sâmbătă, 1 martie 2014

Bețișor v-aduce vouă...

Nu carne, lapte, unt și ouă, cum spera nea Marin Găină, care și-a lăsat de săptămâna trecută sacoșa la coadă în față la Alimentara, că poate-poate o băga ceva pui de Crevedia, frații lui siamezi, ci două goluri pe început de meci (dintre care unul de autor, pătrundere pe centru și șut de la semidistanță) urmate de o prestație impecabilă în poartă. N-are nici un rost să o mai dăm încurcată, ieri a fost ziua lui și victoria campionilor i se datorează în cea mai mare măsură, partea mai complicată e cu nea Paulică, omul care l-a redescoperit pe Bețișor după mai mult de un deceniu și jumătate de absență și care ar merita și el o indemnizație de formare. N-ar fi nici aceasta o problemă, s-ar pune mână de la mână (evident, din doi în doi, unii având ceva mai mult lipici în podul palmei...) și l-am cinsti pe băiat. Totul este să-l lase și doamna la băutură cu băieții. Așadar, echipele:
Bețișoarele: Găină, Bețișor, Motanu, Găbiță, Paulică, Răzvan Police, Găzel
Bastonașele: Neluțu, Siliboa, Bebilă, Cătălin, Mitică, Stelică, Eli
După cum spuneam, începutul de meci este net favorabil campionilor, care deschid scorul prin Bețișor și ajung să conducă cu 3-1, goluri Găbiță cu capul și din nou Bețișor pe pătrundere, pirpilicii reușind doar transformarea unui penalti. Aici apare primul moment de cotitură, Neluțu fiind prins că și-a petrecut ultimele două săptămâni în plăcuta dar extenuanta companie a unor doamne, motiv pentru care și este înlocuit în poartă cu mult mai odihnitul, proaspătul, fercheșul, chiparosul Siliboa, care n-are cum să obosească doar uitându-se la poze. Manevra merge de minune, scorul basculează la 3-4,  (Mitică gol spectaculos din voleu, la colț!) aceasta și pe fondul adormirii lui Marinuș, care nu înțelege că nu poate face performanță în poartă cu o mână în nas și alta pe ouțe. Norocul nostru a fost că beglerblegul s-a cerut singur afară, iar Motanu a mutat genial, Bețișor în poartă, Paulică feroce pe dreapta-centru, Police la închidere-construcție, cu "brățările" după el, Găbiță în presing, Găină la păscut și mimoza Cristinel la întinde-mâna. Golurile au început să se înșire ca mărgelușele pe sfoară; semnalul revenirii îl dă Găbiță, tot cu capul (cu șutul nu i-a intrat deloc, poate din prea mult noroc în dragoste) după care își intră în mână și mimoza, adormită și răcită până atunci, cu patru bucăți, toate goluri de atacant adevărat, față în față cu linia porții.
Bastonașele n-au jucat chiar rău, au combinat în trei, uneori a urcat și Stelică la susținere, dar n-au fost în zi de finalizare, majoritatea șuturilor ocolind poarta, chiar din situații favorabile.  Se mai milostivește și Bebilă de Găină, că-l vede cam cu ciungă-n păr, iar joaca se încheie cu un 9-4 meritat pentru campioni. Masa și dansul, ca de obicei, la Nea Nicu Milițianu, cam timid și rar la vorbă. Dacă așa s-a prezentat înainte de derbi, slabe speranțe să-l vedem la față săptămâna viitoare. Putem însă să-i aducem batiste...

44 de comentarii:

  1. Steaua e numai una1 mar. 2014, 16:26:00

    Cred ca 3-0 ajunge ca altfel le stricam cateilor golaverajul si poate retrrogradeaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, corect, Steaua a fost numai una la una!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cum a jucat ieri steaua se bate la retrogradare. Noroc cu arbitrul, ca de obicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. bine că s-a terminat egal, altfel câștigătorii erau prea obraznici. excepție face stoican, care mi se pare un tip mai mult decât decent.

    @ gabiță. n-ai scos meciul lui sunderland din revistă. la pagina 11, cotele pentru under/over 2.5 goluri adunate dau peste 100% (2,40/1,75, 2,1/1,95 și altele) ceea ce nu se întâmplă niciodată.

