duminică, 19 ianuarie 2014

Foresta de Fălticeni

Fiind la debutul în postura de redactor publicist-comentator al fenomenului, o să îi rog pe cei cu mai multă experiență să îmi ierte, dar să și corecteze, eventualele fapte care nu corespund întocmai cu realitatea. Pe la jumătatea meciului mi-am adus aminte că îi promisesem mentorului meu că fac cronica, după vreo 3 minute am uitat din nou, așa că nu am fost prea atent la marcatori și alte detalii de acest gen.

Așadar, o zi frumoasă de jucat, în care s-ar fi putut evolua fără probleme și sub cerul liber, dar ostilitățile s-au desfășurat în balonul mic. Trebuie să încep cu o veste foarte proastă pe care mi-a dat-o nea Bebe, și anume că s-au desființat dușurile, dar cum suferința noastră nu este împărtășită și de ceilalți, nu voi insista pe acest subiect. Echipele:
Foresta: nea Paul, nea Bebe, nea Stelica, Bogdan, Cătălin, Cornel, Găbiță, Robert, Popică
Echipa cealaltă: nea Nelu Bronson, nea Luci, Motanu, Bețe, nea Gabi, Mitică, Eli, Cristi Gaze, nea Vasea, Tudor TVR (cand a aparut Tudor la teren, nea Vasea a trecut la forestieri - asta prin minutul 10)
Prima concluzie este că Foresta a avut mai puțini de „nea”, de aici și lipsa de experiență.

Echipa cealaltă a început meciul în forță, deschizând scorul relativ repede. Combinațiile dintre Cristi, Eli și Mitică au mers foarte bine la început, când fundașii Forestei păreau depășiți aproape la orice fază. Lucrurile au început să se așeze după ceva timp, dar deja era 5-0, astfel că socotelile păreau făcute. Foresta reușește să marcheze și reduce din diferență, pe fondul unui joc bun, moment din care au început și certurile în formația adversarilor. Eli le-a reproșat celorlalți aproape fiecare minge greșită, motiv pentru care și jocul său a avut serios de suferit, în ciuda faptului că reușise câteva execuții superbe în prima parte - inclusiv vreo 2 goluri de excepție. Dacă nu mă înșel, s-a marcat alternativ până la 7-3, când avea să înceapă o revenire extraordinară. Cu Găbiță și Cătălin în formă maximă, dar și cu o apărare care cu greu a mai lăsat câte o minge să treacă, s-a ajuns la 7-6, când subsemnatul a trimis mingea plasat, în dreapta portarului, egalând. De remarcat că Eli l-a învinuit pe Mitică pentru acest gol, apaludându-l ironic în genunchi timp de câteva secunde. După numai câteva momente, liderul apărării adverse, Motanu, a suferit o accidentare provocată de o mișcare greșită, fiind nevoit să abandoneze, apoi a fost urmat la vestiare de Tudor, care era, ca de obicei, pe fugă. Nea Vasea a făcut cale întoarsă la Echipa cealaltă, iar lucrurile au devenit mult mai simple pentru Foresta, care oricum domina autoritar. Golul prin care s-a preluat conducerea a venit mai mult decât logic, aproape fără bucurie din partea celor din Fălticeni, la fel ca și cel al desprinderii, de 9-7. Echipa cealaltă a mai marcat o dată, apoi Cristi a insistat să ceară penalty la o fază pe care personal nu am văzut-o, discuțiile s-au întins mai mult decât era cazul, iar Găbiță a preferat să plece. Victorios!

La capitolul marcatori stau, așa cum am anunțat, mai slab, dar încerc. Foresta: Găbiță(5), Cătălin (2), Robert (2); Echipa cealaltă: Motanu (1, din propriul careu!), restul Cristi și Eli - posibil și Mitică. Mi s-a transmis clar că dacă a dat și nu-l menționez, nu mă mai primește.

