sâmbătă, 7 august 2021

Meciurile lunii august

69 de comentarii:

  1. Etapa din 6 august 2021...


    ... s-a disputat la 76 de ani de la bomba atomica de la Hirosima.
    O prima remarca:participarea celor 3 tineri la meci,Hercule,Cristi-frizerul si Andrei,dar mai ales revenirea veteranului Nelu-Bronson.
    A doua remarca:Capitanu-meteorolog a "ghicit"la fix evolutia meteo,fara ploaie dupa ora 14.
    A treia remarca:pe celalalt canal de comunicare colectiva,Doru-Bete a scris ca "datele evenimentului de vineri sunt clasificate si ca de abia vinerea viitoare vor fi dezvaluite in schimbul unui cos cu racoritoare".Hai sa declasificam o parte dintre ele la cererea publicului.
    S-a jucat pe terenul mic de langa vestiare.Temperatura mult mai propice pentru a juca fotbal.

    E1:Luci, Motanu,Hercule 2g.,Mihai 2g,Mitica 1g,Vasea 2g,urmand ca anuntatul Virgil sa completeze echipa.
    E2:Nelu-Bronson,Bebe,Doru-Bete,Tavi 1g,Popica,Cristi-frizerul 4g, Andrei 1g.Cum Virgil n-a mai ajuns sa joace, Bebe a trecut la E1 spre final.

    E1 a inceput mai bine si a condus cu 3-1, deschizand scorul prin Mitica cu un sut din lateral dr. care a lovit doua bare din trei dupa care E2 intoarce scorul pana la 3-5, cu 4 goluri consecutive,unul din penalti si altul dat de Tavi cu un sut puternic de la semidistanta, dupa ce mai incercase de cateva ori,crezand ca "carlanii"ne fac praf,dar E1 isi revine si obtine victoria.Daca in prima parte,Vasea a fost destul de discret, poate si pauza de aproape o luna l-a scos din ritm,in a doua parte si-a facut simtita prezenta si vorba lui Mihai,"Vasea a fost decisiv prin cele 2 goluri, primul ne-a bagat din nou in meci si ultimul fiind golul victoriei, dar si prin pasa pe care mi-a dat-o."
    A fost o mica controversa la sedinta de hidratare pe marginea scorului final de 6-5 sau 7-6, dar asta nu mai conteaza, oricum "disputa"dintre cele doua tabere era in acelasi sens,adica victoria echipei lui Mihai.
    In concluzie a fost un meci echilibrat, disputat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca nu prea intereseaza pe nimeni etapa de ieri, vineri 6 august 2021,asta e!

    RăspundețiȘtergere
  3. B.

    Miezul nopţii. Un beţiv se leagănă din gard în gard, când e oprit de un poliţist.
    - Actele la control, vă rog şi să-mi spuneţi unde mergeţi! Beţivul se uită lung şi răspunde:
    - Mă duc la o conferinţă despre efectele nocive ale alcoolului şi despre riscul beţivilor de a deveni rataţi.
    Poliţistul se uită la el fix şi întreabă:
    - La ora asta? Cine tine o conferinţă despre aşa ceva la miezul nopţii?
    - Nevastă-mea şi mai mult ca sigur şi soacră-mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. SALUTARI DIN LONDRA
    SA AVETI PARTE DE CE ESTE MAI BUN
    IMI CER SCUZE DACA PREZENTA MEA A DERANJAT PE UNI SAU ALTI...DAR MIE IMI PLACE SA PUN SUFLET IN CEEA CE FAC ...CHIAR SI LA 117 KG PE CARE INCA LE MAI AM (ma refer la fotbal)...MI A FACUT MARE PLACERE SA VA REVAD ...SI SPER CA NE VOM MAI REVEDEA PESTE PUTIN TIMP...2...3 SAU 5 ANI....CU RESPECT...MESSE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Messe!
      Scuze ca nu ti-am raspuns la telefon, am vazut tarziu ca m-ai sunat; te-am salutat pe whatsApp,dar tu nu esti in grup.
      Sanatate si putere de munca!

      Ștergere
  5. B.
    De ce mimează femeile orgasmul?
    Pentru că au impresia că bărbaților le pasă.


