duminică, 17 februarie 2013

Mai mulți la mai puțini

Nu știu cum de se face, dar fotbalistul de ziua cincea începe să fie o specie pe cale de dispariție. Bine, se știe că iarna n-a fost niciodată unul din anotimpurile sale preferate, dar au fost și cazuri (acompaniate de o vreme cu mult mai potrivnică decât cea de vineri) când în care ne-am trezit cu atâția combatanți la teren, de vroia căpitanu să mai trimită din ei pe acasă. Bunăoară, un meci pe care-l țineam minte, și aceasta pentru că a plouat aproape tot timpul, s-a jucat în ianuarie trecut în distribuții de zece la zece, mulți dintre cei de atunci nemaiservind patria. Să-i amintim, într-o ordine oarecare: Sudoru s-a operat și nu mai vine decât la pileală, lui Robert se pare că nu-i place anturajul, la fel ca lui Cristi-radio, Gică are probleme, Claudiu și le-a făcut singur, tenismanul nu servește decât în pauze,  Nicu s-a apucat de alergat la modul profesionist, Cătălin e accidentat (baftă și recuperare cât mai rapidă!), frații Plăcintă, Vasile și Octavian se izmenesc, Lucică cu ea mică (așa a ieșit rima) e bunică,  Bețișor servește din când în când, Virgil chiar mai rar. Iar dacă se întâmplă ca un băiat pe care zici că te poți baza, nea Paulică Balauru, să-și uite șoșoneii acasă, te poți trezi că ești pe punctul aproape de a nu juca.
Cum s-a brodit că am fost nouă, echipele s-au făcut la mica înțelegere, și aici trebuie să apreciem fair-playul lui Cristi, care a acceptat să joace cu doi oameni în minus, unul din o(ri)ficiu și altul, în speță Eugen, ce urma să vină după o jumătate de oră.  Două genii neîncăpând în aceeași tabără, au fost folosite pe post de portdrapel (sau, mai bine zis, umeraș, după cum le recomandă fizicul) , cele două formații purtând ilustrul lor nume, după cum urmează:
Echipa Milică: Bebe, Stelică, Motanu, Milică, Găbiță
Echipa Găină: Cristi, Tudor, Eli, RoziMarin
Distribuțiile s-au mai schimbat, Milică trecând temporar la găini, între plecarea lui Tudor și sosirea lui Eugen, ca după plecarea lui Bebe și Motanu să se facă găină. Probabil că ai lui Milică au bătut, Bebe ținând poarta mai mult decât onorabil, dar și ceilalți au jucat la fel de slab, având de partea lor și ghinionul, prin cele cel puțin zece bare la activ. Asta ca să nu mai spunem că s-ar putea să compenseze cu norocul în dragoste, RoziMarinică fiind surprins în repetate rânduri cum se pupa singur pe mânuță. Evident, scorul contează mai puțin, mai ales că eu unul nici nu-l mai țin minte, dar probabil c-au fost o sumedenie de goluri, din moment ce până și eu am avut cinci bucăți, deși n-am traversat mijlocul terenului de mai mult de zece ori. Aș fi fost chiar foarte mulțumit, cu un gol printre ulubele leșinatului și două după șuturi din propriul (!) careu, dar nu pot uita că în final am fost ciuruit de Găbiță, cinci-șase bucăți în doar câteva minute, pe când păzeam poarta nevertebratelor. Asta-mi trebuie, dacă ajung să joc cu Fleșcăitu în echipă și marțafoiu are procentaj sută la sută la pase reușite. Bineînțeles, la adversar.

34 de comentarii:

  1. Strasnica cronica!?!
    Se vorbeste despre vrute si nevrute,numai de scor nu se spune ceva precis,"probabil ca ai lui Milica au batut";nu cumva Motanelul a sterso mai devreme?
    Evident Motanele,ca am pariat pe Steaua,doar ti-am spus ca nu ia mai mult de patru si evident ca am castigat...
    In rest numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Milică a văzut că nu am litera "t" în tastatură și am înțeles că vrea să-mi facă una nouă cadou.

    Băsilică, s-au dat atâtea goluri și s-au și schimbat echipele că nu pot spune un scor final. oricum, pelicanii n-au câștigat...

    RăspundețiȘtergere
  3. marin pupa mina lui sau pe a altuia?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, iată că cin' se-aseamănă se-adună, s-au potrivit echipele ca pe vremuri, pinguini vs. pelicani! Ai lu' Mitică au bătut cu o excepţie de vreo 10 minute, când a schimbat echipa. Nu-mi aduc aminte să fi fost vreodată atât de multe schimbări, ba chiar putem bifa o premieră, doi pelicani nici nu s-au întâlnit pe teren, unul a jucat în schimbul 1, altul în schimbul 2!
    Meciul a început în formula scrisă de Motanu, apoi a plecat Tudor, până să vină Eugen a intrat Mitică dincolo şi s-a jucat 4 la 4, apoi a venit Eugen şi Mitică a revenit la matcă, jucându-se 5 la 4, apoi a plecat Bebe şi am jucat iarăşi 4 la 4, pentru ca la final Motanu (din cauză de indezirabilitate faţă de căpitanul Mitică!) să facă schimb de echipă cu Eugen!
    În condiţiile astea, când de vreo două ori am reînceput de la 0-0, ce scor putea să ofere Motanu?! Cert e că de fiecare dată au condus ex-pinguinii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Unii nu mai vin ca trebuie sa plateasca terenul.