Ceilalți combatanți au hotărât să continue, impresia generală fiind că este vorba despre alt meci. Nu cred să fi apărut schimbări în echipe, cu excepția plecării anunțate acum vreo două fraze. Tot Foresta a fost cea care a reușit să se impună, de această dată cu 2-1, grație unei „duble” semnate de Cornel, care și-a spălat, astfel, păcatele adunate până atunci. Evident, habar nu am cine a marcat pentru Echipa cealaltă.

Vă rog să completați în comentarii marcatorii, precum și alte detalii care sigur mi-au scăpat.

Pe vineri! 

69 de comentarii:

  1. V-am promis cronicar surpriză, m-am ţinut de cuvânt!

    La noi, Bogdan şi Popică sunt şi ei "nea" fără probleme, la fel Motanu şi Beţe dincolo, dar cum ar fi sunat nea Motanu şi nea Beţe?! :)) În devenire, eu şi cu Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  2. îl salutăm pe tânărul Robert și îl așteptăm să dea un rând la nea Nicu, asta ca să nu i se usuce pixul. oricum, mult mai bine cu cel puțin cinci cronicari (și cu Tavi, șase...), se găsesște mai ușor unul care să nu plece trist și să-i iasă mai bine rimele.
    problemele pe care le am sunt la călcâi, care a început să mă doară când vrea el, semn că poate ar trebui să-i acord mai mult respect.

    RăspundețiȘtergere
  3. filmulețul de după cronică e pe sufletul a jumate dintre noi. dintre ceilalți face parte și Paulică, foarte curios în ultima vreme de rezultatele stelei. or fi și ăia guguștiuci, dar ca să pierzi două meciuri într-o singură zi trebuie să ai clasă...

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie să vin cu precizări. N-am plecat victorios, doar am plecat. Este ca şi cum ai spune despre Matthaus că a câştigat Liga Campionilor cu Bayern fiindcă el a ieşit la 1-0, ce contează că după aia a dat United două?! Oricum, trecuse de 5, aveam maşina plină de marfă şi trebuia să ajung în munţi cu barca.
    Merită amintit şi celălalt gol al lui Robert (nu ştiu la ce scor), fie şi numai pentru fază: Cătălin dă o pasă lungă pe Vasea, care trimite din prima în faţa porţii, de unde Robert reia simplu în gol. L-am văzut pe Vasea că prima dată se poziţionase ca pentru stop, dar era o minge grea, nu cred c-ar fi reuşit, plus că ar fi pierdut timp. Până la urmă a fost inspirat şi a ieşit bine. Nu-mi dau seama dacă el a fost victorios vineri, la cât de traficat a fost! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Robert,bine-ai venit in randul cronicarilor! Banuiam ca despre tine e vorba, cand ne-a zis Gabita despre un cronicar surpriza.
    Asa traficat cum am fost, cel mai mult am jucat la forestieri,pe care i-am parasit,dar nu de buna voie,la scorul de 8-7 pentru ei.
    Am fost 19 si-au platit 18 inmultit cu 9=162 lei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Robert, felicitari pentru cronica. De foarte mult timp nu s-a mai jucat un meci atat de bun din toate punctele de vedere ;) (parerea mea). O saptamana usoara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Halep a ajuns în sferturi după un 6-0 în decisiv cu Jankovic! Chestia e că în palmaresul cu următoarea adversară, Cibulkova (care a scos-o pe Şarapova!) are două seturi de 0-6... Dar nici unul în 2013, anul în care Simona s-a făcut mare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am adus aminte, Mitică a dat un gol cu capul. Eu zic că ar merita şi el titlul nobiliar de "nea"!

