sâmbătă, 15 martie 2014

DOI GOLGETERI INEDITI!

          Credeam ca la revenire, Tavi de abia astepta sa scrie cronica, dar n-a fost asa, invocand ca nu este inca pregatit. L-am inteles si cum nici Robert n-a mai trecut prin Agronomie de ceva timp, uite ca n-am mai avut incotr'o si cum imi venise randul, iata-ma in postura de cronicar. Mi-amintesc ca in aprilie anul trecut cand am revenit eu dupa un an de absenta, eram asa de dornic incat am scris doua cronici la rand.
          O zi superba de vineri cu 19-20 de grade, de autentica primavara. Cativa dintre noi incepem incalzirea in balonul mic, cand suntem anuntati ca vom juca afara pe sinteticul mic, dar cu porti mari, de curand amenajat in spatele terenului mare cu un splendit covor de iarba naturala pe care n-avem voie sa pasim. Oricum, ne-am simtit foarte bine afara la aer curat! Inainte de a incepe joaca eram 14,repede ne-am facut 16 si imediat chiar 17.
          De aceasta data am fost alesi de catre Ellyo(asa cum scrie in buletin) si Gabita, asistati de Cata si Cristi-gaze, dar iata componenta celor doua teamuri.
          Echipa E(orange): Cata, Tavi, Doru-Bete, Lucica, Bogdan, Mitica, Ellyo, Motanu si Vasea(omul in plus, nu Vasea ci echipa cu ceva in plus).
          Echipa G.: Popica,Paul, Stelica, Cristi-biciclistul, Bebe, Cristi-gaze, Gabita si Tudor.
         Incepe meciul cu mine(Vasea) varf undeva in stanga, marcat de Paul; Popica, in poarta fiind, striga la Paul sa lase muratura aia ca oricum nu face nimic si ca o ironie a sortii, aproape imediat i-am dat gol gaunosului de Pope. La scurt timp egaleaza Gabita,urmeaza 2-1 cu gol Tavi, primul de la revenire, egaleaza din nou Gabita, 3-2 Vasea cu reluare sub bara, 3-3 prin acelasi G., din nou Tavi,cand i-am soptit ca poate devenim golgeteri si iarasi acelasi obsedant Gabita(cu 5 g.) care a marcat goluri cu executii frumoase, unele langa bara.De pe la acest scor echipa orange si-a cam pierdut busola si a inceput sa fie condusa la 2-3 goluri diferenta, cand Motanu "evadeaza" in atac, neintuind atunci ce avea sa urmeze.Cum-necum, de la 8-11, am avut o revenire formidabila intorcand rezultatul in favoarea noastra si ajungand la un neverosimil 14-8 pentru orange, marcand sase goluri consecutive si neprimind niciunul cu abilul Cata in poarta. Stimati cititori ai acestui blog si implicit ai acestei cronici, cine credeti dumneavoastra ca au fost eroii acestei rasturnari spectaculoase de scor si ai victoriei finale?!? Nimeni altii decat ineditii,insolitii Motanu si Vasea care au format un cuplu de vis foarte prolific, marcand impreuna cel putin vreo 14 goluri, completandu-se minunat prin servirea reciproca cu pase de gol. Vasea a marcat sigur cel putin 6 goluri si Motanu, probabil, 8 in meciul de baza care s-a incheiat cu scorul de 18- 12(13) in favoarea campionilor. Cateva faze: Motanu recupereaza cu minge printre picioare de la Cristi-gaze, combina cu Mitica care paseaza la Vasea si gol din bucata;Vasea centreaza de departe, centru-dreapta pe coltul lung al portii de unde Motanu reia cu capul in gol; Motanu paseaza cu calcaiul(marca inregistrata) din stanga prin fata portii, Bebe protejeaza mingea care s-ar fi scurs afara, daca nu ar fi impins'o Vasea usor in poarta pe langa picioarele Bebicului; dupa cateva chifle, Motanu isi regleaza tirul si reia din vole 2-3 goluri placute ochiului etc. Meciul curgea de o buna vreme intr'un singur sens, Gabita solicitand de 2-3 ori sa incheiem socotelile pentru ca nu mai avea rost sa continuam si ca timpul de joc practic se cam incheiase, asa ca pe la 17.05 a plecat fiind urmat si de Paul, dar si de o tentativa a lui Stelica care a fost intors din drum de Cristi-gaze care avea pofta sa mai jucam, el care la inceput se plangea de oboseala.. .Asa ca se fac cateva schimbari,Lucica trecand la ei dupa ce o facuse si
Bogdan mai inainte la plecarea luiTudor(intindere) si mai jucam un minimeci pana aproape de ora 18., castigat tot de noi, cu Cata in rol de golgeter, lasandu-l pe Tavi in poarta(a suferit si el o mica accidentare). De-a lungul meciului si la ceilalti s-au mai produs schimbari,intrand in poarta Paul, apoi Cristi-biciclistul,dar degeaba...Printre autorii de goluri se mai numara Cristi-gaze(5 dupa propria martusire)cu cateva executii de spectacol,Tudor(2g.),  Stelica(1g.),Cristi-biciclistul(1g.), Bogdan-un gol aproape de paianjen .Din cealalta tabara au mai inscris Mitica si Ellyo, mult sub cota sa obisnuita, despre care am impresia ca si-a impus sa joace mai mult pentru echipa, sa combine si cu ceilalti coechipieri mai purin dotati, ceea ce i-a si reusit; felicitari !Recunosc ca i-am rapit placerea inscrierii unui gol cand la un sut al sau am intervenit pe traiectorie,dar oricum mingea intra in poarta.Nelalocul ei si neadevarata"aprecierea" facuta de Cristi-biciclistul  ca golurile noastre au fost marcate prin faulturi si henturi. Cat despre POPICA ce se mai poate spune?!? Dupa o pauza de acalmie a revenit la starea lui naturela. Este incorigibil! Iar s-a luat aproape de toti cu injurii si amenintari, pe mine chiar m-a lovit peste cap(a scapat mingea din maini si am incercat sa intervin...).Dupa parerea mea el poarta cea mai mare parte din vina pentru infrangera voastra: la multe goluri a gresit nepermis, dand vina pe altii s.a.m.d.
          In mare cam asta este cronica intalnirii de vineri . Va rog sa veniti cu completari si comentarii.     