    RăspundețiȘtergere
  5. Motane, probabilitatea este 1 supra cotă, deci 1 / 2,4 = 0,417, iar 1 / 1,75 = 0,571. Adunate, tind la 1 dinspre stânga. La fel pentru cealaltă pereche de cote. Deci?

    RăspundețiȘtergere
  6. deci, incorect. să zicem că la un meci cu under/over (sau orice eveniment care are două variante posibile) pariez pe ambele variante și câștig, orice s-ar întâmpla!!!, mai mult decât miza, înseamnă că ăia de la casa de pariuri sunt tâmpiți, pentru că merg spre faliment.
    iau cotele de 1,95 și 2,10 și pariez pe ambele, în cruce.
    a) 1,95*2,10= 4,095
    b) 2,10*1,95= 4,095
    fie că iese a) sau b), eu am investit 1,95+2,10=4,05 și câștig, oricum, 4,095, un fel de perpetuum mobile, iar diferențialul la mize mari e enorm.
    la fel și în cazul celălalt, bag 4,15 și scot automat 4,20. ia zi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Campion mondial2 mar. 2014, 20:37:00

    Ce sa faca si Motanu, il perie pe Bete poate ii pica si lui de o bere.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum incorect, mă? Păi asta e formulă clasică! Iar ăia de la casele de pariuri nu vor fi niciodată tâmpiţi, pentru că ei nu dau cotele care ies din acest calcul, ei introduc un coeficient (în loc de cotă=1/probabilitate, cotă=k/probabilitate) care variază în funcţie de foame. Ce ţi-a ieşit ţie peste, la a doua zecimală, provine din rotunjiri.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lasati pariurile si apucati-va sa ii faceti statuie lui Bete dar si lui Popescu (care vad ca a fost uitat). Ati avut doi portari exceptionali dar... nici cu apararea nu imi este rusine : Razvan, Motanu, Bete si Paul, ce sa mai zic de atac. La noi au fost 2 chiftele : Cata si Ely :)), am ratat cat pentru un sezon, daca eu mai am o scuza ca am imbatranit :)) de tanarul Ely nici nu mai vorbesc, a fost campion mondial. La noi intervine si agitatia, strang baietii la inceput de partida si tin un mic discurs : ,, Atentie, echipele sunt echilibrate cu un + pentru ei, o sa joace si politistul, Ely te rog sa nu ai aere de vedeta, sa nu ne certam sau sa ne suparam, sa jucam de placere'' acum urmeaza raspunsul ....... Daaaa , nu ma supar :)). La scorul de 3-1, debandata totala, ce sa mai zic la 5-4, 6-4 ...9-4, ce sa mai zic ,, Asa sunt tinerii din ziua de azi, spune batranul de Catalin''. App Motane, am luat la pariuri ca da Grigore gol din penalti si ca bate cu scaritza :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreo trei ani, cât am avut bani în cont, am tot pariat pe dinamo în meciul direct cu steaua. evident, în toată aceată perioadă, dinamo n-a mișcat. până acum...

      Ștergere
  10. Bantuie pe aici tot felul de epigoni din mucava care nici macar nu isi dau seama ca ar trebui sa fie onorati ca joaca cu Popicu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Inteleg ca marinul a castigat meciul (4 goluri adevarate ?!), iar motanul incaltat invidios nu-i recunoste talentul incontestabil, inimaginabil si inegalabil, facandu-l pe Dorulet erou...
    Mare e invidia lui!
    P.S. Angajez anonim (poa' sa fie si venetian), care sa ma laude. Fara pupaturi pidosnice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aoleu, e vina mea. mimoza e cristinel, care a fost bolnăvior, deși la încălzire dădea numai goluri la vinclu. asta nu l-a împiedicat să jumulească iar găina la table, aproape un bulion.
      dacă ești băiat (cât de cît...) salon, îți amintești că și tu ai fost erou de poveste. o să-ți vină din nou rândul, dar parcă la tine e mai ușor să te laud când lipsești.