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite asa v-a trecut vremea si va spun copiii "nenea"

    RăspundețiȘtergere
  10. Cronicar surpriza, dar cronica slabuta.Nu se specifica ce a determinat dezastrul in echipa lui nea Mitica, nea Motanu, nea Lucica.Cum de la 5-0, unii au cazut iar ceilalti au renascut.Sa va spun eu, care constat ca-s bun nu numai la poezie, matematica, fotbal.Dupa cum stiti, dupa victoria in Cupa Campionilor din 86, eroul Stelei a fost Ducadam.Putini mai tin minte cine a marcat pentru Steaua, dar nimeni nu a uitat cine a aparat poarta castigatorilor.In meciul de vineri, eroul Forestei a fost marele Popicu ! La intrarea intre buturi(nu vine de la buturugi) scorul era 1-6 pentru alde aia.Pana la 9-7, eu am primit un singur gol, inchizand poarta cum numai eu stiu s-o fac.Veti fi tentati sa spuneti ca e meritul intregii aparari, dar tot apararea asta, fara marele Popicu, a primit 6 boabe, aratand jalnic.Intrarea mea a schimbat soarta partidei, asa cum Achile a hotarat soarta razboiului troian.(n-are legatura cu Traian).Pe langa paradele prin care am salvat nenumarate goluri, a trebuit sa strig la fundasii mei, nea Bebe si nea Stelica, sa le spun pe care parte a terenului se gasea mingea si sa-i ghidonez incotro sa se indrepte.
    Asa incat, a nu aminti meritele mele la obtinerea victoriei echivaleaza cu o dezinformare, delict care se pedepseste conform legislatiei in vigoare.Astept scuzele de rigoare, in caz contrar voi fi obligat sa-i acord cronicarului titlul de nea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu doar din dorința de a nu fi, încă, „nea”, dar și pentru că îmi doresc ca adevărul să se respecte, recunosc că din indolență și neseriozitate nu am menționat meritele lui Popicu. Nu știu exact la ce scor a intrat în poartă, dar e adevărat că a avut câteva intervenții foarte bune. Cârcotașii vor spune că a avut și una foarte slabă, când a luat gol din cealaltă suprafață de pedeapsă, dar trebuie să îi avertizez că în acest caz nu a avut niciun fel de intervenție, deci nu poate fi bună sau rea :)

    Referitor la toți „nenii” din cronică: nu am făcut un clasament al celor mai în vârstă, ci pur și simplu i-am notat pe fiecare așa cum m-am obișnuit eu personal să le spun. Nu cred că „nea” îl face pe respectivul mai în vârstă sau, dimpotrivă, absența lui „nea” indică vreo lipsă de respect.

    Vedeți ce împăciuitor sunt? Cred că-mi fac ăștia de la UNICEF ofertă în curând.

    RăspundețiȘtergere
  12. FELICITARI PENTRU CALITATEA COMENTARIULUI SI SALUTARI COMENTATORILOR .

    RăspundețiȘtergere
  13. There is nothing, if there is no popi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Semne bune anu' are; in sfarsit Poppy si-a dat seama care-i menirea lui si si-a ocupat locul cuvenit in teren. Un semn bun; daca vrea poate sa invete destul de usor.

    RăspundețiȘtergere
  15. De la 0-5, am redus la 3-5, deci Popică n-avea cum să intre în poartă la 1-6. Asta, o dată. Apoi, apărarea chiar a avut rolul cel mai important fiindcă portarii noştri de până atunci erau fundaşi, Paul şi Bebe. Normal că atunci când a intrat Popică în poartă, s-a trezit în faţă cu o linie completă de apărare, la care se mai adăugau Cătălin şi Cornel. O fi luat Popică doar 3 goluri, dar dacă era sculă lua numai unul. Celelalte două au fost exclusiv ale lui. Dacă l-a uitat pe ultimul, al lui Ely, i-l pot reaminti eu (ăla din careul advers se descrie singur...)

    RăspundețiȘtergere
  16. Oglinjoara fermecata catre nea Popicu20 ian. 2014, 16:38:00

    Cat n-a fost in poarta, a fost in aparare si s-a cunoscut (5 incasate).
    Cat a fost in poarta, apararea si-a revenit si a mers ceas !
    Cand "apararea a fost lobata" din cealalta parte de teren si el era in poarta, s-a constatat ca ca nu e bun de nimic, e fictiv pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu, n-a fost în apărare, ci în atac.