69 de comentarii:

  1. Au trecut aproape 3 ore si parca toata lumea doarme...
    Au, chiar nu va intereseaza ce s-a intamplat ieri in Agronomie?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Căderea noastră a început după accidentarea lui Tudor, singurul din echipa noastră care a mai mişcat ceva vineri. Noroc că nu era rândul meu la cronică, pentru că aş fi fost foarte critic cu coechipierii mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oglinda, oglinjoara mea
      Cred ca sint cam muhaia!

      Ștergere
  3. îmi pare rău de Găbiță, care a început magistral jocul, cu goluri numai pe lângă bare, dar inteligența mea tactică a răsturnat meciul. cu Cătă în poartă și Bețișor pe centru, l-am mirosit pe Tavi în mare formă (bravo lui, are o revenire excepțională !!!) și l-am lăsat în apărare. golurile pe care le-am dat (opt cred că sunt cu totul) au avut și ceva bulan, dar și multă finețe. voleurile au fost frumoase, dar eu l-aș alege totuși pe cel dat de Siliboa, din pasa mea, după faza cu șorțulețul lui Cristinel, (de altfel un băiat super-admirabil), când mingea a circulat numai dintr-o singură atingere.
    și încă ceva:
    - sunt unii dintre noi care nu recunosc vreo infracțiune, nici să-i pici cu ceară. poate nu și-a dat seama, dar hențul la Stelică a fost clar, recunoscut de altfel și de Cristi, chiar dacă după meci. cu atât mai mult, atunci eram conduși cu cel puțin două goluri.
    - reversul medaliei, și aici îl apreciez pe Bebilă pentru că a fost domn, e că el a făcut două(!!!) hențuri în careu, ambele sesizate (doar) de mine, dar deja scorul basculase la vreo câteva goluri pentru noi. i-am zis că l-am văzut, omul a recunoscut și am rămas prieteni.
    - că dă din gura aia de canal treacă-meargă, dar dacă îl mai pune gaia pe Marean să se ia de Siliboa, are de-a face cu șefu lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Steaua e numai una15 mar. 2014, 21:48:00

    Salutati Campionii Romaniei!

