii au fost Elly, Gabita si Mitica, respectiv Catalin, Cristi si Robert. Atuurile echipei invingatoare au fost prezenta in poarta a bravului Bronson(de cand a revenit, echipa in care a jucat a pierdut o singura data) si randamentul ridicat al tandemului Elly- Gabita. La ceilalti s-a simtit lipsa unui portar,perindarea mai multora prin poarta nu este de bun augur, chiar conduce si la bulversarea apararii, prestatia mai slaba a lui Cristi. Jocul constant bun practicat de Catalin(ca un metronom, precum odata Boloni) nu a fost suficient. Cred ca a avut si multa nesansa Catalin, a lovit bara de vreo patru ori, destule suturi bune i-au fost blocate sau deviate( ex. un sut se ducea pe  poarta, dar a fost deviat cu mana de catre maestrul Mitica). Imi cer scuze pentru intrarea mai tare la Mitica, dupa care asteptam sa bata fault, dar hotomanul a continuat actiunea si a marcat gol.
Cam astea ar fi pe scurt faptele din teren legate de fotbal, insa ce ma ingrijoreaza pe mine cel mai mult este comportamentul execrabil la care a revenit Popica dupa o perioada in care am crezut ca s-a indreptat...Eu am crezut ca venim sa ne bucuram de putina miscare si sa ne destindem, nu sa ma "bucur" de toate injuriile si epitetele suburbane debitate de preopinentul; daca nu facem front comun sa-l aducem pe calea dreapta, eu cu parere de rau renunt de a mai veni in Agronomie. Dixit!   

45 de comentarii:

  1. motanu către marinuș13 ian. 2014, 22:52:00

    băi panaramă ce ești, dacă te mai legi vreodată de unul din protejații mei mă dezbrac de caracter și gaia te mănâncă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Motane,din lecturarea echipelor n-am reusit sa vad unde era echilibrul... Poate vrei sa reiei "subectul".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luci, cronica a fost scrisa de mine, Vasea si asa mi s-a parut mie.

      Ștergere
  3. M-am gandit daca sa va dau rezolvarea problemei si am ajuns la concluzia ca n-o veti intelege si-mi bat gura degeaba.Va dau alta problema mai simpla s-o puteti face toti, chiar si Motanu, Tavi, Luci. Fiti, va rog, atenti la mine !
    Un arab moare si lasa 17 camile celor trei fii astfel: celui mai mare 1/2 din total, mijlociului 1/3, iar celui mai mic 1/9. Cate camile a primit fiecare ?
    Daca nici pe asta n-o faceti, nu va mai cunosc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare fiu a primit 10, 5, respectiv 2 camile.

      Ștergere
    2. Arhimerde mai pune si tu sifon in bautura!

      Ștergere
  4. Ca sa te cunsoc mai bine, raspunde la urmatoare intrebare simpla: esti un protozor sau o protozoara?

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar magar nu le-a lasat niciunul mostenire? Sau poate numai pe domnul Marin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Luci, ce sa insemne cunsoc ? Ai luat-o pe urma lui Gazel.

    RăspundețiȘtergere
  7. scorul final cred că a fost 14-10. legat de alcătuirea echipelor, Găzel e de multe ori domn și lasă de la el la alegeri. pe de altă parte, Eli și Găbiță au mai jucat împreună, dar n-a fost prea mare chimie între ei, cu sau fără tenisman, ceea ce nu s-a întâmplat vineri, când s-au înțeles foarte bine. asta și pentru că am condus în permanență și juniorul a fost tăcut.
    ciudată a fost a doua parte a alegerilor, când s-au lăsat trei fundași centrali, Paulică, Bețișor și Stelică, la adversari, așa că l-am scos pe Bebe din margine și am cam rămas descoperiți pe flancuri. așa că, per ansamblu, echipele au ieșit echilibrate, putându-se spune că factorul hotărâtor a fost Mitică. rămân la părerea că el și cu eugen pot mai mult decât arată, dar și așa a fost al treilea om la combinații, chit că în apărare te cam lasă la greu.
    și cu portarii e o poveste, Neluțu este superconstant, iar Bețișor și cu Robert, ajutați și de talie, sunt și ei foarte buni, așa că diferența nu s-a făcut aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. motanu către marinuș14 ian. 2014, 18:44:00

    gherțoa, ai înțeles ce ți-am spus? sau trebuie să-mi iau translator? dacă nu te astâmperi, te fac chiar mai maro decât ești. lasă aritmetica aia de grupa pregătitoare și apucă-te de făcut cornete, poate așa recuperezi banii dați la lăutari.