    RăspundețiȘtergere
  18. motanu către ...oul și vițelul20 ian. 2014, 20:32:00

    băi găinare, ai promis o sticlă de vin dacă fac problema cu rudele tale și acum o dai în tangouri. dacă nici săptămâna asta nu te achiți, o să te fac mai maro chiar decât ești.

    am remarcat și eu golul superb al lui Robert, care candidează deja la premiul anului. probabil că o parte din recompensă o s-o vrea și Luci, care, în loc să-l țină pe Siliboa, se ținea de pu...ă.

    cota Annei Ivanovici înainte de meciul cu Serena era de 8,50. sunt curios cât o fi fost după primul set, ăla pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  19. E clar ca Popica jinduieste dupa postul de cronicar, postura din care se poate desfasura...Asa ca, Gabita fa-l(si) cronicar!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa inteleg ca vineri au batut moldovenii.

    RăspundețiȘtergere
  21. Popescule tu esti pe principiul ,, Luada-ma gura ca d-aia iti dau sa mananci''. Prietenul meu calator, tu ai aparat bine, nu foarte bine, nu uita ca datorita spiritului tau critic ai luat 2 goluri dar.... ai aparat si cateva mingii grele. Cum bine a punctat Lucica, poate ti-ai gasit postul in echipa (portar), dar cum bine a punctat si Gabitza, echipa s-a miscat foarte bine. Daca tu dadeai 5 goluri cred ca nici nu mai aveam loc de tine pe BLOG, retine majoritatea golurilor au fost actiuni colective iar unii dintre noi sau autodepasit in finalizari (Robert, Vasea), nu trebuie sa ii uitam si pe cei din aparare care au jucat foarte bine, deci dragul meu toti au contribuit la acest rezultat:). Daca iti face placere poti sa te uiti in oglinda, sa te pupi, sa te iei in brate si sa te lauzi cat poti de mult dar trebuie sa iti pui o intrebare : In echipa in care ai jucat, ai fost mai bun ca ... ? Dupa ce o sa gasesti raspunsul la intrebare o sa iti dai seama ca datorita comportamentului tau, (adica un pic mai retinut), unii colegi chiar au putut sa se exprime si pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce trebuie sa fac sa fiu laudat de voi ? Nu ca as avea nevoie de laudele voastre, pt.ca imi stiu singur valoarea.O sa va raspund pe rand:
    Nea Lucica, crezi ca in poarta stau aia tolo? Abia acum inteleg de ce cum vii cum te bagi in poarta.Eu am intrat sa salvez echipa si am reusit.
    Gabita, intrebarea ta m-a facut sa rad... de tine. Daca eram scula luam doar un gol? De ce n-ai fost tu scula, sa dai goluri fara sa fiu obligat sa ma sacrific sa va scot din cacat?
    Aluia cu oglinda n-am ce sa-i raspund.Am si eu o limita, nu ma pot pune cu toti alde nea.
    Nea Motane, crezi ca daca ai facut o problema pe care n-a facut-o nea Tavi, esti matematician ? Rezolv-o pe aia cu neamurile tale si-ti dau si o friptura.
    Vasea, eu sunt cel mai bun cronicar.Blogul asta e o dovada ca ma pricep.Nu-mi doresc sa fac nicio cronica, eu punctez acolo unde voi nu vedeti ce trebuie vazut.
    Nea Cata, ma deceptionezi pe zi ce trece ! Esti copia sefului tau.La angajare a trebuit sa indeplinesti conditia de a nu fi mai inteligent ca nea Tavi?

    RăspundețiȘtergere
  23. @Motanu: mersi de aprecieri, dar cred ca mult mai a fost interesanta faza golului, nu golul in sine.
    Spre exemplu, Eli a dat un gol superb in prima parte a meciului (voleu din cadere, centrare venita chiar din corner daca nu ma insel)

    In alta ordine de idei: cine e comentatorul „CORNEL”? Nu coincide cu jucatorul cu acelasi nume. Chiar m-a rugat sa va lamuresc ca a semnat altcineva cu numele lui, ca sa nu fie luat drept genul de om care ar putea vreodata sa imi faca un compliment, de orice natura.