    RăspundețiȘtergere
  5. La Steaua se marcheaza Kes(eru), insa era prea putin, asa ca s-a infuriat Piova si bomboana pe tortul Stelei a pus-o "bomba atomica" de numai 16 ani- Robert Valceanu cu un gol superb din lovitura libera,executata perfect. Bravo pustiule!

    RăspundețiȘtergere
  6. Motane, nu mai insista, am ramas fara credit, nici sms nu mai pot da...
    Deh, pensionar sarac.
    Mun. si Mil., varza...

    RăspundețiȘtergere
  7. Asociatia pentru eliberarea lui Vasea16 mar. 2014, 19:49:00

    Nea Caisa fotbalistu'
    Cade-n fund si da cu ristu'.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asociatia pentru eliberarea lui Tavi16 mar. 2014, 20:06:00

    Dormi in pace, Nea Zacusca
    Pot sa spun ca mi-ai lipsit
    Greu gasesti un lume-ncurca
    La fotbal neprihanit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar daca s-a jucat afara si pe o zi superba, terenul nu ne-a avantajat, fiind prea mic. Aproape orice sunt pe poarta , daca era bine plasat, era gol. In afara de teren mic si porti mari, mai erau si mingiile care nu era cadrate, am alergat de mi-au sfarait calcaiele. Calitatea jocului pe acest teren, fata de jocul in balon a lasat de dorit; inghesuiala mare, spatii mici, interventii stangace (de ambele parti) dar cu executii foarte bune din partea unor jucatori. Razvan a prins o zi , cum nu o sa mai prinda nici de acum in ... nu stiu cati ani, Vasea omul potrivit la locul potrivit, Tavi cateva suturi foarte bune cu oprire in plasa iar Gabitza, foarte bun la finalizare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Popica, pe blog poti sa te exprimi cum vrei tu( daca, totusi, depasesti o anumita limita te sterge administratorul), numai pe teren sa fii om normal...

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca acum doua etape am revenit ca individ, "my body" s-a implicat fizic abia vineri. Ca dovada, starea mea din acest week-end, aproape teapan de la ombilic in jos si cu o usoara intindere la piciorul drept. Bine ca dejetele de la maini sunt fresh si pot sa scriu aceste comentarii. Imi face placere sa spun ca vineri, mandel a debutat si cu goluri, trei la numar, si toate trei administrate caraghisului papagal vorbitor. De fapt, el a fost veriga slaba a adversarului sau, daca vreti, punctul forte al invingatorilor. A incasat tot ce i s-a administrat si a fost zero cand a depasit jumatatea terenului. Evident toti ceilalti au fost vinovati de cele intamplate, iar el, o victima neprihanita a destinului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca şpilul victoriei noastre a constat in faptul ca din teren a lipsit Cata, el fiind in poarta, iar Ely a marcat putin (daca nu ma insel o singura data)!? E ciudat ce spun, nu? Cu siguranta Cata a primit un numar minim de goluri in raport cu oricare altcineva de la noi care ar fi fost in locul lui, iar Ely a jucat pentru echipa. Junele talentat a incercat si cred ca a si reusit sa tina cont de sfaturile primite inainte de joc. A renuntat la individualisme, a legat jocul cu ceilalti, a tinut 1,2 sau chiar 3 adversari in jurul sau si a dat drumul la minge! A fost cerebral si s-a vazut. Vulpoii din fata (Sile si Motanelul), ramasi nesupravegheati, au facut ciur poarta adversa. Ely daca va intelege ca a fi cel mai bun nu inseamna sa dai neaparat multe goluri, ci sa ajuti decisiv prin jocul practicat in cadrul echipei ca aceasta sa castige, indiferent de marcatori, atunci talentul lui e pe un drum bun.

