duminică, 13 mai 2012

La obiect

Vineri 11 mai, un meci "care nu se pune" - nu se ştie exact ce a vrut să spună cu asta Mitică. S-a jucat pe un teren de rugby, la poalele antenei de la Semănătoarea, în spatele buturilor, la porţi din bolovani, ca în alte vremuri. Senzaţia de întoarcere în timp a fost amplificată şi de prezenţa lui Dan Bădescu, însă doar ca observator!

Pinguinii: Luci, Bebe, Gabi, Mitică, Găbiţă, Vasea, mai apoi Stelică
Pelicanii: Paul, Cătălin, văru Dănuţ, Cristi, Popică, mai apoi Tavi

Scorul a fost 9-6 pentru pinguini şi a înscris aproape toată lumea. Pinguinii, deşi cu Vasea om în plus, au fost dominaţi şi conduşi, iar după intrarea lui Tavi tendinţa devine şi mai clară. Noroc cu Stelică, apărut după ce fusese întâi la Agronomie (ca şi Gică, poate şi alţii), care intră şi se pune pe fugă. Echilibrăm şi luăm conducerea, îşi revine şi Mitică după ce ratase cu poarta goală, apoi Luci pleacă, restabilind echilibrul numeric. Însă pinguinii îşi continuă forcingul şi se duc în avantaj de 4 sau chiar 5 goluri, cu acel voleu al meu, care n-a luat deloc înălţime, iar piciorul nu-l ridicasem peste şold. Spre final pelicanii ripostează pe fondul evidentei căderi fizice a pinguinilor şi se apropie la 3 goluri, moment în care o parte dintre pinguini profită de o dispută la un fault şi încheie meciul. Se jucase totuşi o oră şi jumătate, la peste 30 de grade Celsius! Salvarea mea, poate şi a altora, a fost că îmi puteam trage sufletul câte 30 de secunde, poate chiar 1 minut, când mingea era şutată departe.
Data viitoare revenim la locul de baştină, unde se joacă altceva. Ceva care se pune! :)

25 de comentarii:

  1. Mă grăbesc să fac primul comentariu, pentru a-i lua faţa lui Bebe. Măcar aici, căci pe teren....
    Pentru următoarele sunt ceva mai liniştit, aşa că pa şi pusi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi revin după Manchester City... Ca să citez pe cineva, fie şi numai pentru asta, a meritat!

    RăspundețiȘtergere
  3. motanu în vizită13 mai 2012, 21:57:00

    am apărut pentru o zi în oraş, ca să aflu că am să-i cinstesc pe cei doi Gabi, după un gol dat de mcity în prelungiri. nu-mi pare rău, e unul din pariurile pe care nu ţineam să le câştig.

    m-a sunat nea Nicu, zice că nu-l mai băgăm în seamă...

    RăspundețiȘtergere
  4. a dat şi prietenu' meu Marinică gol?

    RăspundețiȘtergere
  5. a dat gol şi prietenu' meu Marinică?
    am să-l cinstesc şi pe fraier...

    RăspundețiȘtergere
  6. N-a dat nici-un fraier gol. Toți au fost dăștepți (asta pînă am plecat eu).
    L.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pune,nu se pune,important este faptul ca am bifat si vinerea trecuta,servind portia de miscare saptamanala!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cateva aspecte desprinse dupa cele intamplate vineri :
    - Balaurul le are mari si tari, caci intransigentii paznici ai terenului de la Metrorex ne-au admirat docili cum jucam si au vegheat relaxati la linistea noastra ;
    - Au reiesit clar progresele realizate in ultima perioada de timp in cadrul Fenomenului nostru de ziua 5-a in ceea ce priveste conditiile si pretentiile noastre de desfasurare ale disputelor dintre pelicani si pinguini... pe deoparte;
    - Pe de alta parte, in sensul celor de mai sus, se poate intui ce ușor se pot pierde toate cele castigate cu atata truda si efort si pentru care Omul nostru ilizibil detine merite incontestabile;
    - Sunt destui, care fac parte din trupele reunite de gusati si imblaniti albi-negrii, care nu prea citesc blogul, nu vorbim de scris, sa fie clar. Aici se vede de ce este util sa mai treci si pe net, spre blog. Mai aflii si chestii organizatorice, nu numai comentarii si analize competente, de profil si cu Subiect-Obiect impus de fiecare etapa saptamanala;
    - Istoria este evolutie, dar si involutie, inclusiv pentru epopeea Fenomenului de ziua 5-a.
    - Totusi, indiferent cum au fost datele problemei, s-a salvat continuitatea jocurilor;
    - Nea Nicu e cu noi, chiar si atunci cand noi nu suntem cu el!
    - Cand Motanul nu-i acasa, norocul le joaca pinguinilor pe masa (randul trecut Mitica a stat in poarta si a scos 4 sau 5 goluri gata facute, mingea sutata lovindu-se inteligent de el, iar vineri, acelasi mare sportiv, a dat 2 sau 3 goluri decisive pentru soarta partidei, folosindu-se abil, ca nimeni altul, de iarba denivelata din fata portii pelicane).
    - Or mai fi si alte aspecte, dar ma cheama Sefu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cocosatul de la Votre-Dame14 mai 2012, 21:23:00