    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo, Vasea, măcar tu să ții steagul sus!

    RăspundețiȘtergere
  7. B.

    Bancul Zilei

    În timpul unui curs, profesorul se adresează unui student:
    - Te rog să îl trezești pe colegul tău!
    Studentul:
    - Treziți-l dumneavoastră, că dumneavoastră l-ați adormit!

    RăspundețiȘtergere
  8. B.

    Azi am făcut primii bani ca programator. Mi-am vândut laptopul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa mai spunem cate ceva despe meciul de vinerea trecuta:
    *Aportul lui Gabita,chiar daca de la distanta,in mobilizarea "carlanilor"sa vina la miscare a fost decisiv, fara ei eram la limita de jos de a putea juca.
    *Pasa lui Mitica de la ultimul gol,cel al victoriei,dat de Vasea cu o executie din bucata,a fost una ideala.
    *Multumim contribuitorilor la sedinta de hidratare de dupa efort.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si-nca ceva:
    -Au fost ceva discutii la un sut puternic tras de Cristi-frizeru pe care Motanu l-a "parat"aproape de linia portii ,fiind "acuzat"de Cristi ca ar fi fost hent;a fost respinsa mingea si de mana, dar era lipita de corp, de fapt s-au vazut urmele lasate de balon atat pe piept,cat si pe mana,roseata-vanataie prsistand cateva zile.
    -Cei doi portari si-au facut datoria, Luci respingand cateva "bombe"lansate de Cristi, Andrei,s.a. Nelutu-Bronson a plonjat ca in tinerete peste cateva mingi;la golul doi,cred, a sutat tare Hercule,Nelu a plonjat, mingea s-a strecurat pe sub el si a depasit si linia de tusa,care oricum e mult in spate fata de linia portii(stiti povestea cu poarta dinspre vestiare).

    RăspundețiȘtergere
  11. Azi, 13, se anunță toată spuma fenomenului. Inclusiv eu, care n-am mai fost de la jumatea lui iulie! Vorba cântecului: ”Mă-ntorc la tine beat după o lună...”

    RăspundețiȘtergere
  12. B.

    Un bătrân la medic:
    - Mă doare piciorul stâng.
    Doctorul:
    - E de la vârstă.
    Bătrânul:
    - Păi și dreptul are tot aceeași vârstă și el nu mă doare.

    RăspundețiȘtergere
  13. salutare baieti....care se simte baet...vezi vasea ca te am pus la casa de pariuri din londra (paddy power )...!
    Ai o cota buna la echipa 3.25...sper ca in sfarsit sa castig dar sa nu joci cu popik...ala e blatist...si pierd bani pusi pe acest match...
    O ZI FRUMOASA SA AVETI...(in londra sunt 14 grade la ora asta)...CU RESPECT...MESE

    RăspundețiȘtergere
  14. La participare mare s-a jucat pe terenul mare


    Pe o temperatura ceva mai blanda s-a inregistrat o prezenta record,19 participanti din toate categoriile de provenienta;cei de la fenomenul fotbaldeziuacincea,practic au fost cam toti.In aceste conditii s-a jucat pe terenul mare de sintetic la porti mari. Gabita, intors bronzat de la mare si cu Ely au procedat la alegerea celor doua echipe, apeland la bete...

    E1:Nelu-Bronson,Bebe(juma la E1, juma la E2),Doru-Bete,Gaby,Popica,Tudor 1g,Hercule 3-4g,Andrei 3g,Ely 3-4g,Vasea 3g.

    E2:Luci,Virgil, Motanu,Tavi 2g,Bogdan,Mitica,Mihai 1g,Gabitrei 3g,Gabita 3g.

    Nici n-a inceput bine meciul si Popica a reprosat ceva,iar Doru-Bete a fost cat p-aci sa paraseaca arena.Lucrurile s-au calmat si E1 a inceput in forta conducand cu 3-0.Ely si cu Andrei au cam zburdat pe teren,secondati de harnicul Hercule,pe care il cauta cu predilectie Ely cu pase;de asemenea, Tudor s-a miscat cu dezinvoltura pe partea dreapta.In aceste conditii nu s-a mai pus problema echipei invingatoare,ci doar a diferentei de scor.Scorul final a fost de 14-9 dupa unii sau 15-9 dupa altii, ceea ce n-are nicio importanta, efectul fiind acelasi.La prezentarea echipelor, cronicarul a notat autorii de goluri si numarul lor in "viziunea"sa.Va rog interveniti si comentati.
    A fost o disputa placuta urmata de o sedinta de hidratare prelungita,multumim Gabitrei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cronica de mai sus se refera la etapa din 13 august 2021!