    RăspundețiȘtergere
  13. Motane, medalia are un revers şi pentru tine, la faulturile alea hilare pe care le ceri. Vorba lui Stelică, la cârciumă: "m-aţi văzut pe mine tăvălindu-mă pe jos la orice atingere?".
    Hemoragia de goluri date din aproiere s-a datorat clar porţii imense, precum şi faptului că noi nu am avut un omolog al lui Cătălin. Îmi vine în minte Robert, cu el ar fi fost altceva la mingile alea plouate.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu ce face si Robert sau cu ce se ocupa dar imi este dor de el :), cum a spus si Gabitza in poarta le zice bine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cam degeaba am intrat in posesia straifurilor distribuite de Doru-Bete cu prevederi de Regulament daca nu suntem in stare sa le si aplicam pe teren...
    Poate este necesara o sedinta tehnica cu tot lotul de jucatori inainte de meci in care sa stabilim niste reguli simple si clare!

    RăspundețiȘtergere
  16. Popicu e vinovat17 mar. 2014, 18:16:00

    Nu ma asteptam la altceva decat nerecunostinta din partea unora straini de fotbal. Degeaba ii tii meciuri intregi in spate ei tot insista sa nu-si recunoasca limitele si dau vina pe altii. Stelica degeaba e ca prajina, daca e la fel de destept.Biciclistu are carnet rosu iar de Bebe nu mai vorbesc pentru ca imi vine sa ma enervez. Tudor sta cu capul in pamant si nu poate sa dribleze nici macar un stalp. Cristi ar trebui sa aiba numai el o minge pe care sa si-o lege cu sfoara, el si cu primadona Gabita. Si atunci te mai miri ca iei goluri de la caricaturi gen Vasea sau Motanu. Bravo lor!
    Dar Popicu e vinovat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Popica, nu te mai enerva, hai s-o recunoastem odata: noi toti ceilalti suntem vinovati! Tu totdeauna ai dreptate, insa spre nesansa ta, vulgul nu te intelege si nu se poate ridica la inaltimea valorii tale...

      Ștergere
  17. Popică, hai să-ţi spun două prostii pe care le-ai făcut în două minute consecutive, când meciul era pe muchie: pe contraatac, ratezi o pasă simplă spre mine, care eram în situaţie de gol, pierzi mingea şi luăm gol. În loc să te vezi pe tine, reproşezi portarului că a luat gol uşor, aşa că intri tu în poartă, să-i arăţi cum se face. La faza următoare îţi respingi mingea în poartă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e mai tare ca Napoleon, face trei prostii odata!

      Ștergere
  18. Cred ca pe Popica l-a derutat schimbul de locuri intre mine si Motan; daca pana la venirea acestuia in atac eu am actionat din partea stanga, imediat dupa aceea am trecut in partea dreapta a atacului orange si Motanu a actionat din stanga, derutandu-l total pe "geniul pustiu"...sic!

    RăspundețiȘtergere
  19. Popicu e ot, nu fraier18 mar. 2014, 12:52:00

    Nu exista alta explicatie decat ca Popicu a manarit jocul.Nu poti fi o saptamana leu si cealalta carnat. Si cand doarme joaca mai bine decat a facut-o ultima oara.Fiti cu ochii pe el, sa n-o mai comita.
    Popicule, dai o bere, te-am scos !

    RăspundețiȘtergere
  20. Popicu e tot timpul cirnat!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cătă, io zic c-am jucat mai bine ca vineri acu vreo câteva luni, când am dat cinci bucăți, așa că ar mai fi ceva speranțe. totul e să simt momentul și s-o tulesc în atac.
    pe Marinuș să-l lăsăm în tristețea lui, să arunce cu pietre-n baltă, fără să i le mai scoatem noi. mult mai interesant mi se pare ce susține fratele lui, Chiftelaru, cum că sunt aranjate apele ca Dinamo să ia locul doi.