    Robert

    RăspundețiȘtergere
  24. Nea Cata, acum imi dau seama ca trebuie sa te respect mai mult.Conditia de la angajare cred ca a fost foarte grea.

    RăspundețiȘtergere
  25. Prietenul meu infantil, eu stiu ce iti poate pielea si uneori te intinzi mai mult decat trebuie ...ai grija intr-o zi s-ar putea sa te rupi ;). Legat de angajarea mea :)).. nici nu am cuvinte, ma interb oare cum suna un interviu pe jobul prestat de tine (nu mai stiu parca vindeai: ghiocei primavara, rosii vara, pepeni toamna si schiuri iarna). Nu vreau sa te mai jignesc pentru ca ar insemna sa fac o cornica (la tine am subiect de lucru), o sa ne vedem vineri ,o sa te trag de urechi, iti dau doua plamutze peste fund si o sa iti treaca.

    RăspundețiȘtergere
  26. În plin meci Djokovic-Wawrinka, m-a deranjat un sms în care eram îndemnat să citesc comentariul lui Popicu, urmat de emoticoane de-alea de râs. Acum, că s-a terminat meciul, mă pot ocupa şi de lucruri mărunte, cum ar fi acest Buffon al blogului... Cum ne-ai scos, mă, "din căcat", când eram conduşi şi noi trebuia în primul rând să dăm? Ai dat tu goluri dintr-un careu în altul? Cum, n-ai dat, ai luat? Aaa, păi zi aşa...
    Hai să amintesc şi golul ăla al lui Ely, să vadă lumea cum ne-ai băgat iar în maro, după ce ieşisem de acolo în primul rând graţie golurilor marcate. Deci, Ely îşi prelungeşte o minge, Popică iese s-o culeagă, dar i s-o fi părut prea simplu pentru valoarea lui, aşa că se răzgândeşte şi se întoarce "s-o protejeze"! Aşa de bine a protejat-o, că Ely l-a ocolit la vreun metru, a ajuns mingea aproape de linia de fund şi a trimis în poarta goală. Cum e, Jean Luigi?! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. In afara subiectului, dar ceva mai important, voiam sa discutam aici urmatorul subiect, pentru ca la teren n-avem nicio sansa. Eu pot sa aduc veste de departajare (pentru o echipa, nu are sens sa poarte ambele) care sa ramana ale grupului de ziuacincea. Problema se pune daca se poate forma un grup de vreo 5-6 oameni care sa raspunda de ele prin rotatie. Mai exact, respectivii ar trebui sa indeplineasca doua conditii: sa nu le piarda si sa le spele de la o saptamana la alta. Cand am cerut vestele de la teren ultima data cred ca a observat toata lumea ca ne vedem mult mai bine asa.

    Asadar, eu sunt unul care le poate lua acasa si spala. Mai avem doritori? Consider ca efortul nu e prea mare (sunt din plastic, nici macar nu trebuie spalate cu detergent din cate stiu).

    RăspundețiȘtergere
  28. Robert are o veste: ne dotează cu veste! Sunt unii cărora le vin mulate, ăştia nu cred să fie prea încântaţi.

    RăspundețiȘtergere
  29. Valoarea adevarata se vede dupa numarul gainilor care se asociaza ca sa isi atace Idolul.Oricum, cei obraznici, Cata, Caprita, Tavi, puradelul Mitica, Motanu, Ciuli si altii vor fi sariti la sesiunea de autografe a Maestrului.

    RăspundețiȘtergere
  30. motanu către marin găină21 ian. 2014, 20:15:00

    ți-am mai spus, dacă joci prea mult table fără zaruri îți pierzi memoria. n-am vorbit noi că faci cinste dacă îți rezolv neamurile și ai fost de acord? vezi că timpul curge și s-ar putea să-ți dau eu un autograf. cu dedicație!

    n-ați pomenit de Gabi, care a făcut vineri un meci excelent, spre deosebire de fetițele care-și plimbă fizicul leșinat pe teren. ghinionul a constat în forma mai slabă a lui Neluțu. n-a făcut greșeli evidente, dar nici n-a fost în forma sa obișnuită, după cum cu eleganță a și spus chiar el.