      Ștergere
  15. B.

    Un poliţist opreşte o blondă pentru viteză:
    - Permisul de conducere, vă rog!
    - Cine să vă mai înţeleagă? Ieri mi l-ați luat şi azi vreţi să vi-l arăt!

    RăspundețiȘtergere
  16. Inca o data s-a demonstrat ca lasarea celor trei tineri(Andrei, Ely si Hercule)in aceeasi echipa este falimentara pentru partenerii de intrecere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost dn nou maestrul combinațiilor falimentare pentru mine, ca să preiau cuvântul lui Vasea. Trebuiau să joace bețele scurte cu bețele lungi, iar la scurte erau Mihai, Ely și cu mine! L-am cedat pe Ely cu gândul de a se mai echilibra echipele, dar asta era pe terenul mic. N-am realizat pe moment ce turnură vor lua lucrurile când am trecut dincolo. Cu un portar care plonjează ca în tinerețe (adică acum câțiva ani) și cu apărare solidă (la Gabi nu s-a cunoscut deloc absența de vreo jumătate de vară), Ely și cu Andrei au avut hălci întregi de teren la dispoziție. Andrei deja face pași mari în devenirea de la băiat la bărbat, va juca din ce în ce mai bine. Bravo și lui Ely că s-a ținut de promisiunea făcută pe grup, chiar a fost exemplu de toleranță.

      Excelentă repriza a treia la iarbă verde, nu credeam că duc șpriț după atâta efort la soare, dar marfa lui Gabi3 a fost de calitatea 1, iar când am văzut și gheață n-am putut rămâne de gheață! :)

      Ștergere
  17. Invingatori sau invinsi,sa nu uitam ca astazi e Sf.Maria si e bine sa uram "La multi ani cu sanatate!"tuturor Mariilor,Marinilor si derivatelor lor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce bine ca sunt două "Stele".Când ia bătaie FCSB, zic ca eu țin cu Steaua.Când o ia pe cocoasa CSA,ma dau fan FCSB.Altfel nu stiu ce m-as fi făcut după bătaia de la brazilienii din Giulesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum,Becali nu se lasa pana nu distruge tot;paranoia e la apogeu,o sa vanda jucatorii la bucata, unul cate unul...

      Ștergere
    2. Noroc că Steaua nu prea pierde. Deși nici nu prea are pentru ce să câștige.

      Ștergere
  19. Ați vazut ce bine arată Mese ?
    Bravo lui ! Să mai zică cineva că "decat codas in oras, mai bine fruntas in satul tău ".
    Diferenta dintre Londra si Bucuresti e mai mare decat cea dintre un oras si un sat.
    Mă întreb,totusi,cine îi corecteaza mesajele lui,ca doar nu s-a dus in Anglia si s-a apucat să studieze romana.

    RăspundețiȘtergere
  20. Omul cu martoage17 aug. 2021, 12:42:00

    Bă,da mai astept mult ? Vestejlistilor,nu mai ziceți nimic de Mortutan,de perla Tavi,ce coincidenta,Popescu,de Tănase Scatiu, ce mai, de briliantele din Berceni pe care nimeni nu le vrea ?
    Hai,puneti-vă cenuse-n cap,cine are cap,cei doi m,Mitică si Motanu sunt scutiți,au prezentat dovada.

    RăspundețiȘtergere
  21. MESE, ai zis ca ai pariat pe mine,sper ca ai castigat,eu mi-am facut datoria,echipa mea a castigat si eu am dat 3 goluri, primul din pasa lui Ely,al doilea cu capul la care s-a bagat si Popica cu scafarlia,dar mingea deja trecuse linia portii,al treilea din pasa lui Andrei.La ultimul gol al meciului, Ely a trecut in dribling de mai multi jucatori,mi-a pasat sa dau gol,dar eu i-am returnat pasa si a dat el golul final.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rectificare:al treilea gol a fost din pasa "prietenului"meu Marin;scuze Popica!