    RăspundețiȘtergere
  22. Am trait s-o aud si pe asta, Motanu a jucat bine.Iarta-l Doamne, CA NU STIE CE ZICE ! Cum adica Motanu a jucat bine ? Cu ce, ca daca-l pui sa dea-n basica, isi rupe piciorul.Au venit vremuri grele, cand toate nulitatile au pretentia ca pot, ca stiu.Saracii, sa-i lasam sa creada ce vor, sa nu-i contrazicem ! Motanu e ca-n bancul cu nebunii care-s intrebati cat fac 7+7? Unul raspunde ca 7+7=1779, altul ca 7+ 7 = miercuri, iar un al treilea da raspunsul corect 14. Este laudat si intrebat cum a facut?
    -Simplu, am impartit 1779 la miercuri. Pe cel de-al treilea il cheama Motanu. Poti spune ca n-a dat raspunsul corect ? Si atunci nu-i normal sa se laude ?
    P.S. Precis vor fi multi care nu vor pricepe ce am zis, asa ca, fata de ei, Motanu poate pretinde orice.

    RăspundețiȘtergere
  23. Daca Motanu e bolovan complet, mai sunt unii care stiu cate ceva, dar numai cand au in fata adversari gen Behehe, Luci de la Bailesti (nea Mitica s-o strivesti !), Stelica Ramurica sau Zacusca la borcan zis si Octavian. Obligatoriu toti au cu patruzeci de ani mai mult si le e frica sa nu-i muste mingea.Cum dau de un jucator ceva mai bun incep sa planga in batista si sa se lamenteze ca n-au noroc in viata. Iar dupa aceea se leaga de coechipieri ca nu le-au pasat cand erau liberi, in loc sa cante "Hai Caprita la portita, S-o primesti pe sub fustita!".

    RăspundețiȘtergere
  24. Asa va trebuie daca bagati in seama totii vanzatorii de papuci!

    RăspundețiȘtergere
  25. Hai Popică la Căpriţă, s-o primeşti chiar prin... oops, am un lapsus! Care era porecla lui Cosmin Contra?! :))

    RăspundețiȘtergere
  26. umblă prin zonă un oarecare Popo, un soi de muscă de treabă mare, care reușește marea performanță de a scrie chiar mai prost decât îl cheamă. probabil că nu și-a luat obișnuita porție de aerosoli și atunci respiră greu, așa că-i recomand un remediu chinezesc străvechi. Nas Unkur și e ca nou!

    toți cei din campionate cu 20 de echipe, inclusiv Contra sau Magath, își fac planuri să scape de retrogradare cu 40 de puncte. de urmărit.

    RăspundețiȘtergere
  27. AZTAZI INPLINESC NASOALA VARSTA DE 42 DE ANI,NASOALA PENTRU CA TINPUL TRECE FOARTE REPEDE,DACA CAND ERAM COPIL SI NU AVEAM BANI,IM-I DOREAM SA MA FAC MARE SI SA MUNCESC SA AM BANI MEI,AZI AMI DORESC SA FIU COPIL ,SI SA NU AM BANI DAR SA NU INBATRANESC,,LA VARSTA MEA TIN SA VA MULTUMESC,CA MA-TI PRIMIT IN FAMILIA FOTBAL DE ZIUA 5..AM VORBIT CU POPESCU,LAM INTREBAT DE CE NU A LASAT BANI LA TEREN,SI MI-A SPUS CA DACA NU A JUCAT NIMICA DE CE AR TREBUI SA PUNA BANI,..BAI BA POPICA ASTA AR INSEMNA CA MITICA SA PUNA BANI DE DOUA ORI PE AN ,CE VINA AVEM NOI CA VOI SANTENTI NULI

    RăspundețiȘtergere
  28. Lasa Cristi, ca daca s-ar plati dupa cum se joaca si tu ai ramane cu banii in buzunare.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cristi, un calduros si sincer La multi ani!
    Cat despre varsta, sa fii sanatos, esti un barbat in floarea varstei la 42 de ani; ce sa mai zic eu la 67!