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce bătaie şi-a luat Halep! Ea n-a putut să întoarcă de la 0-5...

    RăspundețiȘtergere
  32. Băbăieţi, ceasul meu biologic m-a trădat. Deşi Robert mi-a dat sms când Halep a făcut break cu 3 duble greşeli ale adversarei (!), m-am trezit cu o oră mai târziu şi deja o fată dădea interviu. iar aia nu era Halep... Acu ce să fac, dacă tot m-am trezit, m-am apucat de nişte beri! Am fost inspirat, mi-am oferit prilejul de a vedea în direct cel mai frumos meci al turneului feminin, Radwnaska vs. Azarenka... Acum mi-am pus toţii banii pe Nadal, aş fi foarte fericit să-i pierd, dar cred că sunt condamnat să câştig.

    RăspundețiȘtergere
  33. He, he, Dimitrov ia primul set!

    P.S. La ora 6 şi 18 minute a sunat telefonul. Era... un cititor! :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Într-o oră de joc, Nadal a făcut 4 duble greşeli! Dacă ştiam că e aşa emotiv, pariam mai demult pe el...

    RăspundețiȘtergere
  35. Nadale egalează după un tie-break în care diferenţa a fost făcută de un singur mini-break, adică o dublă greşeală a bulgarului!

    RăspundețiȘtergere
  36. Incredibil, Nadal câştigă tot la tie-break, după ce bulgarul a avut 3 mingi de set! Am văzut şi un punct nemaipomenit, lob Nadal, Dimitrov ajunge şi dă printre picioare tot lob (!), ajunge şi Nadal, punctul continuă şi e câştigat în cele din urmă tot de spaniol...

    Alo, chiar nu s-a trezit nimeni?! Am terminat berea, oare ar trebui să apelez la SMURD Mitică? Dacă citeşte blogul, îl rog să intervină...

    RăspundețiȘtergere
  37. Robert referitor la problema cu vestele, sunt de acord sa iau si eu o tura;).

    RăspundețiȘtergere
  38. Mda, Nadal câştigă şi setul 4, cu 6-2, şi meciul e gata. Urmează Federer cu Murray, la care n-am cum să rezist fără bere. Mitică!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. Merg si eu o statie(cu vestele).

    paul

    RăspundețiȘtergere
  40. Mitica, adu-mi si mie patru beri si o punga de seminte dar repede.Poti sa-ti iei si tu una, dar sa nu mai vii beat ca data trecuta.

    RăspundețiȘtergere
  41. Ia uite, lui Paul îi place mulat, n-aş fi zis! Eu nu pot să vă-ncurc, de-aia mi-am luat portbagaj superior, ca nevastă-mea să dea cât mai rar cu echipamentul meu de fotbal. Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  42. Bun, cu vestele suntem 3 deja, e binisor. Ar mai trebui inca vreo 2 oameni, ca sa ne vina randul mai rar si sa nu devina „obligatie de serviciu”. Alti doritori mai curajosi?

    Nu stiu care ati vazut meciul, dar Halep a fost un dezastru de la un cap la celalalt. Nu neaparat in al doilea set, cand a pierdut la 0, pentru ca atunci a fost chestie de moral, abandonase clar, abia astepta sa se termine meciul. Grav e ca in primul set, cand egalase la breakuri (avea aia 3-2 sau 4-3, nu mai stiu, dar servea halep) dupa 3 duble greseli ale adversarei, nu s-a ridicat la nivelul jocului si a pierdut din nou serviciul. Cam acolo a fost clar ca nu mai sunt decat sanse mici...

    RăspundețiȘtergere
  43. Federer ca fetele... După ce l-a avut în mâna pe Murray, 2-0 la seturi, serveşte pentru meci şi îşi pierde pierde prima oară serviciul (!), apoi ajunge în tie-break, are două mingi de meci la rând şi... pierde setul!

    RăspundețiȘtergere
  44. În sfârşit, a câştigat Federer în 4 seturi! Era şi timpul, mă uit la tenis de le 3 dimineaţa...