      Ștergere
  22. B.

    In august, Ana are mere.
    În octombrie, Ana are țuică.

    RăspundețiȘtergere
  23. Când a vazut ciobanasul cu 25 de berbecuti că pierde mălai a renuntat sa mai se joace de-a antrenorul.Sicer imi pare rău. Trebuia lăsat în zeama lui, sa vadă ca nu toate mustele fac miere.Si când mă gândesc că erau mulți care ii dădeau dreptate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vedem cât îl ține. Și Pițurcă a avut clauză de-asta în contract, dar tot a ieșit ”ciobănașul” la criticat mioarele.

      Ștergere
  24. B.

    -Cine ia note de 9 și 10 ajunge în Rai, iar cei cu 4 și 5 merg în Iad.
    Bulă:
    -Doamna, dar nimeni nu termină școala asta viu??

    RăspundețiȘtergere
  25. Astăzi nu vine Căpitanu, suntem de capul nostru! Să profităm, zic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ne facem,o sa fim putin dezorientati,dar o sa ne descurcam noi!

      Ștergere
  26. B.
    -Auzi măi Bulă vreau să tapetez și camera e tot așa de mare ca a ta.Tu câte suluri ai cumpărat?
    -20.
    După două săptămâni:
    -Măi tampitule, am cumpărat 20 de suluri și mi-au rămas 7 în plus.
    -Păi și mie!

    RăspundețiȘtergere
  27. Etapa de vineri,20 august 2021
    Participare ideala,7 la 7,rezultat echitabil,3-3!


    A fost unul dintre putinele meciuri fara participarea Capitanului Mitica.Pe terenul din dreapta spate,Gabita si Tolea au ales cele doua teamuri.
    E1:Nelu-Bronson,Motanu,Bogdan,Mihai 2g,Cristi-frizerul,Gabita 1g,Vasea.
    E2:Luci,Doru-Bete,Gaby, Tavi,Popica,Tolea 2g,Andrei 1g.

    E1 incepe tare si conduce cu 3-0,E2 revine treptat si egaleaza.Golul meciului:Mihai deschide scorul cu un voleu superb din semi-intoarcere din partea stanga,direct in vinclu.
    Faza meciului:Andrei pleaca in driblinguri pe stanga si din unghi aproape de corner expediaza o ghiulea in poarta lui Bronson.
    Executia meciului:Vasea reuseste sa strecoare o minge lui Mihai in fata careului baricadat de apararea adveresa si acesta reuseste cam singura executie posibila plasand balonul in poarta cu calcaiul.Vasea da o pasa si lui Gabita care marcheaza.De partea cealalta, Tolea reuseste primele doua goluri ale echipei sale.
    Deceptia meciului:Cristi care in loc sa-si vada de joc,sa paseze,sa suteze,s-a ciondanit mai tot meciul cu Popica(aproape ca a iesit cu bataie)si chiar cu Motanu,coechipierul sau
    Asadar s-a terminat egal,3-3,o egalitate frateasca,plecand la iarba verde la hidratare bine-dispusi.
    Asteptam si alte opinii.

    PS. Ca sa fim si noi in pas cu tendintele societatii de azi si la sugestia lui Doru-Bete,am infiintat LGBT-ul veteranilor din fenomenul fotbaldeziuacincea,adica Liga Geriatrica a Bosorogilor Triumfatori!

    S-auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Denumirea ta este conforma cu realitatea. Felicitari.

      Ștergere
    2. Meciul s-a terminat cu accidentarea mea, destul de gravă, posibil să nu vin data viitoare sau să stau în poartă. M-am precipitat să dau din foarfecă la o minge înaltă, însă era pe final și mintea obosită nu a mai procesat mișcare pentru corp, așa că lovit mingea cu un picior în timp ce pe celălalt nu l-am desprins de la pământ!!! Asta e, ce poate Ibra nu poate Messi, chestii diferite.