    RăspundețiȘtergere
  30. Declicul, se pare ca, s-a produs! Tripla lui Van Persie(oare cu ce pret?) o duce pe MU in sferturi!

    RăspundețiȘtergere
  31. Cristi, cât porţi la picior? Dacă porţi 42, atunci va fi anul tău de maximă afirmare în fotbal! Eu port 43, deci mai am un an de aşteptat până la randamentul maxim!...:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Cristi, la multi ani cu sanatate! Fenomenul este pentru toti precum un tratament de durata cu gerovital, iti mai da o sansa in fata timpului, iar banii sunt intotdeauna insuficienti, si pentru cei care ii au si pentru ceilalti . Asa ca...
    (adaptare dupa conceptele Feng-Shui)

    RăspundețiȘtergere
  33. Inteleg ca Gabita si Cristi sunt leat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cu 6 luni în amonte faţă de el, deci am experienţa de partea mea! :)

      Ștergere
  34. Incerc o repartizare pe grupe de varsta a celor care am jucat impreuna in ultimii ani. Cui i-am gresit grupa sa ridice mana...
    Grupa pana la 19 ani inclusiv: Ellyo
    20-29 ani:Robert, Cornel, varu'Dan,Claudiu, Messi
    30-39 ani:Catalin,Mihai-tenismanul,Razvan-police
    40-49 ani:Gabita, Cristi-gaze, Eugen, Tudor-tv
    50-59 ani:Tavi, Razvan-motanu, Paul, Stelica, Doru-bete, Lucica, Bogdan, Mitica, Popica-dumnezeu, Cristi-biciclistul, Virgil, Mihai-sudoru, Chiftelaru, Dan-gagicaru
    60-69 ani:Vasea, Gabi, Bebe
    70 de ani si peste:Nelu-Bronson, Dan Berbecaru.

    RăspundețiȘtergere
  35. Siliboa, fi-ți-ar Munited de râs, că le-au tremurat chiloții aseară. oricum, la fel ca Dortmundul meu, sunt atât de proști că toți și-ar dori să cadă cu ei. dovadă și cotele pentru câștigarea CL.
    bayern 2.8 real 5. barcelona 5.2 psg 10 chelsea 12 atletico 17 dortmund și united 18.

    văd că ți-e frică de gura lui Marinuș...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...lasa-l sa se simta unic...
      Cu grupele de varsta am nimerit'o?

      Ștergere
  36. Maine, pe teren, Popicu va dovedi prin vorbe si fapte ca poate fi si altceva decat cred multi despre el. Va fi un diamant stralucitor si nu un bolovan de pe marginea drumului. Sunt sigur de asta. E prea destept ca sa rateze ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  37. Am facut o sinteza a statutului cu adaugari a lui Bete dupa aia sa facem o
    sedinta de dezbatere si aprobare a lui, dupa care sa devina LEGE.

    RăspundețiȘtergere
  38. Astă seară am avut meci în competiţie şi ne-am trezit cu inflaţie de jucători, dintre care doi nou-nouţi, aşa că ne-am schimbat des şi jocul nu s-a legat. Totuşi, am făcut 1-1 şi am urcat pe loc neretrogradabil. Lui Ely nu i-a mers prea bine, la golul primit şi-a pierdut omul din marcaj, iar în repriza a doua a ratat o ocazie din apropierea porţii, când a băgat capul cu frică, intimidat de un fundaş care venea tare. Eu am jucat doar vreo 4 minute, suficient ca să ratez cea mai mare ocazie a noastră şi să ies cu ambii genunchi beliţi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un anonim curios21 mar. 2014, 09:45:00

      Beliti, beliti, cei doi genunchi se vor prezenta azi la meciul "principal" al saptamanii?!?

      Ștergere
    2. Se subînţelege. Doar de cârciumă n-o să am vreme, poate doar o bere-două la poarta Agronomiei.

