luni, 11 octombrie 2021

Zece. Întâmplări ciudate

 În condiții de restriște din cauza restricțiilor sanitare și a toamnei gri, subconștientul colectiv a dus la un total de 10 combatanți, și ăla la limită, pentru că Stelică venise la socializare.

S-a jucat pe terenul 3 din spate, miuță la porțile cele mai mici, alea de aproximativ o treime de metru pătrat. Alegeri între mine (Găbiță) și Gabi3, eu ghicind piatra, ceea ce mi-a dat un prim avantaj:

E1: Tavi, Mitică, Tudor, Găbiță + portarul Stelică, sosit pe parcurs
E2: Popică, Gabi, Bogdan, Gabi3, Gică

Asta a fost distribuția la primul meci. Când a apărut Stelică, E1 și-a arătat disponibilitatea de a prelua un alt jucător de la adversari, dar jocul părea echilibrat, așa că nu s-a finalizat. Echilibrul era aparent pentru că nu se marca ușor la porțile mici, dar după ce E1 a ajuns la 2-1, 3-1, au început să apară contraatacurile supranumerice, iar golurile să curgă foarte repede, până la 7-1. Nu putem încheia fără a consemna una din întâmplările ciudate, driblingul lui Bogdan în fața Căpitanului, pe care avea să-l copieze câteva ore mai târziu Hagi junior în fața lui Ruediger!!! E drept, la Bogdan n-a urmat și șutul cu șpițul, că el nu se coboară la execuții de-astea de maidan...

A fost momentul celui de-al doilea meci cu schimbul Stelică-Bogdan și reluare de la 0-0. Ăsta chiar a fost echilibrat, E1 a bătut cu 2-1. Altă întâmplare ciudată a fost golul cu care am deschis scorul, șut prin surprindere din unghi de 45 în vinclul opus, în condițiile în care mă retrăgeam, fiind cu fața spre poarta proprie!

Hidratarea, dacă o putem numi așa, întrucât a conținut și niște grade în plus, ca să le compenseze pe alea în minus din atmosferă, a avut loc la adăpost, în apropierea locului tradițional. Căpitanul a fost foarte inspirațional, a povestit o întâmplare ciudată, cum că ar fi cărat vreo 3 zile un pietroi pus de cineva în geantă la etapa trecută, astfel că de data asta s-a ales ”decât” cu vreo 2-3 sticle goale. Fiind de cursă lungă, Căpitanul a continuat la căldurică, în mall, acolo unde l-a fentat din corp pe paznicul care pretindea ceva verde...

(later edit: reprezentanții fenomenului pe Ghencea Nou, la meciul cu Armenia)



16 comentarii:

  1. Au fost restrictii la intrarea in baza sportiva?
    Daca da, de ce natura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te punea să ții 10 pe picior.

      Ștergere
    2. Stiu eu vreo cativa care nu intrau nici acum,cu Luci,Bogdan si motanu in frunte.

      Ștergere
    3. Eu știu pe cineva care ar fi ținut pe cap fără probleme, ajutat fiind de formă! :)))

      Ștergere
    4. Sa moara cr9, fac cu el cat poate duce, ca sa ma cobor la nivelul lui.

      Ștergere
  2. B.
    Stă femeia goală în fața oglinzii și se masoară din priviri.

    La un moment dat, se întoarce către soț:

    - Auzi, nici nu meriți altceva!



    RăspundețiȘtergere
  3. Acum Mitica si are mecla de sticle goale!

    RăspundețiȘtergere
  4. B.

    Câte bancuri cu polițiști există?

    Câteva, că restul sunt întâmplări adevărate.


    RăspundețiȘtergere
  5. Dintre cele 11 goluri marcate vineri,cate poarta semnatura lui Gabita,7-8?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi mi le pui mie și pe-alea ale adversarilor? :))
      Noi am dat 9, deci să fi dat și eu jumate plus/minus 0,5.

      Ștergere
  6. B.

    Diferența dintre un politician și un hoț?

    Pe primul îl aleg eu, al doilea mă alege el pe mine.


    RăspundețiȘtergere
  7. Atenție intrăm13 oct. 2021, 21:23:00

    Mitică, poate te interesezi și tu dacă vineri ne putem trage vreun balon, nu de alta dar să-l putem penetra protejat pe PM.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înălțimea sa Căpitanu este reținut cu trebi la FIFA și m-a delegat pe mine să mă ocup. Să înțeleg că există dorință de Cora?

      Ștergere
  8. B.

    Orice femeie are nevoie de un bărbat pentru că zilnic multe lucruri merg prost și nu poți da vina mereu pe soartă.


    RăspundețiȘtergere
  9. Astazi sunt absent.

    Doru

    RăspundețiȘtergere
  10. B.

    Patru bărbați căsătoriți merg la pescuit. După ceva timp, fiecare începe să se laude:

    – Nici nu vă-nchipuiți ce a trebuit sa fac să pot veni la pescuit! I-am promis soției că în urmatorul weekend voi zugravi toată casa.

    – Nici pe mine nu m-a lăsat să vin până n-am promis că voi schimba toată gresia în jurul piscinei.

    – Voi vă plângeți pentru niște fleacuri. Eu a trebuit să promit că voi renova bucătăria.

    Și așa au continuat să pescuiască până când și-au dat seama că cel de-al patrulea nu zisese nimic.

    – Hei, tu, doar nu vrei să ne faci să credem că n-a trebuit să promiți nimic!

    – Eu am pus ceasul să sune la 3 dimineața, și când a sunat, m-am apropiat de soția mea și i-am șoptit la ureche: facem dragoste sau mă duc la pescuit? Și ea mi-a răspuns: Să te îmbraci bine!

    RăspundețiȘtergere