    RăspundețiȘtergere
  9. Minune mare Steaua are 3-0 la pauza. Stati putin, e 3-0 pentru Nuremberg!

    RăspundețiȘtergere
  10. Intentionam sa public un Top 5 al gainilor cu care ma intalnesc vinerea la fotbal. Am insa atat de mult material incat o sa imi iasa Top Ten si inca o sa mai ramana cativa gorobeti pe afara. Nu este cazul lui Gaze!

    RăspundețiȘtergere
  11. Motane, ai dreptate ! Si cand ma gandesc ca n-ai fost in stare sa rezolvi o problema de aritmetica de grupa pregatitoare...

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, cam aşa a fost scorul 14-10 sau 14-11. Dar factorul hotărâtor a fost Ely! Dacă la adversari nu e unul ca Mihai, echipa în care este ales Ely ar trebui să câştige meci de meci. Nu se întâmplă aşa pentru că uneori se încarcă negativ când dă de greu (vineri am fost conduşi doar la început, cu 1-0). Gândiţi-vă la un lucru: dintre toţi ăştia care venim la fotbalul de ziua 5, Ely e singurul care poate spune, pentru destul timp de acum încolo, că joacă într-un an mai bine decât în precedentul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cât depsre problema cu Popică, o cunoaştem cu toţii: unii nu mai vor să joace cu el în echipă, alţii nu-l mai duc cu maşina (aşa am auzit! :)... Dar pe Vasea nu l-au susţinut nici ceilalţi coechipieri. L-au forţat pe faza de construcţie şi mai toţi au stat cu gura pe el, de parcă el trebuia să rezolve meciul.

    RăspundețiȘtergere
  14. Astept raspunsul la problema a doua.Arhimandritul a luat plasa.Motane, n-o stii nici pe asta ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Ii lasati sa se infoaie pe unii care n-au nici un merit si toata echipa tace.Inteleg ca Gaze nu poate vorbi din sant dar macar Catalin a terminat a treia si mai e si capitan.

    RăspundețiȘtergere
  16. motanu către imprefectu15 ian. 2014, 18:53:00

    maistre, uitasem de problema lui matale, până când nu mi-a trecut prin minte să adun părțile ce se cuvin fiilor din moștenire. dacă te ții de promisiune și dai și sticla de vin, o să încerc să te luminez.
    aducând la un numitor comun și adunând am 1/9 +1/3+ 1/2 = 17/18, moment în care îmi pică o fisă, de la un artificiu gen adaugă/scade.
    partea nașpa e că nu știu să fac probleme cu cămile, că n-am văzut decât la tembelizor, așa că o să-ți dau rezolvarea cu viței, unde mă pricep mai bine. norocul meu a fost că am un prieten de la țară, pe Vasilică, posesor al unui vițel, Marinică. animalul ăsta e cam prostănac, își mănâncă propriile turtițe și spune într-una măscări, așa că prietenul meu chiar a vrut să-l ducă la fabrică, să facă pateu de porc din el, dar l-am convins să mi-l lase mie, până fac problema. nu mai spun că m-a costat transportul, bouă beri lui nea Vasile și un kil de ciungă lui clămpău', juma s-o molfăie, restul să și-o bage în păr. mă rog, gusturi de rumegător.
    așadar, am cei 17 viței plus Marinuș, adică 18. vine primul frate, ia juma din ei, adică 9, al doilea ia o treime, adică 6, ultimul ia a noua parte, adică doi, și mai rămâne unul de și-l ia Vasilică înapoi, problemă rezolvată.

    partea frumoasă este că, la înghesuială, l-am pasat pe Marinuș unuia dintre frați, așa că fostul lui stăpân mi-e dator că l-am scăpat de gloabă. nu-i nimic, o să curgă cu berici la nea Nicu...