      Ștergere
  12. Bebica, Stelica, Mitica, = Cacalica
    Razvan,Motan, Marian = Bastan

    Putea fi alt invingator ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Salutări fotbaliştilor de ziua a 5 a evident,mult respect. Spre să pot să ajung si vinerea viitoare

    RăspundețiȘtergere
  14. Parca se vorbise sa introducem un cod de onoare la propunerile lui Bete. Vad ca lumea se fereste dar e singura metoda sa ii civilizam pe unii.

    RăspundețiȘtergere
  15. Oho, iată-l şi un debut pe blog, al lui Răzvan Police, căruia i-am onorat vineri pariul cu golul din lovitură de mijlocul terenului (de începere sau de reluare a jocului). Cum vă spuneam la timpul respectiv, după verificări, e valabil la fotbalul mare, nu şi la futsal.

    În altă ordine de idei, azi începe fotbalul de competiţie şi se va consemna debutul lui Ely în minifotbal. Vă ţin la curent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Propun ca sarcina să stabilească rigorile de disciplină si ordine (fără privilegii şi discriminări ) sa aparţina lui RAZVAN POLICE.

      Ștergere
    2. De acord,politistul este cel mai nimerit!

      Ștergere
  16. Lucica, nu te gandi acum ca nea Marian a fost cel mai bun, nici vorba, dar nu exagerez cand zic ca a aparat cateva mingii pe care scria gol (una cu plonjon de portar, pot confirma si baietii).Despre Bete nu am nimic de adaugat a spus Razvan (pariorul) ce era de zis (nota 10).

    RăspundețiȘtergere
  17. Dar dadu 4 goluri, ori nu?
    Ravzan s-a facut politist?
    Este el cel mai nimerit?

    RăspundețiȘtergere
  18. M-a sunat Motanul si m-a lamurit:
    1. mimoza nu era marinul (i-ati luat si acest titlu , dobandit cu atata truda, transpiratie, inspiratie- pe nari si talent).
    2. el 9motanul) n-a luat testul pentru a deveni om al legii, deoarece nu a stiut sa trateze subiectul traversarii partii carosabile de catre pietoni, la culoarea verde a semaforului.
    Dar, ceea ce nu inteleg (si-i si reprosez) este invidia fata de un coechipier care face totul (si mai mult chiar), pentru a atinge perfectiunea si a cuceri gloria eterna.
    Este ca si cum Brancusi ar fi fost cicalit la cap cand a realizat opera " misterul pasaricii(din metal) a dnei. Pogany". S-ar fi ratat o asa capodopera...!

    RăspundețiȘtergere
  19. Motane, incepand cu data prezentei, deoarece nu ti-ai dovedit si manifestat competentele si capacitatile la testarea mentionata anterior, incep sa am rezerve asupra valabilitatii afirmatiilor tale(punct).
    Va trebui sa te reabilitezi.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cum nu s-or fi prins sefii lui ca Luci le troscaneste in timpul programului?

    RăspundețiȘtergere
  21. Debut fulminant pentru Ellyo (numele din buletin! :) în competiţie, în cele mai potrivinice condiţii pe care le puteam avea la un meci! În primul rând, dacă nu venea, nu strângeam destui oameni care să intre în teren! Asta înseamnă că a trebuit să joace din prima tot meciul, mai nasol fiind că a trebuit să fac şi eu acelaşi lucru. Ei bine, vă spun de la început că toţi marcatorii au trecut şi pe la fotbalul de ziua 5 din Agronomie!
    Am reuşit să deschidem scorul prin Piticu, apoi, puţin după jumătatea primei reprize, portarul nostru ia roşu pentru henţ în afara careului... Regulementul spune că după 10 minute de inferioritate, puteam introduce un alt jucător în locul lui, numai că acel jucător nu exista, aşa că urma să jucâm în inferioritate TOT MECIUL! Am intrat eu în poartă şi în cele din urmă am primit un gol, scorul la pauză fiind 1-1.
    În a doua repriză, în poartă a început Piticu, urmând să intru eu iarăşi, când oboseam. Numai că... ne-a mers aşa de bine, lui Piticu în poartă şi mie în teren, că nu ne-am mai schimbat. Mai întâi i-am pus o minge pe cap lui Mihai, lovitură imparabilă şi conduceam cu 2-1. Suntem egalaţi cu destul ghinion, la o minge respinsă iniţial de Piticu, 2-2 şi destule minbute rămase... Aici îşi intră în rol Ely, care a muncit mult, făcând şi faza defensivă. La un contraatac, reuşesc o pasă filtrantă, îl las singur cu portarul şi nu ratează, 3-2. Apoi, cu un voleu de zile mari, face 4-2! Pentru ca pe final să-mi întoarcă serviciul, pasă direct din aut pe poziţie viitoare, la colţul scurt, de unde ciupesc mingea peste portar cu exteriorul, bară-gol la colţul lung! 5-2, rezultat minunat, mai ales în condiţiile date...