    RăspundețiȘtergere
  6. răspuns-motanu18 feb. 2013, 21:06:00

    se știe că Marinuș pupă cam tot ce prinde, dar de data asta se pare că e vorba chiar de noua (și vechea...) lui gagică, Stângelica, sora lui Ceasu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e cind bagi in seama motani,mitici si tot felul de animale paroase.

    RăspundețiȘtergere
  8. Caut fotbalisti cu jumatate de norma.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe-aici se găsesc numai fotbalişti cu juma de formă! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Uf ce tacere aproape silentioasa. Si ce fluctuatie de stari referitoare la fenomenul nostru. Acum o saptamana era un suflu nou, iar acum se simte unul lugubru. Ca de obicei, cred ca adevarul este la mijloc. Intr-o forma sau alta, perioada este destul de dificila pentru multi dintre noi. Din acest motiv fanii care combat acum au datoria sa continue pana la revenirea si a celor care de regula completau partea constanta in fiecare vineri.
    Eu sunt optimist. Atat timp cat vor fi prezenti cei doi magnifici capitani de echipe voi fi foarte linistit.
    Hai pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  11. de vreo câțiva ani mă tot uit la Arsenal ct de penibili sunt și cum de nu se cară (dacă ăia nu vor să-l de aafară) Wenger de la ei. de la o super-echipă să ajungi pielea... iar antrenorul tău să facă pe expertul eurosport!

    Tavi, ne mișcăm și noi mai cu talent?

    RăspundețiȘtergere
  12. La Arsenal cu Bayern am pariat că se dau mai multe cornere în a doua repriză. Bineînţeles că am nimerit unul din meciurile alea rare, cam 1 din 10, cu acelaşi nr de cornere în cele două reprize!

    RăspundețiȘtergere
  13. Aseară, la sală, lume pestriţă, echipe amestecate, s-a jucat mai prost ca în alte dăţi. La un moment dat, Popică a încercat să facă pe nebunul, cum face el când îl apucă, numai că acolo era şi Biciclistu, căruia i se spunea Cristi Nebunu încă de pe vreme lui Ceauşescu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D-nul Gabita, stii proverbul : "cand doi (nebuni) se cearta, castiga al 3-lea (nebun)".... adica Preasfintia Ta!... Ha! Ha! Ha!

      Ștergere
    2. Adevărul e că am câştigat! ;)

      Ștergere
    3. ... deşi am ratat destule mingi simple şi am primit şi vreo două goluri din cauza mea!

      Ștergere
  14. VASEA-nepariorul(din lipsa de lovele)20 feb. 2013, 11:35:00

    Cum s-a incheiat disputa dintre cei doi "nebuni"?
    Motanele,pariaza pe Steaua ca nu ia mai mult de patru "bobite" in cele doua meciuri cu Ajax!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D-nul Vasea, curiosi ca matale am mai vazut si tot la fel de netalentati.

      Ștergere
    2. Multumesc,domnule Anonim!

      Ștergere
    3. Cu placere, Nea Galusca!

      Ștergere
    4. Grupul Anonimilor de la oras20 feb. 2013, 18:01:00

      Asta nu-i de-al nostru, ce taran ...

      Ștergere
  15. nene Băsilică, n-am curaj să mă bag cu Steaua. dacă vrei însă, poți să mă cinstești vineri. vii la teren, te joci, scrii și cronica...

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce meci, Milan cu Barcelona! Gazonul din Agronomie îi dădea clasă ăluia de pe San Siro, de-aia nici n-au excelat mingicarii. Deşi nu mi-a ieşit Galata, măcar am satisfcaţia că la ăsta am intuit goluri puţine.

    RăspundețiȘtergere
  17. CAPITANU
    Nu se poate GABITA tu poti rata din situatii clare ,sa se dea goluri din cauza ta incredibil.Asa ca se mai intimpla si la altii mai buni .

    RăspundețiȘtergere
  18. Ia uite la Mitica, musca mana stapanului!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mitică, depinde la ce te raportezi. Alea pe care le numesc eu simple cred că ar fi destul de complicate pentru tine. De exemplu, eu n-am avut una de-aia cum ai avut tu vineri, care se poate rezuma aşa: singur-central-goală-lângă! Uite, acum îmi dau seama că Motanu nici n-a amintit-o, păi nu era păcat să se piardă în neant? :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Monseniore Gabita, nu-l da pe Mitica afara ca nu-l mai alege nimeni si o sa planga de pe margine.

    RăspundețiȘtergere
  21. VASEA-super fericitul22 feb. 2013, 00:52:00

    Mare succes pentru fotbalul romanesc.
    Bravo STEAUA,de trei ori bravo!

    RăspundețiȘtergere
  22. preafericitule, mi-e sete!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. tocmai numaram bani de vin,dar steaua ramane steaua,si nu ma lasat sa platesc,vizionare placuta dinamovistilor

    RăspundețiȘtergere
  24. Am pariat live la penalty-uri şi am câştigat 3 lei! Dau de băut. Adică oricum dădeam...

    RăspundețiȘtergere
  25. Iata ca minunea s-a produs si STEAUA merge mai departe.In meciul cu CHELSEA,Dumnezeu cu mila!
    Ce mai tura-vura,sunt fericit...si ma simt bine...

    RăspundețiȘtergere
  26. Babaeti,se pare ca aveti noroc ca ploaia s-a oprit;hai, repejior, adunati-va la Agronomie si dati-i drumul la joaca!

    RăspundețiȘtergere