      Aș putea spune că ar fi putut bate absolut oricine, ocazii... nu mari, imense de parte ambelor echipe! Bogdan a salvat de pe linia porții, Vasea a salvat de pe capul lui Mihai, Luci a salvat o reluare a mea din apropiere cu o mână întinsă ca la polo... Și ar mai fi.

      Încă o chestiune de mirare la întoarcere: odată cu Căpitanu s-a golit și Bucureștiul, l-am dus pe Bronson în juma de oră (cca 19:30 - 20.00) din Agronomie în Cartierul Latin din Prelungirea Ghencea!

      Ștergere
  28. B.

    Bulă la Secția de poliție:
    Polițistul:
    - Bulă, în 365 de zile ai comis 364 de infracțiuni. Cum explici asta?
    Bulă:
    - Sa vedeți, dom’ polițist, o zi am fost bolnav.


    RăspundețiȘtergere
  29. Felicitari Sile pentru comentariul-"cronica de etapa"! Concurenta whatsApp-ului este f.puternica, dar e in ton cu moda, vorba ta. Tu si cu Gabita ati ramas ferventul blogulu.

    RăspundețiȘtergere
  30. Refacere rapida lui Gabita!

    RăspundețiȘtergere
  31. L-am lasat pe Gabita sa explice "cestiunea"cu foarfeca...sper sa-si revina cat mai repede.
    In conditiile date,cu un Cristi pe langa meci, intr'adevar ca putea sa castige oricine...
    "Vasea a salvat de pe capul lui Mihai"e dus-intors;de ce nu m-ati atentionat ca Mihai e in spatele meu mult mai bine plasat,m-as fi pitit si ar fi finalizat el, dar sunteti asa siguri ca ar fi si marcat?
    Portarii, buni amandoi;apararea E2 cu Gaby, Doru-Bete,Tavi,aproape de netrecut;remarcabil spiritul de sacrificiu
    al lui Gaby, de doua ori a fost pus la pamant de doua torpile,dar a revenit si mai indarjit;dincolo, Motanu s-a aparat bine, mai putin iesirile nervoase...

    RăspundețiȘtergere
  32. Era sa-l uit pe Popica,maestrul enervarii adversarilor,chiar si al coechipierilor,declansatorul de conflicte!

    RăspundețiȘtergere
  33. B.

    Două blonde stau de vorbă:
    - Luna viitoare plec la Veneţia.
    - Păi, la ce mai mergi că doar ai fost şi anul trecut?
    - Da, dar atunci străzile erau inundate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bk:Tati,eu de ce nu am un fratior?
      -Pentru ca nu dormi noaptea si sperii berzele.

      Ștergere
  34. B.

    La ora de istorie.
    – Bulă, ce au făcut românii după ce au trecut Dunărea?
    – Şi-au uscat hainele.

    RăspundețiȘtergere
  35. Astăzi, 4 combatanți de ziua 5 au dat-o pe tenis. Mitică se pare că e NextGen! Eu am jucat mai mult din mână, încă mă ține inghinalul, deci vineri sunt portar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Medicul de familie26 aug. 2021, 17:25:00

      Puneți coane fâșii de plasture cu ardei iute în zona respectivă, te depilează un pic dar ai să vezi că îți trece.

      Ștergere
    2. Sunt bio? Ardeii.

      Ștergere
    3. Din păcate nu, sunt doar din capul (mă rog, nu neapărat) lui PM3. dar tocmai aici e șpilul, orice fel de durere o ia la fugă.

      Ștergere
  36. Fratilor,ascundeti-vă pe unde puteti ! Când vor vedea turcii ce țeapă au luat cu Mortutan vor veni grămadă peste noi.Alde Becali au valizele făcute,sunt gata pregatiti s-o zbugheasca.Va fi tărăboi mare.Poate totuși va fi si ceva bun,vor dispărea pentru totdeauna din peisaj machedonii tepari.

    RăspundețiȘtergere
  37. B.
    Doi polițiști stăteau ascunși cu radarul, când văd venind, tare, un bmw.
    - Bă, ce tare vine ăsta, zise ăla mai bătrân.
    - Cu cât vine? întreabă ăla mai tânăr.
    - Cam cu 300 de euro!