      Ștergere
  39. Vasea, multumesc, dar intru in categoria voastra (era bine daca era asa cum ai scris).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luci esti bun de cinste! M-a derutat parul tau negru ca abanosul de era cat p-aci sa te bag la 40-49...

      Ștergere
  40. Bebe, pana facem sedinta de dezbatere, poate postezi pe blog acea sinteza a statutului...

    RăspundețiȘtergere
  41. Vreau sa critic ceva si nu mai am ce, cred ca nu mi-a scapat nimic, insa nu disper, gasesc eu ceva, nu?

    RăspundețiȘtergere
  42. R E G U L A M E N T
    PROGRAM JOC: 15,30 – 17.00
    1. SOSIRE la stadion cel tarziu la ora 15,00 pentru a avea timp de echipare si alegeri.
    Sanctiune: nu joaca/amenda ……20….lei
    2. Comportare civilizata fara epitete peiorative, insulte, jigniri, injuraturi, arogante etc.
    Sanctiune: 30 lei La ……2….abateri autoexcluderea.
    3. Plecarea nemotivata, in situatii speciale se anunta la inceputul meciului cauza si ora la care se pleaca.
    Sanctiune: nu joaca meciul urmator/ amenda……30…..lei. Dupa a 2 a abatere eliminare o etapa.
    4. Sutarea nejustificata a mingii peste gard pedepseste cu eliminare 10 minute/ amenda 10 lei.
    5. Portarul nu poate pune mana pe o minge: - pasata cu piciorul intentionat de un coechipier;
    - decat in careu.
    Sanctiune: eliminare 10 minute/ amenda 10 lei.
    6. Hentul intentionat se penalizeaza cu eliminare 10 minute/ amenda 10 lei
    7. Dupa gol mingea se repune in joc de la centru.
    8. Cererea faultului, hentului, autului etc.se aproba daca este motivata, idealul ar fi sa fie recunoscute de faptas,
    deoarece la fazele rapide ochiul inseala.
    9. Locul aparatorului la executarea loviturilor:
    a. - penaltiurilor – in afara careului/ in spatele locului de executie;
    b. – cornerelor – in afara careului cu calcaiele cat mai aproape de el/ la ½ distanta de la bara la colt;
    c. - auturile se executa de pe tusa laterala din dreptul iesirii mingei afara/ dist. adversarului 2m;
    d. – henturile si faulturile se executa de pe locul unde au fost facute;
    La punctele 4.c si 4.d se va pastra distanta de 2 metri (trei pasi potriviti).
    Sanctiune: eliminare 10 minute/amenda 10 lei.
    10. Abaterile se iau in considerare din oficiu prin consens.
    11. Plata amenzii nu exonereaza plata taxei de teren.
    12. Banii din sanctiuni se vor strange, ulterior votandu-se folosirea lor: pentru ehipament, taxa de teren,
    cinste in sanatatea “contribuabililor”.
    13. Nesupunerea la acest regulament atrage intreruperea jocului pana la rezolvarea problemei.
    12. Se va intocmi un document de evidenta a abaterilor si fondurilor.

    RăspundețiȘtergere
  43. Bebe, tot respectul pentru efortul de a concepe şi scrie toate astea aici. După părerea mea, unele sunt cam utopice, greu de pus în practică. Mie îmi place aia cu eliminare de 10 min la henţul voluntar, multe astfel de eliminări aş fi avut la activ (adică aş fi provocat! :))

    RăspundețiȘtergere
  44. 1.Pensionarii n-are drepturi speciale? Ca daca gresesti de mai mult de doua ori trebuie sa fi milionar.
    2. Nu se prevede capitolul 'Donatori pentru Mitica', cite cincizeci de bani de la adversari si un leu de la coechipieri
    3.Cel mai important ar fi ca echipa care pierde sa plateasca taxa pentru invingatori. Poate asa se satura anumiti straini de fenomen (Tavi, Lucian, Bebe, Motanu, Vasea, Mitica si altii) si ne lasa in pace.