    RăspundețiȘtergere
  17. Primavara asta scoatem oile la pascut de trei ori.

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru etapa viitoare avem un cronicar surpriză. Sper să nu se răzgândească.

    RăspundețiȘtergere
  19. gabita, pe vasea am stat toti cu gura,dar cand i se da o pasa,si el pune stop,si vrea sa dribleze,si nu-i iese tot meciul ,normal ca tipi,pase daca nu-i dai iarasi nui bine pentru ca este un joc ,colectiv,apropo nea vasea,aufost 3 bare 1 popica,1catalin si una eu,cata,adat 2goluri,din pasele mele,popescu 2goluri,unul din pasa mea,robert 2goluri,unul din pasea mea,si eu am dat 4 goluri,ultimul de generic,si matale spui ca eu nu am mers,im cer scuze poate ai dreptate,nu am fost activ la auturi

    RăspundețiȘtergere
  20. si inca ceva,domnul vasea eu din min 10 am jucat cu maxilaru blocat,in privinta lui incultu,care citeste si el probleme,pe internet asa este el,un prost se ma-i desteapta,dar un nebun si mai ales ipotent,nu mai ai ce sa-i faci,el a citit problemele pe net,dar nici el nu mai stie raspunsurile,pentru ca nu mai stie,unde a intrat,de aia cate odata ma-i paste si el

    RăspundețiȘtergere
  21. marinus este cam asa......... cand esti mort nu stii..... cand esti mort e greu doar pentru ceilalti........ la fel si cand esti prost....... la multii ani pe rit vechi.marinus

    RăspundețiȘtergere
  22. UItati unul care in viata lui n-o sa reuseasca sa biruie clasa a treia nici daca vine cu plocoane la toti profesorii. Mars la facut bastonase!

    RăspundețiȘtergere
  23. Cristi, scuze daca te-ai simtit nedreptatit de cele scrise de mine! Culmea e ca "prestatia mai slaba a lui Cristi" nu este si parerea mea, ci exprima opinia altor coechipieri. Eu cred ca oricum ai juca intr'un meci sau altul,te numeri printre primii 4-5 jucatori ca valoare.
    Cat despre mine,este adevarat ca mai mult va incurc si cel mai bine ar fi sa nu mai vin, dar am zis sa mai fac si eu putina miscare,cat mai pot...

    RăspundețiȘtergere
  24. Nea Vasea, nu cred ca abordati corect subiectul, dimpotriva. Din cealalta jumatate de teren se vede foarte repede cand gresesti cateva preluari si pase, dar nu observa nimeni deposedarile, dintre care cateva in faze foarte importante. Eu zic sa veniti in continuare nu doar linistit, ci increzator.

    Robert

    RăspundețiȘtergere
  25. nea vasea,im cer scuzeeu vam spus ce am vazut meciul asta,oricum nu ai fost matale cel mai slab dupa teren,altadata team laudat ,eu sper sa vii in continuare,si chiar te rog,o sa te fac golgeter

    RăspundețiȘtergere
  26. cristi are dreptate, m-a făcut golgeter chiar și pe mine.
    profesore, sper c-ai pus vinul la rece!

    RăspundețiȘtergere
  27. Si aceasta problema a lui Popicu este la fel de prost compusa ca si cealalta. Se vede treaba ca cine se aseamana, se aduna (prostul care a facut-o, cu prostul care a scris-o pe blog fara sa o treaca inainte prin filtrul capului sau). Noroc cu rezolvitorii, care au dat totusi o finalitate acestor texte tembele. Corect era ca in textul problemei sa fie precizat “1/2 din intreg“ si nu „1/2 din total“. Asta pentru ca la verificare, rezultatele nu verifica. Inca de la fratele cel mare, daca 9 camile inseamna 1/2 din total, rezulta ca numarul total al camilelor este 18. Eronat. Pentru ceilalti doi nici nu mai conteaza. Pe cand “1/2 din intreg“, evident cu referire la faptul ca 1/2+1/3+1/9=17/18 (fractie care nu conduce la un numar intreg - cum de altfel a aratat si motanelul), trimite clar la fractia 18/18 si atunci merge (matematic vorbind) si repartizarea camilelor 9+6+2=17. Asa, textul problemei a condus spre o solutie cu iz negustoresc, cu fenta in limbajul nostru