    RăspundețiȘtergere
  38. B.

    O blondă se duce la doctor:
    - Doctore, am o problemă! Vecinul meu are un câine care latră toată noaptea și nu ma lasă să dorm!
    - Nicio problemă! Am să vă prescriu un somnifer puternic, astfel încât somnul o să vină practic instantaneu!
    A doua zi, blonda intră val-vârtej în cabinetul doctorului:
    - Doctore, cu somniferul ăla nu merge!
    - Cum așa?
    - Dupa ce că mi-a luat trei ore ca s-o prind, javra vecinului n-a vrut să-l înghită!

    RăspundețiȘtergere
  39. MITICA goleadorul in actiune(etapa din 27 august 2021)


    Se vede treaba ca scurta vacanta a Capitanului pe malullacului Colibita,jud.BN i-a priit.
    Daca la un moment dat credeam ca o sa fim prea putini,pana la urma ne-am strans 15 combatanti.Mihai si Andrei au ales echipele asistati si de alti chibiti.

    E1:Nelu-Bronson,Motanu.Tavi,Mihai,Tolea,Mitica,Vasea.

    E2:Popica,Virgil,Gaby,Doru-Bete,Gica,Hercule,Andrei+Bogdan(omul in plus care va trece la E1 in partea a doua a meciului).

    Ca de obicei,inca de la inceput, Popica a contestat componenta echipelor cu toate ca echipa lui cu cei 2 tineri parea mai vioaie.
    E1 cu un Mihai care domina terenul conduce jocul si golurile se aduna,unul cate unul,in poarta lui Popica.Mitica deschide balul,Tolea face 2-0, inca doua boabe ale Capitanului(unul din pasa lui Vasea)si unul al lui Mihai duc scorul la un neverosimil 5-0.
    Urmeaza pauza,se schimba portile,Bogdan se muta la E1 si pentru a mai echilibra echipele,Tolea trece la E2 si Hercule la E1,care joaca mai bine in noua postura si deschide scorul din mitanul doi,Andrei da si el primul gol pentru echipa sa si se face 1-1.Mihai il serveste langa poarta cu o pasa pe Vasea care introduce basica in ate,lasandu-l pe Popica cu ochii-n soare si la propriu si la figurat.Gica face intindere si paraseste terenul,se mai face o pauza(unii au crezut ca s-a terminat joaca),Bogdan revine la E2.Pe acest fond de relaxare, dupa reluare(ultimele 10 min.),Tolea se duce in dribling pe stanga si din unghi inchis prinde o torpila cu stangul,egaland la 2."Maestrul"Popica iese din poarta cu mingea la picior si aproape de tusa din stg.sa o pierde,aceasta ajunge la Vasea care in loc sa paseze lui Mitica,liber , da usor la poarta convins ca e goala, ridica privirea,mingea se ducea chiar pe mijloc,dar ghinion, acolo era si Virgil care respinge.Pe buna dreptate,Mitica s-a suparat putin...Aproape imediat,Mitica da un gol cu calcaiul,cu spatele la poarta, marca inregistrata,E1 conducand cu 3-2.Motanu il cheama pe Mitica in aparare care "reuseste"un autogol de toata frumusetea, mingea atinge si bara lasandu-l pe Bronson masca,egaland astfel scorul la trei.Urmeaza un corner de pe dreapta,Tavi executa pe coltul lung de unde Mihai reia imparabil in gol cu o splendida lovitura de cap,golul victoriei cu 4-3 din mitanul doi.
    Asadar, per total victorie cu 9-3 pentru E1.
    Dupa cum se poate observa, Mitica a fost golgeterul meciului cu 5 goluri,e adevarat ca un gol a fost in propria poarta.Oricum merita felicitari pentru evolutia sa.
    Evident ca a urmat clasica hidratare la iarba verde cu prelungiri.


    PS.Gabita,cred ca absenta ta l-a descatusat pe Mitica si astfel a putut sa-si etaleze adevarata valoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o simpla parere a mea,mai degraba,o presupunere!