    RăspundețiȘtergere
  45. Anunt important22 ian. 2014, 14:27:00

    Vesta docentului trebuie sa i se aduca spalata si apretata. Asta din urma ca sa semene cu nadragii

    RăspundețiȘtergere
  46. Eu am auzit că s-ar băga la veste ca să le vândă, dar mai încolo, când vine sezonul! ;)

    RăspundețiȘtergere
  47. marine uite ce zice oamenii de tine ca bagi in targ cu chesti de mangleala tu care vinzi si ceasu cu rubine ma-i bine ramai la bulgari si cresti castraveti s-ai culegi sti tu cum

    RăspundețiȘtergere
  48. greseala noastra a fost ca la dat pe vasea la voi. singuru om care facea ceva in fata,si a stat exact unde i-am spus felicitari pentru nea vasea, pacat ca se fac atatwa faulturi,si nerecunoscute ,sincer acesti oameni nu merita sa li se spuna nea,,,,,,, in alta ordine ely sa sti ca fotbalu se joaca in echipa chiiar daca uni nea au 50,,60 71 de ani,se joaca si cu ei,oameni,pun bani,ca sa joci,nu ei au nevoie de tine,tu ai nevoie de ei

    RăspundețiȘtergere
  49. apropo, eu cand fac alegeri da-ia las de la mine,pentru ca oameni astia vin la fotbal,venim sa jucam de distractie pentru noi,ca primim 1 gol sau 10 nu ar trebui sa conteze deloc,si urmatoru nea,puteti sa-l numiti pe gabita pentru ca el a inceput,sa plece victorios...devreme. ca sa nu dea raspunsu repede ,nu numai dupa teren dar si de la vestiar

    RăspundețiȘtergere
  50. si inca ceva exista un nesimtit care strange bani de teren si la carciuma isi permite sa lase jumatate de bere in sticla si a plecat ,care inainte lu-a dupa masa si ce nu era a lui,sa-i fie rusine ca prosteste pensionari,si colegi de fotbal,acum inteleg de ce vine la fotbal,oricum este cel mai paralel cu fenomenuu asta,sper sa dea in coma alcolica,dar nu langa un teren de fotbal

    RăspundețiȘtergere
  51. Bravo, Robert! CV-ul tau, si asa bogat in continut sportiv, s-a imbogatit cu inca un reper nepretuit! De fapt, cel mai nepretuit! Sa fii autor de cronici, nu numai participant la celebrele meciuri ale Fenomenului de ziua 5a, este ceva absolut remarcabil. Aici, fata de celalalte competitii in care esti implicat, nu este nevoie de o organizare speciala, de sponsori pretiosi, calendare anume, mobilizari, si cate si mai cate. Aici totul este natural, spontan, lumea vine nechemata, si asta de zeci de ani. In plus, acilea se joaca cel mai bun fotbal din cate ezista! Iar comentariile specialistilor nostri( la fata locului sau pe blog) nu se lasa mai prejos. Prin competenta dovedita, ele nu au echivalent nicaieri pe mapamondul globului pamantesc. In fine, cronicile...., cronicile face din toate astea la un loc, ceea ce se cheama "ISTORIE".
    Gata, am terminat.

    RăspundețiȘtergere
  52. sincer am vazut o parada care rar o vezi si in divizia noastra de fotbal, am centrat in fata porti unde astepta ely, dar sa aruncat dobitocu,pe jos din alunecare,daca isi aminteste cineva ala a fost momentu cheie,pentru ca ne distantam la doua goluri

    RăspundețiȘtergere
  53. gabita pentru neputitinta te asteptam la bulevard
    ,apropo ,cat bani iai lasat lui mitica la teren,ca el a spus ca ai plecat si nu ai lasat bani,nu este frumos ce ai facut,lai lasat fara coniac,si omul plateste dari la stat

