duminică, 31 ianuarie 2021

O miuta intre veterani

             Dupa un an de pandemie si inca mai mult de dispute fotbalistice, de data aceasta s-au prezentat la locul faptei numai oameni cu vechime in fenomenul fotbaldeziuacincea, asa zisii veterani, poate numai Sica e ceva mai nou; asadar au fost prezenti in balonul mic 11 doritori de miscare. S-a jucat la porti mici de-a lungul terenului, dar nu pe toata lungimea. Gabita si Sica au indeplinit oficiul de alegere a componentei celor doua teamuri.

            E1: Vasea, Gaby, Doru-Bete, Mitica, Gabita.

            E2: Motanu, Tudor,Sica, Popica +Tavi si Bogdan(sositi putin mai tarziu, la 1-0 pt.E1).

            E1 a condus in permanenta, scorul fiind deschis de Gabita. S-a facut 2-0 dupa un atac prelungit, la care Tavi o deviaza in proprie poarta, apoi inscrie si Doru-Bete spectaculos; la 3-0 Tudor paraseste terenul acuzand o accidentare si Gabita, galant il da pe Mitica la E2 si Bogdan trece la E1, meciul continuand 5 la 5. Se joaca frumos cu actiuni de o parte si alta, cu multe ratari, mai ales la poarta lui Popica care s-a retras intre buturi din varf de atac.O mai introduce o data in ate Gabita si scorul devine 4-0 pentru E1. La poarta cealalta, Vasea primeste primul gol de la Sica la un sut pe jos printre mai multe picioare, minge pe care n-a vazut-o decat atunci cand a ajuns in poarta. A mai fost un autogol al lui Doru-Bete si un alt autogol de tot rasul al portarului  improvizat Vasea, care a vrut sa stopeze o minge usoara care se indrepta spre el si in loc sa puna talpa, a sters-o usor cu pantalonul de trening in zona gleznei si cotofana s-a prelins usor printre picioare in poarta, scorul devenind 4-3 si asa s-a incheiat si meciul deoarece au venit copiii la H16,15, jucand practic o ora. Este absolut necesar sa incepem cel tarziu la ora 15.

            A urmat traditionala intalnire de dupa meci la care au participat cam toti jucatorii, cu exceptia lui Tudor si Gaby, degustand tuiculita lui Doru-Bete din productie proprie si bere obtinuta pe cont propriu.

            La buna-vedere mai devreme vinerea urmatoare!

21 de comentarii:

  1. B.

    Profesoara:
    - Bula, care este viitoarul verbului "a bea"?
    - "Beat", doamna profesoara!

    RăspundețiȘtergere
  2. În primul rând, Vasea, mulțumiri pentru stoicismul cu care accepți în mod repetat sarcina asta ingrată de cronicar.
    Dar de ce ingrată? Fiindcă poți să ratezi esențialul la unele faze, cum ar fi două în care am fost eu implicat... :)
    Golul 4 n-a fost o simplă băgare în ațe, ci un lob din terenul propriu peste toată echipa adversă, direct în vinclu!
    Iar autogolul tău a fost de fapt al meu! În mod normal nu l-aș fi revendicat, dar faza e unicat în fenomenul de ziua 5. Dați-mi voie... Obțin un corner după un contratac purtat de unul singur, iar când să execut, văd că toți ai mei erau în terenul nostru, în timp ce adversarii erau toți plasați în jurul porții lor, ca la orice corner! Unde să bat? Am trimis ”acasă” o boltă ușoară, în zona în care se afla Bețe, numai că el s-a tras în lateral și l-a lăsat pe Vasea să preia, iar de-aici puteți completa cu descrierea lui. După definiția de la carte, dacă mingea era pe poartă, devierea nu se pune. Așa că faceți loc, am reușit autogol direct din corner!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Gabita, ai dreptate; oricum,merci pt. completari, ceea ce solicit aproape de fiecare data, mai multi ochi vad mai bine.Stiam ca ultimul nostru gol a fost superbul tau lob, dar exact cu doua cuvinte inainte de a descrie faza cu pricina s-a intamplat ceva la "culacator"si la cat nu ma pricep eu, deja am publicat cronica asa ciuntita, dupa care am revenit si am completat-o fugitiv de teama sa nu mai patesc ceva...

