miercuri, 22 mai 2024

DUEL de 4 la 4


Într-o zi de vineri s-a disputat pe terenul mic din fața bazei sportive, o partidă de fotbal de patru contra la patru.

Atât s-a putut!

E 1 – Popică-Bogdan, Dan Pizzaru’, Adi Colonelu

E 2 – Gabi-Tudor,Mitică, Găbiță.

Joc palpitant, ritm alert și o dorință de victorie feroce din partea ambelor echipe.

Meciul s-a remarcat printr-un joc ofensiv spectaculos și numeroase ocazii de gol, ambele echipe oferind un spectacol fotbalistic de neuitat.

Scor final:

E 1 E 2    8-6

Autorii golurilor:

E 1 Dan Pizzaru’-4, Popică-2, Adi Colonelu’-2

E 2 – Găbiță-1, Mitică-5

Suporteri:

Motanu și Gigs.

După fluierul final al arbitrului, jucătorii celor două echipe s-au îndreptat către terasa localului preferat, unde iarba era deja pregătită pentru a găzdui evenimentul.





18 comentarii:

  1. 𝗜𝗻 𝘀𝗳𝗮𝗿𝘀𝗶𝘁!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa tarziu. E bine si acum decit deloc

    RăspundețiȘtergere
  3. Mitică anonim22 mai 2024, 14:33:00

    Am dat cinci goluri?Am fost golgheter și cel mai bun de pe teren? Vă roade invidia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ciudat
      Sa dai 5 goluri și sa iei bataie
      Cum vine asta ?
      N am mai auzit pina acum

      Ștergere
  4. Inca o data,multumiri lui Adi-colonelu,alias Van Basten pentru cronica! Usor,usor(vorba lui Hagi),Colonelu devine "unicul"cronicar...asa cum am pronosticat deunazi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricând cu plăcere, 𝗻𝗲𝗮' 𝗩𝗮𝘀𝗲𝗮! 🙏

      Ștergere
    2. nu a fost rea cronica dar colonelu ne învățase cu cronici mai lungi .
      barem a fost la obiect
      poze cu fotbaliști..seceta

      Ștergere
  5. Mi-a soptit o pasarica ca Adi nu s-a bagat la alegeri mizand pe faptul de a pica in echipa cu unul dintre alegatori...,bine gandit!

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce nu ati jucat 5 la 5. Aia doi suporteri ce avea ? II durea in cur ? Motanu e simandicois ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D-aia. Nu știu. Nu. Nu.
      ps: curioșii se prăpădește repede...

      Ștergere
  7. Bancul Zilei: Discuție despre dresajul câinelui

    Soția încearcă să dreseze cățelul!Soțul:- Degeaba te chinui dragă, nu vezi că nu te ascultă?Soția:- Lasă-mă că nici tu la început nu ascultai!

    RăspundețiȘtergere
  8. N-am avut ofertă să scriu cronica, așa c-am rămas doar cu amuzamentul. De abia azi m-am gândit și la denumirile echipelor: Pizza cu de toate contra Fasole cu cârnat.
    Dacă tot l-am adoptat pe Adiță, mă bucur că învață șmecherii noi, asta cu fuga de alegeri fiind chiar deșteaptă. Interesant ar fi fost să facă alegeri Mitică cu Marinuș, ieșea mai frumos ca la piață.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗕𝗲𝗿𝗲 de la băiatu'.
      Că nu scap.
      𝗣𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 se onorează.

      Ștergere
  9. https://www.flashscore.ro/meci/xbTyN52l/#/sumar-meci/sumar-meci

    Baraj de promovare în Ligue1. Dai gol în minutul 4, joci apoi o repriză cu om în minus, egalezi la 2 în minutul 96, la ultima fază. Ajungi la penaltiuri, echipa adversă le ratează pe primele TREI!!!!!!!!!!!, tu bagi 2 din primele 3 și apoi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 𝗖𝗲 𝗰𝗶𝘂𝗱𝗮𝘁𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝗰𝗶!

      Ștergere
  10. Bancul zilei: De ce nu semnalizează un viitor șofer

    Instructorul auto:- De ce nu semnalizezi?Eu:- Urăsc să știe toți ce am de gând să fac.

    RăspundețiȘtergere
  11. Scor mincinos de echilibrat. M-am și accidentat pe parcurs, nu că ar fi contat. Efort prea mare din partea mea să fac jocul după ce am jucat și tenis. În situații de-astea trebuie să fiu în echipă cu cineva care ține mijlocul terenului, gen Țolea (sau Tenismanu), iar eu doar să rafinez. Tot pentru Mitică, normal! :))
    Etapa următoare trebuie să mă menajez, vă urez sport la treabă!

    RăspundețiȘtergere