    RăspundețiȘtergere
  45. Bebe, ai vorbit cu Isarescu, Dragomir, FIFA, UEFA?; de asemenea trebuie consultat Fiscul, daca nu se pune problema impozitului.
    Unui curios: in mod sigur, cand ai venit prima oara intre noi, i-ai gasit pe unii dintre cei enumerati, prezenti (de la inceputul fenomenului de vineri) si te-ai rugat, cu caciula-n mana, sa fii primit,,, Dca nu ti- a placut compania si te crezi asa de bun de ce nu-ti cauti in alta parte, la vreo divizie?

    RăspundețiȘtergere
  46. Gabita, nu cred ca poti fi cu sase luni in amonte (fata de Cristi) si sa ai experienta de partea ta. Daca esti in amonte inseamna ca esti mai tanar.Apa curge la vale, ca si viata, asa ca amontele e copilaria, cu cat inaintezi in varsta de fapt cobori.

    RăspundețiȘtergere
  47. Ce inseamna sa fi fost toata viata hartogar.Nici la pensie nu-ti trece.Cum poate cineva sa-si inchipuie ca poate fi aplicabil regulamentul lui Bebe ? Nu s-a spus de cat personal este nevoie pentru contabilizarea tuturor abaterilor cuprinse in ce a scris Bebe.Fotbal cand se mai joaca ? Vorbim de birocratie, o criticam si nu pierdem prilejul s-o amplificam.Avem nevoie de ceva simplu, usor de pus in practica ! Apropo, nu s-a spus nimic despre cum iti sufli nasul. Anuntam din timp pentru oprirea meciului ?. Se prevad, inainte de inceperea meciului, cateva pauze pentru necesitati, sau se pericliteaza siguranta competitorilor aruncand dejectiile din nas direct pe covorul de joc? Vedeti cate probleme au ramas fara rezolvare.? Dar Bebe nu ne lasa si gaseste el ceva.

    RăspundețiȘtergere
  48. Este pauza la Chelsea-Arsenal si scorul este doar 4-0...

    RăspundețiȘtergere
  49. Din pacate acum e 6-0.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar din fericire pt.Rapidulețul meu mult iubit e 1-0. Fortza Rapid.

      Ștergere
  50. Eeee deja 2-0 altceva tre sa beau un şpriț.

    RăspundețiȘtergere
  51. Felicitari pt. Rapiduletul tau iubit!
    Pana apare cronica noua, mai comentam pe cea veche...
    Ce fotbal ofensiv se joaca in Anglia, in doua meciuri am vazut 15 goluri!

    RăspundețiȘtergere
  52. nea vasea,nici an anglia nu se da pase de gol cum ti le-am dat eu,nu mai spun ca toate golurile mele au fost de generic,stiu sa ma laud

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un dinamovist amarat22 mar. 2014, 23:13:00

      Asa este Cristi, stii...
      Stie cineva ce a facut Dinamo?!?

      Ștergere
  53. Un stelist fericit, dar cam plictisit23 mar. 2014, 21:02:00

    M-am plictisit sa tot bata STEAUA! Oare unde s-o opri?!?

    RăspundețiȘtergere
  54. Ce seara minunata, a batut si Barcelona, a facut si Milan un egal in deplasare, ce mai, nebunie curata!

    RăspundețiȘtergere
  55. Le-o fi intepenit pasta-n pix la baietii astia?

    RăspundețiȘtergere
  56. Ar vrea ei, ar avea pixul bat.Pentru majoritatea dintre ei este visul vietii lor.

    RăspundețiȘtergere
  57. Un editor m-a contactat si mi-a propus sa publice, pe cheltuiala lui, unele din poeziile mele aparute pe blog, pe care, cu dragoste, vi le-am dedicat. Mi-a marturisit ca i-au placut si n-am avut nimic de obiectat asupra cotei care o sa-mi revina din vanzarea lor. Veti deveni eroi de carte, natarailor, asa ca trebuie sa iesiti cu bani catre mine ca v-am scos din anonimat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar fi lipsit cuvantul "natarailor", eram gata sa te felicit...

      Ștergere