    Daca si Mitica e mare sportiv nu-mi ramane decat sa ma sinucid singur!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sefu,va rog respectuos sa-i dati lui Tavi mai multi pemparschi de spalat, poate nu mai scrie toate chestiile alea, ca ma doare capu' si-mi tiuie urechile. Pe deasupra, mi-am uitat si ochelarii acasa si mu vad ce scriu. In curand, cu asa o semantica a sintaxei, voi face santuri adinci pe circumvolutia stanga, si s-ar putea sa-mi crape si dintii. Vom ajunge la istoria erorilor umane, de la care mai e doar un pas pina la cea a ororilor inumane.
    dIXIT (SIC.!)!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  11. Maitre Lucian, oare ideea si semantica textului urmator sa te fi afectat? : "Istoria este evolutie, dar si involutie, inclusiv pentru epopeea Fenomenului de ziua 5-a".
    Pampersii Sefului meu sunt de unica folosinta. Pentru altii care au dat in mintea copiilor e posibil sa fie si refolositi.
    Filozofia fleacurilor da culoare, da elan creeativ si nu in ultimul rand ii depisteaza pe hipersensibili.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cumaitre Lucian, nu te mai băga în de-astea cu pelicanii că după aia ajungeţi să vă daţi la gioale pe teren.
    Am scăpat de meciul de joi, îl avem azi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Argumentele exista pentru a nu ne da la gioale.
    Tavi, capacitatea mea computationala ( lampi,leduri, tranzistori, tiristori, diode ,etc. ) nu este la un nivel care sa permita sa duc un astfel de dialog ( nici nu stiu daca s-au aprins toate).
    Altfel, nimic personal, numai ca m-ai prins descoperit.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  14. Luciane, nu te lasa intimidat de Gabita. Singurul pericol care te paste in permanenta din partea mea este sa incasezi gol fara sa ai si o bere. Altfel numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Capra cu trei m-iei15 mai 2012, 19:33:00

    Toata lumea tremura de frica sa nu dea Tavi prea multe goluri!Dar mai stii,daca adoarme LUci il face mare si pe Vasea.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dupa titlul de cronica "La subiect", a urmat "La obiect",iar urmatorul ar putea fi "La fotbal",apoi "La agronomie","La nea Nicu" etc...

    RăspundețiȘtergere
  17. De ce nu si "La mai multe...dle Sile". Evident, ideal ar fi in poarta pinguinilor, apropo de ce zice Caprita care a uitat de iezi ei si se-ncurca cu m-ieii oii.

    RăspundețiȘtergere
  18. Atentie! A aparut motanelul prin capitala! Azi ma intalnesc cu el pentru "a aranja" meciul de vineri. Cu vremea e pe el 100% !

    RăspundețiȘtergere
  19. momentan îmi convine de minune că plouă, mai dificil cu aranjatul ploilor pentru vineri...

    RăspundețiȘtergere
  20. Cică-telea , de cînd e Motanu prin acea zonă, a sporit natalitatea la iezii de capră, de-i zice
    lumea ,, Montănel,,...
    Ia vezi Montane poate o rezolvi și pe capra rîioasă din această rubrică.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  21. Aseară am bifat a nu ştiu câta victorie consecutivă, 6-2, dar gluma se cam termină fiindcă urmează să întâlnim primele clasate. Cătălin a revenit cu gol!

    RăspundețiȘtergere
  22. Maine pelicanii au portar!(?) Aseara, Cata a revenit cu gol, dar a terminat meciul accidentat.

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu ştiam asta, Cătălin n-a lăsat să se înţeleagă. Sper să fie suficient timp ca să-şi revină şi să joace în câmp.

    RăspundețiȘtergere
  24. numiţii Gabi şi Găbiţă sunt somaţi să se prezinte la nea Nicu astăzi 18.05 anul curent, până în orele 18.10 pentru a fi omeniţi cu câte o sticlă de vin, fără apă minerală.

    de asemeni, numitul Sile Stilistu' are ca termen data de 25.05 a.c. pentru a se achita de cele două sticle de vin datorate cu ocazia victoriei Stelei în faţa lui Dinamo.

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu am fost şi aseară pe la nea Nicu, în trecere. Azi vine şi stranierul. La joacă, nu la nea Nicu.

    RăspundețiȘtergere