    RăspundețiȘtergere
  54. Cristi, felicitari !!! Ai pus punctul pe i.Nu cred ca Ely a inteles ceva, pot paria ca nu, dar nu e singurul care ar trebui sa cada pe ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  55. Alexandru Graur23 ian. 2014, 10:36:00

    Mi-am propus sa tac, dar nea Tavi nu ma lasa.Nu mai inteleg cand e serios sau face misto."Ezista", "mapamondul globului pamantesc", "cronicile face' sunt greseli facute din graba, sau... ? Voi ceilalti ce ziceti ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parerea celorlalti23 ian. 2014, 23:13:00

      Nea Sandule, noi zicem in felul urmator :
      "marinus este cam asa......... cand esti mort nu stii..... cand esti mort e greu doar pentru ceilalti........ la fel si cand esti prost "
      [Citat, dupa un clasic in viata, apreciatul (cand nu e magnetizat) nea Cristi]

      Ștergere
  56. Am şi eu trei întrebări:
    - cine a luat mingea?
    - vineri, ping-pong?
    - bani pt teren trebuia să dea Robert pentreu mine, n-a dat?

    Şi un anunţ:
    - Ely a împlinit 18 ani, l-am luat oficial la echipa din competiţia de minifotbal.

    RăspundețiȘtergere
  57. Minune mare, a descoperit Gaze ca exista si virgula pe tastatura si acum se curenteaza mai rar. Daca mai face progrese o sa vorbesc cu el sa-l mediteze pe Tavi la limba romana. Pe puradel il mai pastrez o tura la clasa pregatitoare.

    RăspundețiȘtergere
  58. Sa joci cu pensionarii, cand tu ai 18 ani..... Acolo sa-l vedem pe Ely ce face si daca are tupeul sa se creada fotbalist.

    RăspundețiȘtergere
  59. Găbiță a lipsit, dar am pus eu pentru el. De fapt, eu, el și Cornel chiar am făcut cinste din câte am citit pe aici prin comentarii, pentru că am dat câte 10 lei.

    RăspundețiȘtergere
  60. Da, deci m-am interesat, ce scrie Cristi mai sus sunt fitile marcă înregistrată. O fi postat după ce s-a îmbătat la manele! ;)

    RăspundețiȘtergere
  61. În schimb, are dreptate Motanu cu Gabi, dar să vă spun eu care a fost faza...
    Acum ceva timp, făceam alegeri cu Ely, el îl ia pe Bronson, iar eu pe Gabi. După aia, la cârciumă, Motanu mi-a zis că am greşit, fiindcă Gabi stătea în poartă şi puteam să aleg pe altcineva, el oricum ar fi rămas la mine. Ei bine, data trecută am făcut ca Motanu şi mi-am luat ţeapă: Ely l-a ales pe Bronson şi după o tură-două l-a ales şi pe Gabi! Aşa că noi am rămas fără portar (noroc cu Popică, ştiu!), în timp ce ei s-au ales cu un om în faţa apărării care a jucat foarte bine, chiar agresiv!
    Deci aviz celor care fac alegeri, Gabi e de luat în calcul şi în câmp.

    RăspundețiȘtergere
  62. anonimul venetian23 ian. 2014, 20:14:00

    Daca nu aveau un portar ca Buffon nu cred ca bateau.

    RăspundețiȘtergere
  63. bine că am terminat-o cu pariurile, că ieri era o zi mununată să te împuști. munited pierde calificarea acasa, cu sunderland, care e la retrogradare, psg și milan o fură, tot acasă, de la montpellier și udinese, două echipe amărâte. la handbal, franța domină suedia 5o de minute, apoi dă un gol și între timp ia șapte, așa că o fură.

    domn marean, academiciene, ai strâns banii de vin sau nu ți-a ieșit ceareu?

    RăspundețiȘtergere
  64. Nea Motane, doar apa de ploaie. Fa cealalta "broblema" si-ti dau sampanie.

    RăspundețiȘtergere
  65. Astazi nu va incurc(vorba lui Luci) deoarece sunt (c)racit rau si nu vreau sa (c)racesc si pe vreunul dintre voi, mai ales pe academician...

    RăspundețiȘtergere