      Ștergere
  3. B.

    - Pestele pe care mi l-ai vandut ieri nu era proaspat!
    - Nu's eu de vina ca n-ati venit sa-l cumparati mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alt aspect esențial ar fi salba de ocazii a lui Bogdan. Dar să-l lăsăm pe el să se exprime... Să-l rugăm, chiar! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bogdane, ce mai astepti? Hai, exprima-te!Chiar nu cedezi nici la rugaminti?Vezi ca poti fi acuzat de zadarnicirea eforturilor echipei tale pentru obtinerea victoriei!:)Sau faptul ca in prima parte a meciului ai jucat la cealalta echipa te-a influentat cumva?

      Ștergere
  5. B.
    - Bade, fumezi?
    - Noa, apai depinde...
    - Depinde de ce?
    - Apai, depinde daca vrei sa imi dai sau vrei sa imi ceri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bancul zilei: Pasiunile secrete ale programatorilor

    Un programator mergea pe strada cind o broasca il striga si ii spune:
    - Daca ma saruti, am sa ma transform intr-o printesa foarte draguta.
    Programatorul lua broscuta, o puse in buzunarul lui si merse mai departe. Broscuta striga:
    - Daca ma saruti, am sa ma transform intr-o printesa foarte draguta si voi sta cu tine o saptamina.
    Programatorul scoase broscuta din buzunar, se uita la ea, zimbi si o puse inapoi in buzunar. Broscuta urla din nou:
    - Daca ma saruti, am sa ma transform intr-o printesa foarte draguta, voi sta cu tine o saptamina si voi face orice vrei.
    Programatorul scoase broscuta din buzunar, ii zimbi si o puse inapoi in buzunar. In final, broscuta il intreba:
    - Care-i problema? Ti-am spus ca ma voi transforma intr-o printesa foarte draguta, voi sta cu tine si voi face absolut ce vrei tu. De ce nu vrei sa ma saruti?
    Programatorul spuse:
    - Uite, eu sint un programator. Eu nu am nevoie de prietena, dar o broscuta care vorbeste, asta e ceva…

    RăspundețiȘtergere
  7. E usor sa te dai mare cand joci impotriva lui Tavi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancul zilei: Pensiile speciale, prostituatele și ciorapii cliențior

    Doua prostituate, in parc, pe o banca:
    - Draga, cum faci tu ca ai bani si te imbraci asa frumos?
    - Draga, eu vin in parc si intru in vorba cu pensionari care nu mai pot decat sa mangaie si sa pupe si plec acasa cu bani. Pe criza asta si 50 lei sunt buni. Tu de ce nu faci asa?
    - Bravo, sa stii ca e o idee buna, am s-o practic si eu.
    Dupa cateva zile se intalnesc din nou si fata noastra era suparata.
    - Ce ai, fata?
    - Am facut cum ai spus, m-a luat pensionarul, m-a dus acasa si m-a rupt toata noaptea pe 50 lei.
    - Vai, draga, am uitat un amanunt, intotdeauna uita-te la ciorapi! Daca-i are kaki e pensionat de la armata si nu te baga, ca astia ies de la 50 de ani, dar daca ii are bleumarin e si mai rau, aviatorii ies la pensie la 40!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. B.