      Ștergere
    2. Gata, Vasea, am înțeles aluzia. #stauacasă

      Ștergere
    3. Puteți veni fără niciun fel de reținere, chiar braț la braț, Miti nu a fost chiar așa de debordant cum l-a văzut Vasea, autogolul a fost superb, identic Monaco, pe urmă a venit golul cu călcîiul, inspirat, frumos, primele 2-3 au fost în stilul lui Vasea la șuturile lui Mihai sau Tolea,
      despre gafe numai de bine. 5-0 ăla a apărut pe fondul adormirii E2 și a faptului că Mihai care a fost peste tot știe să ridice moralul propriei echipe.
      În altă ordine de idei, colegii lui Mitică au deraiat tocmai pi pironul din Clul în stilul consacrat, marcă înregistrată poame Marinate.Să vedem dacă oile vor fi în stare să profite, dacă nici acum... Neluță Varga versus Marinuș.

      Ștergere
    4. Omule in plus(altadata,Bebe,Vasea etc),nu te-ai prins si nici Gabita,cred,eu n-am zis(scris)ca stau acasa,am zis ca stau,dar in sensul ca "stau"pe teren,asa cum o mai fac si altii(ex.Marinus).In privinta lui Miti,cam ai dreptate,eu am vrut doar sa-l incurajez.

      Ștergere
    5. Treaba aia cu statul mie nu-mi prea place, sunt destule bănci, chiar excedentare prin oraș sau prin parcuri, aș face totuși o excepție pt. cei care sunt în stare să conjuge verbul stat în toate cele 16 anotimpuri.
      Cu încurajarea sunt de acord, hai toată lumea, hei, hei, hop, uraaa... Mitis !
      Nu-mi aduc aminte dacă într-o viață anterioară am fost Vasea sau Bebe.
      Mâine cred că voi fi omul în minus, prefer să particip integral la evenimentul din Agro.

      Ștergere
    6. Pardon, poimâine.

      Ștergere
  40. Slaba miscare pe aici,doar Vasea ce se mai amuza cu bancuri de acum 100 de ani.Cum eu sint un exceptional motivator, ofer ca premiu o vizionare de film alaturi de secretara mea celui ce face o compunere cu titlul "Cel mai sandilau participant la ziuacincea".Ca sa va ajut,eu as alege dintre mitica si motanu,mai degraba pe primul,ca si vorbeste singur.

    Bosorogi libidinosi,nu va ganditi la prostii ca va pun sa-mi povestiti filmul.

    RăspundețiȘtergere
  41. Un BANC cu dedicatie lui Belphegor,care se da de gol,ceva mai nou(de acum 99 de ani).

    Două blonde stau de vorbă:
    - Fată, ieri mi-am făcut testul de sarcină!
    Cealaltă, curioasă, întreabă:
    - Și au fost grele întrebările?




    RăspundețiȘtergere
  42. B.

    Doi nuntași la masă. Unul către celălalt:
    - Asta e cea mai hidoasă mireasă pe care am văzut-o la o nuntă!
    Celălalt răspunde sec:
    - E fata mea!
    - Vai, mă scuzați, nu am știut că sunteți tatăl fetei!
    - Nu sunt tatăl, sunt mama!

    RăspundețiȘtergere
  43. Vineri e un eveniment în Agronomie, baza se închide până la ora 18. Dezbatem pe grupul de whatsapp dacă venim atunci sau aranjăm în altă parte. Revin.

    RăspundețiȘtergere
  44. Ca sa nu ne plictisim pana aflam vestile de la Gabita, hai sa ascultam un cantec minunat, o melodie magica, nemuritoare. Cu sonorul nu prea tare.

    https://www.youtube.com/watch?v=PWlTlplbISY

    RăspundețiȘtergere
  45. B.

    - Cu ce te ocupi?
    - Lucrez la SRI.
    - Spune-mi ceva interesant!
    - Despre mine sau despre tine?

    RăspundețiȘtergere
  46. Oficial: ora 18, terenul mare.

    RăspundețiȘtergere
  47. B.

    Un om merge la medic să vadă cum stă cu analizele.
    Doctorul:
    - Domnule, am două vești, una bună, alta rea. Cea rea e ca ți s-au micșorat plămânii de la fumat. Iar cea buna, acum are loc ficatul!



    RăspundețiȘtergere