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitari!
    Cristi Porcea , nu fi gros la sorici, ca-ti dau astia 6 ani cu executare.

    RăspundețiȘtergere
  23. Gabitza, felicitari tie si baietilor (Ely, Mihai si Piticu), am vorbit cu Ely aseara si mi-a povestit ce s-a intamplat si cum au stat lucrurile, era foarte incantat de Mihai si de tine (nea Gabi daca era mai tanar ii distrugea :)) ). Ma bucur pentru el ca a debutat cu o victorie, chiar daca la sfarsit am auzit ca si-a cam luat aripi (incepuse el sa dribleze :)) ) si a fost un pic certat :), acum ma astept ca vineri, indiferent in ce echipa va juca, sa aibe un randament foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  24. Mersi, Cătă, chiar mă gândeam că e un prilej bun să mă retrag în glorie! :)
    Am vorbit cu Gabi, şi el a suferit de pe urma gripei, dar vineri va fi prezent la teren.

    RăspundețiȘtergere
  25. îmi pare bine pentru Eli, înseamnă că Găbiță a avut o idee excelentă.
    nasol pentru cei opt condamnați. trei dintre ei îmi erau profund antipatici, dar asta e cu totul altceva. și totuși lumea jubilează de fericire...

    RăspundețiȘtergere
  26. luci, vezi că-ți iei adio de la soacră-mea. silică stă la pândă, mai nou a apărut și neluțu, iar tu te ții de prostii.

    RăspundețiȘtergere
  27. Razvane, aseara am vazut tarziu mesajul de la tine, eram si noi la meci si era galagie. Raspunsul cred ca l-ai aflat, nici vorba de aut de poarta, dar asta a fost ,, norocul nostru'' si ei au avut 2 faze in care puteau sa ne incalte dar portarii au fost .... de zece. In general meciul mi-a placut, nu am auzit comentatorii (era galagie) dar parerea mea este ca am facut o figura frumoasa. Cu grecii nu jucam asa :( ...

    RăspundețiȘtergere
  28. Afară toarnă cu găleata, altădată eram îngrijoraţi pe chestia asta când se apropia ziua de vineri. Deci e bun şi balonul din când în când! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Răzvan police.6 mar. 2014, 22:24:00

    Sal băieți felicitari pt.victoria pe care atît de entuziasmat a relatat.o Gabi(de talent gazetaresc,pe lînga cel de fotbalist) poate am onoarea si joc mîine cu voi desi se anunta o sedinta cu serviciul arme la capitala,oricum bafta si tinetio tot asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vorbi de arme pe acest blog...
      Cu simpatie, Vasea.

      Ștergere
  30. Fie ce-o fi, eu tot o spun! Vasea, sa stii ca de astazi sunt chemat la arme. Voi servi fenomenul cu arma la picior. Ei? Ai ceva impotriva ?

    RăspundețiȘtergere
  31. Pune şi baioneta! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Arma mea este tunul, iar munitia....sutul naprasnic. Baioneta ramane pentru blog. "Clientii" o vor simti .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tavi, chiar te prezinti azi la intalnirea de ziuacincea?!? Daca este asa, sa fie intr'un ceas bun!
      Vii impreuna cu maestrul Cata?

      Ștergere
  33. E bine, are cine să facă alegeri, să scrie cronica...:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Imi pare rau pentru voi, azi nu sunt in forma , dar daca nu vin nici azi, nu mai am cum sa intru in forma (de cozonac, mucenici,etc.), asa ca va trebui sa ma suportati.

    RăspundețiȘtergere
  35. Daca apare Zacusca incepe din nou Campionatul de Lufturi! Nasol de Mitica ca n-o sa mai fie cel mai prost de pe teren.

    RăspundețiȘtergere