    Convorbire intre doi tati:
    - Fata mea iese in fiecare seara cu un baiat, sta pana tarziu iar eu tremur
    de furie pentru ca nu imi spune niciodata ce au facut.
    - Si a mea la fel, iese, sta mult, dar eu sunt foarte furios tocmai pentru
    ca imi spune tot ce face.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nădragii gooool !3 feb. 2021, 16:45:00

    Găbiță, începi să îmbătrânești, e clar, nu te mai saturi. Nu... te... mai...saturi ! Au dat și pantalonii lui Vasea un gol de mare efect și repede sari tu cu regulamentul în brațe să ți-l atribui și pe ăsta. Fii nene mai altruist, lasă și nădragii omului să se bucure măcar o dată în viață.
    Vasea, nu ești deloc pe fază, tot îndemni jucătorii să vină mai devreme sau mai târziu, spune-le oamenilor să vină cu măscuțe și salopete inifugabile, să aibă la ei târnăcop, găletușe cu nisip și lopățică, pantofi sport ușori, înveliți cu un strat subțire, cca 5 cm, de azbest, ora-i oră dar restul...
    Salba-i salbă, o am de la nea Ion care mi-a retrocedat-o imediat după 90 (min. de joc). am avut vreo două bări, de vreo 4 ori în urma unor 1-2-uri cu Găbiță sau cu Doru, sau nu neapărat, am rămas singur la distanță ilegală față de portar, am vrut să-i penetrez cracii de la pantaloni, dar această Ioană mult prea încinsă pe rug nu și-a mai întins coardele, din contră, le-a topit până și le-a lipit, când am înțeles că nu am cheia centurii de castitate am returnat mingea lui Doru sau Găbiță dar nici așa nu am reușit nudul dorit, cred că era mai indicat un stop și oleacă de fentă, poate chiar dribling, dar gazul era super raționalizat în apartamente. Asta e, nu a vrut șoșoaca îmbulinată să răcorească nădragii încinși. Despre cei de la E2 ce să mai spunem, au dat tot atâtea goluri câte au dat și nădragii lui Vasea. Longilinul e singurul care a terminat la egalitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu las nimic, cu ăsta rămân peste ani!

      Ștergere
    2. Bogdane, mai, mai ca ai dreptate;eram obisnuit sa joc langa bara adversa si din cand in cand se mai lovea sosoaca(ca sa te citez)de mine si eram un fel de goleador, dar acum fiind pe post de portar, ce m-am gandit aproape de final cand nu mai puteam pierde meciul, ia sa-mi dau mie insumi un gol in propria poarta in care eram pus s-o apar de dusmani si culmea chiar am reusit, dar hraparetul de Gabita mi-a rapit si bucuria asta.Poate data viitoare...

      Ștergere
    3. Bine Găbiță păstrează-l, să fie într-un ceas bun, să-l ții ca amuletă, lasă Vasea, om vedea noi cum ne revanșăm față de pantaloni, spune-le să nu fie supărați, se mai întâmplă.

      Ștergere
  11. Voi vorbiti de control anti-doping?

    RăspundețiȘtergere
  12. Bancul zilei: Concurs de angajare la Apele Române

    – Auzi fată, cum ai luat tu postul ăla de director?
    – Datorită unui concurs!
    – Ce concurs?
    – De împrejurări!

    RăspundețiȘtergere
  13. B.

    De ce nu cred copiii din China in Mos Craciun?
    Pentru ca ei fac jucariile.

    RăspundețiȘtergere
  14. Vedeți aici un articol în care apare cuibușorul nostru de nebunii, chiar și poarțile la care ne facem mendrele:

    Academicieni-doctori-inigineri-deziua5

    RăspundețiȘtergere
  15. B.

    Care sunt cuvintele pe care un barbat le detesta cel mai mult in timp ce face dragoste?
    - Iubituleee...M-am intors acasa...

    RăspundețiȘtergere
  16. B.

    Un barbat si sotia stateau la masa. Deodata barbatul zice:
    Te iubesc!
    Sotia: vorbesti tu sau berea?
    Barbatul: nu, vorbesc eu...cu berea!

    RăspundețiȘtergere