    RăspundețiȘtergere
  28. Sile, iti dau dreptate sa reactionezi asa. In atare situatie, o persoana avand varsta si formatia ta, ce ar trebui sa faca? Sa sara la bataie? Sa taca si sa accepte mizeriile unui individ dus cu sorcova? Problema este a noastra, a grupului, pentru ca ii toleram lui Popicu un asemenea limbaj si comportament. Nici pe blog lucrurile nu difera prea mult. Zic sa tii cont de spusele lui Robert si ale lui Gazel. In conditiile astea, dupa parerea mea, grupul nostru se poate lipsi oricand de unul ca Popicu, pe cand cu tine este cu totul altceva. Tu esti un adevarat simbol pentru fenomenul de ziua 5-a. In ce ma priveste, din postura in care ma aflu in momentul de fata, o sa intrerup pe blog orice fel de dialog cu Popicu. Este forma mea de protest impotriva acestui nerusinat.

    RăspundețiȘtergere
  29. Superiorul lul Tavi16 ian. 2014, 21:19:00

    Motane, ai rezolvat corect probema cu camilele.Ma rog cu viteii daca ti-a fost mai usor cu rudele tale. Dar n-am sa-ti dau nicio bere, pariul era pentru cealalta problema pe care n-ai rezolvat-o inca.Te rog lumineaza-l si pe ala care zice ca problema cu camilele a fost compusa asa cum e el.N-am timp sa intru in polemica cu el, intelege greu si nu ma pot cobora la nivelul lui.

    Vasea, sensibilosule.imi pare rau ca ai fost afectat de reactia mea, dar cu un avocat ca ala... nu convingi pe nimeni.Spune-i sa taca,ca latra la luna

    Cristi imi e simpatic.El vorbeste, el intelege ce spune.Sa-l incurajam ca poate face progrese si intr-o zi vom pricepe ce vrea sa zica.

    RăspundețiȘtergere
  30. Mai Superiorul lui Tavi16 ian. 2014, 21:34:00

    Si cand te gandesti ca vroiam sa ii fac cadou natafletului o carte de bucate!

    RăspundețiȘtergere
  31. Si mai superiorul lui Tavi16 ian. 2014, 22:09:00

    Or exista medicamente pentru afectiuni gramaticale?

    RăspundețiȘtergere
  32. Cristi,apropo de ultimul tau gol, intr'adevar de generic, parca am contribuit si eu putin prin paravanul pe care l-am facut, dandu-ti ragazul necesar sa-ti pregatesti sutul,dupa care ai venit la mine si am batut cuba.

    RăspundețiȘtergere
  33. pai daia,am specificat golu ala

    RăspundețiȘtergere
  34. În semn de protest la anunţul lui Tavi, cică Popicu va înceta orice monolog cu noi, pe terenul de fotbal! :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Spuneti sincer, a inteles cineva ce a vrut sa zica Tavi ?

    RăspundețiȘtergere
  36. Prietene ,, Critic Literar'' sau cum te numesti, eu nu sunt capitanul nici unei echipe ci doar un simplu participant la aceasta jucarie, la care particip cu o deosebita placere. De vorbit eu vorbesc numai pe teren, nu cred ca am deranjat pe nimeni de foarte mult timp, incerc sa pastrez o atmosfera propice acestui joc (atat cat reusesc) iar daca unii dintre coechipierii mei recurg la unele gesturi (dupa parerea mea infantile), nu cred ca sunt in masura sa dau sfaturi de comportament oamenilor care au aproape dublul varstei mele. Ca si alti colegi de-ai mei am injurat, am criticat si am vazut ca nu ajung nicaieri iar sfatul lui Tavi este exceptional, daca cineva te racaie prea mult ..... nu il lua in seama. Astel recomand tuturor participantilor la aceasta jucarie sa vina la relaxare.

    RăspundețiȘtergere
  37. Bravo Cata, ceea ce faci e dovada de maturitate si nu de slabiciune cum poate ca cred unii.Eu aplic sfatul lui Tavi si nu mai am probleme.

    RăspundețiȘtergere
  38. Astept cu interes cronicarul surpriza!

    RăspundețiȘtergere